Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Blur

Kovalchuk

New Member
Ei ollut tästä pelistä vielä ketjua PS3-puolella, joten päätin perustaa sellaisen.

Eli 28.5.2010 julkaistu tällainen arcadekaahailu. Tänne keskustelua pelistä.

Itse tuli peli hommattua ja varsin kivaa ajeluahan tämä on aseilla höystettynä. Ainoa miinus, mikä nyt tulee mieleen, on pelin bugisuus. Tänään tullut sekä yksinpeliä pelattua, että moninpeliä kokeiltua ja molemmat muodot ovat saaneet pelin jäätymään. Yksinpeli jäätyi kesken kisan, moninpeli usamman kerran kesken kisan ja kerran valikkoon. Heittäkääpä muut pelin hankkineet kokemuksia, että onko jäätyilyä esiintynyt.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Blur (PS3)

Pari kertaa on jämähtänyt onlinessa. Oivaa kaahausta ja sikailua kuitenkin, syvyyttä on enemmän kuin normimariokarteissa ja taidolla pärjää. Välillä toki tulee pataan niin että hirvittää, mutta kun faneja ja uutta unlockia puskee silti niin mikäs siinä rällätessä.
 
Vastaus: Blur (PS3)

Helvetin hyvä peli, mutta joo, PS3-versio kaatuu nettipelissä, pistää mulla koneen niin jumiin, että pitää virrat katkaista. Aluksi luulin, että ongelma siinä, että pelaa amerikkalaisella PSN-tilillä, mutta ongelma ei ole siinä, sillä jumitusta tapahtuu pelasi millä tilillä tahansa. Olen ilmoittanut asiasta Bizarrelle, toivottavasti löytävät ongelman ja saavat korjattua.
 
Vastaus: Blur [PS3]

Ei täällä ainakaan kaatunut nettipelissä, en kyllä pelannutkan kun tunnin niin tiedä sitten. Mut joo hemmetin hyvä peli kyseessä, yksinpeli toimii ja vaihtelua modeissa on tarpeeksi Moninpelihän on pelin suola ja todella hauskaa mättöä, voittaminen on aika vaikeaa kun 19 muuta jantteria ampuilee jatkuvasti. Mut realistisen näköinen mariokart klooni toimii ainakin meikäläiselle.
 
Vastaus: Blur [PS3]

Pari kertaa kaatui taas viikonloppuna. Kummasti sitä vaan kuitenkin taas jämähti pelaamaan pariksi tunniksi kun piti ottaa vaan pari kisaa. Joissain radoissa olisi ehkä pikkasen tasapainottamista ettei johtaja pääse niin helposti karkuun, ja 20 pelaajan kisat on enemmän huumoria kuin kisaa... 10 sopii omaan makuun paremmin.

Harvat asiat palkitsee niin paljon kuin se kun shunttaa toisen ilmaan ja ohittaessa potkaisee bargella lennosta kuuseen. Paitsi ehkä kun hyppää hyppyristä ja bolttaa ilmassa edellämenevää. Tai...
 
Vastaus: Blur [PS3]

Lauantaina tuli ajeltua netissä oikein urakalla(jotain 3-4 tuntia), kun nettipeli ei kaatuillut. Eilen taas ei tullut nettipelistä mitään...

Jos nettipeliin ei pääse, niin kannattaa ajella single playeria. Niitä pomotaisteluista saatuja autoja voi sellaisenaan käyttää netissä ja niissä on boosteja verrattuna tavalliseen versioon, esim. enemmän healthia, ne on kestävämpiä ja jotenkin tuntuu, että se Natalyan BMW-Concept olisi nopeampikin kuin perusversio, vaikka tilastot ei niin sanokaan. Tuli meinaan otettua sillä lauantaina 3 voiton putki netissä...
 
Vastaus: Blur [PS3]

Jumittaako PS3-versio teillä netissä kuinka usein? En puhu siitä, että verkkoyhteys katkeaa, vaan siitä että peli menee jumiin ja konsoli pitää käynnistää uudelleen. Mulla tätä tapahtuu jatkuvasti ja parilla kaverilla kans. Yritän selvitellä asiaa koska puhun Bizarren kanssa, joka ei ole pystynyt toistamaan ongelmaa omissa testeissä, mikä tekee tästä aika hämmentävää.

16 tuntia takana jo ongelmista huolimatta. Nettipeli on kuin Modern Warfare renkailla. Toimii!

Thomas/Pelaaja-lehti
 
Vastaus: Blur [PS3]

Jumittaako PS3-versio teillä netissä kuinka usein? En puhu siitä, että verkkoyhteys katkeaa, vaan siitä että peli menee jumiin ja konsoli pitää käynnistää uudelleen. Mulla tätä tapahtuu jatkuvasti ja parilla kaverilla kans.

