Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops [X360] - keskustelu pelistä

Vastaus: Call of Duty: Black Ops [XO] - keskustelu pelistä

Viides prestige menossa mutta alkaa jo pahasti ärsyttää tietyt asiat:

-99% jos matsissa Tuubaaja , kämppääjä tai muu "moralisesti väärin" tyyppi on henkilön kotimaa United Kindom
-74u varsinkin Rapid Firella tappaa niin nopeasti että se on melkein jo vitsi
-Ghost-kämpit
-Emblemien toimimattomuus , väliin ne näkyy väliin ei ja eilen teki näin:
YouTube - Black ops broken emblem
-Split screenillä nollaa molemmat kontrollit defaulttiin joka kerta
-Galilin kuvauksessa väärä teksti
-LÄGI , peli lägittää vähän väliä eli tökkii , lisäksi pelaajien välinen aikaero on joskus melkoinen
-Satunnaisesti kenttä-äänestys ei toimi (muutenkin kuin jos matsi jäi kesken)
-Connection Interrupted
-Paskat hostit
-Satunnaiset stunnit jotka eivät osu vaikka välähtävät vihollisen vieressä (COD 4:ssa tuota tapahtu paljon enemmän)
-Tiimin tasoitus (balancing teams) toimii harvoin , yleensä Prestiget toisessa ja kersantit toisessa = rape
-Spawnit kun chopper gunner/hind ilmassa (ei naurata kun spawnaat jollekin aukiolle)
-Puukko Glitchit
-Puukotus yleensä jos kummassakin kädessä ase (dual weld) ???? vissiin puukottaa sitten kolmannella kädellä ?
-Random bullshit
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [XO] - keskustelu pelistä

Viides prestige menossa mutta alkaa jo pahasti ärsyttää tietyt asiat…

Meikällä kait kuudes tai seittämäs prestige tällä hetkellä ja aika kallistun aika paljolti samaan suuntaan. Toi AK74u ärsyttää ihan mukavasti. Gripillä ja Rapid Firellä tuo tussari voittaa kirkkaasti kaikki muut pelin aseet. Lonkaltaki spreijatessa tolla tappaa putkeen kolme ukkoa ennen ku kukaan ehtii sanoa "kissa". Viime päivinä on noi konnexiönit ollu melko heikkoja. Neljästä pelistä kolme katkeaa/jumittaa/lagaa.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [XO] - keskustelu pelistä

Toi AK74u ärsyttää ihan mukavasti. Gripillä ja Rapid Firellä tuo tussari voittaa kirkkaasti kaikki muut pelin aseet.

Eihän tolla oo osunut enää mihinkään sen pätsin jälkeen, nyt hyppii tähtäin paljon enemmän mitä ennen. Ja MPL tuntuu samallaiselta kun käyttää grippiä, ennen oli todella tarkka mutta nyt senkin tähtäin on alkanut heittelehtiä enemmän. Taidettu ottaa gripistä teho pois kokonaan itkuvinkuparkujen jälkeen
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [XO] - keskustelu pelistä

Eihän tolla oo osunut enää mihinkään sen pätsin jälkeen, nyt hyppii tähtäin paljon enemmän mitä ennen.

Aijaa, itse en ole huomannut mitään eroa. En edes tiennyt että tähän oli tullut joku patch :confused:.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [XO] - keskustelu pelistä

Aijaa, itse en ole huomannut mitään eroa. En edes tiennyt että tähän oli tullut joku patch :confused:.

Ei meikäkään kyllä oo kovin kummoista eroa huomannu. Oli pakko vielä testata eilen Summitin dominationissa tota Grip + Rapid Fireä tuloksin 42-12. Kyllä meikä on edelleen sitä mieltä että toi AKsu on aika ylivoimanen.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [X360] - keskustelu pelistä

Mulla on ihan eri tuntunen kun ennen, ennen pystyi ampumaan vaikka kauempaakin ikkunassa olevan vihun pitamällä liipasinta vaan pohjassa. Nyt jos pitää pohjassa niin tulee vaan hitmarkkereita kun tähtäin heittelehtii niin paljon.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [X360] - keskustelu pelistä

Kyllä!! Ensimmäinen helmikuuta first strike :D menee kyllä heti ostoon!!!

