Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

COD4 Random S&D spekulointi ja keskustelu

Junnuuu

New Member
Kaikki keskustelu tänne, toinen ketju on vain ilmottautumista varten!

Tarkoitus on aloittaa välittömästi VPD liigan loputtua, noin toukokuun puolessa välissä ja kesto on noin 6 viikkoa

Lyhyt yhteenveto säännöistä:
-väh 60 pelaajaa, 6 hengen tiimit, 5v5 matsikoko
-SD only, 8 rundiin per mappi, ainoastaan "kivat" mapit mukana,
-1.perk, BS 2.perk SP, 3.perk Vapaa
-silut ja reddotit ainoastan sallittu
-kaikki paskat aseet bannittu
-smoke only
-Joustava ja rento mieli
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: COD4 Random S&D spekulointi ja keskustelu

Osaatko sanoa, kuinka kauan liiga kestää suunnilleen? Tietää kannattaako ilmoittautua vai ei. Näistä matseista ei kuitenkaa viitti hirveästi pois olla, eikös noi tiimit aika pienet kuitenki ole?
 
Vastaus: COD4 Random S&D spekulointi ja keskustelu

Osaatko sanoa, kuinka kauan liiga kestää suunnilleen? Tietää kannattaako ilmoittautua vai ei. Näistä matseista ei kuitenkaa viitti hirveästi pois olla, eikös noi tiimit aika pienet kuitenki ole?

Jos pelataan keskimäärin pari matsia viikossa nii kestää sellanen 6 viikkoa täysin riippuen kuinka nopeasti tiimit haluvat pelata toisiaan vastaan. Tulen toteuttamaan sen sillä tavalla, että alkusarjan matsit ilmoitetaan ja annetaan esim 3 viikkoa aikaa pelata 6 matsia joten toisia vastaan voi pelata koska tahansa. Toki laitan ne suositukset jotta tietää ketä kannattaisi pelata milläkin viikolla jotta alussa ei tapahdu mitään kaaosta. Kun katsoo aikasempia liigoja niin siellä on tosi monilla halukkuutta pelata matseja aikaisemmin joten katotaan miten estojen pois ottaminen toimii. Mut tosiaan ekat pari viikkoa kannattaa kattoo niiden viikkosuositusten mukaan jotta ei lähe käsistä.

Toivon että alkusarjan matsit pystyttäis pelamaan nopeasti ja se kaks matsia viikossa ei varmasti ole paha.
 
Vastaus: COD4 Random S&D spekulointi ja keskustelu

Ja millon ois tarkotus alottaa? Vai riippuuko täysin tuosta, millon saadaan se 60 väh. kasaan?
 
Vastaus: COD4 Random S&D spekulointi ja keskustelu

mitkäs säännöt tulee?
Tuolla toisessa ketjussa ne on sanottu moneen kertaan.

Lyhyt yhteenveto:
-väh 60 pelaajaa, 6 hengen tiimit, 5v5 matsikoko
-SD only, 8 rundiin per mappi, ainoastaan "kivat" mapit mukana,
-1.perk, BS 2.perk SP, 3.perk Vapaa
-silut ja reddotit ainoastan sallittu
-kaikki paskat aseet bannittu
-smoke only
-Joustava ja rento mieli
 
Vastaus: COD4 Random S&D spekulointi ja keskustelu

Missäs noi 'kaikki mukavat mapit' on määritelty:p ? Worstcase scenario: Alan katumaan ilmottautumistani kun kuulen että turnauksessa pelataan pelkää shipmenttiä eikä COD4 helmiä kuten Overgrown & Pipeline :p
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: COD4 Random S&D spekulointi ja keskustelu

Eipä noi Overi ja Pipelinekään mitään kovin helmejä ole SD pelimuotoon ^^

Pari kyssäriä, miksei fläsi oo sallittu? Miksi reddotit on sallittu, kun se menee niin pirun helposti siihen M16 hippaan ja sitä taisi juuri viime liigakin olla? Silun sallimisen voisi jopa ymmärtää, muuutta mutta mut...

BTW, tarkoititko että on pakko käyttää silua tai reddottia vaiko sitä että myös no attachment on sallittu vaihtoehto? Kovin kivalta kuulostaa muuten juuri SD:tä ajatellen, jos ne paskat SD mapit on oikeasti karsittu eli myös Pipeline ja Overi ja...(no Overin voisi hätätapauksessa ymmärtää, vaikka se ei mikään SD mappi olekkaan, ruohoa on niin kivasti).

CM liiga olis tietty huigein, mutta jotkut pelaajat saakoon äänihuorausedun Dead Silencella sitten (me too). Ainakin servuasetukset olis parasta olla NE oikeet.

:p

Oon r00 l33t, rento liiga varmasti kaikinpuolin, jos onnistuu onnistumaan.
 
Vastaus: COD4 Random S&D spekulointi ja keskustelu

Eipä noi Overi ja Pipelinekään mitään kovin helmejä ole SD pelimuotoon ^^.

Noh.. Mikähä vika pipelinessä on SDssä? Hyvän kokoinen, paljon tasoeroja sekä rakennuksia. Tietenkin vain mielipide kysymys ei siinä mitään:eek:.. Turnauksen ollessa vielä kyseessä mapin ainoa vitsaus eli alun noobimus de toobimus on karsittu pois:p
 
Vastaus: COD4 Random S&D spekulointi ja keskustelu

Tottakai rautatähtäin on sallittu. M16 reddotilla ei haittaa mua yhtään verrattuna MW2 FAMASin reddottiin. Jos toi halutaan bannia niin bannataan sitten.

