Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company 2

rama

New Member
Onkos KFIN papparaiset kiinnostuneita BF:BC2:sta, kuinkas moni aikoo sen hankkia?
Vaikeata on kun MAG vie tällä hetkellä MW2:sta 6-0 ja nyt tulisi sitten vielä tuo BF:BC2 :confused:
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2

Bäfän beta ja nyt demo kummatkin on jääneet MAGin jalkoihin tähän mennessä mutta kyllä meikä on tämän hankkimassa. Suomiporukalla tarkoitus pelata.
Tykkäsin varsinkin betan kartasta ja siitä, että yksinkin saa tuhoa aikaan. Tuhoutuvat rakennuxet niinq rox.

TOIVOTTAVASTI jää aikaa MAGilta vääntää tuotakin. Kesken on vielä assasiini criidi 2 ja raskasta sadettakin on luvassa :)
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2

Omalla kohdalla peliaika on sen verran kortilla, ettei useampaan pidempiaikasta panostusta vaativaan peliin jää oikein aikaa. MAG:llä mennään toistaiseksi, sillä siinä on meikäläisellä vielä sarkaa kynnettävänä pitkäksi aikaa. Lisäksi hieno suomiyhteisö ei haitaa :)

EA/Dice verkkopelikokemukset ovat aiemmin olleet hieman rasittavia, mutta ehkä tämän uuden osalta se alue on parantunut. Moninpelidemoa en ole ehtinyt kokeilla.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2

Olen tilannut pelin, mutta peliä pelaan jos oman kaverilistan joukossa sitä pelataan. Demoa pelasin sen verran, että pääsin 2 levelille. Mielenkiintoiselta vaikuttaa, mutta MAG 8 hengen joukkue äänien toimiessa kiinnostaa varmasti enemmän.

Battlefieldissä nuo ryhmän äänet mietityttävät eniten, kun ne eivät vielä missään battlefiedissä ole oikein toimineet.

Kyllä tätä tulee pelattu ainakin jonkun verran, mut aika näyttää kuinka paljon. Yksinpeliä tulee varmaan ainakin pelattua jossain vaiheessa.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2

Saas nähä, en ainakaan julkkarissa ole ostamassa, syy: Ajan puute sekä Kaatosade ja MAGgeli... Niin ja sitten odotan niitä kokemuksia pelistä, että toimiiko aivan moitteetta koko peli ;)
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2

Eka bad company kaatu mulla tuohon servojen kelvottomuuteen. Aluksi kaikki toimi mutta sitten kun peli oli 3-4kk vanha alkoi ilmetä vaikeuksia ja kaamia lagia. Mikithän siinä ei ikinä toimineet mutta tässä kakkosessa tuntuis pelittävän. sääli että niihin pitää HUUTAA kun ei pelistä voi säätää herkkyyttä kuten MAGissa.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2

Eka bad company kaatu mulla tuohon servojen kelvottomuuteen. Aluksi kaikki toimi mutta sitten kun peli oli 3-4kk vanha alkoi ilmetä vaikeuksia ja kaamia lagia. Mikithän siinä ei ikinä toimineet mutta tässä kakkosessa tuntuis pelittävän. sääli että niihin pitää HUUTAA kun ei pelistä voi säätää herkkyyttä kuten MAGissa.

No toihan sopii sitten pirun hyvin, jos saa karjua täällä kun muut nukkuu. ;)
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2

Battlefieldissä nuo ryhmän äänet mietityttävät eniten, kun ne eivät vielä missään battlefiedissä ole oikein toimineet.

Ainakin betassa ei ollut koskaan mitään ongelmia headsettien ja ryhmän välisen keskustelun kanssa. Aina toimi kuin se kuuluisa junan vessa.

Itse tilasin jo ajat sitten tuon limited editionin mutta kun menin kokeilemaan tuota paholaisen luomusta (MAG) niin koko kädenhän se vei. Bäfän demoa olen kokeillut kerran kun taas betaa tuli bäfässä hakattua joka päivä ja tykkäsin kyl tosi paljon. MAG on sen verran koukuttanut ainakin mut että saapa nähdä löytyykö bäfälle peliaikaa... Mä luulen että toi demon aseiden ja varusteiden vähyys ei oikein jaksanut innostaa pelaamaan tuota yhtä kertaa enempää. Tod.näk. kun uhraan muutaman illan bäfälle (lopullinen versio) niin eiköhän se ala taas maistumaan pikku hiljaa...
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2

No nyt tuli kokeiltua tuota Bäfä2 demoa. Ensinnäkin se ohjaus, mikä sitä ukkoa vaivaa? Känni tila kun huojuu kokoajan? Yritin päästä yhtä lautaa pitkin ylös ja oli helkutin vaikeata kun ukko huoju. Äänet ovat mahtavat ja muutenkin tuo kunnon tykitys fillis mutta jokin siinä nyt oli ettei tullut ilopissaa housuihin.

Raskas sade demo taas sit olikin hyvä, se peli pitää hankkia.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2

No nyt tuli kokeiltua tuota Bäfä2 demoa. Ensinnäkin se ohjaus, mikä sitä ukkoa vaivaa? Känni tila kun huojuu kokoajan? Yritin päästä yhtä lautaa pitkin ylös ja oli helkutin vaikeata kun ukko huoju.
.

Sen on pakko olla joku ihme bugitus ja se on tosi ärsyttävää. Varsinkin kiikaritähtäillessä. Toivottavasti ostoversiossa moista ei esiinny.

Niin ja tulen pelaamaan tätä, ehkä jopa paljon....
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2

Ehdoton hankita ja ollut ennakkotilattuna jo useamman kuukauden. Luultavasti tämän pelin seurasta minut löytää, kunhan vaan aikaa jostain taikoisi lisää.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2

Kyllähän täämä tuli laiteltua joskus puoli vuotta sitten jo ennakkovaraukseen kun sai todella sopivasti Gamestopista.

Betaa tuli vedettyä sellaset 50 tuntia ja se on mun peliajat huomioon ottaen todella paljon. Enkä edes leipiintynyt siihen yhteen mappiin ja se on aika uskomatonta.

Ei hirveesti valittamista, field of vision voisi olla vähän isompi mutta kyllä tollakin nyt pelailee. Ampuminen ei ole niin siistiä kun MAGissa, mutta liimatähtäin on kuitenkin selvästi pienempää tasoa kuin COD-automaattitähtäys. Ukot kuolee mun mielestä sopivasti, saas nähä millanen se HC moodi on? Odotukset ei ihan katossa ja voi mennä huonoon balanssiin, koska peli on kuitenkin normille suunniteltu. Beta -> Demo välissä oli ajoneuvojen kontrollit muutettu vähän huonoksi, se vähän harmittaa mutta muutoin näyttää edelleenkin tosi lupaavalta. 50 Beta-tunnista tyyliin 90% tuli pelattua tuttujen kanssa, se neljän hengen squadi on vähän harmi homma mutta nyt MAGin myötä oon huomannut että se ei olekaan pelkästään negatiivinen asia. Bäfän Squadeissa kerkee kaikki normaalisti puhumaan, ujommatkin. MAGissa tuntuu paikoin olemaan sellasta onkelmaa, että 2-4 jätkää pölisee koko ajan ja puolen tiimiä ei välttämättä sano sanaakaan viiteen minuuttiin tai jopa puoleen tuntii. Välillä oon joutunut kysyyn, että onko sulla mute päällä. Ei siellä aina vaan se läpyskän heitto onnistu kun radioaallot on aika varattuna. Ja hyväkin niin tietenkin pelin kannalta MAGissa, 8 jätkää ei vaan kertakaikkiaan voi keskustella samaan aikaan.

Sitten jos nyt MAGiin verrataan niin tykkään että pääsee välillä myös vastapuolelle pelaamaan tuttujen kanssa -> tiukkaa vääntöä luvassa. MAGgi on kieltämättä ollut aika paha peliaikasyöppö ja on jatkossakin, nyt tuli vielä tuo A vs Pkin tuohon sekottaan joka on omassa areenamättö-genressään aivan parhautta. Mutta kyllä tämä kuitenkin sen verran erilainen tapaus kun MAG että molemmille varmasti löytyy jatkossa hetkensä. Molemmissa on vahduudet, en osaa suorilta osoittaa parempaa peliä näistä kahdesta. Bäfän suhteen eritoten odotan mahtavia/tuhouvia mappeja ja ajoneuvoja.

PS. Saas nähä osaisko hurrit tehdä tälläkään kertaa kunnollisia priva pelejä? Voi olla vähän hiljastakin, mutta aina sitä pieni toivon kipinä on kuitenkin päällä.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2

Ennakkotilauksessa on ollut gamespotista demon testauksesta lähtien. Ihan ajattelin headsetinkin hommata kun tähän asti on tullut pyörittyä fps-peleissä lähinnä kasuaalina pisteautomaattina muille mutte nyt on kärpänen päässy purasemaan enemmän. Olisi tosiaan mukava joskus pelailla ihan oikeessa porukassa, että ei pelkästään rambona tarvisi juosta. Mua saa lisäillä listalle jos tän pelin tiimoilta haluaa heliumivapaata suomalaista peliseuraa.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2

ekaa osaa on pelattu ja betat on testattu mutta edelleen näin vanhaa 1942 ja bf2 koiraa häiritsee toi pädillä pelaaminen (joten muutkin fps:t on aika vähissä kokoelmissa) . Tänään oli jo kädessä peli kun gigantissa kävin tulostimen hakemassa. Ainut joka esti ostamisen oli tuon paremman puoliskon mielipide ajalta jolloin oli esim 4 treeniä+2 matsia bf2:sta viikossa a´ 2h+/ kerta. Katotaan jos tässä sais vaikka salakuljettua tai ylipuhuttua hyväksynnän pelille :cool:
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2

Löytyisikös papoista seuraa BC2 kentälle?

Onhan tuolla yleisellä puolella peliseuraketju, mutta en etenkään headseteistä jaksa heliumteinejä kuunnella...

Laiska kun olen niin sanon vaan että lisätkääs PSN: Taajuus. Saa invitetä squadiin mukaan aina jos onlineen ilmestyn. Headsetitkin kaivan esiin, jos tilanne kotona sallii ääneen höpöttämisen...
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2

Mä olen pelannu netissä vaan n. 20 minuuttia, jonka jälkeen peli heitti mut servulta ulos, enkä takasin ole päässy.

Yksin peliä on sitten tullut vaan pelattua.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2

pitihän se peli "salakuljettaa" itselle. saa pelailla kun parempi puolisko on töissä :D
 
Ylös Bottom