Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefront 2!!!

Akux

New Member
Minulla on Battlefront 2 ja haluisin ostaa celebration Editionin mutta PlayStationin mukaan en voi ostaa sitä koska minulla on jo peli(ilman celebration Editionia) joten en voi ostaa sitä . Jos poistan pelin ja sitten ostan celebration Editionin ja kirjaudun ea tilillä sinne niin säilyykö kaikki pisteet,rank ja sellaiset tallessa. En halua vain päivittää peliä celebration Editioniin koska itse celebration Edition pelinä on alennuksessa ja yli puolet halvempi
 
Minulla on Battlefront 2 ja haluisin ostaa celebration Editionin mutta PlayStationin mukaan en voi ostaa sitä koska minulla on jo peli(ilman celebration Editionia) joten en voi ostaa sitä . Jos poistan pelin ja sitten ostan celebration Editionin ja kirjaudun ea tilillä sinne niin säilyykö kaikki pisteet,rank ja sellaiset tallessa.
Pelin poisto ei tässä tapauksessa suoranaisesti auta, ts. et pääse samalla PSN-tunnuksella ostamaan pelistä enää jotain toista versiota. Jos välttämättä haluat tuon Celebrationin Editionin ostaa päivitystä halvemmalla, täytyy sitä varten luoda toinen PSN-tunnus (jolla on sama kotimaa kuin omalla PSN-tunnuksellasi).

Edistyminen sun muu säilyy kyllä tallessa.
 
Pelin poisto ei tässä tapauksessa suoranaisesti auta, ts. et pääse samalla PSN-tunnuksella ostamaan pelistä enää jotain toista versiota. Jos välttämättä haluat tuon Celebrationin Editionin ostaa päivitystä halvemmalla, täytyy sitä varten luoda toinen PSN-tunnus (jolla on sama kotimaa kuin omalla PSN-tunnuksellasi).

Edistyminen sun muu säilyy kyllä tallessa.
Okei ostan siis sen päivitys version.
 
Peli oli kesällä 2020 plus-pelinä ja otin sen kirjastoon. Latasin noin puoli vuotta sitten. Peli tarjoaa pelin sisäisessä valikossa celebration editionia. En löydä netistä tarkkaan mitä edition sisältää. Lapsi kun tätä pelaa hän sanoo, että hänellä olisi hahmoja mitä kuvissa näyttäisi olevan kun asiaa googlettaa. Voiko editionin sisältö olla tullut samalla kun sen latasi näin kauan pelin julkaisusta tai tyrkyttäisikö peli sitä / voisiko sitä edes ostaa jos sisältö jo on?
 
Ylös Bottom