Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Juarez

Vastaus: Call of Juarez

Vaikuttaa kyllä ihan hyvältä demon perusteella. Tuo holsterista veto on kiva kikka ja tuo vaihtelua perusräiskintään. Varmaan tulee hommattua, kun irtoaa halvemmalla.
 
Vastaus: Call of Juarez

Täytynee kummastella teidän mielipiteitä, sillä mielestäni peli oli NIIN täyttä kuraa että oksat pois!
Kertakaikkiaan masentavan huono.
 
Vastaus: Call of Juarez

Kyllä suosittelen kaikille FPS pelien ystäville. Mukavaa vaihtelua tuo muutenkin villi länsi teema.
PC:llä pelasin läpi sillon kun ilmestyi aikoja sitten. Demon perusteella vaikutti X360 versio yhtä hyvältä. Ääninäyttely on erittäin onnistunutta. Kaikilla on asiaankuuluva villin lännen puhetapa.
 
Vastaus: Call of Juarez

Joo sanotaa että tää länsiteema on kyl iso plussa pelille, kuin myös ääninäyttely/äänimaailma. Ittee vähän hämäs toi fps meininki, olis ehkä ollu enemmän omaan mieleen jos olis ollu joku "nykyaikasempi" kuvakulma käytös. Tosiaan ihan hyvä tarinakin pelis, sen takii pitäs pelata viel vähä pitemmälle, nyt jääny aika pitkälti pölyttymään tohon kaappiin..
 
Vastaus: Call of Juarez

Hankinpa pelin ja ehdin pelatakin jo jonkin verran..
Vedin nuo pari ensimmäistä episodea läpi ja on jäänyt suuhun hyvä maku pelistä.
GUN oli jo sen verta viihdyttävä peli, että pakko tämäkin oli hankkia, kun halvalla sai ja näitä villiin-länteen sijoittuvia pelejä ei ole koskaan liikaa.

Juoni sai jo minut jonkinlaiseen otteeseen. Pelaaminen sujuu ihan mallikkaasti vaikka tuntuu, että senkin olisi paremmaksi saanut. Kutakuinkin loistava tekele tähänmennessä.
 
Vastaus: Call of Juarez

Vehu sanoi:
Hankinpa pelin ja ehdin pelatakin jo jonkin verran..
Vedin nuo pari ensimmäistä episodea läpi ja on jäänyt suuhun hyvä maku pelistä.
GUN oli jo sen verta viihdyttävä peli, että pakko tämäkin oli hankkia, kun halvalla sai ja näitä villiin-länteen sijoittuvia pelejä ei ole koskaan liikaa.

Juoni sai jo minut jonkinlaiseen otteeseen. Pelaaminen sujuu ihan mallikkaasti vaikka tuntuu, että senkin olisi paremmaksi saanut. Kutakuinkin loistava tekele tähänmennessä.

Joo itse en ole vielä kerinnyt hankkia kyseistä peliä, mutta hankinta lsitalla on. Mistä sait halvalla? Saisi näitä villiin-länteen sijoittuvia peli olla kyllä enemmänkin.
 
Vastaus: Call of Juarez

suokukko sanoi:
Joo itse en ole vielä kerinnyt hankkia kyseistä peliä, mutta hankinta lsitalla on. Mistä sait halvalla? Saisi näitä villiin-länteen sijoittuvia peli olla kyllä enemmänkin.
Kajaanin Anttila möi monia pelejä 50% alennuksella, joten nappasin mukaan. Samaa mieltä, että saisi enemmän olla tämän tyylisiä pelejä.

Vedinpä pelin läpikin ja siihen meni n.10h.
Loistavaa viihdettä oli ja bonuksiakin avautui ihan mukavasti.

Tietääkös kukaan miksi en tuota
Bow experient saavutusta saa vaikka ammun viimeisessä tehtävässä kaikkia vihuja päähän nuolipyssyllä. Onko ladattavana päivitys tai jotain(kun en nettiyhteyttä nyt pääse käyttämään.
 
Vastaus: Call of Juarez

Tietääkös kukaan miksi en tuota
Bow experient saavutusta saa vaikka ammun viimeisessä tehtävässä kaikkia vihuja päähän nuolipyssyllä. Onko ladattavana päivitys tai jotain(kun en nettiyhteyttä nyt pääse käyttämään.

Ihan sama homma itellä. Yritin monta kertaa ja tulin siihen tulokseen, että bugi.

Ihan OK peli oli silti hintaansa nähden (17 euroa). Tämmöisiä ois mukava pelata enemmänkin, vähän paremmalla toteutuksella. Kyllä tämän Gunin mielestäni pesi kaikessa muussa paitsi tarinan osalta tässä genissä.
 
Vastaus: Call of Juarez

Demosta päätellen peli oli varsinaista kuraa. Vaikutti erittäin tönköltä ja huonosti suunnitellulta.
Kaikilla tietysti omat mielipiteensä, mutta en menisi haaskaamaan rahojani Juarezin kaltaiseen peliin, koska huomattavasti parempiakin löytyy.
 
Vastaus: Call of Juarez

Demosta päätellen peli oli varsinaista kuraa. Vaikutti erittäin tönköltä ja huonosti suunnitellulta.
Kaikilla tietysti omat mielipiteensä, mutta en menisi haaskaamaan rahojani Juarezin kaltaiseen peliin, koska huomattavasti parempiakin löytyy.

Parempi tämä on kun demo antaa ymmärtää. Ei tällä kuuhun asti mennä, mutta kun vaihtoehtoja ei 360:llä liikaa ole (Gun) jos tämä aikakausi/aihe kiinnostaa. Vai mikä on mielestäsi tätä parempi vaihtoehto? Jos tämän tarjouksesta saa niin enemmin sen ostaa kun vaikka pari askia tupakkaa tai yhden viikonlopun kaljat. Tuo kyllä koskee mitä tahansa peliä, jopa vampire rainia (no ei ehkä mennä noin pitkälle silti...)
 
Vastaus: Call of Juarez

Kaikilla tietysti omat mielipiteensä

Noh, niinkuin sanoin. Itse en kuitenkaan menisi tuohon hassaamaan rahojani, vaikka halvalla lähteekin. Gun:ia olen pelannut ja vaikuttaa paremmalta kuin Call Of Juarez. Ja myös tämä oli minun mielipiteeni. Voisin ehkä todeta, jos ostaisin pelin, että parempi tämä on kuin demo antoi luvata. Joo, ja se oli demo mitä pelasin, mutta sellaisen vaikutelman mä siitä sain.
 
Vastaus: Call of Juarez

Noh, niinkuin sanoin. Itse en kuitenkaan menisi tuohon hassaamaan rahojani, vaikka halvalla lähteekin. Gun:ia olen pelannut ja vaikuttaa paremmalta kuin Call Of Juarez. Ja myös tämä oli minun mielipiteeni. Voisin ehkä todeta, jos ostaisin pelin, että parempi tämä on kuin demo antoi luvata. Joo, ja se oli demo mitä pelasin, mutta sellaisen vaikutelman mä siitä sain.

Juu toki saa olla mielipiteensä! :) Ei siitä nyt.. saa sulla olla oma mielipiteesi, ei ollut tarkoitus hyökätä mitenkään sitä vastaan, paitsi vähän puolustella, että miksi tästä nyt voisi sen 20 euroa vaikka maksaakin jos ei ihan tiukilla rahat ole. Pitää itsekin perustella omaa mielipidettä paremmin. No tärkein on se, että jo fanittaa aihepiiriä, niin ei ole paljon vaihtoehtoja joita kokeilla.

Gunin pelattavuus oli hiton huono minusta. Se oli näennäesesti villin lännen GTA, mutta todellisuudessa mitään ei voinut oikein tehdä. Vapauskin oli illuusio, todellisuudessa preeria oli aikamoinen putki ja paikat tylsiä, kuten myös sivutehtävät. Juoni oli OK-tasoa, mutta se on vähän jos joku Tex Willerinkin average jakso pesee sen.. ;)

Tässä Juarezissa taas juoni on vielä pahempaa C-luokkaa, päähahmot - etenkin inkkaribilly on ihan lattea pahvinukke jonka ääninäyttely on kaiken lisäksi todella surkeaa ja ärsyttävää. Pastori on sentään vähän kovempi jätkä. Juarez on loppupäätä lukuunottamatta lineaarinen ja tylsähkö putki (lopussa on enemmän vapautta ja pari jopa oikein hyvin onnistunutta paikaa/tehtävää), mutta tapahtumia ja äktiöniä on silti tarpeeksi putkissakin, että hommaa jaksaa.

Sitten Gun näytti graafisesti mielestäni todella huonolta, Juarezissa saa sentään parissa kohtaa fiilikset, että on siellä paikan päällä (eli immersio grafiikan ansiosta ainakin minulla oli parempi Juarezissa). Juarez on myös pelattavuudelta mielestäni parempi/selkeämpi, mutta hevosella ratsastus on todella suolesta (sitä ei ole onneksi paljon). Esim. molempien pelien bullet time on mielestäni löyhää kamaa ja häpeäksi esikuvilleen (sekä teknisen toteutuksen, että käyttötarkoituksen suhteen). Äänetkin on kummassakin aika vaisut. Juarezissa vähän paremmat.

Gunille antaisin itse 6- pistettä, tälle tasan 7. Vastineeksi esim Pelit-lehden mielestä molemmat on 80-pisteen arvoisia pelejä (mielestäni millä tahansa villilänsi-fanituksella silti liikaa). Makuasioita tosiaan. Harmi vaan, että aihepiirinä villi länsi ainakin nappaa itseäni kovasti, jo pelkästään legendaaristen lännenelokuvien ansiosta. Valitettavasti hyviä länkkäripelejä ei oikein tunnu olevan markkinoilla, eikä taida tullakaan ihan lähiaikoina..

Omasta rahankäytöstäni on ehkä pakko sanoa, että mua ei siinä mielessä kannata kuunnella, että ostin nyt esim. project sylpheedin, vaikka demon perusteella en pelaa sitä paljon yhtään, mutta kun halvalla sai.. :) (tämän pelasin sentään kokonaan läpi duel kahinat mukaan lukien)
 
Vastaus: Call of Juarez

On sulla ainakin hyvät perustelut noille kahdelle pelille. :) Gunia pelasin viimeksi kun se tuli markkinoille, joten en muista paljoakaan. Vaikutti kyllä hyvältä, mutta silloin en oikeastaan osannut määritellä, että onko peli laadukas vai ei.
:S
 
Ylös Bottom