Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype ja muu peliin liittymätön]

Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype ja muu peliin liittymätön]

Muistankohan väärin että tässä noi koirat tappaa yhdestä purasusta. WaW:ssa palo jo käämi niihin niin saati sit tässä. Jos ne nyt sitten tappaa yhdestä.

Mutta se on hyvä asia että killstreakit ei kasvata itse killstreakiä.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype ja muu peliin liittymätön]

Muistankohan väärin että tässä noi koirat tappaa yhdestä purasusta. WaW:ssa palo jo käämi niihin niin saati sit tässä. Jos ne nyt sitten tappaa yhdestä.

Mutta se on hyvä asia että killstreakit ei kasvata itse killstreakiä.

Pelin tekijöiden mukaan tappaa yhdestä.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype ja muu peliin liittymätön]

Tänään tuli lappu että käyppäs hakee postista pois :cool: En hakenu tänää koska olin vasta kuudelta kotona joten haen huomenna,:)
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype ja muu peliin liittymätön]

Toden totta, mutta voi kun en malta päästä pelaamaan näiden MlGGGxx~~~pro -hinurien kanssa. Domination, mitkä vtun liput? Tapan, tapan, tapan, en valtaa :):):):)

No, eipä onneksi ole Nukea killstreakeissa niin ehkäpä edes jotkut yrittävät vallata niitä lippuja.

Pisti muuten hymyilyttämään tuo [PS3 Hype ja muu peliin liittymätön]
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype ja muu peliin liittymätön]

Muistankohan väärin että tässä noi koirat tappaa yhdestä purasusta. WaW:ssa palo jo käämi niihin niin saati sit tässä. Jos ne nyt sitten tappaa yhdestä.

Mutta se on hyvä asia että killstreakit ei kasvata itse killstreakiä.

kuulin jostain et koirat ei hyökkäisi jos olisi paikallaan eikä ampuisi mutta ei mitään käryy onko totta.:rolleyes:
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype ja muu peliin liittymätön]

Tänään kävin postista hakemas :D ja pikkusen pitää antaa respectii trayarchille, on nimittäin aivan hel***in kovaa settiä :cool:
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype ja muu peliin liittymätön]

Koirat tappaa yhdestä puraisusta, mutta tuntuu että ovat hieman hitaampia kuin WaW:ssa.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype ja muu peliin liittymätön]

No, eipä onneksi ole Nukea killstreakeissa niin ehkäpä edes jotkut yrittävät vallata niitä lippuja.

Totta turiset, yksi MW2:n typerimmistä ja ärsyttävimmistä ideoista.

Black Opsissa ei ole Prestige lobbyja
1. Videossa käytettiin J-tag xbox:ia
2. Se oli private matchi, koska j-tag konsolilla ei pääse nettiin.
3. Tarvisi ladata uusin päivitys jotta pääsisi nettiin, mutta siitä seuraisi konsolin bannaaminen.
4. Eli tehty vanhalla xbox:illa jossa se oli mahdollista moddaus, mutta sillä ei pääse liveen.

Kovasti joku "virallinen" lista väitti prestige lobbyjen avautuvan viimosella prestigellä.. No, eipä tuota kai varmaksi tiedä ennen kuin joku oikeasti sen varmistaa.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype ja muu peliin liittymätön]

Kovasti joku "virallinen" lista väitti prestige lobbyjen avautuvan viimosella prestigellä.. No, eipä tuota kai varmaksi tiedä ennen kuin joku oikeasti sen varmistaa.

Haha, smart ass. Uskon Matuzzin viitanneen hackattuihin lobbyihin, joissa saa avattua kertaheitolla pelin sisältöä, tässä tapauksessa prestiget ja challenget. Matuzz voisi kaivella sen alkuperäisen videon tohon kylkeen : )
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype ja muu peliin liittymätön]

Kovasti joku "virallinen" lista väitti prestige lobbyjen avautuvan viimosella prestigellä.. No, eipä tuota kai varmaksi tiedä ennen kuin joku oikeasti sen varmistaa.

Siis kyllä pelissä Prestige pelimuotoja on mutta prestige lobbyt on siis niitä haxi servuja joissa saadaan vikaan prestigeen asti kaikki auki hetkessä.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype ja muu peliin liittymätön]

Tässä vähän chopper gunner matskuu...Pölinä on vähän häiritsevää, mutta vaikuttaa todella voimakkaalta killstreakiltä.
Pikkusen voi olla **ttumainen toi killstreak kun joku sillä paukuttaa jatkuvasti kuoliaaksi. Mutta sitten se voi olla hauskaa kun itse pääsee lahtaamaan ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype ja muu peliin liittymätön]

Pikkusen voi olla **ttumainen toi killstreak kun joku sillä paukuttaa jatkuvasti kuoliaaksi. Mutta sitten se voi olla hauskaa kun itse pääsee lahtaamaan ;)

Jep :D Mutta jos vihollisilla se on ja tuntuu, että kuolet kokoajan niin viivytät sitä respawnaamista kattomalla vaikka killcamit aina niin et kuole niin useasti. Eikä kaikissa mapeissa varmaan ärsyttävä ole nuketownissa vaan ku on niin pieni.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype ja muu peliin liittymätön]

Itse en ole peliä pelannut, mutta youtube matskun perusteella ainoat asiat jotka jäivät huonona mieleen olivat puukko ja killstreakit.

