Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

COD: World at War -beta-avainlahjoitukset

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.

Joblo

Active Member
Ketju perustettu lukuisien kehotusten jälkeen.

Itse olen yrittänyt jo viidestä paikasta, tuloksetta. Eli, jos ylimääräinen beta-koodi löytyy... En voisi kyllin kiittää.. :)

EDIT: Tämä ketju siis beta-avainpyyntöjä ja -lahjoituksia varten.
EDIT2: Koodi saatu, kaikki ok. Joku saa multa koodin, jos satun saamaan ylimääräisiä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: World at War -beta-avainlahjoitukset

Joo elikkäs missasin tuon Eurogamerin betakoodien jaon ja nyt olisi sitten sitä koodia vailla, jos jollain olisi yhtä niin saa ilmoitella. Kiitoksia jo etukäteen.

EDIT:Peliplaneetta siunasi minua koodilla, joten en tarvitse siis enään koodia.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: World at War -beta-avainlahjoitukset (2 KOODIA JAOSSA tällä hetkellä)

Joo no meitsillähän on pari (2) ylimääräistä. Itse en viitsi noita betoja pelata, sillä meinasin skipata Bad Companyn kämäsen betafiilistelyn takia. Ja mikä moka se ois ollut!

Tottakai tiedän, että peli on vasta vaiheessa, bugeja korjataan ja betat tilttailevat -- mitään muuta ei voi odottaakaan. Mutta jotenkin semmosta peliä en henkkoht viitsi tahkota.

COD5:ttä odottavien tuskaa helpottanee huomattavasti. Läväyttäkää siis privaa, minä pistelen numerosarjat jakoon 24:00 tänä yönä. Parhaat "minä tarviin koodin" -perustelu palkitaan beta-avaimella. :)



P.S. Ei mitään maratonviestejä // TL;DR kamaa. Joku hyvä jutska niin sillä lähtee. Rahaa ei tarvitse tarjota.

Beta-Avaimet jaettu. Tsekkaa postaukseni alempaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: World at War -beta-avainlahjoitukset (2 KOODIA JAOSSA tällä hetkellä)

Nopein ottakoon.

GXJT3-CBCQ7-3FGX7-X26MC-R8XXT
 
Vastaus: World at War -beta-avainlahjoitukset (2 KOODIA JAOSSA tällä hetkellä)

moro. Laittakaa joku oikein mukava ihminen koodi mulle. Hommasin boxin viime viikolla ja haluais nähdä miltä codi tuntuu pelata boxilla.
 
Vastaus: World at War -beta-avainlahjoitukset (2 KOODIA JAOSSA tällä hetkellä)

Eipähän ainakaan enää toiminu :(

joo mäkin kokeilin ihan heti ku toi koodi postattiin eikä toiminu. Kai se siihen redeem core hommaan laitetaan? Olen uusi boxisti niin ei tiedä vielä kaikkea.
 
Vastaus: World at War -beta-avainlahjoitukset (2 KOODIA JAOSSA tällä hetkellä)

Kelpaisi minullekin koodi, jos jollakin ylimääräisiä.Ensi viikonloppu olisi pelastettu ja eukkokaan ei antaisi fuduja.
 
Vastaus: World at War -beta-avainlahjoitukset (2 KOODIA JAOSSA tällä hetkellä)

Tälläkin suunnalla otetaan beta- koodi erittäin mielellään vastaan, jos olet ylimääräisen koodin itsellesi saanut haalittua. Näin sitä näköjään missaa asioita kun on väärään aikaan netin ulottumattomissa.

Edit: Jeps, elikkä meikäläinen sai haalittua beta-avaimen, joten tällä suunnalla ei siis sille enää tarvetta ole. Siinä se beta on nyt iloisesti latautumassa. Kiitokset vielä kerran avaimen lahjoittajalle:).
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: World at War -beta-avainlahjoitukset (2 KOODIA JAOSSA tällä hetkellä)

Joko on voittajat valittu:)
 
Vastaus: World at War -beta-avainlahjoitukset (2 KOODIA JAOSSA tällä hetkellä)

Joo no meitsillähän on pari (2) ylimääräistä. Itse en viitsi noita betoja pelata, sillä meinasin skipata Bad Companyn kämäsen betafiilistelyn takia. Ja mikä moka se ois ollut!

