Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield V

Mitähän mahdetaan tarkoittaa tämän uuden snaipperin saavutuksissa get headshots over 100m in pvp?
Tuo pvp osuus, mihin sillä viitataan?
 
Mitähän mahdetaan tarkoittaa tämän uuden snaipperin saavutuksissa get headshots over 100m in pvp?
Tuo pvp osuus, mihin sillä viitataan?
Eiköhän tuolla ihan moninpeliä tarkoiteta jos siellä tuo pvp (player vs player) lukee.
 
Hankin 4k telkkarin ja nyt vähän hankaluutta saada hyvät asetukset tellun pelitilaan . miten pitää olla hdr yms ja väriasetukset ylipäätään peleissä olla ? telkkarari samsung ue55ru7105
 
Viimeksi muokattu:
Frontlines ja Domination pelimuodot jäävät jatkossa pois ja saattavat tulevaisuudessa nousta pelattavaksi limited time versioina, kuten Rush, Grind etc. Syynä tähän on kuulemma vähäiset pelaajamäärät kyseisissä pelimuodoissa. Esimerkiksi TDM kukoistaa DICE:n mukaan ja sitä ei ole syytä lähteä poistamaan.

Mikä on erityisen huvittavaa, niin viime yön aikana, kun tämä tieto tuli, oli esimerkiksi Euroopassa Frontlines servuilla enemmän porukkaa kuin TDM:ssä. :D

Noh ei tämä omaa pelikokemusta kuitenkaan muuta, kun en noita pelimuotoja pelaa, mutta ei tuo taas kerro mitään kovin positiivista sanomaa tämän pelin nykytilasta.

Milloinka, jos koskaan on pelin alussa olleita pysyviä pelimuotoja alettu poistamaan ja sitten tuodaan tällaisia väliaikaisia muotoja, jotka on ainakin itselle maistunut, mutta niitä ei voida kokeilla pitempiä aikoja??
 
No hohhoijaa, frontlines ja rush on kuitenkin parhaat pelimuodot tässä. Ykkösessä oleva operations oli paras pelimuoto missään bäfässä, tässä ei sitäkään ole saatu toimivaksi. Ei uusia mappeja ei mitään uutta sisältöä, edelleenkin olen sitä mieltä, että se premium ois ollut niiiiiin paljon parempi tässäkin bäfässä. Eiköhän tämänkin fortnite pelimuotoon saada uusia tanssimuuveja tms, niin sillähän porukka pysyy tyytyväisenä. Vmp
 
Viimeksi muokattu:
Veivasin yksinpelin hardcorella läpi. Yllättävän hyvät tarinat sisälsi. Niissä oli syvyyttä ja toivat esille yksilöitä suursodan rattaissa. En tiedä miten tosipohjaisia olivat, mutta itse operaatiot ovat käsittääkseni sinne päin.

Pelimekaniikat olivat kohdallaan. Pelistä nauttiminen ei missään vaiheessa tarrannut viiden sentin kynnykselle tai ohjaukseen puutteisiin. Hetken luuli jo olevansa rintamalla ja tätä säesti vielä upea äänimaisema. Etenemisvaihtoehtoja tarjotaan Lauri Törnin hiippailusta aina täyteen tulimyrskyyn. Viholliset omaavat mystisen terävät aistit ja tieto toiselle kulkee vähintäänkin ajatuksen nopeudella, tätä selitetään keskinäisellä radioliikenteellä. Oli kuitenkin ilo huomata tilanteita, jossa eivät aina nähneet pimeään vaan menivät ohi. Näihin tarinoihin olisi hyvin mahtunut suomalainen kaukopartio syvällä vihollisen linjojen takana. Lopussa takaa-ajettuna 3 päivää Pervitinin voimalla.

Parempi II maailmansodan Call of Duty/Medal of Honor kuin esikuvansa.

