Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield V

Onko ap miinan yhdestä tappo ollut joku bugi, koska omalla kohdalla ainakin 90% tapoista on tullut siitä että laitan aina kaksi miinaa peräkkäin?
Ei, ne tehosti sitä jossain pätsissä. Yksi riitti tappamaan.
Aloin edellisen pätsin jälkeen käyttämään ap miinaa ja yli 300 tappoa sillä. Käytännössä Rush pelimuodossa tullut 30-40% tapoista sillä.
 
Ei, ne tehosti sitä jossain pätsissä. Yksi riitti tappamaan.
Aloin edellisen pätsin jälkeen käyttämään ap miinaa ja yli 300 tappoa sillä. Käytännössä Rush pelimuodossa tullut 30-40% tapoista sillä.
Silti läheskään aina se ei tapa yhdellä, vai pystyykö miinaan juokseva pelaaja jotenkin väistämään sitä? Todella usein tulee pisteet ekasta osumasta ja heti perään tappo toisesta miinasta. Itsekkin koko rushin olemassaoloajan nyt miinoja käyttänyt. Jokatapauksessa hyvä korjaus, ei sen tarttekkaan ekasta tappaa
 
Niin tuleekos tänään uusi tides of war ja päästään toivonmukaan kairaamaan jotain uutta asetta? Tuo nykyinen tow puu loppui kuluneeseen viikkoon?
 
Niin tuleekos tänään uusi tides of war ja päästään toivonmukaan kairaamaan jotain uutta asetta? Tuo nykyinen tow puu loppui kuluneeseen viikkoon?
Veikkaan että tässä on viikon tauko, kuten oli ykkös ja kakkos chapterin välissäkin.
Ja kun vasta aikaisintaan perjantaina (huomenna) tulee roadmap, niin en usko et tänään tulee mitään muuta kuin päivitys.
 
Jep, miinojen sijoittelu on kaiken a ja o. Itse viljelen niitä ahtaisiin kohtiin ja etenkin ammus- ja lääkintälaatikoiden ääreen. Muita hyviä paikkoja ovat esim. kenttätykkien luona, pommipaikoilla tai muilla yleisillä kämppäyspaikoilla. Välillä niillä saa tappoja jopa kolmanneksen yhden erän saldosta, huonolla tuurilla tekevät vain raapaisuja.

Heittäytymistä en ole ajatellutkaan, kiitos tästä vinkistä. Reagoinnin pitää tosin olla todella nopea jos meinaa ehtiä väistämään. Tavallisesti tulee laitettua ap-miinat "portiksi" - silloin ne räjähtävät yhtäaikaa ja tekevät parhaiten tuhoa, vaikka vihollinen juoksisi ohi.
 
Toinen kikka mitä olen käyttänyt rushissa on, että odotan jonkun muun eka juoksevan miinoihin. Turhia kuolemiahan siinä tulee tiimille mutta pääsee itse virittämään räjähteen.
 
Ite en ap miinoja käytä. On kyllä sellaisia noobi vehkeitä että sylettää. Onneksi tulee tuo nerffi. Vähenee kuolemat vähintään 20 prosenttia, kun ei niihin enää kuole.
 
Ite en ap miinoja käytä. On kyllä sellaisia noobi vehkeitä että sylettää. Onneksi tulee tuo nerffi. Vähenee kuolemat vähintään 20 prosenttia, kun ei niihin enää kuole.
Päinvastoin nuo ei todellakaan ole noobi vehkeitä. Mulla ainakaan niiden pointti ei ole tapot, vaan ne paljastaa mistä vihollinen tulee.

Otetaanpa esimerkiksi Rush ja Twisted Steelin puolustus ekalla sektorilla.
Yksi miina sinne sillan alle keskipilarin tikkaiden yläpäähän.
Yhdet miinat sillan alun molemmin puolin.
Sen jälkeen voi puolustaa itse siinä sillalla haulikon kera ja voi minimapista seurailla mistä miina joko räjähtää, tai jopa puretaan. Näin voin ohjeistaa heti squadia mistä vihollinen on nousemassa sillalle.

Yleisesti juuri mun mielestä niitä ei kannata laittaa esim sinne pommeille, vaan tyypillisimmille flänkkäys reiteille. Silloin parhaimmillaan kokonainen squadi paljastuu ja ne voi käydä ampumassa.
 
Ap miinathan on justiinsa parhaita, kun niitä laittaa ammuslaatikoiden eteen, niin niihin juoksee aina joku ja tulee niitä myös oviaukoille laitettua suojaamaan selustaa.
 
Eikö se oo nimenomaan noobia juosta niihin miinoihin? ;)
Ei kukaan edetessään katso jokaista kivenkoloa, heinäpusikkoa, nyppylää, oven suuta tms ihan vaan sen takia ettei juoksisi ap miinaan. Noobi vehkeellä tarkoitan sitä, että sillä on aivan liian helppo saada tappo, kun se on monesti niin huomaamaton. Ei vaadi skilliä imo. Jätät vaan johonkin ja odotat että joku juoksee siihen.

Ja kyllä, olen tuhonnut lukuisia eteen sattuneita miinoja, mutta en todellakaan haravoi jokaista paikkaa miinoja löytääkseni.

Onneksi nerffi muuttaa tilanteen.
 
Mielenkiintoinen näkemys Pelihirmulta. Kaikki ovat oikeassa, näkökulma vain on erilainen. Koskaan en varo miinoja, mutta juoksen koko ajan välttääkseni niiden aiheuttaman kuoleman.

Itse pidän sellaista "noobina", että kämpitään pimeässä kulmassa, pusikossa (tms) ja ammutaan turvatonta vihollista selkään tai kylkeen, otetaan ns. varmoja tappoja. Tässä on kuitenkin toinenkin puoli - mä ajattelen, että "okei, jouduin kämppijän uhriksi", mutta miten kauan se on siellä odottanut sen tapon saadakseen, kun oma joukkue on vallannut sillä aikaa lippuja tai tehnyt muuta päätehtävää? Tämä on oleellista etenkin conquestissa, jossa tehokkain tyyli on juosta lipulta lipulle ja vihollisen liikkeitä ennakoiden.

Pitää muistaa se ryhmän voima - omassa vakioporukassa tulee saman tien huuto vihollisen sijainnista jos kämppijä yllättää (tai joku ampuu selkään/kylkeen), jolloin heitetään savut suojaamaan ja ukko ylös, laumana päälle ja vihulta nirri pois (tai ensin lahdataan, sitten revataan). Se on mun mielestä epäreilumpaa kuin miina, kun näet tappajasi sijainnin ja voit laverrella sen muille. Sama etu on silti myös vastapuolella.

Taistelukentällä tulee silti aina olemaan ns. ryhmättömiä pelaajia ja sooloilijoita, jotka juoksevat miinoihin ja joutuvat kämppijöiden uhriksi, kun eivät osaa varoa - ja se pitää koodeet koholla :).

KooVeen vinkki on paras kaikista - vastuun sälyttäminen toisen harteille, kun siellä saattaa odottaa väijytys tai ilkeä miinatupla.
 
Itse pidän sellaista "noobina", että kämpitään pimeässä kulmassa, pusikossa (tms) ja ammutaan turvatonta vihollista selkään tai kylkeen, otetaan ns. varmoja tappoja. Tässä on kuitenkin toinenkin puoli - mä ajattelen, että "okei, jouduin kämppijän uhriksi", mutta miten kauan se on siellä odottanut sen tapon saadakseen, kun oma joukkue on vallannut sillä aikaa lippuja tai tehnyt muuta päätehtävää?
Nämä myös tuttuja. Menee omalla kohdalla sinne samaan noobi-kategoriaan. Kämppijöissä se hyvä puoli, että ei ne kauaa siinä istu kun henki lähtee. Miinoille ei oikein mahda mitään, kun ne sulautuu hemmetin hyvin maastoon.

Enkä mä tolla noobi kommentilla nyt tarkoittanut ketään täältä haukkua, jos joku niin ajatteli. Ihan vaan ajatuksen tasolla en pidä noista miinoista ja niiden toimintaperiaatteesta. Mutta kuten sanoin, onneksi jatkossa ei kuole kertalaakista, mikä oli todella turhauttavaa.
 
Juuri huomasin itsekin että YouTube on pullollaan Firestorm pelikuvaa. Täytyy perehtyä.
 
Muutaman pätkän katottuani...täähän näyttää ja tuntuu kovalta!
 
Muutaman pätkän katottuani...täähän näyttää ja tuntuu kovalta!
Mä en tykkää BR peleistä, en edes niissä missä esim ampuminen on tosi nautinnollista kuten bugb.
Joku täälläkin sanoi, että tää on Br missä pelimekaniikka on tuttua.
Mua ei kiinnostanu silti.

Nyt noi trailerit ja Westien video vähän nosti innostusta.
Mut tää Brokenmachinen video sai mut innostuneeksi ja odottavaksi.


Ensinnäkin toi tulirinki et näkyy kokoajan, tosi jees. Mutta itse tuli, siinä reunalla ei näe mitään. Aivan mahtavan näköistä menoa.
Myös noi tankkisuojat, kassakaapit jne vaikuttaa hyvältä.
Loottiminen hankalaa ja siihen ovat sanoneet kehittävänsä paremmaksi.

Muutoinkin peli näyttää bäfältä ja hyvällä tavalla bäfältä, siis kaikki mitä siellä tapahtuu. Ei Br:ltä, vaan bäfältä. Kaikki on jotenkin fiksun oloisesti toteutettu ja samalla virkistävästi.
Mappi näyttää upealta kautta linjan.

En uskoisi sanovani et oikeasti odotan mitään Br peliä, olkoonkin pelisarjan josta tykkään.
 
Ylös Bottom