Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mitä nyt olen kavereiden kommentteja, pelivideoita ja muita turhuuksia katellu/kuunnellu...

Mua ei ärsytä täällä mikään muu kuin nämä tyypit, jotka tekevät peliarvosteluita PELAAMATTA koko peliä. Se että jos joku sanoo että "Ei ollu kyllä mun juttu" tai että "Bäfä on kyllä paljon parempi" niin ei mua hetkauta millään tavalla kun kyse mielipideasioista. Mutta tuo että muodostaa mielipiteensä "huhu"-tiedon perusteelle on vähän sama kun äänestäis eduskuntavaaleissa jotain puoluetta kun "***** MUN FRENDI SANO ET NIILLÄ ON PARAS VAALIOHJELMA!!!"
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Nyt puhut kyllä ihan omias. S&D:ssä saa 500xp per tappo.

Joo kyllä S&D:ssä edelleen saa sen 500 XP:tä. Pommin asentamisesta ja purkamisesta saa sitten 1000 XP:tä. :) Selectiä painamalla kun aukeaa se scoreboard, niin itse olen vähän ihmetellyt miksi siinä näkyy ne pisteet pienempänä. (Esim. S&D:ssä saat yhden tapon, eli 500, mutta siinä scoreboardilla näkyy vain 50...)

Tuo uusi ominaisuus, että kuulet vastustajan puheen muutaman sekunnin ajan tapon jälkeen, on kyllä aivan loistava! Ai että oli tänään mukava kuunnella suomalaispoikien heliumhuutoja! Ei pojilla itse pelissä pärissy, vaikka klaanitageissakin luki [ES]. :D
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Se on nyt vain kysyttävä uudestaan ja uudestaan kun ei tuota vastausta ole vieläkään tullut, elikkä onku kukaan saanut vieläkään tuota eliteä toimimaan ? ja jos on niin mihin tuon "luottokortin" näköisen lippusen koodi laitetaan ?
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Se on nyt vain kysyttävä uudestaan ja uudestaan kun ei tuota vastausta ole vieläkään tullut, elikkä onku kukaan saanut vieläkään tuota eliteä toimimaan ? ja jos on niin mihin tuon "luottokortin" näköisen lippusen koodi laitetaan ?

Eipä ainakaan mulla toi Elite toimi suuntaan eikä toiseen...
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mjaahas..

Onkos serverit tukossa vai miks ei pääse pelailemaan? Tunti sit ei päässy ollenkaan Lobbyyn asti (jotain erroria servereistä), nyt ku hakee peliin (ihan sama mikä pelimuoto), niin prosentit juoksee ja tulee että "No Games Found"

Kaikki NATit sun muut UPnP_t on ok, muut nettipelit (MAG, NHL, yms) toimii..

Pingi on testatessa siinä 20-40..
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mitähän tästä nyt sanoisi.
Muutama tunti peliä takana, joten kommentoimisen paikka. MW2:sta en ole pelannut kuin muutaman tunnin PC:llä joten en siihen osaa verrata mutta, verrataan black opsiin. Kentät ovat pienentuneet joten ainakin aluksi meininki on melko päätöntä ja mielestäni aseet kuullostavat vieläkin naurettavammilta kuin black opsissa.
Uusi lempimuoto löytyi: kill confirmed tässä ei sovi vain juosta ja ampua vain täytyy hieman ajatella meneekö hakemaan tikettiä vai ei.
Sitten noi point streakit MIKSI ihmeessä noin täytyi muuttaa black opsista ei tule sellaista hetkeä ettei taivaalla olisi jotain ja eihän niitä alas saa koska kaiken maailman taloja on jokapuolella.
Ehkä tämäkin peli vielä aukenee mutta vienee aikaa ja ihmettelen jos taas tulee arvosteluita 10/10 sillä peli ei todellakaan ole sen arvoinen.

Ai niin: kukas täälä puhui ettei peli lagaa? Peli muka hakee 50pingillä olevia mutta, todelli suus ei todellakaan ole sitä.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

En tiä onko MW3 pelaajat kehittyny pirusti sitten MW2 aikojen, mut hitto tuntuu oleva välillä vaikeeta multiplayeri :D MW2:ssa oli joka TDM rundissa n. +30 killsiä ja alta kymmenen kuolemaa. Tässä o hyvä jos saa yli 20 killsiä ja kuulaa tulee kalloon kokoajan :) Kiva silti että on kunnon haastetta ja kovaa vääntöä.

Moninpeli tähän asti loistavaa viihdettä. Noobituubei ei näy ja camppereitakin tuntuu olevan vähemmän mitä MW2:ssa oli (kopkop).

Aseiden ääniä on moitittu täällä mut omasta mielestäni ovat oikein onnistuneita.

Pitääkin testailla Spec Opsia seuraavaksi kaverin kanssa :cool:
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onko muilla ongelmia mikrofonien kanssa? Kaverilla 20€ bluetooth mikrofoni ja puhe on hirveetä särinää jota on hirveä kuunnella, itellä tritton ax 180 ja kaveri kuulee mun puheen hyvin. Black opsissa kuulen ton kaverin bluetooth mikin iha jees, mutta en mw3:ssa. Onko olemassa lääkettä tai tulossa patchia?
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tulkaa ny joku buustaa mulle lvl. 20 että barebones aukee! :mad: Tää hemmetin normipska on jotain niin hirveetä että voi taivahan talikynttilät. Äsken vastustaja (suomalaisia ylläri) kämppi koko porukan voimin kaikki tuhokoneet päälle ja sit alkokin tapahtumaan. Domin 125-50 johto kääntyi 176-200 tappioksi ja päästäni kuului vaimea napsahdus.

Ois vaan ollu niin kiva nähdä onko tässä klaanipeli potentiaalia mut matka tuntuu pitkältä. Varmaan pari tuntia tarvis vääntää että saa ton barebonesin auki.

e. Ei tarvetta levuille. Siirryin juuri eläkkeelle. :) Naattikaa letkä tykkäätte. Mulle tää oli vähän liian iso pala kakkua. tai oikeastaan kakku on sopiva, täytteet vaan ihan paskaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

...
Heitin tuolla ostohypetyksen puolella vitsin tuosta yksin pelistä kun muistaakseni rattipaa kyseli yksinpelistä eilen tietoja lähinnä pituutta, sanoin että pitäishän jonku jo tähän aikaan tietää viitaten että tuskin hirveän pitkä on hymiöillä ja kaikilla niin heti olin bäfäpetteri. Että luultavasti tämän sepustuksen jälkeen vastako. =D
Ööö, oota mä mietin ... No et oo bäfäpetteri, suo anteeksi kun tällaisen hätäisen johtopäätöksen heitin :p
Erinomainen peliarvostelu. Arvostan omilla kokemuksilla perusteltuja kommentteja pelistä, oli ne positiivisia tai negatiivisia. Tällaisia enemmän ja kavereiden mielipiteitä tänne kirjoittelevia vois olla vähemmin.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tietääkö joku että mikä lv. on puolessa välissä? Lv 52 oli mw kakkosessa mutta mikä tässä mahtaa olla. Ja onko tässä lv 70 asti xp määrä sama vai onko levellejä vain enemmän mutta xp määrä sama. Kiinnostaisi, että onko oikeasti sama lv.70 asti kun mw mutta siitä eteenpäin viel 10 levelliä :D
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Itselle selkeesti tullut eri versio tästä pelistä kuin mitä monille muille. Yksinpeli läpi ja yhtään samaa kenttää mw2:sen kanssa ei tullut vastaan. Tarina lähti nopeesti rullaamaan eteenpäin ja taukoja ei juurikaan annettu. Tapahtuma paikat olivat paremmat kuin edeltäjässä ja nämä nostattivat fiilistä aivan eri tavalla. Toki mw2:sen lenttokenttä mässäily on vieläkin tämän pelisarjan kohutuimpia kohtauksia.
Moninpeli tuntuu näin alkuun heikommalta pitä BO:ssa. Oikeastaan kokoajan kenttäsuunnittelussa ollaan menty enemmän laatikoista kasattuihin kenttiin, kuin selkeisiin kokonaisuuksiin. Ja koska selkeät kokonaisuudet puuttuvato on puukkohippa kasvanut. Edelleen omasta mielestä parhaat moninpelikentät löytyvät mw1:stä.
Pelatessa tuntui, että kaikki suomenlipulla varustetut kanssapelaajat ovat edelleen partiossa, telttoja pystytettiin nopeasti. Fiilispohjalta tuntuu, että lipunryöstön peliaikaa on lyhennetty ja pelit eivät enää kestä juuri mitään. Vaikka pelejä ei hirveästi ole takana, niin harvassa pelissä toinen joukkue sai 2 pistettä.

