Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield V

Ollu vähän urakkana et kehitän joka aseen siihen neloseen, jotta saa kaikki kehitysosat auki.
Assaultilta puuttuu kolme, mediciltä ja supportilla kaksi ja snipulla yksi ase.
Sen jälkeen vois vetää kaikki kymppiin, vaikkakin suurin osa on jo.

Ei vaan enää meinaa malttaa lopettaa haulikolla pelaamista. Haulikko+ap miinat. Aivan pettämätön yhdistelmä. Tappoja tulee liikuhihnalta, pääsee pommeille juoksemalla ja pisteitä ropisee. Yhtä lukuunottamatta äsken pari tuntia putkeen aina oman puolen ekana.
 
Muuten mukava pelimuoto tuo rush ja kartatkin ok, mutta puolten tasoerot liian isot lähes joka pelissä. Läpijuoksuja hyökkääjille tai puolustajat saa hakemalla hakea että näkisi vastuksia.
No juu näinhän se on vähän joka pelimuodossa, kun ei se matchmaking sekoita niitä puolia millään lailla. EA ei halua, että porukka joutuu puolustamaan tai hyökkäämään monta putkeen ja sillon noobit kärsii. Mut mulle kelpaa nuo ylijuoksupelit, kun niitä käytännössä joka ikinen rush peli on ollut. Jos olet parempi, kun sun vastus nii se on sama oletko parempi yhdellä ticketillä vai 60:lla.
 
No juu näinhän se on vähän joka pelimuodossa, kun ei se matchmaking sekoita niitä puolia millään lailla. EA ei halua, että porukka joutuu puolustamaan tai hyökkäämään monta putkeen ja sillon noobit kärsii. Mut mulle kelpaa nuo ylijuoksupelit, kun niitä käytännössä joka ikinen rush peli on ollut. Jos olet parempi, kun sun vastus nii se on sama oletko parempi yhdellä ticketillä vai 60:lla.
Nykyisin itseasiassa sekoittaa.
Tänään potkin muutaman kämppijän squadista pois ja sit ihmettelin kun seuraavaan roundiin puolustin uusiksi heti perään. Kun matsi taas alkoi niin kuolin tyyppeihin jotka olin juuri potkinut squadista pois. Joko minä tai ne oltiin heitetty toiselle puolen.
 
Nykyisin itseasiassa sekoittaa.
Tänään potkin muutaman kämppijän squadista pois ja sit ihmettelin kun seuraavaan roundiin puolustin uusiksi heti perään. Kun matsi taas alkoi niin kuolin tyyppeihin jotka olin juuri potkinut squadista pois. Joko minä tai ne oltiin heitetty toiselle puolen.
No onpa erikoinen juttu. Itsellä arviolta 50 peliä Rushia alla ja aina mennyt hyökkäys/puolustus/hyökkäys syklillä. Myöskin noista peleistä 90% voittoja ja 90% best squad muutaman pelikaverin kanssa, joten ei se hirveästi tunnu niitä tasoittavan. Tai sit peli on yrittänyt, mutta sillä ei ole ollut vaikutusta lopputulokseen. Ei toi systeemi kyllä toimiva ole. Ennen pystyi kuitenkin joukkuetta vaihtamaan halutessaan, sitäkään ei voi enää tehdä.
 
No onpa erikoinen juttu. Itsellä arviolta 50 peliä Rushia alla ja aina mennyt hyökkäys/puolustus/hyökkäys syklillä. Myöskin noista peleistä 90% voittoja ja 90% best squad muutaman pelikaverin kanssa, joten ei se hirveästi tunnu niitä tasoittavan. Tai sit peli on yrittänyt, mutta sillä ei ole ollut vaikutusta lopputulokseen. Ei toi systeemi kyllä toimiva ole. Ennen pystyi kuitenkin joukkuetta vaihtamaan halutessaan, sitäkään ei voi enää tehdä.
Juu toimiva se ei missään nimessä ole. :D
En myöskään ymmärrä miksi se ei ole sama kuin ykkösessä. Juuri sai ykkösen loppu hetkillä sen peliin, ni miksi poistaa se vitosesta.

Tosin kai tämä nyt jotain yritystä siihen suuntaan on, mutta jos se sieltä yksittäisiä siirtää eri puolelle, niin ei siitä mitään hyötyä ole.
 
Täytyy sanoa, että noi haulikot on ihan mielettömiä Rush pelimuodossa. En oo haulikoita liiemmälti näytellyt ennen, mutta noi on niin ylivoimaisia etten nyt muuta halua käyttää.

Haulikko ja ap miinat on yhdistelmänä täydellisiä noihin pommeihin, on sit hyökkäämässä, tai puolustamassa.
Puolustaessa kolme miinaa pommipaikan ympärille ja sit haulikolla saa about joka tilanteessa äijät kumoon. Jos ne kuitenkin virittää pommin, niin sinne vaan juoksemaan kehää ja äijää kaatuu. Vielä parempi jos on savuja.

Hyökätessä taas pommin virityksen jälkeen heti pari miinaa viereen ja sama juttu puolustaessa sit, ympyrää pommin ympärillä.

Tässä lyhyt esimerkki, jossa puolessa minuutissa pommi paikalleen ja 6-7 äijää kumoon:


Tässä sitten taas kokonainen roundi, jonka lopputulos Kd osalta oli 44-9. Mikä mielenkiintoisinta, mulla oli pisteitä 13700, kun kummallakaan puolella seuraavaksi parhaalla noin 7500, eli 6000 pistettä enemmän kuin kellään muulla. Ihan mieletön fiilis oli pelata, vaikka en edes mitenkään hyvin oikeasti pelaa.
Paras kohta lienee 12min15sek kohdasta eteenpäin, kun tulee kymmenkunta äijää otettua.
 
Viimeksi muokattu:
Ai vittu että ottaa päähän kaikki saatanan randomi-paskat ketkä ei osaa pelata ollenkaan/kuhan vaan vittuilee. Kudit loppu, pari kertaa requestia tauluun, ei mitään vaikutusta, lopulta OMAN squadin support tulee tanssimaan ripaskaa siihen viereen, mutta ei anna kuteja. Vittu mitä paskaa, kyllä taas tekee mieli pelata.
 
Ai vittu että ottaa päähän kaikki saatanan randomi-paskat ketkä ei osaa pelata ollenkaan/kuhan vaan vittuilee. Kudit loppu, pari kertaa requestia tauluun, ei mitään vaikutusta, lopulta OMAN squadin support tulee tanssimaan ripaskaa siihen viereen, mutta ei anna kuteja. Vittu mitä paskaa, kyllä taas tekee mieli pelata.
Parhaimpia on ne kämppijä supportit. Vaikka medicinä laitat savut naamalle ja ammut koko pistoolin ammusvaraston tyhjäksi päin naamaa ni ne vaa möllöttää ja kiroaa et mikä idiootti tos nyt pelleilee. :D
 
25 päivä tulee Firestorm ja traileri näyttää tältä:


Eipä tuossa oo kyllä mitään mikä mua innostais edelleenkään BR pariin, mut haitanneeko tuo jos muille uppoaa. Mä voin nauttia peruspelistä.
 
25 päivä tulee Firestorm ja traileri näyttää tältä:


Eipä tuossa oo kyllä mitään mikä mua innostais edelleenkään BR pariin, mut haitanneeko tuo jos muille uppoaa. Mä voin nauttia peruspelistä.

Tuolta olisi pitänyt pääpelin traileri näyttää. Aivan helvetin hieno ja laadukas pätkä. Toki se on cinematic trailer eikä gameplay, joka nähdään ensi viikolla. BR scene itselläkin jo alkaa tulla korvista ulos, mutta kyllähän tuo peluuseen menee. Silti peruspeli on se ykköspeli mulle.
 
Toivottavasti peruspelin päivitys ei unohdu br:n myötä. Onko jossain jotain selkeää infoa uusista mapeista jne? Tuliko rush pelimuoto jäädäkseen vai oliko sekin vaan hetken huuma? Frontlinesin ohella paras pelimuoto kuitenkin.
 
Miten saa asetuksista siten että esim ilmatorjunta tykillä ammutaessa tähtayksen liikuttelu tapahtuu oikeanpuoleisesta sauvasta ja samoin ajoneuvosta ammutaessa tähtäyksen liikutelu olisi oikeassa sauvasta. Mikä asetus muuttaa noita ?
 
Toivottavasti peruspelin päivitys ei unohdu br:n myötä. Onko jossain jotain selkeää infoa uusista mapeista jne? Tuliko rush pelimuoto jäädäkseen vai oliko sekin vaan hetken huuma? Frontlinesin ohella paras pelimuoto kuitenkin.
Rush on 20 päivään asti tarjolla muistaakseni. Kaikki tulevat pelimuodot on aina ajallisesti ja suosituimpia voidaan Tides of warin myötä palautella hetkeksi takaisin. Eivät halua et pelaajat hajaantuu eri pelimuotoihin.

Uusi mappi piti tulla tässä kuussa, mutta hiljaa on oltu. Tosin ensi viikolla tulee tän vuoden roadmap, joten siitä sit näkee sisällön.
 
25 päivä tulee Firestorm ja traileri näyttää tältä:


Eipä tuossa oo kyllä mitään mikä mua innostais edelleenkään BR pariin, mut haitanneeko tuo jos muille uppoaa. Mä voin nauttia peruspelistä.

Näyttääpä hyvältä ja toivottavasti on sen verran iso mappi, että pelattavaa ja tutkittavaa riittää. Onkohan tuohon tulossa omat assignmentit, ja toivottavasti tehtäviä tulisi jatkuvasti lisää..
 
Redditin puolella oli kommenttia roadmapin tulosta näin myöhään:
”Our legal and finance partners. They kinda hold the reigns on when we talk about stuff, especially at the end of a fiscal year (which ends March 31st). Talking about things outside of the fiscal year raises flags, but we’ve been pushing to get this out as soon as possible.”


Veikkaan et menee siis jotenkin näin:
Eli varmaan Dicellä ovat tienneet mitä haluavat tehdä.
EA katsoo tilikauden tulosta ja pelin myyntejä -> koska ne jää alle odotusten, rahahanoja vedetään kiinnipäin ja puolet ajatelluista jutuista Dice joutuu hylkäämään.

Jos roadmap ois julkaistu, ne täytyis julkaista. Nyt katotaan mihin rahat riittää ja julkaistaan sen mukainen roadmap..
 
Onko ap miinan yhdestä tappo ollut joku bugi, koska omalla kohdalla ainakin 90% tapoista on tullut siitä että laitan aina kaksi miinaa peräkkäin?
 
Ylös Bottom