Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield V

Nyt peli-ilo kyllä nousi entisestään.

Koska unohdin kaiken muun, paitsi sen mitä pelimuodossa pitää tehdä.
Eli Conquest. Kaikki puolustus pois, ei mitään rakentelua (ammo/healt boxit ehkä). Sit mapista riippuen kiertää puhtaasti niitä lippuja missä ei ole isoja taisteluita.
Tämä on 110% munaravia, eli sitä mitä vihasin BF1:ssä. Mutta tässä se enemmistö lipuissa on niin hävyttömän isossa roolissa, että tänään Aerodrome mappiin liittyessä oltiin 150 pistettä jo perässä, vaikka mappi oli aluillaan.
Kirjaimellisesti molemmat osapuolet meni D-C lipun väliä. Mä painelin yksin kaikkia muita lippuja. 1-2 vihua kerrallaan vastassa, yleensä pääsin selkään ja tapettua ne. Joillain kerroilla lähdin uusiksi edelliseltä lipulta ja sit olikin lippu jo tyhjä. Valtailin aivan älyttömän monta lippua yksin sooloilen mapin ulkoreunaa pitkin. Sekä pisteet, että KD tykkäsi hyvää. Mutta käytännössä mun yhden miehen sooloilun ansiosta me pidettiin kokoajan enemmistöä lipuista ja lopulta voitettiin yli 50 pisteellä.
Ei siinä kannata vetää isoo sotaa, eikä myöskään puolustaa/rakennella. Ne toimii toisissa pelimuodoissa.

Breaktrough sit medicinä hyökkäyksessä. Savuilla iso lauma lipulle ja valtaus. Puolustaessa supportina rakentelu ja sit bipod maahan.

Frontlinesissa supportina rakentaa ”edellisen” lipun, jolloin on tosi vahvoilla jollei saada lippua vallattua ja peräännytään.

Grand operationin ekana päivänä taas medicin savuilla itse pommi paikalleen..todella helppoa.

En vain käsitä miksi jengi ei käytä savuja? Yksi tärkeimmistä jutuista tässä pelissä kuitenkin.

Assault nyt 19 rankissa, kohta 20.
Medic vissiin 12-13
Support 20
Recon 4

Ensin assault 20:iin. Sit muutaman aseen kehitys eri luokilla 4 levelille. Sen jälkeen opettelen tovin snipua ja nostellen sitä pari tasoa ylöspäin paremman aseen toivossa. Ja sit lisäksi mediciä aina kun pelimuoto vaatii.
 
Peliä joku 80h takana ja kaikki paitsi recon tapissa.

Tänään ja eilen ollut kummallista kuminauha-efektiä niin Conquestissa kuin Domination peleissä. Aikaisemmin ei oikeestaan kertaakaan. Itse odotan eniten lisää sisältöä peliin, pyssyjä ynnä muita.

Ribbonit häiritsee kovasti ja myös miettinyt noita mitallelleja että niitä ei vissiin saa kuin sen yhden ainoan ? (Hassua)

Mitä mahtaa mun pisteiden käydä kun max rankissa oltu se viikon päivät nyt ainakin.
 
Nyt käynyt monesti niin että kun peli alkaa niin tulee jo pommi kuorma omaan kotipesään?! Miten toinen joukkue voi olla kokonaisuudessa aikaisemmin pelissä kuin toiset. Monesti myös sama ongelma kuin joskus aikaisemmissa bäfä peleissä että kun peli alkaa niin puolet lipuista jo otettu.
 
Se tuo vaan realistisuutta peliin että kaikki ei saavu yhtäaikaa sotatantereelle. Rdr 2 ketjussa moni puolustaa realismilla paskaa ohjattavuutta niin jospa se toimis tähänkin. Tuossa nollan pisteen arvoinen selitys. Ole hyvä.
 
Ei ne mitään aikaisemmin pelissä ole. Mapista riippuen on pommikoneet todella lähellä ja pommikoneet tulee ilmassa täyttä vauhtia jo silloin kun roundi alkaa, jolloin toisen baseen pääsee käytännössä ennen kuin ne on kunnolla liikkunu.
Lisäksi tietyisssä mapeissa on valmiiksi liput hallussa.

Pätsi tulee tänää:
54D3D09D-89D3-412A-BFBE-49346084ED9F.png
 
Pitikö mukana tulla uusi mappi onlinen puolelle? Mulla ei näy vaikka päivitys ladattu.
 
Uusi mappi on kyllä mukana, ja harjoittelu areenakin.
Juu mappi aukesi noin tunnin myöhemmin yks kaks. Tullu useampi erä vedettyä ja täytyy sanoa et mä tykkään.
Youtubessa moni valitti tuota huonoksi kun olivat ennakkoon testanneet, mutta mä tykkään.
Tosi hauskaa vaihtelua muihin. Ja hyvä mappi opetella itse tankilla ajoa, mutta hauskaa myös niiden jahtaaminen.

