Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield V

Mitäs varten tässä on tuo rank 50 maximi tällä hetkellä? Eikö siis ole tuon jälkeen enää mitään uutta saavutettavaa?

Muistaakseni BF1 ei ollu mitään 50 max rankkia vaan tais päästä iha 100 asti.

Itsekkin ihmettelin että jymähti rank 50:een, eikä nouse mihinkään. Mutta eihän se ihme ole jos kerran tuo katto on noin alhaalla. Olisihan se ollut mukava vaikka se 150.
 
Ostohousut jalkaan. Pitää hommata tää vitonen, kun palataan kerran takas taktisempaan menoon. Toivottavasti nettikoodin pahin bugikin saadaan korjattua lähiaikoina.

Edit. Pitää näköjään odottaa hetki, että on taas storessa < 30e :D
 
Viimeksi muokattu:
Nyt on tarpeeksi pelattu että voi mielipidettä sanoa pelistä, kävi kuten battlefield ykkösen kanssa että beta ei napannut mutta täys versio vei mennessään. Komeaa ja hauskaa räiskintää kaikissa merkeissä! Peli näyttää todella hyvältä myös PS4 pro:lla HDR:n kera eikä nykimistä vieläkään ole tullut havaittua moninpelissä. Ww2 toimii taas, tuli katseltua videoita PC versiosta ultra asetuksilla niin toivottavasti siihen päästäisiin nyt tulevaisuuden konsoleilla tai jopa parempaan :D ainoa mistä pitää antaa miinusta ovat nämä pelin pilaavat istuja sniperit ja muut pronettajat. Onneksi löytyy kykyä testata pelejä itse eikä muodostaa mielipidettä muiden varassa tai turvautua edes semmosiin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainaan tän tänne tuolta vuoden pettymyksistä:
Sisältö mikä on jo valmiiksi pelin valikoissa ja suunniteltu sitä itse peruspeliä varten kuuluu olla pelissä julkaisussa.

Lisäsisältö sen jälkeen on asia erikseen. Se on jo ihan uuden asteen laiskuutta, että pilkotaan emopeli osiin ja julkaistaan sitä ns lisäsisältönä.
Mä olen hyvin vahvasti eri mieltä asiasta. Tämä on juuri se tapa millä toivoisin juurikin moninpelien edistyvän entisestään.

Eli ensin suhteellisen vähän sisältöä, jolloin vähemmän pelaavat oppii myös kartat ja on edes hieman samalla viivalla enemmän pelaavien kanssa.
Sit sisältöä tasaisesti pikkuhiljaa 1-2kk välein jolloin into pysyy yllä ja kaikki oppii uudet kartat/aseet kunnolla.
Sit 1-2v jälkeen season passilla uutta maksavalle asiakaskunnalle.

Mikään ei ole typerämpää kuin kerralla kaikki, 2-3kk jälkeen isoin osa kyllästynyt ja lopettanut ja vuoden päästä uusi osa ja sama juttu uusiksi.
Ehdottomasti pikkuhiljaa ripottelua ja yhden pelin ikä 5-6v.
 
Lainaan tän tänne tuolta vuoden pettymyksistä:

Mä olen hyvin vahvasti eri mieltä asiasta. Tämä on juuri se tapa millä toivoisin juurikin moninpelien edistyvän entisestään.

Eli ensin suhteellisen vähän sisältöä, jolloin vähemmän pelaavat oppii myös kartat ja on edes hieman samalla viivalla enemmän pelaavien kanssa.
Sit sisältöä tasaisesti pikkuhiljaa 1-2kk välein jolloin into pysyy yllä ja kaikki oppii uudet kartat/aseet kunnolla.
Sit 1-2v jälkeen season passilla uutta maksavalle asiakaskunnalle.

Mikään ei ole typerämpää kuin kerralla kaikki, 2-3kk jälkeen isoin osa kyllästynyt ja lopettanut ja vuoden päästä uusi osa ja sama juttu uusiksi.
Ehdottomasti pikkuhiljaa ripottelua ja yhden pelin ikä 5-6v.
Se, että peliin julkaistaan "uutta" alkuperäiseen julkaisuun tarkoitettua sisältöä ei mitenkään estä sitä vuosittaisten pelien julkaisua. Pelaaja on jo julkaisussa maksanut täyden hinnan pelistä joka ei ole sillä hetkellä mitenkään täyden hinnan arvoinen, joten firmat ei saa siitä rahaa yhtään sen enempää.

