Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

CoD4 liigat ja turnaukset - Yleinen avautuminen (ei henkilökohtaisuuksia!)

Allu0

Member
DMD vedät kiltisti tän liigan tällä porukalla viellä tai kukaan ei laula Vesa-Matti Loirin Lapin kesää sun hautajaisissa. :D

No jossei muuten niin otan sen verta vastuuta et R3 pelaa todennäköisesti viimeiset matsinsa johdollani.
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Resign!

DMD100 aka Arucard- on irtisanonut ittensä R3 clanista. Eli vaihtakaa yhteyshenkilöksi joku joka ilmoittaa oma sähköpostinsa tänne. Tai poistakaa koko clan liigasta sillä clan leaderista (Roberto-) ei ole kuulunut pitkään aikaan mitn.

EDIT: Olen mukana R3 joukossa liigan ajan. Matsien sopimisessa ja yhteyshenkilönä. Ja jos ei muita pelaajia löydy niin olen varalla. Mutta en pelaa liigassa vakituisesti.

Wööw! Edes jageksi ei saa tollasia kohtauksia
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Johan sillä DMD:llä mieli muuttuu ja pomppiii. No mut kuitenkin hyvä jos sua nähtäis näissä viimisissä R3 matseissa. Jossei muuten niin huudelkaa mua.
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

CTd vs dRun

Hyvä matsi oli. Olin tosin erittäin pettynyt siihen, että Stamina ei päästänyt videon nauhottajia spekkaamaan. Sulla se oli joku periaatepäätös, en vai käsitä mikä periaate tuossa nyt voi taustalla olla. Vai luulitko, että niillä on skypet päällä ja meille sieltä kertovat missä olette, hmm? 1) Me ei huijata 2) Meidän ei tarvi huijata. Klaanivideo on vaan työnalla ja olisi ollut mukava saada siihen materiaalia myös suomalaisia vastaan. Toivottavasti muut tiimit ovat suotuisampia spekkaamisen suhteen, koska ei se ole keltään pois.

Ette ehkä kirjaimellisesti huijaa, mut mites nämä Frag FX ohjaimet kaikilla teikäläisillä...:rolleyes: Ei se nyt ihan reiluakaan ole niitä käyttää padilla pelaavia vastaan... Ja juu, tiedän kyl et varmaan jokainen CG:n tai GB:n TOP 10 klaaneista niitä käyttää, mutta perseestä se on silti. Pelais sit PC:llä jos pitää hiirellä vääntää..:mad:
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Ette ehkä kirjaimellisesti huijaa, mut mites nämä Frag FX ohjaimet kaikilla teikäläisillä...:rolleyes: Ei se nyt ihan reiluakaan ole niitä käyttää padilla pelaavia vastaan... Ja juu, tiedän kyl et varmaan jokainen CG:n tai GB:n TOP 10 klaaneista niitä käyttää, mutta perseestä se on silti. Pelais sit PC:llä jos pitää hiirellä vääntää..:mad:
Kauppaan poika hyvä ja ostamaan laitteet jos et ole tyytyväinen osaamiseesi. Meillä kyllä pädipelaajiakin riittää. Kyse on pelitaidoista ja tiimipelistä ennen pelivälinettä.

Voisin verrata tilannetta esimerkiksi kahteen jääkiekkoilijaan josta toisella on hienommat ja ehkä paremmatkin luistimet. Häviön tullessa nopeuskilpailussa on helppo syyttää toisen luistimia vaikka omat kyvyt eivät riittäneet. Ohjain maksaa ehkä hieman enemmän kuin DS3 joten rahasta tämä ei ole kiinni, se on kiinni mieltymyksestä ja kuinka tosissaan tämän peliharrastuksen haluaa ottaa. 80% ostajista laite jää käyttämättömäksi koska ei ole sinniä reenata sitä kuukausia ja opetella nappeja, se on yllättävän tuskainen taival.

Niin koitatko tosissaan sanoa, että voitetaan ~kaikki ja ollaan euroopan ykkösiä koska muutamalla on erillaiset ohjaimet? Vai ehkä siksi koska ollaan pelattu yhdessä yli vuosi, taksut ja yhteispeli on ensiluokkaista ja kaikki on suomen parhaimmistoon kuuluvia pelaajia?

