Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

CoD4-liiga S&D

Pibe

KonsoliFIN Turnausisäntä<br>Jäsen / [zD]
Tämän liigan voittajaksi selviytyi Da. Da kukisti finaalissa CTd:n tiukasti 3-2. Onnea!

Finaaliin selvisivät Da ja CTd. Taisto tämän CoD-liigan mestaruudesta käydään seuraavilla kentillä:
Set 1: Vacant, Crossfire, Creek, Broadcast, Overgrown
Set 2: Vacant, Crossfire, Backlot, Countdown, Overgrown

Semifinaaleihin selvisi ykköslohkosta Da ja TP, sekä kakkoslohkosta CTd ja FoD.
Ottelut pelataan tällä viikolla:
Da 2-0 FoD
TP 0-2 CTd


Mapit:
Set 1: Crash, Broadcast, District
Set 2: Crash, Showdown, District

KonsoliFINin CoD4-liiga alkaa. Ilmoittautumiset on päättyneet, tiimit jaettu lohkoihin ja pelitaulukot laadittu. Liigassa pelataan kaksi kierrosta lohkoittain best of 3-menetelmällä, ja tämän jälkeen lohkojen kaksi parasta kohtaavat semi-finaalissa. Semi-finaalin voittajat pääsevät finaaliin, joka pelataan best of 5-menetelmällä. Tämä ketju toimii liigalla samaan malliin kuin viimeksi, eli matsien sopimisille tehdään tarvittaessa uusi ketju (matseja voi järjestää privaviesteillä ja PSN:ssä, mutta jos jollain ei onnistu, tee yleinen ketju matsien sopimisille tälle turnaus/liiga-alueelle). Ottelutulokset raportoidaan tähän ketjuun.

Liigan tilanne:
Lohko 1:


Da..........6..5.1..10
TP..........6..5.1..10
TC .........6..2.4..4
LICK........6..0.6..0



Lohko 2:


CTd.........6..6.0..12
FoD.........6..4.2..8
KFP.........6..2.4..4
FL..........6..0.6..0


(Key: Pelatut ottelut - voitot - tappiot - pisteet)
Ottelutulokset:

Lohko 1:
Vko1
TC 1-2 TP
Da 2-0 Lick

Vko2
TC 1-2 Da
TP 2-0 LICK (No Show)

Vko 3
TC 2-0 LICK (No Show)
Da 1-2 TP

Vko 4 (kierros 2)
TP 2-1 TC
Lick 0-2 Da (No Show)

Vko5 (kierros 2)
Lick 0-2 TP (No Show)
TC 0-2 Da

Vko 6 (kierros 2)
TP 0-2 Da
TC 2-0 LICK (No Show)

Lohko 2:
Vko1
FL 1-2 KFP
CTd 2-0 FoD

Vko 2
FL 0-2 CTd
FoD 2-1 KFP

Vko 3
FL 0-2 FoD
CTd 2-0 KFP

Vko 4 (kierros 2)
FL 0-2 KFP
CTd 2-1 FoD

Vko 5 (kierros 2)
CTd 2-0 FLco
FOD 2-0 KFP

Vko 6 (kierros 2)
FoD 2-0 FLco
CTd 2-0 KFP

Tähän päivitetään viikoittain pelattavat mapit ja pelimuodot:

Vko 1 (19.8.2008-24.8.2008):
Set1: Broadcast, Crash, Backlot
Set2: Overgrown, Crash, Backlot

Vko 2 (25.8.2008-31.8.2008):
Set1: Creek, Ambush, Vacant
Set2: Downpour, Ambush, Vacant

Vko 3 (1.9.2008-7.9.2008):
Set1: Chinatown, District, Bloc
Set2: Wetwork, District, Bloc

Vko4 (8.9.2008-14.9.2008)
Set1: Creek, Bog, Pipeline
Set2: Showdown, Bog, Pipeline

Vko5 (15.9.2008-21.9.2008)
Set1: Chinatown, Creek, Countdown
Set2: Strike, Overgrown, Countdown

