Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Bioshock-ongelma

Jakke44

Active Member
Täytyy taas tällä kysellä...


Olen pelaamassa bioshock peliä.Olen medial pavilion kentässä.Olen kierrellyt ja kaarrellut pelissä monessa paikassa.Peli on mielestäni alkutekijöissään.

Kerran jo kävelin pitkän lasitunnelin läpi (taustalla melskasi big daddy ja tyttö) tulin eräänlaiseen aulaan jonka molemmilla puolilla on parvekkeet eräänlaisessa aulassa.Yhden ukon parvekkeelta tapoin vasemmasta reunasta parvekkeelta ja kävin muissa huoneissa.Nyt pelin ohjenuoli ohjaa taas minua samaan paikkaan lasitunnelin päähän.Ukko heittelee oikeasta parvekkeesta pommeja,jotka osaan ottaa kopiksi ja heittää takasin.Olen monta ukkoa jo parvekkeella tappanut,mutta aina vaan sikiää uusi pommin heittäjä.Pitääkö heittäjä tappaa omilla pommeillaan heittämällä ne takasin vai kuinka? Jos yrittää esin pistoolilla ukon ampua niin se pakenee ja palaa kohta takasin.Samassa aulassa missä pommimies on ylhäällä niin alhaalla on "särkynyt ovi" joka estää pääsyn siitä eteenpäin.Täytyykö ovelle tehdä jotain ja mitä?

Vai miten ylipäätään tilanteesta edetä

Kiitos
 
Vastaus: Bioshock ongelma

Jos oikeen muistan, niin pitää niitä pommeja nakella takas sillä telekinesis voimalla sitä ukkoa päin. Mutta voin olla väärässä ku alkaa vuosi olemaan ku edellisen kerran sitä pelasin.
 
entäs sitten...

Täytyykö "big daddyt" välttämättä tappaa? ainakaan en ole minä saanut yhtäkään hengiltä...vai täytyykö niitä vain väistellä ja varoa? vai kuinka?
 
Vastaus: entäs sitten...

Täytyykö "big daddyt" välttämättä tappaa? ainakaan en ole minä saanut yhtäkään hengiltä...vai täytyykö niitä vain väistellä ja varoa? vai kuinka?

Parasta nuo on tappaa jotta saa sitä "valuuttaa" millä ostaa parannuksia hahmolle. Helposti moiset kaatuvat kunhan eka hakee ne turvakameran eteen ja heittää näitä security bullseyen kanssa, tällöin pienet ropotti lentokoneet tulevat ja tekevät tämän työn puolestasi :|

Toinen on että pistää big daddyt tappelemaan keskenään, joko big daddy hypnotize tai enragella.

jos haluaa tehdä homman ilman kikkailuita, on parasta olla granaatinheitin ja target dummy jota sitten käyttää big daddyn huomion keräämiseen, samalla kun latoo kranaatteja sen selkään. Jousiaseella tehdyt sähköansat ovat myös varsin tehokkaita.

helpposti kaatuu jos vähän kikkailee, ainoastaan kaksi ekaa on oikeasti vaikeita.

lisänimimerkillä kaikki big daddyt kumossa vaikeimmalla vaikeusasteella :|
 
Vastaus: entäs sitten...

Parasta nuo on tappaa jotta saa sitä "valuuttaa" millä ostaa parannuksia hahmolle. Helposti moiset kaatuvat kunhan eka hakee ne turvakameran eteen ja heittää näitä security bullseyen kanssa, tällöin pienet ropotti lentokoneet tulevat ja tekevät tämän työn puolestasi :|

Toinen on että pistää big daddyt tappelemaan keskenään, joko big daddy hypnotize tai enragella.

jos haluaa tehdä homman ilman kikkailuita, on parasta olla granaatinheitin ja target dummy jota sitten käyttää big daddyn huomion keräämiseen, samalla kun latoo kranaatteja sen selkään. Jousiaseella tehdyt sähköansat ovat myös varsin tehokkaita.

helpposti kaatuu jos vähän kikkailee, ainoastaan kaksi ekaa on oikeasti vaikeita.

lisänimimerkillä kaikki big daddyt kumossa vaikeimmalla vaikeusasteella :|

Ihan hyviä vinkkejä. Täytyy pistää kokeillen. :)

lisänimimerkillä ensimmäisessä big dadyssä jumissa vaikeimmalla vaikeusasteella. :eek:
 
Vastaus: Bioshock ongelma

joo o olen viimeisessä kentässä (ja ei ollu viimene) ja kyselisin että miten tuo big daddyn kypärän löytää. peli ilmottelee Failsafe Armored paikasta etsimään mutta mitään en ole useamman tunnin jälkeen löytänyt anteeksi tyhmyyteni mut olis kiva päästä läpi jonain iltana..

nonii löytyhän se vihdoin 6tunnin (2illan) etsinnän jälkeen niin selvästä ja helposta paikasta että ei voi muuta sanoo että äly hoi älä jätä. turha väsynennä tullu ilmeisesti pelailtua.

Ja niin päättyi nyt tämäkin tarina onnellisesti nukkumaan menoon
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Bioshock-ongelma

Big daddythän kannattaa tosiaan tappaa, muuten niitä tyttöjä ei saa pelastettua/hoideltua ja aatamia ei näin ollen tipu... harmillista eikö totta? Explosive shellit haulikolla tepsivät erittäin mukavasti Big daddyihin. Joten eikun niitä tehtailemaan. Big daddyen väisteleminen on huomattavasti vaikeampaa kuin se että osaa valita oikeat panokset niiden tappamiseen.
 
Vastaus: Bioshock-ongelma

Big daddythän kannattaa tosiaan tappaa, muuten niitä tyttöjä ei saa pelastettua/hoideltua ja aatamia ei näin ollen tipu... harmillista eikö totta? Explosive shellit haulikolla tepsivät erittäin mukavasti Big daddyihin. Joten eikun niitä tehtailemaan. Big daddyen väisteleminen on huomattavasti vaikeampaa kuin se että osaa valita oikeat panokset niiden tappamiseen.

Vaikeimmalla vaikeustasolla tuo on myös yksi tehokkaimmista tavoista päästä hengestään :p
Enrage sekä security bulls-eye sekä big daddy hypnotize ovat sitten survivorilla se parempi vaihtoehto. Älä tee sitä minkä joku muu voi tehdä puolestasi.

peli on kuin eri peli noilla vaikeimmilla vaikeusasteilla. Suora hyökkääminen johtaa hyvin usein hautaan joten on parasta opetella käyttämään niitä "taikoja"

niin juu ja ei unohdeta Target dummy on varmaan pelin hyödyllisin. Jopa loppukohtaus meni helposti sen kanssa.
 
Vastaus: Bioshock-ongelma

Juu, voin kuvitella ettei vaikeimmilla kannatakaan itse tehdä mitään jos on muitakin vaihtoehtoja. Normaalilla itse pelannu... seuraavaks sit vähän haastetta kehiin :)
 
Ylös Bottom