Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

C.S.I. (kaikki)

Vehu

Member
Nythän on tulossa Mtv3:lta uusi C.S.I sarja Maaliskuussa?
Mitkäs on odotukset teillä? itse en usko paranevan parempaan suuntaa kummastakaan vanhemmasta C.S.I:sta, mutta kunhan ensimmäinen jakso tulee katsastettua niin saapi nähdä....
 
Vastaus: C.s.i Ny

Odotukset eivät ole korkealla, kun C.S.I Miamiin petyin aika pahasti. Siinä alkuperäisessa on vain sitä jotain minkä takia nämä lisä sarjat eivät kiinnosta.
 
Vastaus: C.s.i Ny

Wille__90 sanoi:
Nythän on tulossa Mtv3:lta uusi C.S.I sarja Maaliskuussa?
Mitkäs on odotukset teillä? itse en usko paranevan parempaan suuntaa kummastakaan vanhemmasta C.S.I:sta, mutta kunhan ensimmäinen jakso tulee katsastettua niin saapi nähdä....

Vähän ihmetyttää nämä uudet sarjat. Kiertäville live-esityksille tällaiset korvikkeet ovat ymmärrettäviä ajan puutteen takia, mutta ovatko ne sitä TV-sarjoille? Oma nälkäni ei ole niin suuri, että pitäisi katsoa näitä korvikkeita. Miami on ihan kohtalainen, mutta senkin viat syövät miestä pidemmän päälle. Näyttelijätkään eivät ole niin uskottavia kuin vanhassa C.S.I:ssa. Ensimmäinen C.S.I on mielestäni todella hyvä, mutta Miami tuntui lähinnä "halvalta" kopiolta.

C.S.I NY:lle ei ole minkäänlaisia odotuksia, joten se voisi yllättää iloisesti puun takaa. Luulenpa, että aika monet suhtautuvat skeptisesti tähän tulevaan sarjaan.
 
Vastaus: C.s.i Ny

Katselin Anttilan tulevia julkaisua ja siellä oli C.S.I NY boxi sekä C.S.I Las Vegas boxi, tuosta CSI Vegasista en ole kuullutkaan, onko kukaan katsonut tätä ja onko lähellekkään yhtä hyvä kuin alkuperäinen? Tuntuu että mitä enemmän noita spin off sarjoja CSI:stä tulee niin menee vain huonompaan suuntaa. Alkuperäinen oli hyvä, Miamista itse tykkäsin muittei niin hyvä kuin eka NY:tä en ole nähnyt mutta kuullut ettei mikään kauhean hyvä. Las Vegas taas kiinnostaa ihan aihepiiriinsä takia (itse en tosin ole nähnyt jaksoakaan tätä) .
 
Vastaus: C.s.i Ny

csi sanoi:
Katselin Anttilan tulevia julkaisua ja siellä oli C.S.I NY boxi sekä C.S.I Las Vegas boxi, tuosta CSI Vegasista en ole kuullutkaan, onko kukaan katsonut tätä ja onko lähellekkään yhtä hyvä kuin alkuperäinen? Tuntuu että mitä enemmän noita spin off sarjoja CSI:stä tulee niin menee vain huonompaan suuntaa. Alkuperäinen oli hyvä, Miamista itse tykkäsin muittei niin hyvä kuin eka NY:tä en ole nähnyt mutta kuullut ettei mikään kauhean hyvä. Las Vegas taas kiinnostaa ihan aihepiiriinsä takia (itse en tosin ole nähnyt jaksoakaan tätä) .

Jou, alkuperäinen on se Las Vegasiin sijoittuva. Grissom & kumppanit.

NYC:n C.S.I kiinnostaa ainoastaan Gary Sinisen takia.
 
Vastaus: C.s.i Ny

FolioMies sanoi:
Jou, alkuperäinen on se Las Vegasiin sijoittuva. Grissom & kumppanit.

NYC:n C.S.I kiinnostaa ainoastaan Gary Sinisen takia.
Ahaa, en ole itse tätä nimitystä kuullutkaan alkuperäisestä CSI:stä .
 
Kaipa tämä sopii tänne...

Suomen suosituin rikossarja "C.S.I." jää tauolle viidennen tuotantokauden päätösjakson myötä. Mestariohjaaja Quentin Tarantinon kehittelemä ja ohjaama erikoispitkä jakso "Elävänä haudattu" esitetään MTV3-kanavalla maanantaina 20.3. klo 21.15.
 
Vastaus: Kaipa tämä sopii tänne...