Vko6 (22.9.2008-28.9.2008)

Set1: Bloc, Vacant, Broadcast
Set2: Bloc, Vacant, Ambush

Säännöt:
Pelattavat pelimuodot: S&D
Servun asetus: HC, mutta health ja health regeneration laitetaan "normal"-tasolle.
Hostin valinta: Matsin hostaa se, kenellä löytyy paras yhteys. Jos yhteisymmärrykseen ei päästä, matsin hostii A vs B, vasemmalla puolella oleva tiimi (tässä tapauksessa A).
Puolen valinta mapeissa: Ensimmäisen mapin tiimivalinnan saa tehdä vasemmalla puolella kaaviossa oleva tiimi, toisen mapin tiimivalinnan saa tehdä oikealla puolella oleva tiimi ja kolmannessa taas vasemmalla puolella oleva tiimi. Jokaisessa mapissa vaihdetaan pelattavaa puolta jokaisen päättyvän rundin jälkeen. Eli jos ottelukaavion vasemman puoleinen tiimi valitsee esim. Backlotissa ylemmän tiimin ja voittaa, aulaan palaamisen jälkeen vaihdetaan pelattavaa puolta ja jos mappi menee kolmanteen rundiin, taas tehdään puolien vaihto.

Mapit: Joka viikko pelataan yhteensä kolme mappia. Mapit arvotaan ja arvontasettejä on kaksi. Toisessa on mukana uusia karttoja ja toisessa ei. Jos kummankin tiimin kaikilla pelaavilla jäsenillä on uudet kartat, pelataan uusien mappien setillä (set1) ja jos kaikilla ei ole karttoja, pelataan pelkkien vanhojen mappien setillä (set2). Shipment-kenttää ei kuitenkaan oteta arvontaan mukaan.

Jokainen mappi pelataan annetuilla säännöillä best of 3-menetelmällä, eli kun toinen tiimi on voittanut kaksi kertaa esim. Backlotin, on se tiimi voittaja. Samalla systeemillä pelataan tarvittaessa kaikki kolme arvottua kenttää, mutta jos toinen tiimi voittaa jo kaksi ensimmäistä kenttää, on se tiimi voittaja. Matsissa tarvitsee siis voittaa yhteensä kaksi mappia jotka koostuuvat maksimissaan kolmesta roundista.

Friendly fire: on
Asekiellot: Grenade launchers

S&D:
Round length: 3 Minutes
Score limit: 4 points
Round switch: Every round
Friendly fire: Enabled
Allow killcam: Disabled

Matsit pelataan kerran viikossa. Ensimmäisten matsien pelaamisen aloittamiseen on aikaa tämän viikon sunnuntaihin klo 22.00 asti. Ensimmäiset pelattavat mapit ilmoitetaan tänään, mutta tästä eteenpäin pelattavat mapit ilmoitetaan sunnuntaina ja kyseinen matsi pitää siis saada pelattua seuraavaan sunnuntaihin mennessä.

Matsit pelataan 6 vastaan 6, mutta jos kumpikin tiimi saa enemmän pelaajia ja suostuu pelaamaan isommilla sakeilla, sekin onnistuu. Kummankin pitää kuitenkin suostua tähän. Minimissään pelaajia pitää olla kuitenkin 6, ellei kumpikin joukkue suostu pelaamaan pienemmällä pelaajamäärällä. Jos edes sunnuntaihin klo 22.00 mennessä ei saa kuutta pelaajaa, saa vastustaja voiton luovutuksella.

Skypen, MSN:n, puhelimen tai muun ulkoisen keskusteluvälineen käyttö matsin aikana tiimin hyödyksi on ehdottomasti kielletty.

Joukkueet/Lohkot:
Lohko 1:
[Da] Da Clan (karttoja ei löydy kaikilta)
1. Junnuuu / Junnuuu (yhteyshenkilö)
2. Daedaluz / Daedaluz (yhteyshenkilö)
3. Kaasu / zKaasu (yhteyshenkilö)
4. Vomit / Vomit999 (yhteyshenkilö)
5. Viciousrabbit / Viciousrabbit
6. Gangsteri! / Gangsteri
7. Virtanen / melamaa
8. Jontsa1 / Jontsa1
9. z32TT / z32TT
10. Aissi / Aissi
11. -------- / GeTTaun
12. Olvis / Olvikoira
13. qpqpqp / qbqbqb

Lick It Up! (ei map packia kaikilla)
1. wallu0 (yhteyshenkilö)
2. Akke95
3. NuubiNuutti
4. blues67
5. peksii
6. piavo
7. Stfulleri
8. peketsu
9. paketoija
10. pikkuwadde (ei vielä KFIN)
11. Touni84 (ei vielä KFIN)

Team Chaos (mapit löytyy)
1. ode23 / odee [Ladattavat mapit löytyy}
2. susijengi / susijengi [Ladattavat mapit löytyy}
3. Mnevis / Nevis91[/b][Ladattavat mapit löytyy}
4. WeedU / WeedU [Ladattavat mapit löytyy}
5. Rsxz / rsxz[Ladattavat mapit löytyy}
6. Maikeri / maikeri[Ladattavat mapit löytyy} [Ladattavat mapit löytyy}
7. --- / Deizon Ei varmuutta mapeista
8. nipottaja / nipottaja[Ladattavat mapit löytyy}
9. Hamsteri / opa95
10. --- / SirSamuli Ei varmuutta mapeista
11. ---/Jonnez [Ladattavat mapit löytyy}
12. Savulohi / Savulohi
13. --- / Merkki

[TP] - Team Pedobear [ladattavat mapit ei ole kaikilla]
samffa / samffa (yhteyshenkilö)
Synophis / Synophis (yhteyshenkilö)
SPiTL3R / SPiTL3R
DesoX / Myytti
erikoismies / erikoismies
LumisokeaX / SnowBlindX
beak d / Stay-Tuned
X-Limit / X-Limit
Juhako / Juhako
Wertyman / Lateksii
Stamina / Stamina
Zetor / Zetor
RazorFIN / RazorFIN

Lohko 2:
Clan Takedown (mapit löytyy?)
1. Ahti
2. Berdu
3. Fedurre
4. Gallonen
5. her0iini
6. JuJa
7. lol4ik
8. E-Machines
9. HORNETTI-
10. nylund / yhteyshenkilö
11. Pforce / yhteyshenkilö

Face of Death (Ei map packia kaikilla)
1. Kirkkis / Jerry_Cotton (yhteyshenkilö)
2. Dagoth / Dagoth (yhteyshenkilö)
3. Blackdawn / Mr_Violence (yhteyshenkilö)
4. Istuva Ankka / Istuva_Ankka
5. Jaggerjaques / wauhti
6. Wolf_i / Wolf_i
7. SilentFin / SilentFin
8. Kiketsi / Kiketsi
9. WheelOfFortune / WheelOfFortune-_
10. MR_GIggLEss / MR_GIggLEss
11. Linkiting / Linkiting
12. Scorpioni / Scorpioni
13. PinzELorDFIN / PinzELorDFIN
14. --- / SantaPonack
15. Sniputtaja / Sniputtaja
16. --- / LaRgOn
17. Haksu85 / Haksu85

[FL] Finnish Lions, hivenen vahvistettuna. Käy matsit ladatuilla ja normaaleilla.
1. XShava / XShava (Ladattavat löytyy) (yhteyshenkilö)
2. Kojo / Kojo_FI (Ladattavat löytyy) (yhteyshenkilö)
3. Pibe / Pibe (Ei ladattavia)
4. Pako / MrPako (Ladattavat löytyy)
5. Indy / ProIndy (Ei ladattavia)
6. Underi / Underi (Ladattavat löytyy)
7. Girder / Girder (Ei ladattavia)
8. Foxi / Foxix (Ladattavat löytyy)
9. Trollbutcher / Trollbutcher (Ladattavat löytyy)
10. pziuz / pziuz (Ladattavat löytyy)
11. Eliminaattori / Eliminaattori (Ladattavat löytyy)
12. Manix / MNX (Ei ladattavia)
13. decodersnake / decodersnake (Ei ladattavia)
14. Unikko / Unikko (Ei ladattavia)
15. Inkkari / Inkkari (Ladattavat löytyy)
16. Rewolwer / Rewolweri (Ei ladattavia)

KFP - KonsoliFIN Papat
1. HC76 / HC76 (yhteyshenkilö)
2. Zodiac / Zodiac-FIN (yhteyshenkilö)
3. Quassimo / Quassimo
4. Redbacon78 / RedBacon78
5. Samuel_the_Tire / Samuel_the_Tired
6. NetDiamond / NetDiamond
7. sama07 / sama07
8. LepiFIN / LepiFIN
9. JayAr / Ahma
10. Mura / Xxhen
11. jryi / jryi
12. JoeFinn / JoeBHR
13. Bruce lee / zam007
14. Pazeus / Pazeus
15. MPE69 / mpe69
Matsit:

Lohko1:

Kierros 1:
Vko 1(19.8-24.8.2008):
Da vs Lick It Up!
TC vs TP

Vko2 (25.8.2008-31.8.2008):
TC vs Da
Lick It Up vs TP

Vko3 (1.9.2008-7.9.2008)
TP vs Da
Lick It Up vs TC

Kierros 2:
Vko 4 (8.9.2008-14.9.2008)
Da vs Lick It Up!
TC vs TP

Vko5 (15.9.2008-21.9.2008)
TC vs Da
Lick It Up vs TP

Vko6:
TP vs Da
Lick It Up vs TC
Lohko2:

Kierros 1:
Vko 1(19.8-24.8.2008):
CTd vs FoD
FL vs KFP

Vko2 (25.8.2008-31.8.2008):
FL vs CTd
FoD vs KFP

Vko 3 (1.9.2008-7.9.2008)
KFP vs CTd
FoD vs FL

Kierros 2:
Vko 4 (8.9.2008-14.9.2008)
CTd vs FoD
FL vs KFP

Vko5 (15.9.2008-21.9.2008)
FL vs CTd
FoD vs KFP

Vko 6
KFP vs CTd
FoD vs FL

Jos matsin järjestämisen kanssa tuntuu jo alusta asti tulevan ongelmia vastustajan takia, ota yhteyttä: MSN: Pibe_5@luukku.com tai privaattiviestein täällä foorumilla, tarkkaan tilannetta selostaen.

Tähän ketjuun myös matsien tuloksien raportoinnit. Muistakaa seurata aloitusviestiä, sinne päivitetään pelitulokset, lohkotilanteet ja pelattavat mapit viikoittain.

Matsia varten pitää siis lisätä PSN-frendilistalle vastustajan pelaaja, että voi kutsua porukkaa samalle servulle. Jos tiimissä ei lue kapteenia tai siellä lukee väärä henkilö, ilmoittakaa minulle kenet laitetaan yhteyshenkilöksi (toimii matsin järkkäämisen yhteyshenkilönä). Lisäilkää matsia varten aina vaikka pari vastustajaa listalle että varmasti sattuu olemaan pelaajia paikalla ketä matsiin tulee.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: CoD4-liiga S&D

Pibe: Pientä korjasta noihin servusäätöihin. Hudissa näkyvää karttaa ei saa pois "radar off" säädöllä. Kartan saa pois niin, että Harcore mode laitetaan päälle ja palautetaan health ja health regeneration "normal" asetukseen.

Käsitin aikaisimmista viesteistä, että kartta poistetaan kokonaan. Eikä vain sitä, että radar ei ole päällä. Samalla tosin lähtee kaikki muukin hudista ja tähtäin kun pitää lonkalla. Saisiko tähän selvennystä? Oliko tarkoitus poistaa siis vain se, että et näy kartassa kun ammut. Vai oliko tarkoitus poistaa koko kartta käytöstä eli et näe edes omia (muuta ku starttia painamalla). Tämähän toisi peliä lähemmäs HC pelimuotoa, joka tässä oli vissiin tarkoituksena?
 