Jos jumittaa, niin jumittaa sitten ihan kunnolla 3-4 kertaa peräkkäin niin, että korkeintaan 1-2 kisaa pääsee ajamaan jumitusten välissä. Välillä käy jopa niin, että kun käynnistää uudelleen, niin ennen kuin pääsee edes kisaan, niin jumittaa jo moninpelin valikoihin.

Yleensä en jaksa tuollaisen 3-4 jumituksen jälkeen enempää edes testailla, vaan siirryn yksinpeliin tai vaihdan peliä. Lauantaina oli kyllä kivat ajot, kun nettipeli pysyi pystyssä.

PS. All Hail Thomas Puha ;) :D
 
Vastaus: Blur [PS3]

Jumittaako PS3-versio teillä netissä kuinka usein?
Näyttää olevan varsin yleismaailmallinen ilmiö. Nopealla googlauksella löytyi kolmelta eri foorumilta (PS3 Trophies, Gamespot ja Bizarren oma) juttua nimenomaan jäätymisestä nettimoninpelin aikana.

Tiedä sitten, voisiko mitenkään olla sukua Dragon Age: Originsin PS3-versiota riivanneille jäätymisille. Ilmeisesti myös Blur lähettää pelin aikana dataa PSN:n ulkopuolisille palveluille (samaan tapaa kuin DA:O), joten tuolta suunnalta voisi käpyä yrittää metsästää.
 
Vastaus: Blur [PS3]

Ärrinmurrin. Voittoisan kisan lopuksi jumi, boottaus, uuteen kisaan ja alkukiihdytyksen aikana heti jumi. Kaulasuonet sykkii sen verran etten taida enää tänään yrittää. Edelleenkin parasta kaahausta Burnout Paradisen jälkeen mutta pätsiä kaivattais pikaisesti.
 
Vastaus: Blur [PS3]

Ärrinmurrin. Voittoisan kisan lopuksi jumi, boottaus, uuteen kisaan ja alkukiihdytyksen aikana heti jumi. Kaulasuonet sykkii sen verran etten taida enää tänään yrittää. Edelleenkin parasta kaahausta Burnout Paradisen jälkeen mutta pätsiä kaivattais pikaisesti.

Täysin samat mielipiteet, miten näin mainioon ajopeliin on tuollainen bugi eksynyt... onneksi yksinpeli on sen verran hyvä että sitä jaksaa pelaa jos nettipeli ei jaksa toimia.
 
Vastaus: Blur [PS3]

Patchi auttaa! Peli ei ole enää jumittanut patchin jälkeen ja ekaa kertaa olen päässyt pelaamaan 20:n pelaajan kisoja niin että kaikki pysyivät alusta loppuun mukana. Siistiä!
 
Vastaus: Blur [PS3]

Onko kellään tietoa (lähinnä suuntaan kysymyksen Everlastille), onko PS3 ja X360 versioissa merkittäviä eroja? Itse kun olen kahden konsolin mies, arvon vielä kummalle alustalle tämän hankkisin. Betaa tuli hakattua X360:lla ja todella koukuttavaa kamaa kyseessä. Me like :)
 
Vastaus: Blur [PS3]

Onko kellään tietoa (lähinnä suuntaan kysymyksen Everlastille), onko PS3 ja X360 versioissa merkittäviä eroja?
Eipä oikeastaan.
Xbox 360 has that beautiful 4x MSAA which suits the art style of Bizarre perfectly, and thus commands a small premium over the 2x MSAA/blur combo used in the PS3 build. For its part, the Sony platform has support for all of Sony's proffered surround sound options, and many might value that advantage instead.

Both are equally superb to play, offering an overall experience and quality level that surpasses many first-party console exclusives. Great stuff.
 
Vastaus: Blur [PS3]

Käytännössä ei. Olen pelannut molempia versioita yhtäaikaa samalla telkulla ja uskomatonta kyllä visuaalista ero ei näe lainkaan. Bizarre on tehnyt uskomattoman hienoa työtä molempien versioiden kanssa.
 
Vastaus: Blur [PS3]

Patchi auttaa! Peli ei ole enää jumittanut patchin jälkeen ja ekaa kertaa olen päässyt pelaamaan 20:n pelaajan kisoja niin että kaikki pysyivät alusta loppuun mukana. Siistiä!

Ah vihdoinkin, pääsee taas jatkamaan tämän mahtavan pelin pelaamista. Ihan valehtelematta voin sanoa että tämän sukupolven paras kaahailupeli, käsittämättömän koukuttavaa kamaa.
 
Vastaus: Blur [PS3]

Tämä tuli tänään hyllyyn ja on kyllä mukavaa arcade tyylistä kaahailua malliin Burnout Paradise.
Saa heittää kutsua netti peliin niin on mukavata kiilailla ulkomaan eläviä!
:D
 
Vastaus: Blur [PS3]

Vois joku tehä täst topicin tonne Playstation turnaukset ja peliseura alueelle. Tässähä o iha hito hyvi tehty netti tsyydemi ku privan voi tehä ja invitet yms.. Tulis varmaa iha jees kisaa!
 
Ylös Bottom