Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield V

Niin se vaan on, että uudet kartat pitää mielenkiinnon yllä koko pelaajakuntaa ajatellen.

Kun nyt tarkemmin katson tuota roadmappia, niin seuraavan kerran uusi moninpelikartta tulee toukokuussa? Eli marras-toukokuu välillä yksi kartta ja se on Panzerstorm, joka käytännössä pelattavissa vaan Conquestista, jos ei halua Grand Operaatioita pelata.

YKSI uusi kartta ensimmäisen reilun puolen vuoden sisään on anteeksiantamatonta ja ei riitä millään pitämään pelaajakunnan mielenkiintoa yllä. Vaikka sieltä seuraavan kerran saadaan uutta karttaa "jo" toukokuussa, niin ei se riitä, ei sitten millään.

Live service ja Tides of War kuulosti alunperin hienolta idealta. Bugien ja muiden asioiden korjaus/parannus suht nopeassa syklissä on huippua. Tärkein jäi kuitenkin puuttumaan, eli sen todellisen sisällön julkaisu sopivassa tahdissa. Esimerkiksi 2 karttaa per Chapter olisi ollut mulle jo ihan luksusta ilman premiumia.

Nyt puolestaan käytetään resursseja johonkin helvetin combined armsiin ja uusiin yksinpelitarinoihin.. Bäfä on MP peli, ei mikään botteja vastaan taistelusimulaatio!!!

Tähän lisättynä nuo limited time pelimuodot. En vaan voi käsittää niitä. Rush oli ehkä hauskinta, mitä mulla on tähän mennessä ollut tän pelin kanssa ja nyt sitäkään ei voi pelata. Saattaa palata joskus, jos DICE niin päättää.. Myös firestormin duo muoto ilmeisesti tulossa vain rajoitetun ajan, minkä pitäisi olla ihan vakio pelimuoto!

Ymmärrän hyvin, jos moni kyllästyy ja siirtyy toisiin peleihin. Eihän samojen karttojen hinkkaaminen kuukausitolkulla ole mistään kotoisin!

Onneksi itse olen pitkäpinnainen kaveri ja en ole nopea kyllästymään, etenkin kun mulla yleensä on ollut perhanan hauskaa tämän pelin parissa(iso kiitos pelitovereille!!). Kun Hamada ja Panzerstorm ovat aivan anaalista, jää jäljelle 7 karttaa, joita on yhä ihan mukava pelata. Siinä alkaa jo vähän miettiä, että miten pitkäksi se pinna voi venyä..
 
Niin se vaan on, että uudet kartat pitää mielenkiinnon yllä koko pelaajakuntaa ajatellen.

Kun nyt tarkemmin katson tuota roadmappia, niin seuraavan kerran uusi moninpelikartta tulee toukokuussa? Eli marras-toukokuu välillä yksi kartta ja se on Panzerstorm, joka käytännössä pelattavissa vaan Conquestista, jos ei halua Grand Operaatioita pelata.

YKSI uusi kartta ensimmäisen reilun puolen vuoden sisään on anteeksiantamatonta ja ei riitä millään pitämään pelaajakunnan mielenkiintoa yllä. Vaikka sieltä seuraavan kerran saadaan uutta karttaa "jo" toukokuussa, niin ei se riitä, ei sitten millään.

Live service ja Tides of War kuulosti alunperin hienolta idealta. Bugien ja muiden asioiden korjaus/parannus suht nopeassa syklissä on huippua. Tärkein jäi kuitenkin puuttumaan, eli sen todellisen sisällön julkaisu sopivassa tahdissa. Esimerkiksi 2 karttaa per Chapter olisi ollut mulle jo ihan luksusta ilman premiumia.

Nyt puolestaan käytetään resursseja johonkin helvetin combined armsiin ja uusiin yksinpelitarinoihin.. Bäfä on MP peli, ei mikään botteja vastaan taistelusimulaatio!!!

Tähän lisättynä nuo limited time pelimuodot. En vaan voi käsittää niitä. Rush oli ehkä hauskinta, mitä mulla on tähän mennessä ollut tän pelin kanssa ja nyt sitäkään ei voi pelata. Saattaa palata joskus, jos DICE niin päättää.. Myös firestormin duo muoto ilmeisesti tulossa vain rajoitetun ajan, minkä pitäisi olla ihan vakio pelimuoto!

Ymmärrän hyvin, jos moni kyllästyy ja siirtyy toisiin peleihin. Eihän samojen karttojen hinkkaaminen kuukausitolkulla ole mistään kotoisin!

Onneksi itse olen pitkäpinnainen kaveri ja en ole nopea kyllästymään, etenkin kun mulla yleensä on ollut perhanan hauskaa tämän pelin parissa(iso kiitos pelitovereille!!). Kun Hamada ja Panzerstorm ovat aivan anaalista, jää jäljelle 7 karttaa, joita on yhä ihan mukava pelata. Siinä alkaa jo vähän miettiä, että miten pitkäksi se pinna voi venyä..
Tulis edes nyt seuraavaksi 3-4 mappia. Mutta kun nyt näyttää siltä, että vajaan vuoden aikana saadaan panzerstorm ja 2-3 muuta uutta, niin se ei riitä millään. Kun kesälläkin uudet mapit liittyy siihen 5vs5 pelimuotoon, eikä siis erillisiä uusia mp karttoja.