Eniten olen innoissani uudesta zombi kentästä joka näyttää todella hyvältä.
Zombi kenttä näyttää olevan suhteellisen synkkä ja kaaosmainen että joka puolelta tulee zombeja sekä punaperse zombi paviaaneja jotka yrittää syödä sinua :)
Myös trailerista tuli huomattua kulkuväline joka muistutta jonkin verran shi no numan laitetta.

Sitten 4 moninpeli kentää josta ehkä Discovery näyttääpi olevan suosikki koska revontulia taivaalla...ai että näyttää hyvältä.

Onkos teitä muita konsolifin:läisiä jotka ostavat DLC:n heti kun se ilmestyy?
Mihinkäs aikaa sitten xbox live marketplace päivityy sitten tiistaina?
 
Melko hupaisa tapaus sattu tänään ku livessä pelailin. :D
Joku jenkki pyysi mua partyyn. No, mielenkiinnosta sitten joinailin siihen ja hetkisen rupattelun jälkeen se sanoo, että voi hankkia mulle ilmaiseksi ms pointseja ja live-aikaa. Kaveri kerto mielenkiintoisen tarinan siitä, miten se voi luottokortin kautta noita pointseja yms. siirtää. Ja miettikää, mun ei olis tarvinnu kuin antaa gamertagin salasana! Tähän keskusteluun liittyi vaikka mitä hauskoja yksityiskohtia, mutta ei viitti niitä nyt tässä selvitellä, ku nukkumaanki pitäis mennä. :p

Sent from my Liquid using Tapatalk
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [XO] - keskustelu pelistä

…kämppääjä tai muu "moralisesti väärin" tyyppi on henkilön kotimaa United Kindom…

Minkä takia noi britit muuten kämppii iha jäätävästi? Tänään on taas jokainen mahollinen pimee nurkka ollu täynnä röllejä ase valmiiks tähdättynä. - "Jos vaikka joku kävelis ohi ni ampuis."
Pistää v*tuttamaan ihan mukavasti ku yksikseen cappailee lippuja ja yrittää samaan aikaan vielä puolustaa niitä, ehe ehe. Vitsi ku noistaki vois lähettää jotain "report camper" -viestiä. :D
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [X360] - keskustelu pelistä

Taas eilen hidasteli pelin haku ja serverit kaatuili useasti. Tämä kaikki on tapahtunut paljon useammin viimeisen kahden viikon aikana kuin sitä ennen. Toivottavasti löytävät jonkin ratkaisun tähän, hieman vituttaa kun keskimäärin joka kolmas/neljäs mappi katkeaa kesken ja jää bonukset saamatta. Välillä lentää itte pihalle servulla, välillä koko servu katkeaa ja toisinaan lentää puolet porukasta pihalle hostin vaihdon yhteydessä ja loput pääsee jatkamaan.


Eiliseltä jäi yksi tapahtuma pahasti hampaankoloon: Firing range mapissa pääsin jylläämään Chopper gunnerilla ilman että kukaan edes yritti ampua alas... Hauskaa oli kunnes killstreakin puolivälissä loppui ohjaimesta akku ja siinä sitten katseltiin pattereita vaihtaessa kuinka kopteri lentelee taivaalla yksikseen :mad:
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [X360] - keskustelu pelistä

Eiliseltä jäi yksi tapahtuma pahasti hampaankoloon: Firing range mapissa pääsin jylläämään Chopper gunnerilla ilman että kukaan edes yritti ampua alas... Hauskaa oli kunnes killstreakin puolivälissä loppui ohjaimesta akku ja siinä sitten katseltiin pattereita vaihtaessa kuinka kopteri lentelee taivaalla yksikseen :mad:

Mulle kävi just tää sama toissa päivänä, ehdin kyllä joku viis kertaa käynnistää tsoikan ku se sammu, mut heti meni uudestaan pimeeks. Ennen ja jälkeen gunshipin ei tsojari sammunu kertaakaan???
 
Onkos teitä muita konsolifin:läisiä jotka ostavat DLC:n heti kun se ilmestyy?
Mihinkäs aikaa sitten xbox live marketplace päivityy sitten tiistaina?

