Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[BtB] Beyond the Barrel matsien sopimiset

Vastaus: [BtB] Beyond the Barrel matsien sopimiset

Elikkäs olisko se sunnuntai näin alustavasti sopiva päivä ekalle matsille ja klo. 20:00? CTd:n pojat vastatkaa!
 
Vastaus: [BtB] Beyond the Barrel matsien sopimiset

Koskas [FF]:n jätkille kävis matsi, kun meille ainakin toi viikonloppu olis paras siinä 8-10 aikaan.;)
 
Vastaus: [BtB] Beyond the Barrel matsien sopimiset

Koskas [FF]:n jätkille kävis matsi, kun meille ainakin toi viikonloppu olis paras siinä 8-10 aikaan.;)

Viikonloppu varmaan kaljan merkeissä että kyllä toi aikas tiukkaa tekee. Puhun vielä liidulle ja muille
 
Vastaus: [BtB] Beyond the Barrel matsien sopimiset

Viikonloppu varmaan kaljan merkeissä että kyllä toi aikas tiukkaa tekee. Puhun vielä liidulle ja muille
samffa meillä on muitakin pelaajia kuin sinä ;) Mutta siis meillä on tuo yksi toinenkin turnaus matsi hankittava tälle viikolle, että sen mukaan. Uk claanit nyt ei tykkää alotella kuin 8pm gmt, joten pitää yleensä aina varata viikonloppu niille, mutta katsotaan... alustavasti kuitenkin sen perjantain kaipa voisi sopia, mutta en vielä ole varma että saadaanko silloin tarpeeksi pelaajia.
 
Vastaus: [BtB] Beyond the Barrel matsien sopimiset

Mulle ainakin aika sama, kunhan ei oo suomen matsien aikaan..
 
Vastaus: [BtB] Beyond the Barrel matsien sopimiset

Juhuu, onko mitään eloo? No katotaan perjantaina sit että pelaako suomi La vai Su...Jompikumpi päivä klo 21 pelataan me se matsi..la tai su...vai?? ku ei sieltä mitn vastausta oikein tuu...

Joo, pelataan vaikka perjantaina klo 22 suomen matsin jälkeen jos käy? Sori kun vähän kesti:rolleyes: Toivottavasti sopii kun on muuten vähän viikonloppu täynnä matseja;)
 
Vastaus: [BtB] Beyond the Barrel matsien sopimiset

Itse taidan olla aika hyvässä maistissa sillon, jotenka ainakaan minä en perjantaina taida tulla.
 
Vastaus: [BtB] Beyond the Barrel matsien sopimiset

Juu ei kyl välttämättä suomen pelin jälkeen kykene mihinkään pleikkarin ääreen enään...
 
Vastaus: [BtB] Beyond the Barrel matsien sopimiset

Noni, suomi pelaa La pronssipeliä...onnistuuko Su klo 21 pelli meillä?
 
Ylös Bottom