Vastaus: CoD4-liiga S&D

Pibe: Pientä korjasta noihin servusäätöihin. Hudissa näkyvää karttaa ei saa pois "radar off" säädöllä. Kartan saa pois niin, että Harcore mode laitetaan päälle ja palautetaan health ja health regeneration "normal" asetukseen.
Kiitti selvennyksestä. Itse en ole pelannut näin, mutta jonkun ehdotus tästä kuulosti hyvältä ja laitoin sen sääntöihin noin. Laitan korjauksen säännöstöön nyt. Tarkoituksena on siis pelata normaaleilla healtheilla, ilman karttaa. Ymmärsin vain väärin miten sen saa serverissä päälle.
 
Vastaus: CoD4-liiga S&D

[TP] 2 - 1 [t|C]

Hyvä peli mutta susijengi vois nyt vähän hillitä itseään.:rolleyes:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: CoD4-liiga S&D

Ja te voisitte valita joskus oikean puolen :rolleyes:

Muuten loistava peli, harmittaa vaan kun oli voiton avaimet käsissä ..
 
Vastaus: CoD4-liiga S&D

Ja te voisitte valita joskus oikean puolen :rolleyes:

Muuten loistava peli, harmittaa vaan kun oli voiton avaimet käsissä ..

Kyllähän sitä tapahtu molemmilla puolilla, tosin runsaasti enemmän meidän :D
Ja eihän tuo pelin alussa vaikuta mitenkään, restartia vaan. No, saattaahan se ärsyttää.
 
Vastaus: CoD4-liiga S&D

[TP] 2 - 1 [t|C]

Hyvä peli mutta susijengi vois nyt vähän hillitä itseään.:rolleyes:

Jeps, hyvä peli, tappio jäi harmittaan. Sen verran lähellä voitto oli.

Mut miksi kannattaa hiillostaa susijengiä ja v*ttuilla sille ku te tiedätte mite se joskus ottaa kuumaa. Susi valitti myös ihan asiaa, ne healt regenerationit oli koko matsin offilla vaikka niitä huudettiin päälle!!

Mikä se oikea plant ja defuse time turnauksessa on??Koska siitäki tuossa kinaa tuli enkä ainakaan äkkiseltä säännöistä löytänyt kohtaa.
 
Vastaus: CoD4-liiga S&D

Mikä se oikea plant ja defuse time turnauksessa on??Koska siitäki tuossa kinaa tuli enkä ainakaan äkkiseltä säännöistä löytänyt kohtaa.

Tuostahan taidettiin päästä sopimukseen tai ainakin "ihan sama"-linjalle.
 
Vastaus: CoD4-liiga S&D

Jeps, hyvä peli, tappio jäi harmittaan. Sen verran lähellä voitto oli.

Mut miksi kannattaa hiillostaa susijengiä ja v*ttuilla sille ku te tiedätte mite se joskus ottaa kuumaa. Susi valitti myös ihan asiaa, ne healt regenerationit oli koko matsin offilla vaikka niitä huudettiin päälle!!

Mikä se oikea plant ja defuse time turnauksessa on??Koska siitäki tuossa kinaa tuli enkä ainakaan äkkiseltä säännöistä löytänyt kohtaa.
Kyllä mulla ainakin oli health regenerationit päällä ihan ekasta mapista lähtien, en sitten tiedä saako asetuksista pistettyä senkin vain yhdelle tiimille :rolleyes:
Joo mekään ei tiedetty siitä plant/defuse timesta yhtään mitään joten ajateltiin sen olevan vakio (5sec) ja sitte susari kiljuu että sen pitää olla 7.5 ja sitten kun kysytään että kumpi se nyt sit on ni susari kiljuu että ihan vitun sama, peliä vaa. Ei mee jakeluu. Nyt kyllä ymmärrän miks jotkin klaanit muutamista teiän pelaajista valittanu. HP jokatapaukses, hieno homma että heti liigan alussa tulee 2-1 pelejä
 
Vastaus: CoD4-liiga S&D

Kyllä mulla ainakin oli health regenerationit päällä ihan ekasta mapista lähtien, en sitten tiedä saako asetuksista pistettyä senkin vain yhdelle tiimille :rolleyes:
Joo mekään ei tiedetty siitä plant/defuse timesta yhtään mitään joten ajateltiin sen olevan vakio (5sec) ja sitte susari kiljuu että sen pitää olla 7.5 ja sitten kun kysytään että kumpi se nyt sit on ni susari kiljuu että ihan vitun sama, peliä vaa. Ei mee jakeluu. Nyt kyllä ymmärrän miks jotkin klaanit muutamista teiän pelaajista valittanu. HP jokatapaukses, hieno homma että heti liigan alussa tulee 2-1 pelejä

Vittu mitä huutamista tosissaan oli:D. En pystyny ees rauhassa lukemaan Heroiniipäiväkirjaa
 
Vastaus: CoD4-liiga S&D

Kyllähän tuo on ihan selvä asia, että jos erikseen asetusta ei mainita niin se on vakioasetuksella eli 5 sekuntia pläntti/defuse. Jos väärille puolille mennään niin eiku restarttia, ei se niin vakavaa tosiaan ole :) Kyllä se ranskalaista klaania vastaan joka ei puhu englantia kolmea sanaa enempää alkaa itteäkin ärsyttämään ku restartti pitää tehdä viis kertaa. Mutta turha tuosta varmaan on keuhkota suomiklaaneja vastaan.

Minua ja varmaan monia muitakin muuten oikeasti kiinnostaisi joka matsista tarkat tulokset. Eli kaikista mapeista erävoitot ja MVPt. Jotenkin tekisi mielenkiintoisemmaksi "matsiraporttien" lukemisen, vaikka niissä ei sitten mitään hirveää sepustusta matsin kulusta olisikaan. Esim. nyt jäi kiinnostamaan minkä mapin tC vei ja millä luvuilla.
 
Vastaus: CoD4-liiga S&D

Säännöstön servuasetuskohdassa on mainittu kaikki asetukset mitä tarvitsee vaihtaa. Eli plant / defuse aika on default. Maininnat on siis ihan niin kuin viime liigassa.
EDIT: Eli servun tekijän ei tarvitse keskittyä mihinkään muihin servuasetuksiin, kuin tässä ketjussa mainittuihin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: CoD4-liiga S&D

No kirjottelen jotain Pforcen iloksi :) Editoin tähän.

Ja niinku nevis sanoi, susi kyllä kuumenee jos te jatkuvasti vittuilette.

En sitte muista ku omia huippukohtia :D

Team Pedobear vs. Team Chaos

[TP] line-up: (en oo varma)
Synophis
Samffa
Juhako
Stay_tuned
SP1TL3R
Zetor -> erikoismies tokassa -> SnowBlindX vipassa mapissa

[t|C] line-up:
odee
maikeri
Nevis91
Jonnez
Susijengi
rsxz

Overgrown
Chaoksen hyökkäyksellä ja odee ryntää keskeltä läpi, samaan aikaan kun Pedot kaataa Chaoslaisia A:lta. Odee & M16 pääsee pahasti selkään, ja tappaa kolme pedoa. Stay_tuned a.k.a beak_d kylvää tuhoa ja jää odeen kanssa yksin. Odee plänttää, ja juoksee rekan alle piiloon. "Piikki" tarkistaa A:n talon ja juoksee puolustuksen kautta ulos. Odee selvittää tilanteen kylmän viileästi ;) Pedot yllättää Chaoksen parilla B:n pikapläntillä, mutta sekin puolustetaan pian. Ensimmäinen mappi Chaoksen voimakasta hallintaa muutamaa kierrosta lukuun ottamatta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: CoD4-liiga S&D

Eli siis plantti ja defuse on 5sec, no onhan se iha jees, ite vaan tykkään enempi 7.5 mutta makuasioita.