Pipeline ei valitettavasti kuulu kategoriaani "kivat" mapit joten se karsiutuu. Pelattavat mapit ovat: Backlot, Crash, Crossfire, District, Overgrown, Strike, Vacant.

Molemmat saa valita yhen mapin ja kolmas on ennalta määrätty.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: COD4 Random S&D spekulointi ja keskustelu

Flashit vois ehkä joo sallia. Mapeista sen verran, että kunhan Wet Work, Downpour, Countdown ja Pipeline on suljettu pois, niin oon tyytyväinen. :p Ehkä jos halutaan lisää karsia niin Bloc ja Ambush samaan listaan. Mut mut, kunhan nuo neljä aikaisemmin mainittua karsitaan, niin hyvä.

E: Junnu jätitkö listasta tarkoituksella Districtin?
 
Vastaus: COD4 Random S&D spekulointi ja keskustelu

Pipeline ei valitettavasti kuulu kategoriaani "kivat" mapit joten se karsiutuu. Pelattavat mapit ovat: Backlot, Crash, Crossfire, Overgrown, Strike, Vacant. .

Noooh, vaikka se oma 'suosikki' sieltä puuttuukin niin onpa tuossa silti loistavia mappeja tarjolla:p. Ja alustavasti bannattavista aseistakaan ei ole valittamista.. Onneks COD4ssä ei ole niin naurettavan overpoweria asetta kuin UMP..
 
Vastaus: COD4 Random S&D spekulointi ja keskustelu

Miten ne joukkueet arvotaan? Jos Junnu yksin kotona arpoo, niin jonkun pitää mennä katsomaan ettei se huijaa :D;)
 
Vastaus: COD4 Random S&D spekulointi ja keskustelu

Ei niitä kannata arpoa vaan seedataan oletetun tason mukaan, että saadaan mahd. tasaiset joukkueet.
 
Vastaus: COD4 Random S&D spekulointi ja keskustelu

Overcrown:han on juuri kova S&D mappi, vaihtelua siihen ainaiseen SMG rushiin ja preaim kulmat sontaan, voi tietysti olla että itse aina löytänyt mapin hauskana ja vaihtelevana mutta jooh...? Ja reddotit muuten hyvä asia paitsi M16 kohdalla joten pistetään kyseinen ase banaaniin? :rolleyes:


Nii ja sitten kleimoret unbanned että pääsee puskaan/beissiin istumaan kun hauska liigahan tästä pitää tulla :rolleyes:
 
Vastaus: COD4 Random S&D spekulointi ja keskustelu

Ei m16 + red dot niiin hyvä ole, kun MW2:n famas + red dot. Mutta itelle ei niin väliä onko bannissa vai ei. Itekkin tykkään owerista kanssa SD:ssä.
 
Vastaus: COD4 Random S&D spekulointi ja keskustelu

Ei m16 + red dot niiin hyvä ole, kun MW2:n famas + red dot. Mutta itelle ei niin väliä onko bannissa vai ei. Itekkin tykkään owerista kanssa SD:ssä.

Itse olen yhä sen kannalla, että reddotit kokonaan pois niin ei tule sitten epäselvyyksiä eli silut ja no attachment sallittu. Tuo hyvän taktisen lisän, kun karttahan on päällä eikö vain?

Overi on vähän liian iso mappi nopeetemposeen SD:hen ja pommit on sijoitettu piirun verran liian huonosti eli A pläntti on aika ylihelppo torjua useimmiten. Mutta jos vaihtelua haetaan niin Overi ehdottomasti sitten mukaan, Pipelinessä on jo liikaa niitä tasoeroja eli tuurin osuus vihun löytämisessä/tappamisessa kasvaa.

Ja kai nyt helkatti Districti kuuluu SD mappien listaan? Aivan järjettömän loistava SD mappi kaikessa taktisuudessaan, vaikka ahtaalta saattaa alkuvaikutelma tuntuakkin. Taitaa olla ammattipeleissä TOP3 pelatuimman mapin joukossa, jos sillä infolla on mitään vaikutusta. Mutta onhan se pakko olla mukana.

Kysyn vielä, että onko snipujen määrä rajoitettu yhteen, tiimit voisi helposti sopia tai jopa muodostaa oman scopen tiimilleen niin ei siitä tuu mitään epäselvyyksiä varmasti. On aika turhauttavaa pelata montaa snipua vastaan (ainakin hyvää), vaikka se olisikin huono ratkaisu.

Lyhyt yhteenveto:
- väh 60 pelaajaa, 6 hengen tiimit, 5v5 matsikoko
- SD only, 8 rundiin per mappi (CM servuasetukset), ainoastaan "kivat" mapit mukana (Backlot, Vacant, Crossfire, District, Overgrown, Strike)
- 1.perk, BS 2.perk SP, 3.perk Vapaa (omasta mielestä Deeppari only)
- silu tai no attachment
- kaikki paskat aseet bannittu (P90, LMG, Semiauto sniperit, MMG/Turret)
- stunit bannis
- Joustava ja rento mieli

Siinä oma näkemys tiivistettynä kait. Toinen idea on sellainen, että 2 mappia, score limit 12. Tiimi kumpi saa enemmän rundivoittoja voittaa matsin, tasapelin sattuessa pisteet jaetaan eli tulee tasapeli. Tämä olisi myös mukavaa vaihtelua, mutta ehkä hieman ärsyttävä toteuttaa, mene ja tiedä. Tällöin yhteisrundivoittoja ei kannattaisi ottaa tilastoihin ylös, koska monet varmasti lopettavat ns. kesken kun tietävät hävinneensä, mutta toisaalta tasapeli pistesysteemi tuo oman mausteensa sarjataulukkoon.

Ehkä vaan paras kolmesta mapista, score limit 8.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom