Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield V

Itelle nää toimintakohtausten dropit vie taidon merkityksen taitopelistä. Kun se poistetaan, ei jää mitään jäljelle. Ei tätä juonen takia pelata.

Onhan se hyvä kun löytyy sopiva tekosyy. Kyllä sillä taidolla on merkitystä. Huomaan heti kun vastassa on vähän osaavampi pelaaja, kyllä ne tarkemmin ampuu ja järkevämmin liikkuu.
 
Mä en puolestani ymmärrä, miksi täällä keskusteluketjussa ei ole tilaa eri kokemuksille. Entä sitten, jos peli on joidenkin mielestä pelikelvoton? Eihän sen pitäisi haitata niiden peliä, jotka pelistä pitävät. Täällähän on jo tuotu aiemmin esille, että servuilla riittää pelaajia. Silti myös kritiikin pitäisi olla ok, ja ihmisten henkilökohtaisille kokemuksille voisi jättää tilaa. Olisiko jo aika siirtyä eteenpäin? Omalla kohdallani katson viisaammaksi jättää tämän keskustelun sikseen.
 
Se ZK ei ole tuntunut mun käsissä niin tarkalta kuin statsit sanoo. Itse olen pystynyt ampumaan paljon tarkemmin Suomi KP:lla ja Thompsonilla kuin ZK:lla jonka rekyyli on mun käsissä tuntunut rajummalta. Tykkään käyttää Suomi KP:ssa ja Thompsonissa sitä Nydar/reflex tähtäintä joka ei zoomaa ollenkaan. Jotenkin se zoomin puute saa rekyylin tuntumaan pienemmältä. ZK:ssa (ja MP28:ssa) jostain syystä on jonkin verran sitä zoomia Nydar tähtäimessä (varmaan DICEn sähellystä) joka saa sen rekyylin tuntumaan hirveältä.

Sano ne peliin koodatut statsit mitä tahansa, ZK ei ole mun käsissä tuntunut ollenkaan ylivoimaiselta. Suurimmaksi osaksi mikä itseäni siinä aseessa viehättää on se perkki joka nostaa liikkumisnopeutta tähdätessä. Se on omasta mielestä yksi pelin parhaimpia perkkejä mitä aseeseen voi saada.

Minun mielestä aseiden balanssi on aikalailla kohdallaan ja tätä tukee myös BFtrackerin asestatiikka.1556

Ainoastaan haulikoille pitäisi mielestäni tehdä jotain. Jos niitä yrittää käyttää, niin iskee kyllä välitön turhautuminen ja harvoin minuakaan kukaan haulikolla tappaa.
 
Minun mielestä aseiden balanssi on aikalailla kohdallaan ja tätä tukee myös BFtrackerin asestatiikka.Näytä liitetiedosto 1556

Ainoastaan haulikoille pitäisi mielestäni tehdä jotain. Jos niitä yrittää käyttää, niin iskee kyllä välitön turhautuminen ja harvoin minuakaan kukaan haulikolla tappaa.
Se "jotain" voisi olla, että poistettaisiin haulikot kokonaan. Eihän niitä II maailmansodassa juuri käytettykään kuin harvoissa erikoistilanteissa.
 
4,2gigan pätsi ulkona pleikalle. Xboxille vissiin tunnin päästä ja pc:llä tuli tunti sit.
Edit: Myös combined Arms tuli tänään tarjolle:
70B49630-EFEA-49F7-A53D-09615F25C55F.png
 
Näköjään tuota rakentamista on nopeutettu ainakin konkassa, joka on tosi hyvä juttu. Tuo oikeasti innostaa rakentaan suojia kun se ei kestä kauaan ja kun monesti sitä joutuu aika yksinään tekeen.
 
Tuli otettua toi Origin Access palvelu, niin pääsee tätäkin pelaamaan. Mitäs sanotte, kannattaako vähäistä peliaikaa kuluttaa yksinpelin pelaamiseen, vai siirrynkö vaan suoraan tositoimiin? Ei koskaan bäfässä ole se yksinpeli ollu oikein kummonen.
 
Tuli otettua toi Origin Access palvelu, niin pääsee tätäkin pelaamaan. Mitäs sanotte, kannattaako vähäistä peliaikaa kuluttaa yksinpelin pelaamiseen, vai siirrynkö vaan suoraan tositoimiin? Ei koskaan bäfässä ole se yksinpeli ollu oikein kummonen.
Ei kannata. Jos haluaa jotain treeniä onlineen, niin tänään julkaisusta combined armsia voi vetää. Siinä vedät samoilla hahmoluokilla/varusteilla ja AI myös, käyvät medicit nostelemassa tosiaan jne ja mapitkin samat.
 
Ei kannata. Jos haluaa jotain treeniä onlineen, niin tänään julkaisusta combined armsia voi vetää. Siinä vedät samoilla hahmoluokilla/varusteilla ja AI myös, käyvät medicit nostelemassa tosiaan jne ja mapitkin samat.
Hieno juttu että tommonenki systeemi on, eli sitä vaan sitten kokeilemaan. Mutta harmi sinäänsä, oon vähä kaivannut kunnon putkijuoksuyksinpeliä tuon Wolfensteinin jälkeen. Noh, ehkä vielä niitäkin tehdään.
 
Uskomattoman tylsä peli.
Oon yrittänyt oppia tykkää tästä julkkarista asti, mutta ei.
BF1 on noin kaheksan kertaa hauskempi. Siinä on sodan tuntua.
Tää on vaan sellasta Cod juoksua.
Vituttaa sekin että kerrankin ostin digiversion ennakkoon, niin ei saa ees tätä sontakasaa kiertoon.
 
Ai että!

Latausruudut ei bugaile pelien välissä. Tää tais olla jo toinen vastaavanlainen bugi, joten jospa jäisi viimeiseksi. Toisaalta tuo oli aina hyvä syy palata aulaan aukomaan uudet assigmentit :p

Edelllisen päivityksen jälkeen tullut fps bugi ei ole nyt reilun parin tunnin aikana sattunut. Todella harvoin sattui tuota omalle kohdalle muutenkin. Toivottavasti sekin saatu korjattua.

Näkyvyys vaikuttaisi paremmalta, mutta ei liian radikaalilta muutokselta. Beacon/ammo pack ongelmien korjaus hieno juttu, mutta ei ollut omalle kohdalle niin merkittäviä nuo.

Vielä, kun ne muuttais ton assingment systeemin, niin alkaisi olla omaan makuun erittäin toimiva paketti!

edit. Uus bugi(ainakin itselle) löytyi, eli assautilla tein tuollaista assingmentia mikä vaatii 20 headshot tappoa kierroksen aikana, niin noiden tappojen ei tarvinnut olla edes pääosumia. Riitti ihan pelkkä tappo. Kerrankin "hyvä bugi". Kehtuuttaa nuo headshot challenget muutenkin, kun ne on aivan älyttömiä, niin nyt nopeasti suorittelemaan kaikki pois alta
:cool:
 
Viimeksi muokattu:
Mikä tuo latausruutu bugi on? Itsellä on käynyt (5 kertaa) niin, että kun kenttä alkaa telkkari jää mustaksi. Ampumisäänet ja kaikki muut kuuluu kyllä. Siinä ei auta kuin sammuttaa peli kokonaan.
 
Mikä tuo latausruutu bugi on? Itsellä on käynyt (5 kertaa) niin, että kun kenttä alkaa telkkari jää mustaksi. Ampumisäänet ja kaikki muut kuuluu kyllä. Siinä ei auta kuin sammuttaa peli kokonaan.
Latausruutubugi ei ladannut koko peliä.
Tuo on joku muu bugi mikä on mulle kahdesti tullut. Siitä kyllä pääsee pois kun painaa options ja menee sokkona quit main menu valikkoon.
 
Sitä latausruutubugia ei ole itselle sattunut kertaakaan onneksi.