Pointti: Hyvä pädipelaaja vie aina peleissä huonomman pelaajan, oli käytössä oleva ohjain mikä tahansa. Jos ei ole tarpeeksi hyvä pelaaja niin silloin tulet häviämään, oli käytössä oleva ohjain mikä hyvänsä. Joten tämmöset puheet voit/voitte jättää sanoamatta, jos ette tiedä mistä puhutte. Muutenkin tämmöiselle fleimaukselle on oma threadi PS3 puolella jossain.
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

noo mutta onhan tuo perseestä että tämäkin on menny välineurheiluksi.. ei sitä oo kenenkää kieltäminen. :(
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Ton oisit voinu varmaan mainita sillon kun kysyit saako porukka spektata niin eiköhän me ne sinne olis päästetty. Ainakin minä luulin että nauhotat ite (joskus jotain klippiä oon siulta nähnykkin)

Anyways, Hyvä peli muuten paitti en kuullu ketään tokassa mapissa, eikä rejoinikaan auttanu =/
noh, toisaalta tuo mikki on jostain socom2 alkuajoilta, että tiiä sit onko siitä muutenkaan mihinkään.

No kysyin staminalta mesessä ja hän kieltäytyi vedon siihen että servulle tulee kuormaa. Minulla nyt on 100/100mbit konnu 5v5 matsi ja pari spekkaajaa. Voi arvata oisko "kuormasta" tullut ongelmaa.

Kysyin jo liidultanne joka kieltäytyi ja kun kysyin vielä kerran niin sanoi, että "ei, elä purnaa enää" joten en olettanut, että teidän ääni olisi mennyt hänen äänensä edelle pelilobbyssäkään. No ei se mitään, ja en itse nauhoittele koska se vaatisi sen että pelaan myös SD resolla. HD kaapparit ovat hieman kallihkoja opiskelijan budjetille. Puhumattakaan minkä myllyn se vaatisi :)

Meillä oli pahoja mikkiongelmia myös useammalla pelaajilla. Tämmöisiä nämä COD4 privaservut ovat, jotenkin tuntuu että ongelmia on monesti enemmän jos kaikki ovat suomalaisia? En näe tuossa mitään järkeä, mutta suomimatseissa monesti mikit kusee pahasti.
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Ite pelaan pädil ja vien noit nyyppii silti :D

Mitä olen näilt muutamilta jätkiltä kuulut Frag FX:n käytöstä niin A) kestää kauan opettetella pelaamaan ja B) sillä ei päästä lähellekkään PC:n nopeuksia.
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Miksi siis halajata semmoista, mitä ei voi saavuttaa? Jos hiirellä on välttämätöntä päästä vääntämään, niin se onnistuu paremmin sillä tietokoneella.
Ajatellappa jos seuraava CoD sisältäisikin tuen hiirelle ja näppikselle. Hyi samperi.
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Ei se ole enää konsoli pelaamista jos ruvetaan hiirtä tunkee joka paikkaan. Olen samaa mieltä kun Juhako. Onneksi ei tämä peli sisällä yhteensopivuutta hiiren kanssa. Frag FX:n käytön vielä siedän. (Sori OT)
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Vai että Frag FX ohjaimia. Melkoista. :cool: No hyvä ettei niistä ole sen suuremmaksi avuksi, ihmettelen sitten vaan miksi niin moni niitä käyttää.
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Mun mielestä ton Frag FX ohjaimen käyttäminen on vähän niin kuin huijaamista, siinä parranetaan erillisellä laitteella omaa suoritusta, laitteella jolla kyseistä peliä ei ole tarkoitettu pelattavaksi. Fakta on kuitenkin että se joka käyttää kyseistä laitetta saa pienen edun verrattuna sellaiseen joka laitetta ei käytä, turha on selitellä että näin asia ei ole.

Miksi pitää järjestää turnaus jonka suurin pointti on se että kaikki lähtee samalta viivalta, mutta samaan aikaan on kuitenkin tarve käyttää laitetta jolla saa etua muihin, kaksinaamaista?