Joku haluaa alkaa julkaisussa pelaamaan tiettyä osa-aluetta mitä on mainostettu ennen julkaisua ja sitten hän ei voikkaan ja on maksanut täyden hinnan? Siinä jos jossakin mielenkiinto laskee.

Miksei voi julkaista ihan koko peliä kaikkineensa ja sen jälkeen vasta aloittaa suunnittelemaan lisäsisältöä? Se että 3kk päästä tulee uusi dlc ei tarkoita että sen pitäisi olla viimeinen. Sillälailla firmat ainakin saisivat rahansa ja pelaajat pelinsä.
 
Se, että peliin julkaistaan "uutta" alkuperäiseen julkaisuun tarkoitettua sisältöä ei mitenkään estä sitä vuosittaisten pelien julkaisua. Pelaaja on jo julkaisussa maksanut täyden hinnan pelistä joka ei ole sillä hetkellä mitenkään täyden hinnan arvoinen, joten firmat ei saa siitä rahaa yhtään sen enempää.

Joku haluaa alkaa julkaisussa pelaamaan tiettyä osa-aluetta mitä on mainostettu ennen julkaisua ja sitten hän ei voikkaan ja on maksanut täyden hinnan? Siinä jos jossakin mielenkiinto laskee.

Miksei voi julkaista ihan koko peliä kaikkineensa ja sen jälkeen vasta aloittaa suunnittelemaan lisäsisältöä? Se että 3kk päästä tulee uusi dlc ei tarkoita että sen pitäisi olla viimeinen. Sillälailla firmat ainakin saisivat rahansa ja pelaajat pelinsä.
Ymmärsit ilmeisesti vähän väärin.
Siis kun peliä kehitetään 2v, julkaistaan ja kehitetään uutta 2v. Näin menee nykyisin.

Mutta peliä voidaan kehittää ensin vuosi, julkaista pienemmällä sisällöllä ja jatkaa kehitys vuoden tuoden sisältöä pikkuhiljaa. Tällöin raha on sama kuin nykyisellä tavalla. Sen jälkeen peliä kehitetään lisää ja ja tuodaan sisältöä ja ominaisuuksia. Tähän myydään vuosipassi josta saadaan rahat, sen sijaan, että kehitettäisiin taas uutta peliä jne. Esim Siege toimii hyvin näin.
Eli seuraava battlefield tulisi vasta 5-6v päästä.
Tähän tyyliin toimii Fortnite, Siege jne jne. Ja sama toimisi myös bäfässä.

Mut esim nyt BFV, kavereiden kanssa pelannut, niin jokainen ihan ulapalla kartoista ja kuolee kokoajan ja meinaa motivaatio mennä. Nämä kartat oppii suhteellisen nopeasti vaikka pelaisi vähän vähemmän. Mitä enemmän karttoja, sitä vahvemmilla enemmän pelaavat on.
Itse hyppäsin BF1:n maailmaan vasta vuosi sitten, jolloin mappeja oli varmaan 20 ja kesti kyllä niin älyttömän kauan oppia ne, että olin lopettamassa pelin pelaamisen lukuisia kertoja.
BFV;ssä tuo vain korostuu, koska porukan täytyisi oppia hyödyntämään rakennusominaisuutta, joten on tupla opettelu. Vaikka olen pelannut statsien mukaan yli 3 vuorokautta peliä, ei mulla ole kaikki vieläkään hallussa. En todellakaan ole kaivannut lisää karttoja tähän, päinvastoin tuo Panzerstorm olisi saanut tulla tammikuussa.
Samoin aseita tulee ihan turhaan nyt jo lisää, kun vanhatkin opettelematta.

Ihan ehdottomasti tätä tyyliä lisää moninpeleihin joiden on tarkoitus viihdyttää pitkään. Tämä on yksi BFV:n parhaista puolista. Ja tämä kerrottiin jo hyvissä ajoin kesällä, joten en edes ymmärrä miten joku voi pettyä siihen ostettuaan pelin. Se on ihan fine et ostaa pelin vuoden kahden päästä kun sisältö on julkaistu jos haluaa, mutta juuri paremmin tätä sisältö juttua ei voisi toteuttaa.
 
Ymmärsit ilmeisesti vähän väärin.
Siis kun peliä kehitetään 2v, julkaistaan ja kehitetään uutta 2v. Näin menee nykyisin.

Mutta peliä voidaan kehittää ensin vuosi, julkaista pienemmällä sisällöllä ja jatkaa kehitys vuoden tuoden sisältöä pikkuhiljaa. Tällöin raha on sama kuin nykyisellä tavalla. Sen jälkeen peliä kehitetään lisää ja ja tuodaan sisältöä ja ominaisuuksia. Tähän myydään vuosipassi josta saadaan rahat, sen sijaan, että kehitettäisiin taas uutta peliä jne. Esim Siege toimii hyvin näin.
Eli seuraava battlefield tulisi vasta 5-6v päästä.
Tähän tyyliin toimii Fortnite, Siege jne jne. Ja sama toimisi myös bäfässä.

Mut esim nyt BFV, kavereiden kanssa pelannut, niin jokainen ihan ulapalla kartoista ja kuolee kokoajan ja meinaa motivaatio mennä. Nämä kartat oppii suhteellisen nopeasti vaikka pelaisi vähän vähemmän. Mitä enemmän karttoja, sitä vahvemmilla enemmän pelaavat on.
Itse hyppäsin BF1:n maailmaan vasta vuosi sitten, jolloin mappeja oli varmaan 20 ja kesti kyllä niin älyttömän kauan oppia ne, että olin lopettamassa pelin pelaamisen lukuisia kertoja.
BFV;ssä tuo vain korostuu, koska porukan täytyisi oppia hyödyntämään rakennusominaisuutta, joten on tupla opettelu. Vaikka olen pelannut statsien mukaan yli 3 vuorokautta peliä, ei mulla ole kaikki vieläkään hallussa. En todellakaan ole kaivannut lisää karttoja tähän, päinvastoin tuo Panzerstorm olisi saanut tulla tammikuussa.
Samoin aseita tulee ihan turhaan nyt jo lisää, kun vanhatkin opettelematta.

Ihan ehdottomasti tätä tyyliä lisää moninpeleihin joiden on tarkoitus viihdyttää pitkään. Tämä on yksi BFV:n parhaista puolista. Ja tämä kerrottiin jo hyvissä ajoin kesällä, joten en edes ymmärrä miten joku voi pettyä siihen ostettuaan pelin. Se on ihan fine et ostaa pelin vuoden kahden päästä kun sisältö on julkaistu jos haluaa, mutta juuri paremmin tätä sisältö juttua ei voisi toteuttaa.
No kai se riippuu ihan pelaajasta.

Ja perus jamppa joka ei välttämättä seuraa pelialan uutisia ei tiedä siitä, että sisältö puuttuu julkaisussa. He näkevät pelin hyllyssä ja ajattelevat, että voisin kokeilla tätä ja huomaa ostettuaan, että eihän tässä ole kuin moninpeli ja 2 mappia. Tunnen itse monta tälläistä pelaajaa.

Ja henkilökohtaisesti tykkään itse saada koko pelin julkaisussa. Ajatellaan, että olen odottanut jotain peliä vaikka 2 vuotta ja innoissani valmis tutkimaan kaikkia kivaa mitä pelissä on. Ja sitten ilmoitetaan (jos ilmoitetaan), että julkaisussa on vain moninpeli ja 2 mappia ja sinun pitää odottaa 3kk, että saat seuraavan sisällön ja silloinkaan kaikki ei ole vielä pelattavana. Niin se on erittäin turhauttavaa, ja itsellä ainakin laskisi mielenkiinto täysin tälläiseen peliin. Ilmaispeleissä se on eriasia ja myös Siege koska oman käsityksen mukaan ne ovat tarkoitettu vain moninpeliksi hyvin minimalistisella sisällöllä. Se, että Siegeen tulee silloin tällöin uusi operaattori ei jaksa pitää ainakaan omaa mielenkiintoa yllä.

Itselläni ei ollut esim Bf1 kanssa vastaavaa ongelmaa, että olisin ollut jättämässä pelin kesken. Mitä enempi mappeja sitä parempi ja koska omasta mielestä Bf1 mapit olivat hienoja niin se vaan toi lisää mielenkiintoa pelata, että sun täytyy vähä tutkia ja opetella ensiksi kaikki metkut ja mapit. .. Tylsempää se olisi ekat 2-3kk pelata niitä 2-3 mappia.
 