Olishan se kiva jos joku vaivautuis tekee aina jonkinlaisen reportaasin matseista nii sais vähän tietoo minkäläinen matsi oli. Ite voin luvata että voin tehdä kaikki Da vs. - matsireportit jos vaan pelaan matsissa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: CoD4-liiga S&D

Kyllähän tuo on ihan selvä asia, että jos erikseen asetusta ei mainita niin se on vakioasetuksella eli 5 sekuntia pläntti/defuse. Jos väärille puolille mennään niin eiku restarttia, ei se niin vakavaa tosiaan ole :) Kyllä se ranskalaista klaania vastaan joka ei puhu englantia kolmea sanaa enempää alkaa itteäkin ärsyttämään ku restartti pitää tehdä viis kertaa. Mutta turha tuosta varmaan on keuhkota suomiklaaneja vastaan.

Minua ja varmaan monia muitakin muuten oikeasti kiinnostaisi joka matsista tarkat tulokset. Eli kaikista mapeista erävoitot ja MVPt. Jotenkin tekisi mielenkiintoisemmaksi "matsiraporttien" lukemisen, vaikka niissä ei sitten mitään hirveää sepustusta matsin kulusta olisikaan. Esim. nyt jäi kiinnostamaan minkä mapin tC vei ja millä luvuilla.
t|C voitti tietysti sen mapin missä ei vihreitä claymoreja erota vihreästä ruohosta. Välillä itekki jäin vaan paikoillee tuijottamaan, kun harvemmin näkee 4 kleikkaa vieretysten... No joo ei siitä sen enempää. Peli sen sallii ja se on hyvä taktiikka, niin miksi sitä sitten ei käytettäisi.

Hyvä peli oli t|C, koittakaa pitää susijengi kurissa.

Scoret oli:
Overgrown 4-1, 4-3 t|C:lle
Crash 4-2, 4-2 TP:lle
Backlot 4-2, 3-4, 4-2 TP:lle

Saattaa olla hieman heittoa scoreissa, mutta suurinpiirtein noin.
 
Vastaus: CoD4-liiga S&D

Niin se teidän pommi oli B:llä, niin pistettiin "vähän" kleikkaa ;)
 
Vastaus: CoD4-liiga S&D

JuhaKO ON MEIDÄN JUMALA! :D

Ja just kun sain statsin päälle niin rundit/mapit loppu kesken, vaikka kerkesin pelaamaan ne huikeat 5 kierrosta kun pääsin vasta paikalle varsin myöhään (kaks kertaa sain myös oman nattista päähän :eek:
 
Vastaus: CoD4-liiga S&D

Juu kyllä se varmaan muitakin rupee vituttamaan että baclot alotetaa 5 kertaa alusta ja pari vikaa kertaa ihan tahallaan.

Juhako vedit hyvää settii koko matsin viel ku menisit heti ekal kerral oikeelle puolelle
 
Vastaus: CoD4-liiga S&D

Taitaa olla reilu peli vieras käsite Da Clanin pojille? Mikkien kohinasta eivät kaikki pelaajat saaneet selvää, ja kaksi heistä eksyi väärälle puolelle. Näin jouduimme aloittamaan toisen Overgrown -erän ekan rundin kahden miehen alivoimalla. Olisi ollut ihan reilun pelin hengen mukaista ottaa restartti, mutta se ei teille sopinut. Muutenkin alussa oli jotain sähellystä säätöjen kanssa, ja peliä aloitettiin ja lopeteltiin heti pariin otteeseen. Eli paska maku jäi pelistä mainitsemieni seikkojen takia. Tässä on jo häviämään totuttu, eli se ei niinkään vituttanut, vaan se että peli tuntuu olevan vaikeaa järjestää ongelmitta. Kommunikointia helpottaisi, jos vastapuolen liiderinä olisi henkilö jolla olisi mikki. Näin ei ollut.

Meen vetää kännit.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom