Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jani-P

Member
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Joko tääki moninpeli o hakkeroitu? Katsoin vaan että Perk 3 saatava " Dead Silence " avautuu vasta levelillä 55 . Äsken oli yks heebo joka oli levelillä 29 tämä Perk käytössä. Satuin huomaamaan tämän killcamin vilahtaessa. Samalla jätkällä oli myös Perk 2 oleva " Overkill " . Tämäkin pitäis aueta vasta levelillä 47
Jos muistan oikein, prestige tokeneilla pystyy aukaisemaan aseita käyttöönsä vaikka leveli ei ylttäisi kyseeseen aseeseen, niin pystyyköhän saman jutun tekemään perkkien avaamiseen.

Donitsi91

Member

Jos muistan oikein, prestige tokeneilla pystyy aukaisemaan aseita käyttöönsä vaikka leveli ei ylttäisi kyseeseen aseeseen, niin pystyyköhän saman jutun tekemään perkkien avaamiseen.
Pystyy, mutta vasta sen jälkeen kun on painanut ekan prestigen.

Kiivas

Member

Olisi itsekkin kiva päästä korkkaamaan tämä peli kun on ollut tilattuna yli 5kk ja vasta tänään saan. Kiitos Postille sen nopeudesta.:mad:

Mutta asiaan miten on noi yhteys puolet toiminut jos on pelannut yksin ja ei ole omistanut hostia?
Ja onko tässä sellaista nappia että voi pitää partyn "auki" ja sit "invite only" ja "closed"?

Enemy

Well-Known Member

Mutta asiaan miten on noi yhteys puolet toiminut jos on pelannut yksin ja ei ole omistanut hostia?
Hyvin, koska matchmaking hakee yleensä suomalaisia pelaajia samaan peliin. Usein saa pelata täydellä suomiservulla.

Kiivas sanoi:
Ja onko tässä sellaista nappia että voi pitää partyn "auki" ja sit "invite only" ja "closed"?
Itse en ainakaa ole löytänyt tuollaista asetusta.

Rikkaruoho

New Member
Sehän on osa Codin kulttuuria että ekan viikon aikana alkaa näkymään jotain hakkereita, sit se pätsätään sit pelataan, sit taas häxätään ja pätsätää ja sit taas pelataan. Kohta lennetään katoilla ja ei varmasti mee kauan kun on niitä 10 prestige tyyppejä jotka ovat joko ampuneet kilpiin tai katsonut internetistä jonkun ohjelman millä saa 10 prestigen.
Olisko kyse nyt ennemmin Default Classeista... UMPissa Dead Silence ja G36C:ssä Overkill..

Jussizip

Member

Olisko kyse nyt ennemmin Default Classeista... UMPissa Dead Silence ja G36C:ssä Overkill..
Mut mites se sit et ne oli sillä samalla kertaa molemmat? :) siksi alkoikin ihmetyttää kun noita Perkkejä ei missään Default Classissa ole molempia

sibes

Member

Kirjotetaas nyt vähä mietteitä kun on pari päivää peliä takana(puhun multiplayeristä), ensinnäkin peli on käytännössä kun iso DLC mw2:seen niinkun moni muu on jo sanonut, tämä asia taas ei minua haittaa! jos tätä pelisarjaa alettaisiin liikaa muuttamaan niin siitä vasta sanomista tulisikin. Mutta alun huuman jälkeen "pieni" pettymys on kyllä hiipinyt perseeseen..

+ ei ole lastandiä,lightweightia.
+ tasapainoiset aseet.
+ snipereilla pystyy tässä pelissä pelata, enkä puhu pelkästään Qscopettamisesta.
+ uutta sälää esim bouncing betyt!
+ pari mappia erinnomaisia.