Viimeksi muokattu:
Mut esim nyt BFV, kavereiden kanssa pelannut, niin jokainen ihan ulapalla kartoista ja kuolee kokoajan ja meinaa motivaatio mennä. Nämä kartat oppii suhteellisen nopeasti vaikka pelaisi vähän vähemmän. Mitä enemmän karttoja, sitä vahvemmilla enemmän pelaavat on.

Tämäkin korjaantuisi sillä, että olisi tuo aloitus tehty samalla tyylillä kuin se on COD:ssa eli statsit rupeaa kertymään vasta levelillä 10.
Voisi jokainen opetella ja harjoitella huoletta hetken aikaa peliä tietäen ettei omat statsit mene jatkuvasti vaan huonompaan suuntaan kun sekoilet menemään. Minäkin tuon ominaisuuden ottaisin mielellään bäfään vaikka "veteraani" pelaaja olenkin, koska ihan samalla tapaa se alussa tuskastuttaa jos esim. kentissä joita ei vielä tiedä menee kuolemaan sellaiseen kohtaa missä kuvittelit ettei jostain suunnasta nähdä. Tai kun ei tiedä yhtään mistä suunnasta vihollinen edes tulee. Tuo, että Dice julkaiseen pelin keskeneräisenä ja vajaalla sisällöllä on nyt naamioitu taitavasti "business" malliksi ja uusien pelaajien huolenpidoksi. Peli kokonaisena julkaisussa ja siihen sitten ilmaiseksi karttapaketit niin voidaan puhua pidemmästä kuin vuoden pelistä.
 
Tämäkin korjaantuisi sillä, että olisi tuo aloitus tehty samalla tyylillä kuin se on COD:ssa eli statsit rupeaa kertymään vasta levelillä 10.
Voisi jokainen opetella ja harjoitella huoletta hetken aikaa peliä tietäen ettei omat statsit mene jatkuvasti vaan huonompaan suuntaan kun sekoilet menemään. Minäkin tuon ominaisuuden ottaisin mielellään bäfään vaikka "veteraani" pelaaja olenkin, koska ihan samalla tapaa se alussa tuskastuttaa jos esim. kentissä joita ei vielä tiedä menee kuolemaan sellaiseen kohtaa missä kuvittelit ettei jostain suunnasta nähdä. Tai kun ei tiedä yhtään mistä suunnasta vihollinen edes tulee. Tuo, että Dice julkaiseen pelin keskeneräisenä ja vajaalla sisällöllä on nyt naamioitu taitavasti "business" malliksi ja uusien pelaajien huolenpidoksi. Peli kokonaisena julkaisussa ja siihen sitten ilmaiseksi karttapaketit niin voidaan puhua pidemmästä kuin vuoden pelistä.

Tuollainen systeemi olisi kyllä hyvä, vaikkakaan omat kaverit ei minkään statsien vuoksi tuskastuneet, niin tuossa on kyllä hyvä pointti.

Se, että pelissä on bugeja ei munkaan mielestä ole hyväksyttävää, mutta 2018 vuosi on ollut niin bugisten pelien vuosi, että kun omalle kohdalle ei oo pelaamista estävää bugeja tässä tullut, niin mun mittakaavalla tää on tän vuoden bugittomimpia pelejä..mikä ei pelialaa ajatellen todellakaan ole hyvä juttu, mut se on asia erikseen.

Sit taas ”kaikki sisältö nyt ja myöhemmin ilmaiset kartat” on juuri sitä millä rahaa ei yksinkertaisesti tehdä ja taas jokaisen dlc myynti erikseen on se mistä haluttiin luopua pelaajien jakaantuminen vuoksi. Ja tuollainen heti kaikki mulle nyt aiheuttaa juuri sen, ettei 2-3kk päästä peliä enää jaksa pelata ja kun 6-8kk päästä alkaa sitä sisältöä tulemaan, niin ei jaksa enää opetella uusiksi pelin saloihin, se on mennyttä sit jo. Tasaisesti sisältöä vähästä alkaen on juuri se mihin pitäisi pyrkiä.
Sensijaan ns vuosipassi on vähän sama kuin se et ostaisit kokonaan uuden pelin (joskin halvemmalla), joten sitä jakaantumista ei tulisi samalla tavalla, kun niin isot massat sen ostaisi.
 
No kai se riippuu ihan pelaajasta.