+ Yksinpeli tuttua COD:ia, toimii loistavasti.
+ WW3 maistuvissa maisemissa.
+ Aseet ovat sitä mitä voi odottaa, niissä tuntuu äänien ansiosta olevan enemmän munaa kuin kilpailijan edeltävässä tuotoksessa.

- Moninpelin kentät tuntuvät huonoilta.
- Ne muut pelaajat.

edit: yksinpelissä aavikkomyrsky oli upeeta katsottavaa, kerrassaan loistava kenttä!
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Joko tääki moninpeli o hakkeroitu? Katsoin vaan että Perk 3 saatava " Dead Silence " avautuu vasta levelillä 55 . Äsken oli yks heebo joka oli levelillä 29 tämä Perk käytössä. Satuin huomaamaan tämän killcamin vilahtaessa. Samalla jätkällä oli myös Perk 2 oleva " Overkill " . Tämäkin pitäis aueta vasta levelillä 47
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Joko tääki moninpeli o hakkeroitu? Katsoin vaan että Perk 3 saatava " Dead Silence " avautuu vasta levelillä 55 . Äsken oli yks heebo joka oli levelillä 29 tämä Perk käytössä. Satuin huomaamaan tämän killcamin vilahtaessa. Samalla jätkällä oli myös Perk 2 oleva " Overkill " . Tämäkin pitäis aueta vasta levelillä 47


Sehän on osa Codin kulttuuria että ekan viikon aikana alkaa näkymään jotain hakkereita, sit se pätsätään sit pelataan, sit taas häxätään ja pätsätää ja sit taas pelataan. Kohta lennetään katoilla ja ei varmasti mee kauan kun on niitä 10 prestige tyyppejä jotka ovat joko ampuneet kilpiin tai katsonut internetistä jonkun ohjelman millä saa 10 prestigen.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Joko tääki moninpeli o hakkeroitu? Katsoin vaan että Perk 3 saatava " Dead Silence " avautuu vasta levelillä 55 . Äsken oli yks heebo joka oli levelillä 29 tämä Perk käytössä. Satuin huomaamaan tämän killcamin vilahtaessa. Samalla jätkällä oli myös Perk 2 oleva " Overkill " . Tämäkin pitäis aueta vasta levelillä 47
Jos muistan oikein, prestige tokeneilla pystyy aukaisemaan aseita käyttöönsä vaikka leveli ei ylttäisi kyseeseen aseeseen, niin pystyyköhän saman jutun tekemään perkkien avaamiseen.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jos muistan oikein, prestige tokeneilla pystyy aukaisemaan aseita käyttöönsä vaikka leveli ei ylttäisi kyseeseen aseeseen, niin pystyyköhän saman jutun tekemään perkkien avaamiseen.

Pystyy, mutta vasta sen jälkeen kun on painanut ekan prestigen.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Olisi itsekkin kiva päästä korkkaamaan tämä peli kun on ollut tilattuna yli 5kk ja vasta tänään saan. Kiitos Postille sen nopeudesta.:mad:

Mutta asiaan miten on noi yhteys puolet toiminut jos on pelannut yksin ja ei ole omistanut hostia?
Ja onko tässä sellaista nappia että voi pitää partyn "auki" ja sit "invite only" ja "closed"?
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mutta asiaan miten on noi yhteys puolet toiminut jos on pelannut yksin ja ei ole omistanut hostia?
Hyvin, koska matchmaking hakee yleensä suomalaisia pelaajia samaan peliin. Usein saa pelata täydellä suomiservulla.

Kiivas sanoi:
Ja onko tässä sellaista nappia että voi pitää partyn "auki" ja sit "invite only" ja "closed"?

Itse en ainakaa ole löytänyt tuollaista asetusta.
 
Sehän on osa Codin kulttuuria että ekan viikon aikana alkaa näkymään jotain hakkereita, sit se pätsätään sit pelataan, sit taas häxätään ja pätsätää ja sit taas pelataan. Kohta lennetään katoilla ja ei varmasti mee kauan kun on niitä 10 prestige tyyppejä jotka ovat joko ampuneet kilpiin tai katsonut internetistä jonkun ohjelman millä saa 10 prestigen.

Olisko kyse nyt ennemmin Default Classeista... UMPissa Dead Silence ja G36C:ssä Overkill..
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Olisko kyse nyt ennemmin Default Classeista... UMPissa Dead Silence ja G36C:ssä Overkill..

Mut mites se sit et ne oli sillä samalla kertaa molemmat? :) siksi alkoikin ihmetyttää kun noita Perkkejä ei missään Default Classissa ole molempia
 
Ylös Bottom