BTW: Voisin verrata tilannetta esimerkiksi kahteen painonnostajaan josta toisella on parempi lääkitys kuin toisella. Häviön tullessa työnnössä on helppo syyttää toisen lääkitystä vaikka omat kyvyt eivät riittäneet. Doping maksaa ehkä hieman enemmän kuin ruisleipä, joten rahasta tämä ei ole kiinni, se on kiinni mieltymyksestä ja kuinka tosissaan tämän painonoston haluaa ottaa. 80% ostajista lääkkeet jää käyttämättömäksi koska ei ole sinniä reenata kuukausia ja otella nappeja, se on yllättävän tuskainen taival.
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Turnauksen lopuks palkitaan fair play palkinnolla paras ja rehdein PADI-klaani. CTd:kin pääsee vielä mukaan heittämällä noi FAG fx-vimpaimet vatukkoon, jookosta. Ette te niitä täällä tarvi, GB:ssa voitte käyttää mitä haluutte. Ei mulle voitto ole tässä tärkeintä vaan mukana olo ja hyvä peliseura, toivottavasti näin ajattelisi muutkin.
Ei mulla CTd klaania vastaan mitään ole, päinvastoin. Ja mistä sitä tietää jos joku muukin käyttää tuota. Toivon vaan että jokainen kattoo peiliin mitkä ne panokset tässä turnauksessa on, maine vai voitto.
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Minun mielestäni ihan vapaasti saa sitä FragFX ohjainta käyttää, turha kai sitä yhden turnauksen takia on vaatia että heidän on totuteltava taas padin käyttöä. Henk.koht. en ainakaan pysty sanomaan kellä on FragFX:n käytössä tai että jahas toi tappo mut vaan sen takia. Aika hyvin täs omasta mielestäni pärjää jos on vähän tilannetajua ja tähtäin on jo valmiiks oikeeseen suuntaan :)

That being said..onhan näitä fps pelejä tullu joskus tahkottua pc:eelläkin, varmaan tuollainen hiirikombo jonkin verran parantaa reaktionopeutta, eritoten kun itsellä taitaa olla senssi 2 tolla padillä, hehe. Mut joo, kaupastahan sellasen sais...ehkä sit jos Modern Warfare 2 nappaa :)
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Samalla tavalla minä pataan saan teiltä pro pelaajilta vaikka normipadilla pelaisittekin, joten mullekin on vaivan samaa vaikka pelaisitte omaa tattianne hieromalla. Mut ei kuitenkaan kannata yhtään vähätellä sen fragin etuja tai millään tavoin yrittää tehdä siitä normaalia, kun se ei sitä kuitenkaan ole, samalla tavalla se on "huijaamista" muiden huijausten seassa, etua sillä saa muihin pelaajiin nähden.
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

No en minäkään yhtään paremmin varmaan pärjäisi, vaikka kaikilla padi olisi. Siks vaan pyysin luopumaan ettei täällä mikään sota ala ja saadaan liiga kunnialla loppuun. Mut sovitaan jo etukäteen ettei tästä ainakaan tässä ketjussa hirveesti jauheta ettei noi maukkaat raportit ja muu liigaan liittyvä huku alle. Ok?
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Minun mielestäni ihan vapaasti saa sitä FragFX ohjainta käyttää, turha kai sitä yhden turnauksen takia on vaatia että heidän on totuteltava taas padin käyttöä. Henk.koht. en ainakaan pysty sanomaan kellä on FragFX:n käytössä tai että jahas toi tappo mut vaan sen takia. Aika hyvin täs omasta mielestäni pärjää jos on vähän tilannetajua ja tähtäin on jo valmiiks oikeeseen suuntaan

That being said..onhan näitä fps pelejä tullu joskus tahkottua pc:eelläkin, varmaan tuollainen hiirikombo jonkin verran parantaa reaktionopeutta, eritoten kun itsellä taitaa olla senssi 2 tolla padillä, hehe. Mut joo, kaupastahan sellasen sais...ehkä sit jos Modern Warfare 2 nappaa

Oon Viciouksen kanssa samaa mieltä, ei tässä pelissä pärjää pelkästään tähtäämällä. Äänet, ennakkoon ampuminen, pronettaminen ( :D) jne vaikuttaa aika pirusti enemmän kuin joku yks hikinen hiiri joka ei edes ole nopeampi kuin korkeimmilla senseillä pelaisi pädillä.

Jätkäl kakkos senssi. En ois kyl ihan heti uskonu kun kattoo sun ounailuitas.

Ite olen aika varma etten pystyisi edes pitkän treenamisen jälkeen pelaa frägillä paremmin mitä pelaan pädillä tällä hetkellä. Se tietty haittais kans etten vois pyöriä ympyrää täysillä, jotenkin tullu tapa pyöriä täysillä aina kun pläntii :D
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

eikös tää liiga pitäny olla kaikille samanlainen?
siinä tapauksessa kaikki saisi myös pädeillä pelata :)
pienikin etu on aina etu. ja miten se tähtäin voi jo valmiiksi olla oikeaan suuntaan? sitä en ymmärrä:confused:
 
Ylös Bottom