Ja perus jamppa joka ei välttämättä seuraa pelialan uutisia ei tiedä siitä, että sisältö puuttuu julkaisussa. He näkevät pelin hyllyssä ja ajattelevat, että voisin kokeilla tätä ja huomaa ostettuaan, että eihän tässä ole kuin moninpeli ja 2 mappia. Tunnen itse monta tälläistä pelaajaa.

Ja henkilökohtaisesti tykkään itse saada koko pelin julkaisussa. Ajatellaan, että olen odottanut jotain peliä vaikka 2 vuotta ja innoissani valmis tutkimaan kaikkia kivaa mitä pelissä on. Ja sitten ilmoitetaan (jos ilmoitetaan), että julkaisussa on vain moninpeli ja 2 mappia ja sinun pitää odottaa 3kk, että saat seuraavan sisällön ja silloinkaan kaikki ei ole vielä pelattavana. Niin se on erittäin turhauttavaa, ja itsellä ainakin laskisi mielenkiinto täysin tälläiseen peliin. Ilmaispeleissä se on eriasia ja myös Siege koska oman käsityksen mukaan ne ovat tarkoitettu vain moninpeliksi hyvin minimalistisella sisällöllä. Se, että Siegeen tulee silloin tällöin uusi operaattori ei jaksa pitää ainakaan omaa mielenkiintoa yllä.

Itselläni ei ollut esim Bf1 kanssa vastaavaa ongelmaa, että olisin ollut jättämässä pelin kesken. Mitä enempi mappeja sitä parempi ja koska omasta mielestä Bf1 mapit olivat hienoja niin se vaan toi lisää mielenkiintoa pelata, että sun täytyy vähä tutkia ja opetella ensiksi kaikki metkut ja mapit. .. Tylsempää se olisi ekat 2-3kk pelata niitä 2-3 mappia.
Kerropas nyt sitten oikein huolella henkilölle, joka ei vielä ole peliä ostanut, mutta sellaista suunnittelee, että mitä sellaista tästä pelistä uupuu, jonka olisi pitänyt olla jo julkaisussa mukana? :D

Niin ei tarvi pettyä sitten, kun on peli kourassa.
 
Kerropas nyt sitten oikein huolella henkilölle, joka ei vielä ole peliä ostanut, mutta sellaista suunnittelee, että mitä sellaista tästä pelistä uupuu, jonka olisi pitänyt olla jo julkaisussa mukana? :D

Niin ei tarvi pettyä sitten, kun on peli kourassa.
Puhe ei ollut nyt pelkästään tästä pelistä vaan tästä mallista julkaista pelejä.

Mutta jos multa kysytään niin julkaisussa ei ollut kaikkia yksinpelitarinoita, ei ollut coop tilaa (combined arms?), ei ollut battle royalea ynm pieniä asioita. En tiedä mitä tämä nyt sisältää kun en omista peliä enkä ole muutamaa matsia kaverin luona ja pientä yleiskatsausta lukuunottamatta juurikaan pelannut.

Ja joo ymmärrän, että ilmoittivat niiden tulevan myöhemmin mutta se olikin tämän koko keskustelun pointti. Mielestäni nämä kaikki kuuluu julkaisussa peliin josta olet maksanut täyden hinnan.
 
Sit taas ”kaikki sisältö nyt ja myöhemmin ilmaiset kartat” on juuri sitä millä rahaa ei yksinkertaisesti tehdä ja taas jokaisen dlc myynti erikseen on se mistä haluttiin luopua pelaajien jakaantuminen vuoksi. Ja tuollainen heti kaikki mulle nyt aiheuttaa juuri sen, ettei 2-3kk päästä peliä enää jaksa pelata ja kun 6-8kk päästä alkaa sitä sisältöä tulemaan, niin ei jaksa enää opetella uusiksi pelin saloihin, se on mennyttä sit jo. Tasaisesti sisältöä vähästä alkaen on juuri se mihin pitäisi pyrkiä.

No mitenkäs tämä malli tuo rahaa lisää? Eiköhän suurin osa pelaajista jotka pelistä on kiinostunut osta pelin ensimmäisen 6kk aikana ja loput aleista. Se ei lisää dramaattisesti myyntiä jos vajaaseen pakettiin tuodaan pikkuhiljaa lihaa sen verran ympärille mitä piti olla jo julkaisussa. BF5 on nyt naamioitu "live service" - mallliksi vaikka kyse on siitä, että on tiedetty ettei peli tule valmistumaan kokonaisuudessaan julkaisuun. Kyllä ne jotka pelistä tykkää pelaa peliä tappiin asti vaikka sisältöä onkin normaali määrä heti alusta lähtien ja innostuvat uusista kartoista jos ne ilmaiseski tuodaan vaikka sen 6kk välein.