Ymmärrän pelimuotojen ajallisuuden molempien kannalta. Itse pidin rushia parhaana frontlinesin jälkeen ja muista en tykkää oikeastaan ollenkaan.
Eli kaipaisin todellakin Rushin vakiopelimuodoksi.
Dicen kanta taas on, että pelaajat hajaantuu liikaa, eikä pelaajia riitä.

Noh, nyt Rushin aikana tietty iso osa pelaajista pelasi sitä. Mutta multiplayerin alla on aina ne 3-4 isoa laatikkoa, missä pelimuodot sit vaihtelee. Vieressä listauksessa kaikki pelimuodot.
Rushin aikana siinä oli Frontlines. Pleikalla täysiä servereitä +100 (ei yli sadan tuo laskuri). Vajaita (1-5 vajaa) servuja +100.

Nyt frontlines on siellä sivupalkissa, ei näissä isoissa laatikoissa. Koko eilisen päivän aikana (sisältää aamupäivän, iltapäivän, illan ja yön)....isoin määrä servuja oli 16. Siis laskettuna vajaat ja täydet yhteensä Euroopassa.
Se ero on ihan valtava.
Huomasin tän kerran aikaisemmin alkuvuoden aikana breaktrough pelimuodon kanssa myös.

Eli ilmeisesti oikeasti se massa pelaa tasan sitä mitä peli ehdottaa isosti. Kun taas minä menen manuaali haulla pelaamaan sitä muotoa mitä haluan.
Toisinsanoen siellä on jo nyt liikaa pelimuotoja nykyiseen pelaajamäärän nähden.

Ja kun välillä ajattelen et pelaajamäärät vain tippuneet olemattomiin, mutta kun alkaa eri pelimuotojen servuja selaamaan, niin menee jatkuvasti noin. Servuja on kokonaisuutena about saman verran, mutta jatkuvasti 1-2 pelimuotoa on todella vähällä käytöllä, mutta se vähän pelattu muoto vaihtelee sen mukaan miten peli niitä tarjoaa. Me foorumilaiset ei edusteta sitä massaa ja nähdään aika eri silmin tälläiset.

Itse kyllä nautin hamadastakin frontlinesissa ja panzerstorm breaktrough muodossa on jopa paras breaktrough mappi mitä on.

Ja tähän aikaan bf1 oli yksi mappi enemmän. Mutta ”ensi viikolla” se sai 4 mappia lisää..BfV ei yhtään. Ja jos kesän loppuun mennessä saadaan vain kaksi uutta, niin ei hyvältä näytä.
Ja loppuvuoden Tyynenmeren taistelut japanin ja usan osalta olisi syytä sit tuoda vähintään 8-10 uutta mappia lisää. Sisältäen wake islandin uusio version, koska mikä muu mappi se voisi olla joka kuulema maistuu veteraaneille.
 
Bugittaako muilla noi pistoolit, niin että on 2-3 kappaletta samaa pistoolia tuolla valittavana?

Nyt justiinsa katselen, niin siellä on 3/kpl M1911:stä valittavana ja sama toistuu muidenkin kohdalla :)
 
Bugittaako muilla noi pistoolit, niin että on 2-3 kappaletta samaa pistoolia tuolla valittavana?

Nyt justiinsa katselen, niin siellä on 3/kpl M1911:stä valittavana ja sama toistuu muidenkin kohdalla :)
Ei ne tavallaan bugita. Ne on vain typerästi tehty, nimittäin ne aukeaa palkintona joka hahmoluokalla uusiksi.
 
Klo 11 aukeaa Firestorm tänään.
Saas nähdä miten jumissa servut on, pääseekö koko päivänä pelaamaan.
Tarviikohan tuohon ladata erikseen päivitys, vai onkohan jo pelissä valmiina..? Joka tapauksessa innolla odotan että töiden jälkeen saa ottaa testit uudesta pelimuodosta.
 
Täällä ollaan valmiina Battle Royaleen. Oli ehkä painavin peruste hankkia muuten ei-niin-kiinnostava Battlefield. Laitetaan tämä korvauksena menetetystä mahdollisuudesta esittää viimein talvi- ja jatkosodan tapahtumat pelaavalle maailmalle. Kirvelee se vähän kuitenkin...
 
Tarviikohan tuohon ladata erikseen päivitys, vai onkohan jo pelissä valmiina..? Joka tapauksessa innolla odotan että töiden jälkeen saa ottaa testit uudesta pelimuodosta.
Viime viikon pätsi sisälsi tuon pelimuodon. Serveri update tuli jo äsken pelin sisällä. Joten eiköhän klo 11 pääse suoraan pelaamaan.