8 1/2
 
Jatkoin yksinpeliä pitkän tauon jälkeen ja heti pisti silmään, että piirtoetäisyys on huonompi, kuin ennen ja grafiikat näyttää jotenkin huonommilta.

Ehkä ovat jotakin muuttaneet päivityksissä, mutta jotenkin oudolta tämä näyttää :D

Enkä ole näköjään ainut joka on tätä mieltä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Veivasin yksinpelin hardcorella läpi. Yllättävän hyvät tarinat sisälsi. Niissä oli syvyyttä ja toivat esille yksilöitä suursodan rattaissa. En tiedä miten tosipohjaisia olivat, mutta itse operaatiot ovat käsittääkseni sinne päin.

Pelimekaniikat olivat kohdallaan. Pelistä nauttiminen ei missään vaiheessa tarrannut viiden sentin kynnykselle tai ohjaukseen puutteisiin. Hetken luuli jo olevansa rintamalla ja tätä säesti vielä upea äänimaisema. Etenemisvaihtoehtoja tarjotaan Lauri Törnin hiippailusta aina täyteen tulimyrskyyn. Viholliset omaavat mystisen terävät aistit ja tieto toiselle kulkee vähintäänkin ajatuksen nopeudella, tätä selitetään keskinäisellä radioliikenteellä. Oli kuitenkin ilo huomata tilanteita, jossa eivät aina nähneet pimeään vaan menivät ohi. Näihin tarinoihin olisi hyvin mahtunut suomalainen kaukopartio syvällä vihollisen linjojen takana. Lopussa takaa-ajettuna 3 päivää Pervitinin voimalla.

Parempi II maailmansodan Call of Duty/Medal of Honor kuin esikuvansa.

8 1/2
Eikö sua alkanut noi saksalaiset supersotilaat ärsyttämään ollenkaan, kun itse juuri yritän metsässä hiippailla ja aina ne perkeleet onnistuu mukamas näkemään mut, vaikka eivät mitenkään voi huomata mua :mad:
 
Yksinpelithä on se miksi bäfää pelataan. 1942 jälkeen kaikki bäfien multiplayerit paskaa, vaikka Bad Company 2 yritti vähän.
 
Eikö sua alkanut noi saksalaiset supersotilaat ärsyttämään ollenkaan, kun itse juuri yritän metsässä hiippailla ja aina ne perkeleet onnistuu mukamas näkemään mut, vaikka eivät mitenkään voi huomata mua :mad:

Tottakai ärsytti, mutta kuuluu kuvaan. Pitävät superaistit kirkkaana vartiota. Usein vielä kartta on tehty niin, että juuri vartion kohdalla on pullonkaula, jolloin on pakko joko seurata vartioiden liikehdintää tai sitten tarttua härkää sarvista ja laittaa rähinä päälle. Varmasti tuon metsäosuuden olisi voinut hiippailemalla läpäistä, mutta täällä harjattiin paikat puhtaaksi. :D

Lukenut tässä viime aikoina II maailmansodan suomalaisten sotapäiväkirjoja ja siellä puhutaan "kuunteluvartiosta". Yleensä yksi mies oli majapaikan lähistöllä tätä tehtävää suorittamassa. Pelissä näkee usein kiertovartiota, joka jää hetkeksi kuulostelemaan ja havainnoimaan muuten ympäristöä.
 
EA voisi lauantaina E3 tilaisuudessaan kertoa avaavansa uuden kentän Battlefield V:lle. Toisen maailmansodan yksi kerrotuimmista tapahtumista on Normandian maihinnousu 6.6.1944. Siitä on huomenna sopivasti 75 vuotta ja tähän yhteyteen tällainen kenttä voisi hyvin sopia. Olkoonkin, että sitä on tullut joskus pelattua ehkä liikaakin. Vaihtelua kun ei ole pitkään aikaan päästy Omaha Beachin hiekkaa tallomaan. Maailmalla tästä jo spekuloivat.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom