Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Black Friday - tarjoukset ja tärpit

Mä metsästän 4t ssd:tä tästä alesta. Mielellään heatsink kiinni ja kotimainen kauppa. Jos osuu silmään niin saa vinkata. Huomasin sen Tontsan laittaman Amazon linkin mut mulla se näytti ihan eri hintaa. Tosin en ole Amazonia ikinä selaillut joten ehkä käyttäjässä vika.
Oisko se ollut joku pienempi erä siihen 380e hintaan, itellä näytti 630e kun katsoin
 
CDONilla käynnistyi myös Black Friday. Herkkua löytyy jos monenlaista:

10 kpl 4k UHD-leffoja 110e: https://cdon.fi/black-friday/elokuvat/4k/
PS5-ohjaimet 49,99e: https://cdon.fi/kodin-elektroniikka/dualsense-galactic-purple-ps5-p89160678
Paljon pelejä tarjouksessa, esim. Witcher 3 GOTY sopivasti ennen joulukuun "next-gen"-päivitystä: https://cdon.fi/pelit/the-witcher-3-wild-hunt-goty-edition-38655273
Aika kallis hinta Witcherin GOTY:lle. Viimeiset pari vuotta ollut diginä alennuksissa 9,99€ ja kenties fyysisenä vielä halvemmalla jossain.
 
onneks on tullut itse ostettua tuo Witcher 3 PSN storesta 9,99 hinnalla, odotelessa juuri sitä next gen upgradea, voi olla että alennukset nyt oli siinä, ja peliä ei hetkeen nähdä Alessa digitaalisena, joulualeissa voi olla mahdollinen mutta tuskin ennen sitä.
 
Silläpä tuon linkitinkin, kun lienee viimeiset alennukset hetkeen tuosta. Halvin fyysinen versio tällä hetkellä Suomessa. Itsekin toki aiemmin halvemmalla ostanut.
 
Saksan Amazonista Series X|S -ohjaimia 41,68 eurolla posteineen.



Saksan amatsooneilta saa myös Series S -konsolin 231,32 eurolla postikulunkien kera.


Voi olla että oon ainut, mutta mulla ei toimi nää upotukset @TT-2k viesteissä.

Kympiltä gigantin pelialet, joudun niihin tarttumaan kun muilla pienemmillä peliputiikeilla hinnat tuppaa olemaan alennuksessa 50e, mikä tuppaa olemaan gigantilla lähtöhintana
 
Saksan Amazonista myös PS5 kompatibel 2TB SSD parisen sataa, tarvitsee erillisen heatsinkin:



Voi olla että oon ainut, mutta mulla ei toimi nää upotukset @TT-2k viesteissä.

Kympiltä gigantin pelialet, joudun niihin tarttumaan kun muilla pienemmillä peliputiikeilla hinnat tuppaa olemaan alennuksessa 50e, mikä tuppaa olemaan gigantilla lähtöhintana

Ainakin Adblocker tekee höpöä näille Amazonin upotuksille oletusasetuksilla.
 
Puoliso sanoi viikko sitten, että "yhtään peliä ei tarvitse sitten ostaa tänä vuonna kun on perheenlisäystäkin tulossa."
Mutta kun klo löi 10 ja Gigantin pelialet alkoi niin aivoni: "Lapsillehan minä näitä ostan tulevaisuuteen, pitäähän rakkailla lapsilla olla tekemistä. En minä itseäni varten näistä osta, kunhan korkeintaan kokeilen ja vastuullisena isänä varmistan, että ovat lapsille soveltuvia".

Klonoa vielä kuumotteli, mutta sen jätin vielä pois


1669017720964.png
 
Puoliso sanoi viikko sitten, että "yhtään peliä ei tarvitse sitten ostaa tänä vuonna kun on perheenlisäystäkin tulossa."
Mutta kun klo löi 10 ja Gigantin pelialet alkoi niin aivoni: "Lapsillehan minä näitä ostan tulevaisuuteen, pitäähän rakkailla lapsilla olla tekemistä. En minä itseäni varten näistä osta, kunhan korkeintaan kokeilen ja vastuullisena isänä varmistan, että ovat lapsille soveltuvia".
Täälläkin on joutunut raottamaan kukkaroa Gigantin suuntaan viikonlopun aikana. Kahdeksan peliä ne penteleet onnistuivat minut huijaamaan ostamaan. :D

1669019383136.png
1669019434045.png

Näistä ehkä järjettömimmät ostot on Last of us part 2 ja Bloodborne, kun en edes oikeastaan pleikkarilla pelaa. Ei se ole edes kytkettynä, mutta kun olivat niin halvalla, niin pitihän ne kokoelmiin saada. :D
 
Gigantissa tosiaan ihan hyvät alennukset ja itsekin köyhdyin n. 136e:n verran. Sillä tosin sai jo seitsemän peliä Sonyn ja Nintendon laitteille, joten keskimäärin ei kovin kalliiksi tullut per peli. Erityisesti lämmittää alle kuukauden vanhan Star Oceanin rapsakka alennushinta.

The Last of Us: Part 2 (PS4) 3,49e Linkki
Horizon Forbidden West (PS4) 17,95e Linkki
Ratchet and Clank (PS4) 3,95e Linkki
Xenoblade Chronicles 3 (Switch) 29,95e Linkki
NieR Replicant ver.1.22474487139... (PS4) 17,95e Linkki
NEO: The World Ends With You (Switch) 18,95e Linkki
Star Ocean: The Divine Force (PS5) 34,95e Linkki

EDIT: Linkit lisätty.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Koetetaas säästää tää ketju ihan tarjousilmoituksille, ja noi omat ostokset voi listata sitten oheiseen lankaan.

 
Koetetaas säästää tää ketju ihan tarjousilmoituksille, ja noi omat ostokset voi listata sitten oheiseen lankaan.


Eikös tuossa nuo pelilistat hintoineen liity enemmänkin juurikin tähän tarjouskeskusteluun?
 
Jotenkin tuntuu että Gigantin, Verkkokaupan ja Powerin tarjouksista ei oikein löydy mitään kunnon "hot dealia" omalle kohdalle.

Paras diili tähän mennessä ollut Maskusta painopeitto 30e (Norm. 149e). Koska pitäähän pelaajan myös nukkua hyvin :)
 
Viimeksi muokattu:
Jotenkin tuntuu että Gigantin, Verkkokaupan ja Powerin tarjouksista ei oikein löydy mitään kunnon "hot dealia" omalle kohdalle.

Paras diili tähän mennessä ollut Maskusta painopeitto 30e (ohv. 149e). Koska pitäähän pelaajan myös nukkua hyvin :)
Ei huono löytö sekään.

Gigantilta löytyisi huomisesta eteenpäin hyvä diili tohon tarpeseen. Samsung 980 Pro 1TB Heatsinkillä 109.9€ :

Nyt on pakko kehua giganttia, perjantaina pistin tilaukseen lisämuistia ja tänään ennen neljää tuli jo viesti, että paketti perillä.

Huikea upgreidaus viime vuodesta joka oli ihan farssi.


Myös VPDllä on ihan hyvään hintaan SSD palikkaa
 
Ylös Bottom