Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield V

On kyllä pakko sanoa noista taktiikoista, että kun on edes pari hyvää squadia esim. 2 assault / medic / support, niin kyllä voitto tiimille on liki varma. Yksin "rynnijät" häviää AINA kun tiimityö pelaa edes kohtuullisesti vaikka olisi olisi minkälaisia "reaktiohirmuja" vastassa. Muutaman kerran olen sattunut squadiin, missä jokainen on pelannut rooliaan, ja on kyllä hienoa pelata oikein taktiikkapeliä suojaten etenemistä savuineen / suojatulineen.
 
Ai että ottaa koville tuo "medical create" tehtävä "Tides of War:ssa". Lumiukkokin rakennettu, ja kaikki muut jo suoritettu, mutta ei nuo medical createt kelpaa kenellekään. Ottakaa nyt hyvät toverit vaikka säälistä ensiapua niistä ;).
Mäki tuskailin sitä mut sit kaverin kanssa tehtiin et se ampu spawni paikalla itteesä singolla ja sit aina otti energiat täyteen ja uusiks nii tuli nopsaan. Vähä huijausta mut oli toivoton hetki
 
En mä oo kyllä mitään huomannut.
Hyvin kyllä maittaa tämä mitä nyt oon tahkonut. Tankeilla tykkään todella paljon rällätä, sitä ei pystytä liian helposti tuhoamaan ja hyvä niin. Mielestäni tankki pitääkin olla pelottava näky kun semmoinen ilmestyy lipulle. Hyvä uudistus myös että välillä pitää käydä kuteja tankkamaan että ei ole ihan loputtomat nuo tankeissa.
Jännä nähdä mitä maita Dice tuo viellä tähän peliin mukaan. Ainakin kiva olisi nähdä Amerikka, Neukut, Ranska ja Japani.
Tässä näyttää myös paljon kaikkea muokattavaa ja paranneltavaa olevan. Aseita pystyy kehittään monipuolisesti.
 
Kranu animaatio bugailee ja kaikkee muuta outoa. Ja mitä ihmettä on tehty fg42lle?! Täysin hyödytön, tapa kärpästäkään
 
Joo tankit on kyllä hyvä pelote. Sitä kun makoilee lipun tuntumassa ja pari vihun tankkia ilmestyy siihen vierelle nii tuloo äitiä ikävä äkkiä eikä haluakaan jäädä siihen On kyllä hyvin maistunu peli. Ja sit kun tasaväkiset tiimit sattuu nii o eri mukava pelailla
 
Kuvittelenko vai muuttuiko touhu bugisemmaksi viimeisen päivityksen yhteydessä?

Ainoa tosi hassu tapaus on, kun Arras kartalla juoksin ukkelin perässä pellolla puukottaakseni sitä, mutta en saanut millään kiinni. Ammuin loppujenlopuksi takapuoleen, niin äijä lähti ilmaan kuin puhkaistu ilmapallo. Pörisi ilmassa ympyrää ja lopuksi törmäsi kirkontorniin ja putosi kuolleena maahan. Oli kai ilmavaivoja:p. Olisin pyytänyt anteeksi, jos olisin osannut.
 
Ainut mitä itse on huomannut päivityksen jälkeen, niin mulla ei enää vasempaan yläkulmaan tulee chat logia näkyviin, vaikka pyydänkin käskyä, panoksia tai jotain muuta. Eikä muidenkaan pyynnöt näy. Asetuksetkin tarkistin ja ne on kunnossa.
 
Ainut mitä itse on huomannut päivityksen jälkeen, niin mulla ei enää vasempaan yläkulmaan tulee chat logia näkyviin, vaikka pyydänkin käskyä, panoksia tai jotain muuta. Eikä muidenkaan pyynnöt näy. Asetuksetkin tarkistin ja ne on kunnossa.
Sama vika. Myöskään läheskään aina ei pyynnöt/komennot mene perille muutenkaan, niin nyt sitä ei edes näe, eikä saksalaisena ymmärrä mitä muut yrittää huutaa. :D
 
Sama vika. Myöskään läheskään aina ei pyynnöt/komennot mene perille muutenkaan, niin nyt sitä ei edes näe, eikä saksalaisena ymmärrä mitä muut yrittää huutaa. :D
Juu tämä itseäkin vaivasi. Aloin epäilemään omaa mielenterveyttäni, mikä sinänsä ei ole uusi asia.
 
Pieni vähän yli 600 megatavun päivitys tullut ainakin Xboxille, mitä lie korjaa?
 
Viime yönä ko peli takkuili ja servut kaatuili aika usein? Onkohan viime päivityksessä mennyt jokin pieleen.
 
Helvetin kuustoista. Siellä on nyt TTK muutoksia tullu. Kaikki aseet tulevat tuntumaan hieman heikommilta nyt. Monesti tyylii 1 luoti lisää pitää ampuu. En tykkää. EN TYKKÄÄ.

Noh, sellanen on ainakin ensireaktio. Saa nähä miten wörkkii pelissä. Ja onhan siellä vielä jokin Conquest Core pelimuoto jossa on vanhat vaurio arvot.
 
Viimeksi muokattu:
Jaahas, saa nähdä vaikuttaako paljon pelikokemukseen. Eilen pelatessa Medicin Suomi KP tuntui entistä tehottomalta niin johtui varmaan pätsistä. Pelin hienous oli juuri siinä kun ei tarvinnut montaa lippaallista tyhjentää vihollisiin tappoja saadakseen. Toivottavasti muutetaan jossain vaiheessa takaisin alkuperäiseen.
 
Ylös Bottom