Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Black Ops -ongelmia?

Vanukas

New Member
Minulla tuon uuden päivityksen mukana tuli se että en voi liittyä kaverien lobbyihin tai ylipäätänsä mihinkään peliin vaan tulee tuttu ja turvallinen "the game session is no longer available"...
Apuja?
 
Vastaus: Black Ops -ongelmia?

Tämä on tuttu ollut minulle jo ainakin pitkän aikaa.

Ensiksi mikä on NAT-Types?
-Jos on strickt tai mode niin ei välttämättä sovi kaikkien kavereiden kanssa yhteen.
Silloin ratkaisuksi riittänyt ittellä että vaihtaisivat partyä johtavan toiseen jolla olisi NAT-Type Open.

- Jos vika ei ole tuossa niin se ei ilmeisesti saa muuten vaan sitä yhteyttä kaverisi partyn leaderiin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Black Ops -ongelmia?

Openi on NAT, mutta ennen pääsin 98% kavereiden inviteistä ja tänään pääsin kahdelle.... ja matsien laadusta puhumttakaan...Modeemia ja pleikkaria oon kokellu sammuttaa, mutta ei muutosta. Jos ei huomenna näy muutosta niin yritän ettiä jostain päivitys-tietoja ja kokilen muitakin pelejä.
 
Vastaus: Black Ops -ongelmia?

Homma korjaantu yön aikana. Ei hajuakaa mikä oli ongelmana, mutta ketjun voi poistaa.
 
Vastaus: Black Ops -ongelmia?

Mulle tuli nyt pari päivää sitte tämä ongelma. Ei siis pysty kenenkään partyihin joinimaan. NAT type on strict ja sitä ei voi muuttaa openiks ku on tämmönen opiskelijanetti.
 
Ylös Bottom