Kyllä EA rahansa parhaiten saisi skineistä yms. kikkareista joista porukka kyllä maksaa jos peli itsessään on tarpeeksi hyvä eikä muuten vaadi rahaa lisäsisältöön.
 
No mitenkäs tämä malli tuo rahaa lisää? Eiköhän suurin osa pelaajista jotka pelistä on kiinostunut osta pelin ensimmäisen 6kk aikana ja loput aleista. Se ei lisää dramaattisesti myyntiä jos vajaaseen pakettiin tuodaan pikkuhiljaa lihaa sen verran ympärille mitä piti olla jo julkaisussa. BF5 on nyt naamioitu "live service" - mallliksi vaikka kyse on siitä, että on tiedetty ettei peli tule valmistumaan kokonaisuudessaan julkaisuun. Kyllä ne jotka pelistä tykkää pelaa peliä tappiin asti vaikka sisältöä onkin normaali määrä heti alusta lähtien ja innostuvat uusista kartoista jos ne ilmaiseski tuodaan vaikka sen 6kk välein.

Kyllä EA rahansa parhaiten saisi skineistä yms. kikkareista joista porukka kyllä maksaa jos peli itsessään on tarpeeksi hyvä eikä muuten vaadi rahaa lisäsisältöön.
Se kyllä luki mun viestissä mistä se raha jatkossa tulee..minähän nimenomaan sanoin, että perinteinen tapa ja tämä tapa tuo samalla tavalla rahaa ja idea onkin siinä, ettei tuoda sitä uutta peliä, vaan rahastetaan uudemmilla keinoilla.
Siihen toki päälle sit vielä skinit jne jotka tosin on täysin väärin toteutettu tässä, mutta niistä sen rahan myös saisi, kun toteuttaisi fiksusti.

Mulle BF V on yksi tän vuoden parhaista peleistä ja jos nyt ois kaikki sisältö tarjolla, jaksaisin ehkä tammi-helmikuulle. Jos kesällä tulis uutta sisältöä ni en mä jaksais sen vuoksi ottaa taas tuntumaa peliin, ihan sama miten paljon siitä pitäisin.
Tällä tavalla pelailen jatkuvasti muiden pelien ohella ja tuntuma ja mielenkiinto pysyy yllä, eikä mitään ähkyä tule.
 


Nettikoodin testausta. Nettikoodissa on ongelmaa kuten on tiedettykin. Itse ”super luoteja” ei kuitenkaan ole alkuunkaan siinä määrin miten pelaajista on tuntunut. Isompi ongelma on siinä, ettei peli kerro pelaajalle jos yhteydessä on ongelmaa, eikä sitä miten osumat on tulleet, jolloin pelaajilla jää käsitys super luodeista, vaikka oikeasti on mennyt kaikki ihan oikein.
Mut koodissakin selvää ongelmaa verrattuna esim BF1:een, mutta eiköhän sieltä korjausta tule.

Eipä oo itelle kyl viimeaikoina oikein osunut kohdalle noita ongelmia laisinkaan.
 
Ja usein ne ei olekkaan "superluoteja", vaan tulee useammasta suunnasta/aseesta yhtaikaa. Itse kupsahtanut monasti mielestäni laakista, ennen kuin olen huomannut että ukkojahan oli vähän joka puolella.
 
Sai kyllä niin päivän naurut tästä touhusta (sekä mun, että vastapuolen osalta) ettei mitään rajaa. :D:p

 
Näyttäisi saavan Xboxille hintaan 35e tämän uusimman bäfän. Tuolla rahalla kannattaa jo hankkia.

EDIT: Digitaalisena siis tämä tarjous.
 
Viimeksi muokattu:
Löytyy nyt PS Storesta hintaan 34,95 €. Yhä kirvelee betan kokemukset sen verran että harkitaan. Tarjous voimassa tammikuun 18. päivään saakka.
Tuli ostettua veljelle lahjaksi tuolla Xboxin puolella tästä tarjouksesta, kun itseltä peli jo löytyy. Katsotaan kelpaako kun siellä konsoli ilmoittaa että tämmöisen saa ladata :D
 
Ylös Bottom