Call of Duty: Modern Warfare II - moderni sota jatkuu

Kuollut

Active Member
Ennen betaa on tullut verestettyä muistoja Cold Warin parissa, ja kyllä nyt aiempaa ja meneillään olevaa betaa pelanneena itselle tuntuu kehityssuunta olevan oikea :) Ampuminen tuntuu ja kuulostaa paljon miehekkäämmältä ja ehkä aavistuksen hidastempoisempaa menoa. Ulkoasussa on myös omasta mielestä tullut iso harppaus codien saralla. Päädyin ostamaan kalliimman version ennakkoon PS5:lle, koska ehkä tämä ennen pitkään tulee boxille gamepassiin
 

8mato

Member
Ekan viikonlopun betassa liikkuminen vaikutti hieman kankealta, nyt tokalla viikonlopulla paljon parempi.

Onko tässä jo tullut vanhaksi kun järjestäen häviää kaikki 1vs1 vai onko se vaan tämä core muoto jossa ttk tuntuu ajoittain todella pitkältä.

Kaksi viimesintä codia oli aika meh, mutta tässä on taas sitä jotain mitä MW19 oli. Lauantaina porukalla pienessä kaljassa knock outia ja snd toimii.

Vähän kaksjakoiset mielipiteet tuosta perk systeemistä, kun ghost tuolla vikana. Aina tykännyt siitä että dead silence on field upgeadena kuten mw19 oli.
 

HideoMiyamoto

Well-Known Member
Ekan viikonlopun betassa liikkuminen vaikutti hieman kankealta, nyt tokalla viikonlopulla paljon parempi.

Onko tässä jo tullut vanhaksi kun järjestäen häviää kaikki 1vs1 vai onko se vaan tämä core muoto jossa ttk tuntuu ajoittain todella pitkältä.

Kaksi viimesintä codia oli aika meh, mutta tässä on taas sitä jotain mitä MW19 oli. Lauantaina porukalla pienessä kaljassa knock outia ja snd toimii.

Vähän kaksjakoiset mielipiteet tuosta perk systeemistä, kun ghost tuolla vikana. Aina tykännyt siitä että dead silence on field upgeadena kuten mw19 oli.

Mielestäni uusi perk systeemi on erinomainen. Tuo ihan uuden mausteen peliin kun pikkuhiljaa aktivoituu jengillä kyvyt ja matsit voi kääntyä sitten lopussa jos jotkut perkit auttaa enemmän kun toiset.

1v1 tilanteet häviän läheltä tai semi pitkältä matkalta 90% jos on joku muu kuin AR käytössä. Uusi aseen avaus systeemi kun pakottaa pelaajan pois mukavuusalueelta ja on pakko käyttää eri luokan aseita jos haluaa jonkun tietyn aseen auki. Tuli sitten huomattua tässä kun joutui battle riflellä vai mitä olikaan pelaamaan niin turpaanhan siinä tuli tossa perus pelimuodossa.

Sitten taas tuohon 20vs20 muotoon tuollaiset hitaammat aseet toimii paljon paremmin kun pidempiä matkoja.
 

Murdoc

Well-Known Member
Miksi näin? Hiiren ja näppiksen takiako?
Saahan konsoliinkin hiiren ja näppiksen jos vain näin haluaa;)
No meikäläinen pelaa ainakin nimenomaan siksi konsoleilla, että voi sohvalla löhöten ohjain kädessä pelailla niin onhan tuo persieestä jos siellä on hiiri-näppis jannuja seassa. Ei siinä jos joku haluaa näin pelata mutta ehdottomasti vaihtoehtona pitäisi olla, että padi pelaajat only.
 

Jonza85

New Member
No meikäläinen pelaa ainakin nimenomaan siksi konsoleilla, että voi sohvalla löhöten ohjain kädessä pelailla niin onhan tuo persieestä jos siellä on hiiri-näppis jannuja seassa. Ei siinä jos joku haluaa näin pelata mutta ehdottomasti vaihtoehtona pitäisi olla, että padi pelaajat only.
Ja lisätäkseen, et kaikilla samat graffa asetukset. Ettei tule etulyöntiasemia esim. low graffoilla. Tämän takia tykkään pelata konsolilla.
 