Jeba, täältä löyty toinen joka laittaa First Striken ostoon samantien kun se vain tulee. Et viittis heittää tänne jonkinlaista traileria siitä zombiekentästä, koska itse en ole löytänyt mitään traileria youtubesta, missä siitä kentästä jotain pätkiä olisi?
Tietääkös kukaan, mihin aikaan tiistaina sen voi ladata? Suomen aikaa keskellä yötä vai?

Viides prestige menossa mutta alkaa jo pahasti ärsyttää tietyt asiat:

...

Mitäs ihmettä? Itse en ole löytänyt läheskään näin montaa huomautettavaa, vaikka tosin en olekkaan vasta kuin ensimmäisellä prestigellä :

- AK74u on meikän mielestä ihan yhtä hyvä kuin sen päivityksen jälkeen. Itse olen sen päivityksen jälkeen saanut jopa parempaa tulosta sillä aikaan. :O

- Mulla ei ole ollut kuvailemiasi emblem tai split screen -ongelmia.
- Puukkoglitcheistä mä en oo ees kuullu joten ei oo tietoo siitäkään
- Spawnit, kun kopterit ilmassa, ei kuse kuin vain parissa kentässä. Suurimmassa osassa kentistä on mun mielestä ne spawnit ihan sopivissa paikoissa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [X360] - keskustelu pelistä

Paljohan kuluu aikaa jos pelaa yksinpelin läpi normi vaikeusasteella?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [X360] - keskustelu pelistä

Jeba, täältä löyty toinen joka laittaa First Striken ostoon samantien kun se vain tulee. Et viittis heittää tänne jonkinlaista traileria siitä zombiekentästä, koska itse en ole löytänyt mitään traileria youtubesta, missä siitä kentästä jotain pätkiä olisi?
.

Tuossa pikkunen pätkä uudesta zombi kentästä:
YouTube - Call of Duty: Black Ops - First Strike Trailer [Official HD]

Moninpeli kenttien preview:
YouTube - Call of Duty: Black Ops - Inside Xbox First Strike Preview

Ascension zombi kentän preview!!!!! (kyllä näyttää hyvältä)
YouTube - New Black Ops Zombies - Ascension Game Play - New Perks - New Weapons! Must See!
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [X360] - keskustelu pelistä

Paljohan kuluu aikaa jos pelaa yksinpelin läpi normi vaikeusasteella?

Mulla meni noin 13 tuntia hardenedilla joten meniskö normalilla jotain 10 tunnin pintaan? En mä kyllä ole mikään kovin nopea pelaamaan single playeria kun koitan tehdä kaiken sataprosenttisesti (etsiä intelit yms.).
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [X360] - keskustelu pelistä

MoonTV'n tuotantoporsas ilmoittaa, että First Strike -karttapakettien koodeja olisi jaossa pitkin viikonloppua ja ensi viikon alkua MoonTVfi Facebook-sivulla, joten menkää ja tykätkää. Jos ei linkki toimi, niin MoonTVfi hakuun.

Mulla meni noin 13 tuntia hardenedilla joten meniskö normalilla jotain 10 tunnin pintaan? En mä kyllä ole mikään kovin nopea pelaamaan single playeria kun koitan tehdä kaiken sataprosenttisesti (etsiä intelit yms.).
Voi kyllä puolittaa tuon ajan, sillä normalilla tuon putkijuoksun vetää rapiaan kuuteen tuntiin. Toki jos sataprosenttisesti nuohoaa niin aikaa kuluu, mutta skriptiä seuraamalla ei paria iltaa kauempaa mene.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [X360] - keskustelu pelistä

Stadiumia ja Discoveryä tuli kokeiltua parit rundit, molemmat ihan mukavaa vaihtelua alkuperäisiin karttoihin. Discovery oli aika sokkeloinen kartta, mutta ainakin demolitionissa toimi hienosti. Stadium taas sitä nuketownin tyylistä mättöä, eli kokoajan sattuu ja tapahtuu. Eipä ainakaan noiden osalta kaduta tuo paketin ostaminen, laadukkaita karttoja kaikenkaikkiaan. Jos illalla ehtis noita loppuja kokeilemaan :)
 
Ylös Bottom