Oliver sanoi:
Suomen suosituin rikossarja "C.S.I." jää tauolle viidennen tuotantokauden päätösjakson myötä. Mestariohjaaja Quentin Tarantinon kehittelemä ja ohjaama erikoispitkä jakso "Elävänä haudattu" esitetään MTV3-kanavalla maanantaina 20.3. klo 21.15.

Mahtavaa!!!
 
Vastaus: Kaipa tämä sopii tänne...

Oliver sanoi:
Suomen suosituin rikossarja "C.S.I." jää tauolle viidennen tuotantokauden päätösjakson myötä. Mestariohjaaja Quentin Tarantinon kehittelemä ja ohjaama erikoispitkä jakso "Elävänä haudattu" esitetään MTV3-kanavalla maanantaina 20.3. klo 21.15.
Pitääkin se katsastaa, kun tulloo
 
Vastaus: C.s.i Ny

"Elävänä haudattu" pakko muistaa katsoa.

Ja uusi C.S.I. Sinise kiinnostaa, vaikken kahta aiempaa olekaan enää aktiivisesti katsonut.
Toivottavasti tuo mukanaan jotain uutta, sillä kuitenkin Miami tuntui monesti turhalta.
 
Vastaus: Kaipa tämä sopii tänne...

Oliver sanoi:
Suomen suosituin rikossarja "C.S.I." jää tauolle viidennen tuotantokauden päätösjakson myötä. Mestariohjaaja Quentin Tarantinon kehittelemä ja ohjaama erikoispitkä jakso "Elävänä haudattu" esitetään MTV3-kanavalla maanantaina 20.3. klo 21.15.
Heh heh , synttärien kunniaksi näköjään pistäneet tuon jakson kun samaisena päivänä sattuu synttärit olemaan. Ihan mielenkiinnolla odottelen tuota pätkää että mitä se kaveri on saanut aikaiseksi. Jos arvioisin Quentinia sen Conan haastattelun perusteella sanoisin että jätkä on kamoissa tai sillä on aDhD.
 
Vastaus: Kaipa tämä sopii tänne...

csi sanoi:
Jos arvioisin Quentinia sen Conan haastattelun perusteella sanoisin että jätkä on kamoissa tai sillä on aDhD.

Siis kumpi? Conan vai QT? :D

QT:llähän oli mielettömiä keskittymishäiriöitä skolessa ja semmottis, mutta ainoa asia mihin hemmo pystyi toden teolla keskittymään oli kaikki leffoihin ja tarinoiden tekemiseen liittyvä... mutta ei voi moittia. Ja kyllä noin innokkaita ihmisiä on ilman kamojakin ja muita juttuja :D

Mutta tuskin Hollywoodista löytyy ketään joka ei olisi ikinä mitään douppia vetäny.
 
Vastaus: C.s.i Ny

Qt:tä tarkotin kauhee sählinki päällä sillä siinä haastattelussa ja näytti ettei pysty olemaan aloillaan vaikka tuoliin köyttäs.
 
Vastaus: C.S.I. (kaikki)

Kaappasin nyt tämän kejtu kaikille C.S.I. -sarjoille.

Niin, ei mulla muuta, mutta tänään taitaa Subilta tulla 22.40 uusintana jakso, jossa mukana on muuan Tony Hawk.
 
Vastaus: C.S.I. (kaikki)

jamien ja adamin esiintyminen vegasissa pelasti kyllä päivän :D

 
Vastaus: C.S.I. (kaikki)

Jännä ettei täällä enempää keskustelua aiheesta. Omasta mielestäni CSI Miami on tämän hetken ylivoimaisesti paras tv-sarja. Ja jos perusteluja kaipaatte:

[video=youtube;_sarYH0z948]http://www.youtube.com/watch?v=_sarYH0z948[/video]

Ei mulla muuta. :)

E: Ja tänäänhän tuota herkkua luvassa MTV3:lta peräti kahden jakson verran. Taitaapi olla kausi 5 menossa.
 
Vastaus: C.S.I. (kaikki)

Ja tänään starttaa CSI Miamin kahdeksas tuotantokausi maikkarilla klo 21! Loistavaa, loistavaa, loistavaa! :cool:
 
Joo hyvä kun alkaa Miamin uusi kausi! Se on näistä kaikista ihan ylivoimaisesti paras!!!
 
Vastaus: C.S.I. (kaikki)

Eilleen tuli mtv3 tuo CSI niin voisko joku kertoa mikkä on niitten jaksojen nimet Miami:s ja New York:is mihinä tuo Raymond Langston vierailee. Ja jakso mikä eilleen tuli niin 10 kauden 7 jakso jonka nimi on Lost Girls.
 
Ylös Bottom