En ole sitten vissiin osunut oikeaan kohtaan sokkona painaa quit vaikka tiedänkin että se alinmaisena on.

ToW myötä on tullut kokeiltua uusia pelimuotoja ja tapoja. Mukavaa vaihtelua ainaisen konkan tilalle. Nyt suosikki pelimuodoksi on tullut frontlines.
Tänään vai huomenna alkava uusi Tow aiheutti tehtävien perusteella syvän huokauksen. Ei taida tankkikuskiksi helpolla päästä kun kaikki yrittää suorittaa tehtäviä.
 
Sen mustanruudun olen itse saanut fixattua syntymällä peliin (siis esim. painamalla X PS4:lla, varmaan A Xboxilla) ja kun kuulet syntymäsi peliin niin pitää sokkona löytää se Redeploy kohta menusta jonka löytää menemällä menuun (esim. PS4:lla siis Options nappi) ja kaksi kertaa nuoli alaspäin ja X (/A/enter). Välillä mappi ei ole vielä alkanut jolloin pitää odottaa sen joku 30 sekunttia ennenkuin pääsee syntymään.
 
Viimeksi muokattu:
Sitä latausruutubugia ei ole itselle sattunut kertaakaan onneksi.

En ole sitten vissiin osunut oikeaan kohtaan sokkona painaa quit vaikka tiedänkin että se alinmaisena on.

ToW myötä on tullut kokeiltua uusia pelimuotoja ja tapoja. Mukavaa vaihtelua ainaisen konkan tilalle. Nyt suosikki pelimuodoksi on tullut frontlines.
Tänään vai huomenna alkava uusi Tow aiheutti tehtävien perusteella syvän huokauksen. Ei taida tankkikuskiksi helpolla päästä kun kaikki yrittää suorittaa tehtäviä.
Tow valikon kautta heittää aina Panzerstormiin, eli konkkaan. Aika moni varmasti vaihtaa aina servua ja palaa panzerstormiin, joten en usko tuon varsinkaan muissa pelimuodoissa niin näkyvän.
 
Sen mustanruudun olen itse saanut fixattua syntymällä peliin (siis esim. painamalla X PS4:lla, varmaan A Xboxilla) ja kun kuulet syntymäsi peliin niin pitää sokkona löytää se Redeploy kohta menusta jonka löytää menemällä menuun (esim. PS4:lla siis Options nappi) ja kaksi kertaa nuoli alaspäin ja X (/A/enter). Välillä mappi ei ole vielä alkanut jolloin pitää odottaa sen joku 30 sekunttia ennenkuin pääsee syntymään.
Kiitos, tuo toimi. Ei tarvinnut päävalikkoon palailla enää.

Pätsi toi kyllä todella raivostuttavan bugin, nimittäin squad spawnissa olevan välkkymisen. Onneksi ei ole epilepsiaa. Toki pääsee eroon vaihtamalla toiseen squadilaiseen ja takaisin, tai karttanäkymään, mutta eka todella raivostuttava bugi.

Sen lisäksi tää ToW...tekis mieli luovuttaa. Onneksi on sentään oma pelimuotonsa, eli Tank Conquest. On muissa muodoissa nyt vapaita paikkoja hyvin.

Mut tankkia et saa mistään ja pitäs kolme tankkia tuhota..tai tankissa lipulle hyökätessä 25 tappoa...en tuu saamaan noita ikinä.
Jokainen käyttää yhden hengen tankkeja ettei kyytiin pääse ja sit tosiaan tän illan aikana en ehtinyt kertaakaan pääsemään tankkiin. En tajua miten ei kertaakaan osu kohdalle, vaikka näpytät tatilla kokoajan jotta menee heti siihen kun valinta aktivoituu, mut ei..
 
Mitä ihme kiusaajia täällä on? Yks ilkeilee ja muut riemuitsee päälle. Enpä itse haluaisi tuollaista kommentoijaa pelikaveriksi. Eikös tämä ollut Bf5-ketju?
 
Ylös Bottom