- mikit ei toimi sitten mitenkää aina meinaa korvat vuotaa verta..
- välillä jos pelataan 6 porukassa niin voi kestää SD matsin ettiminen 30min..( näköjään pakko ettiä suomalaisia pelaajia..)
- Elite ihan juntturassa
- suurin osa mapeista pieniä ja saman tyylisiä.
- killstreakkeja saa ihan liian helposti, muussa kun SD niin vihollisella on UAV kokoajan ilmassa.

ps, kertokaa miten tässä pelissä on jo niin kovia pelaajia.. ? jengi tietää SD:ees joka mappiin taktiikkoja ym. hyvä mennä pelaamaan jotain uutta mappia mitä ei ole aikasemmin pelannu niin se on 10sec ja dööd.. puhun hc sd.

Ja sitten vielä yks kysymys että mikä tässä pelissä on se nopein pelimuoto hankkia sitä xpeetä eli jos nopeasti haluaisi saada leveleitä ?? AK:ta tässä odottelen ja toivon etteivät ole tehneet siitä saman kuuloista kun mw2, bops.

TravoFIN

Active Member

Joko tääki moninpeli o hakkeroitu? Katsoin vaan että Perk 3 saatava " Dead Silence " avautuu vasta levelillä 55 . Äsken oli yks heebo joka oli levelillä 29 tämä Perk käytössä. Satuin huomaamaan tämän killcamin vilahtaessa. Samalla jätkällä oli myös Perk 2 oleva " Overkill " . Tämäkin pitäis aueta vasta levelillä 47
En usko, että peliä on ehditty parin päivän aikana hakkeroida. :D Kyseessä on varmasti ollut heppu, joka on avannut prestige tokeneilla sälää ylemmiltä leveleiltä.

Oikein muistat, lisäksi siinä kuvauksessa taisi lukea, että "equipment", eli luultavasti pystyy avaamaan ihan mitä vain. (Perkit, aseet, jne.)

Pystyy, mutta vasta sen jälkeen kun on painanut ekan prestigen.
Itse asiassa pystyy jo ennen ensimmäistä prestigeä. Itsellä oli heti pelin käynnistyttyä 3 kappaletta prestige tokeneja käytettävissä. Tämä sen takia, että olen prestigettänyt CoD4:ssa, Mw2:ssa ja Black Opsissa. ;) Siinä omassa callsignissähän näkyy jokaisen edellisen CoD:n se prestigemerkki, jolle on pelannut. (Tyhjä pallo, jos ei ole prestigettänyt ollenkaan) Tai en ainakaan muuta syytä keksi, miksi mulle olisi annettu heti pelin alussa kolme tokenia käyttöön. :)

Hamsteri

New Member

^ Eiköhän se nopein muoto edelleenkin ole Search and Destroy, jos haluaa nopeasti xptä.

dsOne03

Member

Vaikka omaan silmään moninpelin grafiikka on samaa tasoa, kuin MW2 on peli tajuttoman koukuttava. :) Suuri kiitos myös siitä, että myös Spe ops on jälleen mukana. :) Ekana päivänä tahkosin 3h ihan kunnon moninpeliä ja peli oli kaikkiaan valikoineen päivineen 5h auki. Vaikkakin BO oli hyvä moninpelin osalta, on aivan mahtava huomata, että taas tämä on kenttineen päivineen taas onnistunut tekele.

JoniP

New Member

Joo, onhan tuo moninpeli ihan hauska. Pari iltaa menny totutellessa nappeja (yllätys yllätys BF3:n tahkonnan jälkeen).

Vaan huhhuh sitä huomaa miten noppa tämän kanssa vielä on ku kahtoo tuolta Twitch.tv:stä näitä kahta jannua jotka dominoi atm Score / Wins / Kills listoja.
(x360 servut kyseessä kylläki)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Huzko

New Member

Kovaa kritiikkiä saanut tämä peli käyttäjiltä tuolla Metacriticissä. Peräti 2.1 pistettä on arvosana PS3 versiolla. :eek:

FMIX

New Member

^ Eiköhän se nopein muoto edelleenkin ole Search and Destroy, jos haluaa nopeasti xptä.
Luultavasti mutta jos ei pärjää SnD:ssä yhtään niin käy vain pidemmän päälle turhauttavaksi. Respamuoto antaa enemmän anteeksi. Toki harjoittelu tekee paremmaksi.

EDIT:

Laitetaan nyt vielä vähän omia mietteitä. Peliä olen pelannut vain muutaman tunnin ja nekin 99% sniperilla. Olen pelannut FFA, muutaman SnD:n ja eilen testasin kill confirmedia josta tykkäsin kyllä paljon. TDM ei ole ikinä ollut oikein mun juttu mutta tuolla dog tagien keräilyllä siitä saatiin mullekin sopiva pelimuoto.

Kentät häiritsevät minua jonkin verran kun ovat todella pieniä, mutta pitänee vielä testata muulla kuin snipulla(jolla olen ehkä keskiverto jos sitäkään) että voin sanoa asiaan paremmin jotain. Niin ja sen verran vielä, että tykkään kyllä nopea tempoisesta pelaamisesta ettei tuosta edellisestä lauseesta tule aivan väärää kuvaa.

Sitten pitää valittaa yhteyksistä, mutta tämä mahdollisesti johtuu kaapeliyhteydestäni(50/5)? Minulla on koko ajan sellaista pientä nykimistä joka häiritsee todella paljon peliäni. Toisaalta eilen tuli kyllä semmoisia lagi pelejäkin, että ukko hyppeli paikasta toiseen. Näitä ei esiinnny naapurifirman pelissä, joten se mietityttää. Lisäksi partyn kanssa tuntuu ettei oikein löydä pelejä. Eikä mikitkään nyt parhaalla mahdollisella tavalla toimi.

Hilliton_Kurvi

New Member
Jos jollain lagaa niin muistakaa että peli on ollut jopa 2päivää pelattavana. Bf:n ei lagannu alussa ja voice ja squadi tais kanssa toimia heti... Ööh..

FMIX

New Member

Jos jollain lagaa niin muistakaa että peli on ollut jopa 2päivää pelattavana. Bf:n ei lagannu alussa ja voice ja squadi tais kanssa toimia heti... Ööh..
Olet oikeassa, että näissä isoissa online peleissä on aina alussa lagi ongelmia. Mutta omakohtaiset kokemukset ovat muuta. BF ei minulle ole lagaillut alussakaan(ainakaan häiritsevällä tavalla). Squad ja voice hommat nyt ei toimi vieläkään. Mietiskelin vain miksi näin ja esim. MW2 on joskus toiminut minulla "täydellisesti" ja tämän adsl->kaapeli vaihdoiksen jälkeen esim. omalla hostilla pelaaminen on ollut melko kauheaa. No se siitä asiasta...

Anteeksi lievähkö OT.

Rammari

New Member

Kovaa kritiikkiä saanut tämä peli käyttäjiltä tuolla Metacriticissä. Peräti 2.1 pistettä on arvosana PS3 versiolla. :eek:
Nimenomaan käyttäjiltä. Eikös siellä voi kuka tahansa käydä perseilemässä nollat tauluun?

Eiköhän se kuitenkin ole tuo metascore mikä ratkaisee eikä user score. Tällä hetkellä näyttäisi metascore olevan 88/100 PS3:lla.

Nisupulla

Jäsen / [FL]

Eiköhän se kuitenkin ole tuo metascore mikä ratkaisee eikä user score. Tällä hetkellä näyttäisi metascore olevan 88/100 PS3:lla.
Täällä taas ratkaisee teidän kanssapelaajien mielipide. Ollut tässä kahden vaiheilla tämän kanssa. Genre on juuri sitä mistä pitää, mutta pienet kentät jotain sellaista mistä taas ei. Ei haittaa vaikka olisi muuten vanhan toistoa.

Prontto

New Member

Joo-o, itellekkin kävi niin, että eilen kun lopetin olin n.52 level ja tänää kun aloitin niin olin tippunut 40levelille. Toivottavasti ei toistu.

Ylös Bottom