Edit: sekoitetaanko Firestormin statsit bäfän yleisiin statseihin? Joo joo ei oo statseilla väliä jne, mut on kuitenki. :D
Oon surkea Br peleissä ja ärsyttää jos kaikki statsit valuu olemattomiin firestormin vuoksi.
 
Viimeksi muokattu:
Ihan mielenkiintoinen nähdä miten konsolit selviytyy tuosta Firestormista, tuo savu ja tuli voi muodostua melkoiseksi ongelmaksi, en ihmettelis vaikka ois 30fps.
Huoli oli turhaa. Ainakin Prolla pyörii ihan samoin kuin normi bäfä.
Eka tutustuminen ja kakkosia oltiin meidän squadin osalta.

En tykkää BR peleistä. Ollenkaan.
Mutta täytyy myöntää et nyt oli kivaa. Tutustutaan lisää ->
 
Pari sooloo ehdin heittää. Eka matsi alkoi kaksintaistelulla. Mun veitsi vastaan kar98. Veitsi voitti sen erän. Lopussa taisin olla kuudes.
Toinen peli kakkoseksi. Maattiin liki samas puskas...kaveri ehti huomata ensin.

Peli pyöri loistavasti kuningas konsolilla. Pitää testata proolla.
Soolokiekat sopivan pitkiä.
 
Yhden matsin testasin Prolla ja pyörii perkuleen hyvin sekä tuntuu muutenkin hyvältä. Samaa mieltä @Harza kanssa, että soolokiekat olivat sopivan pitkiä, eiköhän tätä tule tänään pelattua enemmänkin jos vain EA:n serverit kestää.
 
Tarkoitatteko nyt et oikeasti sopivan pitkiä, vai et sopivan lyhyitä? :D

Ku mitä mä oon pelannu esim pugbia ni ne kestää ihan liian kauan ja nää taas tuntu sopivan lyhyiltä et jaksaa pelaa.
 
Tarkoitatteko nyt et oikeasti sopivan pitkiä, vai et sopivan lyhyitä? :D

Ku mitä mä oon pelannu esim pugbia ni ne kestää ihan liian kauan ja nää taas tuntu sopivan lyhyiltä et jaksaa pelaa.
Samaa mieltä pubgista, että kestää liian pitkään ja siinä voi mennä koko matsi ilman, että näkee muita pelaajia.

Tässä on justiinsa sopiva tuo matsin kesto ja tuntuu muita pelaajiakin tulevan vastaan useammin, niin ei käy tylsäksi juoksenteluksi.
 
Samaa mieltä pubgista, että kestää liian pitkään ja siinä voi mennä koko matsi ilman, että näkee muita pelaajia.

Tässä on justiinsa sopiva tuo matsin kesto ja tuntuu muita pelaajiakin tulevan vastaan useammin, niin ei käy tylsäksi juoksenteluksi.
Juu pelaajia tuntuu tulevan todella nopeasti vastaan. Johtunee tuosta, että näkee alueen heti ja ei ne välimatkat rinkien välillä ole oikeasti kovin isot.
 
Muutamat matsit onella otettu ja hyvältä tuntuu. Sitä jäin tuossa miettimään et miten niitä plateja saa kiinnitettyä itseensä enemmän, kun näytti joillakin tiimiläisillä olevan enemmän suojaa, kuin se yksi palkki?
 
Parastahan tässä on tuo, että pääsee pelaamaan yksin. Luonnossa lähellä meitä ja talvisissa maisemissa. Tönöt tyyliä punainen tupa ja perunamaa. Valitsemaan puolen. Kantamaan Suomi-konepistoolia, armeijan kenttälakin mallia M/36 lippa vinossa. Metsäsissinä, sopivat työkalut ulottuvilla. Kuulostelemaan ääniä ja tähystämään kuusen alta. Käyttämään maaston muotoja hyväksi. Rauhallisesti.

Kyllähän tuolla viihtyy.

Ensimmäinen voitto tuli nopeasti.
 
Muutamat matsit onella otettu ja hyvältä tuntuu. Sitä jäin tuossa miettimään et miten niitä plateja saa kiinnitettyä itseensä enemmän, kun näytti joillakin tiimiläisillä olevan enemmän suojaa, kuin se yksi palkki?
Normi levy on 50 pinnaa ja sit siellä on medium armory mikä on 100 pinnaa. Ilmeisesti joku harvinaisempi on vielä 150 sit.
Normi levyn voit vaihtaa inventorystä ku on rikki.
 
Normi levy on 50 pinnaa ja sit siellä on medium armory mikä on 100 pinnaa. Ilmeisesti joku harvinaisempi on vielä 150 sit.
Normi levyn voit vaihtaa inventorystä ku on rikki.
Kiitoksia vastauksesta ja olihan tuo nyt ihan selvä homma, kunhan ois vaan omia aivojaan käyttänyt.
 
Ylös Bottom