Enemy

Well-Known Member
Mites tuo AMD FidelityFX CAS joka löytyy grafiikka-asetuksista, päälle vai pois? Oletuksena se oli pois.

Pikaisella googlauksella en löytänyt mitään negatiivista. Tekee pelin terävämmän näköiseksi. Alustana PS5 + LG C1 jos sillä on väliä.
 

HideoMiyamoto

Well-Known Member
Mites tuo AMD FidelityFX CAS joka löytyy grafiikka-asetuksista, päälle vai pois? Oletuksena se oli pois.

Pikaisella googlauksella en löytänyt mitään negatiivista. Tekee pelin terävämmän näköiseksi. Alustana PS5 + LG C1 jos sillä on väliä.

Itse pidän päällä ja 100%. Tekee pelistä terävemmän mutta miinuksena tuo graafiset heikkoudet paremmin esille. Mutta aika nopeasti ne häviää mielestä ja nauttii vain terävemmästä kuvasta.
 

Enemy

Well-Known Member
Itse pidän päällä ja 100%. Tekee pelistä terävemmän mutta miinuksena tuo graafiset heikkoudet paremmin esille. Mutta aika nopeasti ne häviää mielestä ja nauttii vain terävemmästä kuvasta.
Joo kokeilin ja olihan tuo paremman näköinen. Sama asetus taisi löytyä jo Vanguardista mutta ei ikinä tullut perehdyttyä.
 

janneus

Well-Known Member
Kattelin että kaverilistalla jengi pelailee jo, ja sitten ei huvittanutkaa enään odottaa iltaan asti. Voihan sen perua jos ei napostelekaan....

Maanantaina herättelin vanhan sotaratsu pleikka4:n vuoden kestäneiltä unilta ja kävin muutaman pelin pelailemassa jo silloin. Tietty vanha konsoli, vähän vieras ohjain yms. ei tuonut sitä parhainta pelikokemusta, mutta 2019 mw:n henki oli aistittavissa myös tässä. Perkkisysteemi tuntui huonolta idealta. Spectaaminen kypäräkameran kautta oli todella siisti muutos. 3rd personissa ärsytti kun piti vaihtaa kokoajan ekaan persoonan kuvakulmaan. Original mw2:ssa sai ihan myös ampua 3rd person malllilla, ja sitä olisin myös tähän kaivannut. Tosiaan ihan pari peliä vain pelasin, mutta nämä fiilikset jäi siitä. Ehkä illalla osaa kertoa vähän paremmin.
 

Gimble

Well-Known Member
Mjoo, samaa tylsää ja päämäärätöntä liimatähtäin-hippaahan tämä on. TTK ei nyt sinänsä haittaa, itseasiassa viime aikoina pelaamassani Isonzossa lähdetään lähes aina lauluun yhdestä osumasta. Mutta siinä on vain niin vissi ero kun siinä tähdätään itse, kuten muissakin allekirjoituksessani mainituissa peleissä. Tässä hieman käristetysti riittää että vihollinen näkyy televisiossa, sitten vain ränkytetään niin nopeasti LT+RT kuin mahdollista. Eli ampumis suorite tavallaan vertautuu "Speden Spelit" reaktiokilpailuun, jossa läimitään niitä valonappeja. En koe tämän tyyppistä videopelaamista kiinnostavana, enkä varsinkaan palkitsevana. Kyllä se ampumispelissä on vähän niinkuin pointti, että tähdätään mut eih. Tämä on nyt taas tätä, saa nyt nähdä sitten millainen eläin uusi Warzone? Siinä etäisyydet pidempiä ja tämä asia ei niin pahasti ehkäpä puske naamalle. Ei muuta kuin deleteä Betalle, Warzone pitää sitten vielä tarkastaa kun tulee.
 
Ylös Bottom