Puukotus tuntuu edelleen olevan liian helppoa ja "paniikkipukkoihin" kuoleminen tulee jatkumaan. Commandoa ei ole, mutta kyllä ne äijät puukottaessa saattavat useita metrejä "teleportata".

Killstreakeistä esim. yllämainitut koirat ja chopper gunner näyttävät videoiden perusteella todella hyödyllisiltä, mutta uskon **tutuksen olevan suuri kun kuolee kolme kertaa putkeen juuri spawnattuaan. Sentään ei ajaudu painkillereihin jos ite tappaa paljon porukkaa. :)

Muuta negatiivista en ole nähnyt tähän mennessä. Huomenna osaa sanoa paremmin kun pääsee itse peliin käsiksi.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype ja muu peliin liittymätön]

Ton nuketownin chopperkuvasta näkyy että toi kenttä olis mielummin voinut olla isompikin, kun nyt tuosta "townista" on käytetty vaan viides osa. hyvä idea kentäksi. harmi vaan että näyttäis olevan aivan liian pieni.:mad:
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype ja muu peliin liittymätön]

NO killstreaks=barebone mode

Dodii, eli se siitä killstreak itkemisestä.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype ja muu peliin liittymätön]

NO killstreaks=barebone mode

Dodii, eli se siitä killstreak itkemisestä.

Tietenkin tuo on vaihtoehto, mutta MW2:ssa ei aina oikein tahtonut löytyä peliä siihen objektiiviseen barebonesiin, jota olisin halunnut pelata. Saa nähdä, miten suosittuja nuo barebonesit ovat tässä pelissä.

Tosin enpäs ole vieläkään päättänyt ostanko koko peliä.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype ja muu peliin liittymätön]

Onhan siinä vaihtoehtoina strela, valkyrie ja sam jolla saa kopterit ales taivaalta.
Ja isommissa mapeissa missä on kunnolla suojaa tosta chopperista ei varmasti ole kovinkaan paljoa haittaa.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype ja muu peliin liittymätön]

Tietenkin tuo on vaihtoehto, mutta MW2:ssa ei aina oikein tahtonut löytyä peliä siihen objektiiviseen barebonesiin, jota olisin halunnut pelata. Saa nähdä, miten suosittuja nuo barebonesit ovat tässä pelissä.

Tosin enpäs ole vieläkään päättänyt ostanko koko peliä.

koska black opsin barebones on ihan eri meininki kun mw2:ssa oli uskon että ol' school pelaamisesta innostuu hyvinkin moni ja tulee varmasti olemaan suosittu pelimuoto. :rolleyes:

ja se että koirat tappaa, ja vain yhdestä haukkaisusta:eek::eek:... mitäs sitten? täräytäpä AC-130:llä, henki lähtee ykkösellä satavarmana ja sitä ei saa alas sitten millään kun kaiken maailman tuikkuja suoltaa ulos(ks.MW2). koirat pystyy losauttaan sentään hengiltä kun ne yrittää kimppuun.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype ja muu peliin liittymätön]

ja se että koirat tappaa, ja vain yhdestä haukkaisusta:eek::eek:... mitäs sitten? täräytäpä AC-130:llä, henki lähtee ykkösellä satavarmana ja sitä ei saa alas sitten millään kun kaiken maailman tuikkuja suoltaa ulos(ks.MW2). koirat pystyy losauttaan sentään hengiltä kun ne yrittää kimppuun.

Mä oon iha samaa mieltä. En nyt tiedä kuinka helposti tuon 11 streakin pystyy horottamaan mutta ei sen luulisi liian helppoa olevan. Hauhaut voi listiä maihin kun taas se pirun ilma-alus raiskaa sut totaalisesti.

Tässä pelissä on onneksi tuo sam-turret jonka todella toivon toimivan kunnolla. Saa ilmatuki kyytiä!
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype ja muu peliin liittymätön]

Siis kyllä pelissä Prestige pelimuotoja on mutta prestige lobbyt on siis niitä haxi servuja joissa saadaan vikaan prestigeen asti kaikki auki hetkessä.

Jahas, vissiin jonkin sortin luetun ymmärtämisonkelmia. Hype blokkii aivotoiminnot D:

e: mulla siis
 
Ylös Bottom