Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield V

Yö meni pelatessa ja hyvät on fiilikset, ainoastaan viimeinen rundi conquestia vähän oli pakkopullaa kun oma tiimi vaan juoksi ja juoksi ja juoksi luotisateeseen. Ei hajuakaan taktikoida ja pataan tuli sitten huolella. Noin muuten sitten oli hyvinkin tiukkoja vääntöjä, oma suoriutuminen sitä normaalia kuten aiemmissakin osissa eli keskikastia. Squad leaderit oli välillä paskoja, onneksi kun pyyti käskyjä ni sai helposti tittelin itelleen ja antaa niitä komentoja.

Näin. Tästä on hyvä jatkaa ja oppia lisää pelistä.
 
Muistinko väärin että Betassa panzerfaustilla oli ads? Itsellä ei ainakaan ole muuta kuin lonkalta rykäsy.
 
FOV on siis suurempi, ja sen takia myös juoksunopeus näyttää nopeammalta vaikka todellinen nopeus m/s olisi pysynyt samana.
Molemmissa sama FOV (90), kun olen molemmissa pistänyt täysin samaksi BF1:n kanssa asetukset.
Oletuksenahan tuo on jossain 55:saa ja sillä lentää oksennus.
 
Molemmissa sama FOV (90), kun olen molemmissa pistänyt täysin samaksi BF1:n kanssa asetukset.
Oletuksenahan tuo on jossain 55:saa ja sillä lentää oksennus.
No ainakin pc:lla moni on sanonut että samalla FOV arvolla tulee nyt paljon leveämpi kuin BF1:ssa. Itse en ole vielä päässyt kokeilemaan peliä.
 
No ainakin pc:lla moni on sanonut että samalla FOV arvolla tulee nyt paljon leveämpi kuin BF1:ssa. Itse en ole vielä päässyt kokeilemaan peliä.
Aa niin siis bf1:een verrattuna.
Juu se voi olla, täytyy koittaa pienentää. Mutta siis xboxilla pelasin EA Accesin 10h kokeilun BF V:sta ihan täysin samoilla asetuksilla kuin pleikalla nyt tänään. Eli sama peli, samat asetukset. Ainoastaan konsolissa ero.
Xboxilla erotin vihut kauempaa paremmin ja ne näytti ”isommilta”, joten myös osuin paljon helpommin.
Nyt pleikalla en esim Rotterdamin basesta tultaessa yksinkertaisesti näe äijiä siellä junaraiteilla ylhäällä, vaikka Boxilla erotin ne helposti.
Pleikalla paistaa aurinko niin paljon upeammin silmiin ja vaikka tihrustan tähtäin pohjassa, en erot kunnolla liikkuvaa ukkoa, kun Boxilla näin paikallaan olevatkin samassa kohdassa.
En myöskään muista valaistuksen olleen betassa noin upea, eikä ongelmaa ollut.

Eli ”parempi grafiikka” tuottaa mulle ongelmia. Enkä sitä huonommaksi mitenkään halua. Peli näyttää upealta, pyörii hyvin ja BF1 3D spottauksen jälkeen on hienoa kun välillä voi itsekin jäädä muiden katseilta piiloon.
 
Pari peliä takana Conquestia. Ihan ok meininkiä. PS4 on muutaman kerran vihuja ilmestynyt patsaiksi pellolle (bugi), joita sitten koko komppania tulittaa. Muutoin todella nätti peli ja pyörii melko sulavasti perus PS4 versiolla. Tuttua BF menoa.

Parasta on WW2 teema. Aseet ja avoneuvot on pelissä sopivan yksinkertaisia ilman lasereita tms hienouksia. Toimii!

En kyllä näe mitään järkeä hankkia Deluxe versiota. Ei missään nimessä ole 20€ arvoinen, eikä edes 10€. Muutaman asun saat extraa ja siinä se. Special Assigmnets saa myös ostamalla peruspelin ennakkoon (enlisted offer). Missä on esimerkiksi mainostetut 5x BF1 aseet?
 
Pari peliä takana Conquestia. Ihan ok meininkiä. PS4 on muutaman kerran vihuja ilmestynyt patsaiksi pellolle (bugi), joita sitten koko komppania tulittaa. Muutoin todella nätti peli ja pyörii melko sulavasti perus PS4 versiolla. Tuttua BF menoa.