Tottakai tiedän, että peli on vasta vaiheessa, bugeja korjataan ja betat tilttailevat -- mitään muuta ei voi odottaakaan. Mutta jotenkin semmosta peliä en henkkoht viitsi tahkota.

COD5:ttä odottavien tuskaa helpottanee huomattavasti. Läväyttäkää siis privaa, minä pistelen numerosarjat jakoon 24:00 tänä yönä. Parhaat "minä tarviin koodin" -perustelu palkitaan beta-avaimella. :)



P.S. Ei mitään maratonviestejä // TL;DR kamaa. Joku hyvä jutska niin sillä lähtee. Rahaa ei tarvitse tarjota.

onkohan voittajille jo viesti mennyt?
 
Vastaus: World at War -beta-avainlahjoitukset (2 KOODIA JAOSSA tällä hetkellä)

Ei oo jännittäny näin paljon sitten tarhan pikkujoulujen onginnan.
 
Vastaus: World at War -beta-avainlahjoitukset (2 KOODIA JAOSSA tällä hetkellä)

Joo no meitsillähän on pari (2) ylimääräistä. Itse en viitsi noita betoja pelata, sillä meinasin skipata Bad Companyn kämäsen betafiilistelyn takia. Ja mikä moka se ois ollut!

Tottakai tiedän, että peli on vasta vaiheessa, bugeja korjataan ja betat tilttailevat -- mitään muuta ei voi odottaakaan. Mutta jotenkin semmosta peliä en henkkoht viitsi tahkota.

COD5:ttä odottavien tuskaa helpottanee huomattavasti. Läväyttäkää siis privaa, minä pistelen numerosarjat jakoon 24:00 tänä yönä. Parhaat "minä tarviin koodin" -perustelu palkitaan beta-avaimella. :)



P.S. Ei mitään maratonviestejä // TL;DR kamaa. Joku hyvä jutska niin sillä lähtee. Rahaa ei tarvitse tarjota.

Noniin, viestejähän tuli sen rapiat parikymmentä. Oli vähemmän henkilökohtaisia ja sitten henkilökohtaisia, mistä syystä en pasteta tähän "voittajaviestejä". Toivon vain, että beta-koodit menevät rehellisellä pyyntötekstillä ansaittuna kovaan käyttöön, eikä tekopyhillä "koira&sisko kuolivat" -jutuilla myyntiin eniten tarjoavalle. (En tarkoita, että jokainen/kukaan "vaikeaan tilanteeseen" vedonnut olisi valhetta puhunut!)

Onnekkaimmat olivat siis Mika ja henkilö, joka allekirjoitus "-Jonttu" (liekö sitten Joni vai miten :)).

Beta-avaimet postitettu. Harmi kyllä moni jäi nyt ilman... Onnea etsintään! Toivottavasti mun esimerkki kannustaa toisia useamman koodin saaneita anteliaisiin tekoihin.
 
Vastaus: World at War -beta-avainlahjoitukset (2 KOODIA JAOSSA tällä hetkellä)

Hyviä pelihetkiä voittajille! :)
 
Vastaus: World at War -beta-avainlahjoitukset (2 KOODIA JAOSSA tällä hetkellä)

Leuka alhaalla kohti uusia pettymyksiä
 
Vastaus: World at War -beta-avainlahjoitukset (2 KOODIA JAOSSA tällä hetkellä)

Nopein ottakoon.

GXJT3-CBCQ7-3FGX7-X26MC-R8XXT

Kiitoksia erittäin paljon tästä koodista! :)
Jos satun saamaan käsiini jostain ylimääräisen koodin, annan sen jollekulle KFinissä jonkin sortin perustein.. :)

Kerrankin kävi meikäläisellä tuuri näiden beta-avainjuttujen kanssa! Heti kun tuo viesti oli laitettu: nettipiuha XO:hon, XO ja ohjain päälle, tv päälle, kädet täristen, äkkiä automaattinen sisäänkirjautuminen ja heti "Redeem Code"-kohtaan, sitten näpyttely hitaasti tavallisella A + vasen tatti -setillä ja kas kummaa! Beta lataukseen. Olin ihan varma että joku oli jo kerinnyt minua ennen, koska viisi minuuttia oli kulunut viestin ilmestymisestä kun laitoin koodin Liveen.

Kiitos.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom