Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Cold War on vuorineen melkoinen snaipperistin taivas ainakin vielä tässä vaiheessa, kun pelaajat eivät ole löytäneet piilopaikkoja. Maan tasalta jonkin rakennuksen takaa on nautinnollista tiputella vuorille kiivenneitä röllilaumoja alas heidän hätääntyessä, kun yksi kerrallaan porukka harvenee ympäriltä. Juuri äskönkin neljä yhdessä nipussa ja yksi hieman erillään ja kaikki tulivat niiiiiiin nätisti alas.

Harvest Day iski itseeni, kuin miljoona volttia korkeajännitys lainatakseni. Ah sitä tunnelmaa mikä tuossa on, kun tankit vyöryvät pellon yli ja salamat lyövät taivalla. Vastustajan niittäminen lakoon strategisesti hyvästä paikasta on melkoista mannaa.

Oasis vielä hieman mysteeri enkä ensimmäisen lyhyen pelisession aikana oikein innostunut. Kauhean sekava sokkelikko ja neljästi putkeen kuolin heti spawnattuani takaisin peliin vastustajan lymyillessä rakennuksissa. Ehkäpä se siitä, kun kenttä tulee tutummaksi...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Uusista kentistä heavy metal oli pieni pettymys. Liian suuri 12vs12 mittelöön, josta johtuen koptereille ihan liian helppoa temmeltää. No, en mä ehtinyt kuin kerran joka kenttää testata, mutta tästä ja cold warista jäi huonoin maku. Oasis-rush on kyllä yksi parhaimpia kenttiä, mitä on kuunaan verkkoräiskintöihin suunniteltu!
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Nyt kaivattaisiin Jampilta sellaista jämäkkää tilannearviota näistä uusista/uusituista kentistä?

Pukkaa sellaista pelitulvaa nyt, ettei ehdi bäfää vielä käynnistelemään ja viikonloppu näyttää uhkaavasti jatkuvan näissä merkeissä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Aivan joo. Otsikossahan se oli. Mietin kuin välillä tuntuu lagivan tuo osuma rekisteröinti.

Edit: Mitä hittoa? Minulla ei näy kuin 4 conquest ja 4 rush mapia. Kun liityin kaverin peliin hän pelasi oasis kenttää. Minulla Ei näy map pack 7 karttoja.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Edit: Mitä hittoa? Minulla ei näy kuin 4 conquest ja 4 rush mapia. Kun liityin kaverin peliin hän pelasi oasis kenttää. Minulla Ei näy map pack 7 karttoja.


Sama laulu mullakin. Lisäksi hiljaista oli.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Melko epämiellyttäviä matseja kolmin kappalein Oasiksessa. Kaikki päättyi pelin lopettamiseen kesken kaiken omasta tahdosta. Ei oikein nappaa tuo, että ei pääse spawnaamisen jälkeen liikkumaan ~50m pidemmälle, kun taivaan täyttää 2 vihollisen taisteluhelikopteria, jotka lentää kuin vimmattu ympyrää. Ensimmäisen kerran tämä vielä nauratti, mutta 2. ja 3. kerran jälkeen ihmetytti, että se on edes mahdollista pelissä. Tämä sama show siis hyökkäyksessä sekä puolustuksessa. Ei oikein mitään ole tehtävissä, jos hävittäjärupelin puikoissa on vähänkään kokeneempi ja taitavampi pilotti. Tracerin käyttö on kyllä tuttua, mutta tuntuu, että nuihin on mahdotonta osua, ja samalla kun yrität tähtäillä taivaalle niin maajoukot respahuoraa ja minä koppaan luodit otsalohkolla. Kutsukaa mua kyvyttömäksi, mutta ei p*rkele, kyllä tommoinen jos mikä peli-ilon tappaa. :mad:

Hieno kenttä, mutta jotain tartteis tehdä..

NIIN, ja pelaajat, ei unohdeta niitä vanhoja kenttiä. Näyttää serverit tyhjenevän joka kerta, kun rotaatiossa tulee joku muu kuin uuden karttapaketin tarjonta.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kutsukaa mua kyvyttömäksi, mutta ei p*rkele, kyllä tommoinen jos mikä peli-ilon tappaa. :mad:
.

Ei se mitään K/D rationi on 0.46 mutta mitä väliä. Kyllähän tuo häiritsee. Oasiksessä oli yhdessä matsissa 7 sniperia yritä siinä edetä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Miten ihmeessä noita uusia mappeja pääsee testaamaan, kun storessa lukee jotain että "already ready for use", mutta mistään niitä ei pysty valitsemaan?? (VIP koodi on syötettu ja aikasempia VIP mappeja pääsee pelaamaan!)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ei toimi tällä hetkellä. Eilen skulas ja nyt ei pääse valitsemaan kuin neljää vanhaa mappia.