Aseita ei tainnu vielä kuitenkaan aueta?
 
Joku täällä aikaisemmin hehkutti tasaisista matseista. No, sille on sitten selitys. Pelissä on koko ajan ollut päällä kuminauhaefekti lippujen valtauksessa ja ticket bleedissä. Eli ei ole ihme että on ollut tiukkaa. Eilen tuli yks matsi hävittyä, vaikka oman logiikan mukaan se oli jo voitettu. Mut tää kuminauha tuli ja söi voiton. Hienoa! (not) Onneks updatessa ovat korjanneet edes sen verran et kuminauha aktivoituu vasta kun tickettiero on suuri.
Onhan tuo ollut kokoajan alusta asti tiedossa. Häviävä osapuol on saanut muunmuassa liput selvästi nopeammin haltuunsa ja käsittääkseni myös pisteitä nopeammin.
Konkassa ollutkin lippujen valtaus 90% koko pelistä ja siksi on pystynyt nousemaan monensadan pisteen takamatkalta voittoon yhden squadin ansiosta joka kiertää niitä lippuja missä muut ei sodi.
 
Hienoa että on ollut tiedossa. Itselle tuo valkeni vasta pelatessa ja nyt selatessani update noteja. Suoraan sanottuna kaukaa ja syvältä tuo mekanismi. Seuraavaksi BEAST MODE pelaajille, joilla ei suju?

En siis pimeimmissä mieleni sopukoissanikaan osannut edes kuvitella, että pelintekijä kyhäisi tällaisen hirvityksen PvP-peliin.

Joo, konkan pelaamisen ABC on tullut opeteltua sen noin 500-600 tunnin aikana, mitä olen konkkia pelannut BF3, BF4, BF1 ja nyt BF V. Ei tarvi aloittelijana pitää. Sanotaan nyt näin, että ihan riittävän usein olin MVP edellisten pelien konkissa.
Tarkoitin tuolla sitä, että vielä BF1:ssä konkassa sait puolustaa ja vaikka taistella suurimman osan ajasta yhdellä lipulla, kunhan tappoja tuli tarpeeksi.
BF V:ssä tuo pisteytys on heitetty niin paljon rajummaksi lippujen osalta, että on se ja sama tappaako kukaan mitään, kunhan ihan oikeasti se enemmistö lipuissa on ihan kokoajan alusta loppuun saakka.
 
Tasapainomuutos parin testipelin jälkeen otettu ilolla vastaan, nyt Medic voi haastaa edes vähän ja single tulella yllättävän kaukaakin laminoin Suomi konepistoolin kanssa. KE7 konekivääri edelleenkin tosi hyvä, mutta ei sentään sarjatuli sniper enää. Eilen sitä 1. kerran vasta koitinkin koska halusin nähdä että kuinka päin helvettiä se oli_no PALJON oli voi moro mikä Easy mode o_O

Itse toivotan pienen lisähaasteen aina tervetulleeksi eli täällä menty pääasiassa Medi & Sniper, no tästä päivästä lähtien ei tarvi antaa vissiin ihan niin paljon enää eteen. Heti 1. TDM testipelissä Medic kanssa & Suomi KP tiimin 1 ja kyllä siinä muutama tappokin kertyi vaikka Medic kerääkin pisteensä nostoista ja helaamisesta. Muiden luokkien vastuu pääasiassa hoitaa tapot himaan tiimille.
 
Ei kauhean hyvin, esim. Yhtään konkka matsia ei löydä. Eilen yritin päästä uutta karttaa pelaan niin näytti servereitä nollaa koko ajan.
Onhan teillä siellä asetukset kunnossa? Eli siten et näyttää myös täydet serverit joita ei taida oletuksena näyttää?
 
Odotin uusia aseita ja rankin nousua. Myös ribbonit jäivät korjaamatta. Tides of warista palkkiona lähes kaikki kosmeettista mille en pahemmin painoa anna. No saapahan noita leveleitä siinäkin sitten hakattua.

Uusi mappi testattu ja ihan jalkaväkenä mentiin 32/6.
 
Odotin uusia aseita ja rankin nousua. Myös ribbonit jäivät korjaamatta. Tides of warista palkkiona lähes kaikki kosmeettista mille en pahemmin painoa anna. No saapahan noita leveleitä siinäkin sitten hakattua.

Uusi mappi testattu ja ihan jalkaväkenä mentiin 32/6.
Tides of warista aseet juuri aukeaa.
 
Juu muutamia sieltä jo bongailin, ehkä vähän hätäisesti kirjoitettu.
Taitaa mennä niin, että nämä viikottaiset avaa aseet ja se 18 päivää kestävä avaa skinejä jne.
Itse suoritin jo sen tän viikon haasteen ja avasin supportin aseen.

Vähän oli sellaisia osa, että suoritin yksin pelaamatta peliä.
Esim kyykin ammo boxin päällä, ammuin, otin ammuksia ja taas uusiksi. :D
 
Ylös Bottom