Parasta on WW2 teema. Aseet ja avoneuvot on pelissä sopivan yksinkertaisia ilman lasereita tms hienouksia. Toimii!

En kyllä näe mitään järkeä hankkia Deluxe versiota. Ei missään nimessä ole 20€ arvoinen, eikä edes 10€. Muutaman asun saat extraa ja siinä se. Special Assigmnets saa myös ostamalla peruspelin ennakkoon (enlisted offer). Missä on esimerkiksi mainostetut 5x BF1 aseet?
No deluxe ostetaanki et pääsee pelaan jo nyt vkloppuna, ei minkään digitaalikalsareiden takia.
 
Missä on esimerkiksi mainostetut 5x BF1 aseet?
Siellä BF1:ssä. Eli sinne sai 5 uutta asetta käyttöön jo kauan sitten kun ennakkotilasi tämän uuden bäfän.

Mites säädätte tuon FOV:in. Kokeilin ensimmäistä kertaa nostaa sitä nyt oletuksesta 55 -> 70.
 
Siellä BF1:ssä. Eli sinne sai 5 uutta asetta käyttöön jo kauan sitten kun ennakkotilasi tämän uuden bäfän.

Mites säädätte tuon FOV:in. Kokeilin ensimmäistä kertaa nostaa sitä nyt oletuksesta 55 -> 70.
Bf1:ssä jo olen mennyt 90:llä ja menen tässäkin.
55:lla lentää oksennus todella nopeasti, niin huono olo tulee noin pienestä fovista.
Peli kuin peli, niin 85-95 oltava FOV. Se oletus 55 ei kyllä muistuta ihmisen näkökenttää yhtään.

Edit:
Tässä näkee hyvin eron:
 
Viimeksi muokattu:
En osaa tuosta kalansilmästä sen enempiä sanoa, kun olen bf1:stäkin alusta asti pelannut tuolla 90:llä. Ihan vain siksi et näkee jotain mitä ympärillä tapahtuu ja siksi, että tulee fyysisesti huono olo alle 85 fovilla.
 
En osaa tuosta kalansilmästä sen enempiä sanoa, kun olen bf1:stäkin alusta asti pelannut tuolla 90:llä. Ihan vain siksi et näkee jotain mitä ympärillä tapahtuu ja siksi, että tulee fyysisesti huono olo alle 85 fovilla.
Vakioasetus tuntuu jotenkin jopa kömpelöltä kun on vähän totutellut isompaan FOViin.

Nyt kun alkaa pääsemään sinuiksi mappien kanssa, ja muutenkin oppinut uudet toiminnot niin tämä maistuu kyllä erittäin hyvin. Ja melkoista silmäkarkkia myöskin Xbox One X:llä.
 
Battlefield 5 käyttää vertical FOV ja sen jos laittaa 90 on se itselle liian paljon, horizontal FOV täytyy olla n.90 eli tällöin bäfässä pitää laitta FOV 74.
 
Battlefield 5 käyttää vertical FOV ja sen jos laittaa 90 on se itselle liian paljon, horizontal FOV täytyy olla n.90 eli tällöin bäfässä pitää laitta FOV 74.
Täytyykin koittaa tätä, tässä voi olla syy siihen tihrustamiseen.
Brokenmachinen oppaalla pistin bf1 aikanaan kuntoon ja ne siirsin suoraan tähän.

Nyt tullut uusi, joten koitan taas näitä. Tässäkin mainitaan juuri 74. Kiitoksia.

 
No olihan mulla jäänyt muitakin asetuksia aika ratkaisevasti väärin, vaikka boxin puolella oli oikein. Sen siitä saa kun aloitti kuudelta eilen aamulla säätämisen.
Ei ollu siis pelkkä FOV väärin. Nyt alkaa uus testaus sit, josko osuisikin johonkin. :D
 
No deluxe ostetaanki et pääsee pelaan jo nyt vkloppuna, ei minkään digitaalikalsareiden takia.
Aika moni taitaa olla valmis maksaamaan 20-30 € lisää siitä, että pääsee ennen ensi tiistaita pelaamaan? Tuleekohan tästä yleisempikin keino pelitaloille kerätä rahaa?
 
Ylös Bottom