Mun mielestä siinä oasiksessa on vika kun ainakaan kahdella ekalla laatikolla ei ole mitään IT tykkiä. Aikamoista apache huoraamista kun ei ole mitään järkevää millä ne saisi alas...ja kun jostain syystä vihu pääsi hakemaan meidänkin hekon niin siinähän sit yritettiin kökkiä talojen suojissa mutta sekään ei kauaa toiminut kun hekot ampui kakkoslaatikoilta kaikki talot matalaksi..:)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Lemppareiks nousi heti Harvest Day ja Heavy Metal, siinäpä vasta hienot mapit! :cool:

Tässä tullut pelattua Black Opsia niin kyllä tämä BC2 on hyvä siitä, että on isot kentät...Tosin jos Call of Duteihin tulis tän ''Bäfän'' kokoiset kentät niin omasta mielestä CoD päihittäis ''Bäfän''.

Pystyyköhän muuten tos Vietnam lisäris käyttää M14:a ilman että se on full auto?
Vietnamia odotellessa! :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Nyt kaivattaisiin Jampilta sellaista jämäkkää tilannearviota näistä uusista/uusituista kentistä?

En mäkään ooo kerenny... :( Ensi oli ulkon pakkasta ja aikaa hieroa niin GT poltteli, nyt on ollu pari päivää lauhaa ni ei ole kerkeny ees konet avaa kun on munat vaahdos tarttenu tetsata pitkin maita ja mantuja.

Aika masentavaa luettavaa toi ainakin tuolla EA UK:n forumilla eilen oli kun kävin kuikuilee. Juurikin noista hekoista ja tosta serverien tyhjenemis ilmiöstä, silloin kun tulee vanhoja mappeja sielläkin itkettiin. Tossa ei kyllä ole mitään järkeä jos servut tyhjenee aina kun tulee vanha mappi vastaan, en mä ainakaan jaksa. Jos se toimii noin niin jään odottaa vietnamia.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mun mielestä siinä oasiksessa on vika kun ainakaan kahdella ekalla laatikolla ei ole mitään IT tykkiä.

Kylpääs on kummallakin basella IT tussarit, ne on vaan vähän syrjässä ;) Ekassa basessa taka-oikealla ja toisessa basessa oikealla ison kiven vieressä.

Pystyyköhän muuten tos Vietnam lisäris käyttää M14:a ilman että se on full auto?

Mikä pakko pitää sitä nappia pohjassa :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mitähän ihmettä, mulla ei ole vieläkään uudet mapit käytössä. Tarkistin storesta, vip-koodi on annettu ja kartat ladattu, mutta ei mitään. Ja en ole päässyt tänään/eilen kuin yhdelle servulle jossa on yleensä about kolme muuta lisäkseni.
Mitähän tässä vois tehdä?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

NIIN, ja pelaajat, ei unohdeta niitä vanhoja kenttiä. Näyttää serverit tyhjenevän joka kerta, kun rotaatiossa tulee joku muu kuin uuden karttapaketin tarjonta.

Juurikin noista hekoista ja tosta serverien tyhjenemis ilmiöstä, silloin kun tulee vanhoja mappeja sielläkin itkettiin. Tossa ei kyllä ole mitään järkeä jos servut tyhjenee aina kun tulee vanha mappi vastaan, en mä ainakaan jaksa. Jos se toimii noin niin jään odottaa vietnamia.

Tämä on kyllä perin ikävä ilmiö, että pelit tyhjenee vanhojen mappien osuessa kohdalle. Sen verran voisi CoD-sarjasta ottaa mallia tähän mappien kiertoon, että voisi halutessaan pelata vain näillä uusilla mapeilla, ja ehkä ei se mappien äänestäminenkään vältämättä huono ajatus olisi.

Toisaalta, ymmärtäähän tämän. Nämä ovat ensimmäiset, täysin uuden mapit, eikä mitään vanhojen mappien muunnoksia. Viimeisimmästä lisäkarttapäivityksestäkin on aikaa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kyllä eilenkin onnistui uusien kenttien pelaaminen, vaikkei valinnan mahdollisuutta ollutkaan kuin Vipittömiä mappeja.

Mahtavat mapit kyllä, vaikka noita ei ole tullut kuin muutama erä hakattua. Ehkä ragequit vanhojen mappien osalta loppuu tässä muutaman päivän päästä. Nyt kaikki haluaa näitä uusia mappeja sahata.

Heko-raiskausta ei vielä ole pahemmin tullut vastaan, mutta pari baserape yritystä kyllä. Tosin Cold Warin eka Rush -puolustus Heavy MG'llä taisi olla hieman epäreilua meiltä. xD
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tosin Cold Warin eka Rush -puolustus Heavy MG'llä taisi olla hieman epäreilua meiltä. xD

Mitä epäreilua siinä on jos käyttää pelissä olevia avuja? Ja jos HMG rupee hjyppimään silmille on se melko helppo maalitaulu singoille :cool:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mitä epäreilua siinä on jos käyttää pelissä olevia avuja? Ja jos HMG rupee hjyppimään silmille on se melko helppo maalitaulu singoille :cool:

Reilumpaa kuin spawnkillaus joka tänään pisti ärsyttämään aikalailla. Pitää pelailla noita vanhempia mapeja niissä on varmaan vähemmän nyt noita spawnkillaajia.
 
Ylös Bottom