Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

CoD:WaW -liiga

Vastaus: CoD:WaW -liiga

Enpä usko ku ei oo aktiivisii klaanei ku me,AE,FCD, ja sit tulis ehk yks joku randomi jengi
 
Vastaus: CoD:WaW -liiga

Papat, AE, FCD, t|c ja uskon että saisin "pakotettuu" Da:n pelaamaan :D. Sitten vielä yks koottu tiimi niin olisi 6 tiimiä koossa ja sillä saisi jo pelin aikaiseksi :)
 
Vastaus: CoD:WaW -liiga

Ja taas FoD unohdetaan kokonaan laskuista poies.. Kukaa ei vissiin muista meitä ku meil ei oo tääl foorumeil aktiivisia kirjottelijoita :D No ei siin, vasta ollaan matsit aloteltu Wawis ja neki menny ihan päin persiitä :rolleyes:

Mut FoD on mukana jos jonkunnäköstä turnausta kehitellään, ei varmaan mitään väliä pelimuodoilla tai säännöil. Ois vaan kiva välil pelata Suomalaisiaki klaaneja vastaan, niit ei taida montaa olla CG:n ladderis..
 
Vastaus: CoD:WaW -liiga

Kyllä meiltäkin aktiivisia löytyy, että FCD on voipi olla myäs mukana. Sen näkee sitten mitä tuumaavat pelimuodoista. Dagoth ainakin ymmärtää mitä tarkoitan :D
 
Vastaus: CoD:WaW -liiga

Voin vaikka olla jossai seka tiimis mukana ellei CTd saa porukkaa kasaa tähä (tainnu joku myydäkki). Palkinnot olis kyl mageet vähä niinqu xboxillaki.
 
Vastaus: CoD:WaW -liiga

Riippuu sitten vielä tietenkin säännöistä että tuunko mukaan (tuleeko CTd ehkä mukaan). Jos ConsoleGaming tyylil mennää niin sitten tuskinpa. Jokku ns. "pro" säännöt kelpais mulle hyvin, oli sitten HC:ta tai normia. Sais kaikki juggerit, loputtomat lippaat yms. eliminoitua.
 
Vastaus: CoD:WaW -liiga

Uskon että jos kaikki perkit sallittu niin tulee porukkaa hyvin mukaan.Muutoin saa pari tiimiä pelata keskenään.
 
Vastaus: CoD:WaW -liiga

Hardcore-turnaus olisi disgrace koko saakelin pelille. Pistäkäähän tämä turnaus pystyyn. Miekin voisin jopa laittaa tuosta vaan, mutta palkintoja en kyllä pysty järjestämään.
 
Vastaus: CoD:WaW -liiga

Uskon että jos kaikki perkit sallittu niin tulee porukkaa hyvin mukaan.Muutoin saa pari tiimiä pelata keskenään.

Olis kuitenkin kiva jos turnauksessa mitattaisiin tiimien välistä taitotasoa. Kuitenkin mielipiteitä on monia ja ymmärrän sen...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: CoD:WaW -liiga

Olis kuitenmkin kiva jos turnauksessa mitattas tiimien välistä tatio tasoa eikä sitä että kuka spreijaa parhaiten jollai ***** mp40. Huvittaa paljo pealata jos kaikilla joku ***** juggeri ja loputon lipas stedi aimin kera. Hyvä jos muutenkaan tätä pystyyu pelaa.:(:mad: Mutta antaa suomen hardcore klaani yhteisön päättä moro!

Nooh Fedu, palkokasvi pois sieraimesta :) Vielä oo edes tietoa että järjestetäänkö koko liigaa niin turha tääl viel vääntää säännöistä. Jos liiga nyt tulee niin varmaan siitä jonkinmoinen polli tulee et mitä/miten pelataan. Joten väännetään niistä säännöistä sitten vasta!
 
Vastaus: CoD:WaW -liiga

Olis kuitenmkin kiva jos turnauksessa mitattas tiimien välistä tatio tasoa eikä sitä että kuka spreijaa parhaiten jollai ***** mp40. Huvittaa paljo pealata jos kaikilla joku ***** juggeri ja loputon lipas stedi aimin kera. Hyvä jos muutenkaan tätä pystyyu pelaa. Mutta antaa suomen hardcore klaani yhteisön päättä moro!

Oliko Pirkan herneitä vai ihan Eldoradon :D

Mut joo, voihan sitä kasata porukan, oliko se nyt PRO-säännöillä(?), ja kahtoa saako kuinka monta tiimiä saa kasaan. Jos saa esmes HC-liigaan enemmän osallistujia niin onko se pelaajien/tiimien/yhteisön vika? Paikka on varmasti vapaa laittaa kyselyä kunkin omanlaiseen liigaansa ;)
 
Vastaus: CoD:WaW -liiga

kuitenmkin? tatio? pealata? pystyyu?

Finnish?Any1?

Mjoo..älä pillastu..sähä oot kuin ****** *******:D

No pelatkaa te jotai no perk hommaa..en usko että henkilökohtaisesti sitten olen mukana.Tuskin menetän mitään vaikka en oiskaan mukana.

Spray forever.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: CoD:WaW -liiga

Jos ja kun liiga/turnaus tulee niin ei mielellään pelkkää hardcorea vaikka uskonkin se olevan suosituin suomalaisten keskuudessa. Mulle passais samoilla säännöillä kun viime kerralla nelosen turnauksessa, Tai sit tietty ihan normaalina. Mitä oon publalla pelanut hardcore SD niin 2nd chance ja riflet tuottaa suurta ärsytystä, mutta toisaalta normin jugga mp40 sprei ole sekään mukavaa.

Joten samoilla säännöillä kuin viimeksi nelosessa ja 2nd chance ja juggernaut pois niin olisi mielestäni loistavaa :)
 
Vastaus: CoD:WaW -liiga

Jos ja kun liiga/turnaus tulee niin ei mielellään pelkkää hardcorea vaikka uskonkin se olevan suosituin suomalaisten keskuudessa. Mulle passais samoilla säännöillä kun viime kerralla nelosen turnauksessa, Tai sit tietty ihan normaalina. Mitä oon publalla pelanut hardcore SD niin 2nd chance ja riflet tuottaa suurta ärsytystä, mutta toisaalta normin jugga mp40 sprei ole sekään mukavaa.

Joten samoilla säännöillä kuin viimeksi nelosessa ja 2nd chance ja juggernaut pois niin olisi mielestäni loistavaa :)

Ei hardcorea, ei herranjumala. Otan jonku 100-panoksisen LMG ja istun omas bases ja ammun heti alussa mapin toisesta päästä toiseen päähän ja kun yksi luoti osuu ni down. Hardly skillful.

Turnaus voisi minun mielestä olla riflet only (ei STG 44). Myöskin bolt action sallittuja. Pislat kans. Mut normiturnaus kelpaa kans, jos pelimuotona S&D. Who is with me? Hardcorea ei ikinä.
 
Ylös Bottom