Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Conker: Live And Reloaded

Napakettu

New Member
Conker: Live And Uncut

Eli tästä N64-klassikostahan tehdään eräänlainen remake Xboxille, joka säilyy uskollisena alkuperäisellä, mutta yksinpeliin lisätään joitain leikattuja kohtauksia.

Pelissä on myös Live-tuki, joka nostaa veden kielelle. Toivon hartaasti, etteivät he ryssi Live-moninpeliä. Toivottavasti ainakin CBFD:n moninpelimuodot säilytetään, mutta vielä parempi olisi jos muutama lisättäisiin, vaikka niitä onkin jo valmiiksi ihan mukava määrä.

Itse ainakin aion ostaa tämän pelin aivan heti, kun se kauppoihin tulee, koska olen sen luokan fani. Yksinpeli muutama kerta läpi (en yleensä jaksa mennä peliä kahta kertaa läpi), moninpeliä ~200 h.

Tässä hiukan mediaa. Uutta ei ole aikoihin tullut.


Kuvia

Lyhyt videoklippi

GameSpotin previkka
 
No joo.. jos Ocarina of Timen sai kaupanpäällisenä paremmilla grafiikoilla niin tää menee vähän samaan sarjaan. En tiedä ostaisinko Conkerin remakea täydellä rahalla. Eri asia olisi, jos kyseessä olisi jatko-osa, jonka kaupanpäällisenä tulis N64-klassikko.
 
Itse voin ostaa, jos on hyvä, kun en ole alkuperäistä pelannut laisinkaan. Ja olisihan siinä mukava kettuja piestä.
 
Jos tämä ei olisi Raren peli, olisin skeptisempi peliä kohtaa. Mutta Rare on Rare. Vaikka kaikki pelitalon pelit eivät olekaan olleet pelillisesti loistokkaita, jotain kumman vetovoimaa niissä on. Conker ja Kameo tulee varmasti hankittua. ;)

Toivottavasti E3-messuilla pelistä esiteltäisiin vihdoin uutta materiaalia.
 
Täytyy tunnustaa että minä ainakin RAKASTIN Conker´s Bad Fur Day:tä N64:llä ja tuleehan sitä vieläkin silloin tällöin pelattua. Juuri tuoreena loikkaajana Ps2:sta Xboxin riveihin odottelen tätä uudelleen lämmiteltyä versiota innolla. Tuskin Raren tasoinen yhtiö sitä nyt onnistuu mokaamaan.
 
Mulla kun ei ole tuota N64 taustaa, niin voisiko joku vähän aukaista tätä peliä. Jonkinlainen humoristinen räiskintä peli lienee kyseessä? Kuvien perusteella luvassa on armotonta FPS toimintaa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mikaeli
Mulla kun ei ole tuota N64 taustaa, niin voisiko joku vähän aukaista tätä peliä. Jonkinlainen humoristinen räiskintä peli lienee kyseessä? Kuvien perusteella luvassa on armotonta FPS toimintaa.

Kyseessä on tavallaan söpö toimintatasoloikkahybridi, mutta aikuiseen makuun. Eli siis oravien päät pirstoutuvat ja niin edelleen. Ei sovellu perheen tenavaosastolle. Rarelle tyypillistä huumoria löytyy runsaasti ja tunnettuja elokuvia parodioidaan tyylillä. Conker's Bad Fur Day on parhammillaan moninpelinä, koska yksinpeli on melko lyhyt, joten eiköhän Xbox-käännös Live & Uncut loista nimenomaan Live-sessioissa (olettaen, että Rare osaa tehdä lagittoman Live-tuen.)

Muutamia hauskoja N64-version kuvia on tässä.

PS. Kyseessä ei siis ole FPS-peli, vaan kamera on hahmon takana. N64:llä kamera saattoi satunnaisesti hieman häiritä, muttei mitään vakavaa ongelmaa silläkään saralla ollut/ole...
 
Traileri näytti oikein mukavalta ja hauskalta (niinhän ne aina)
mutta ruudunkaapaukset eivät oikein graafiselta puolelta vakuuttanut, näytti aika keskinkertaiselta.
Tosin ainakin tämä peli tulee oleman jotain erinlaista joka on nykyisten live pelien suurin ongelma (liikaa sitä samaa)
Eli meni odotus listalleni mutta pienellä varauksella rarelta ei ole viimeaikoina tullut kuin keskinkertaista viihdettä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Nuo kuvat ovat todella vanhoja ja tuo uusin kuva, missä on Conkerin uusin luukki kertoo jotain siitä nykyisestä grafiikasta, jota on paranneltu paljon. Varsinaisia uusia pelikuvia ei ole nähtävissä. Varmaan E3:sessa tulee paljon uutta tietoa.
 
Pelin nimi on muuttunut Conker Live And Reloadediksi (pst. vaihtakaa otsikkoon oikea nimi) ja pelistä on tullut kaksi uutta videota ulos.

Linkki videoihin

EDIT: Moninpeli näyttää aivan uskomattoman uskomattomalta. Odotukset peliä kohtaaan nousi miljoonalla. Conkerille kumarretaan taas entiseen malliin. Saisi vielä siihen yksinpeliin ne huhutut leikatut kohtaukset alkuperäisestä yksinpelistä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NapaKettu
Nuo kuvat ovat todella vanhoja


Jep nyt on julkaistu videota ja uusia kuvia pelistä ja olin onnekseni väärässä grafiikka on huikean näköistä eritisesti hahmojen karvoitus on jotain ennen näkemätöntä
 
Vastaus: Conker: Live And Reloaded

Nuo uudet kuvat näyttävät hiton hyviltä. Toivottavasti peli pyörisi moitteetta...
 
Vastaus: Conker: Live And Reloaded

Hyvältä näyttää. N64:n Conker oli ihan hyvää viihdettä. Toivottavasti yksinpelissä on myös uutta. Joka tapauksessa edellistä pelanneena tuskin täyteen hintaan tuota tulee ostettua. Moninpeli vähän epäilyttää. Toisaalta kaoottinen pikkuotusten tasohyppelyräiskintä ei sinällään kuulosta moninpelinä kovin erikoiselta, mutta lupaus 16 pelaajasta, eri hahmoluokista ja ajoneuvojen käytöstä kuulostaa hyvältä.

Oopperaa laulava kakkakasa oli kyllä hillitön. :D
 
Vastaus: Conker: Live And Reloaded

Edelliseen Conkeriin en ole päässyt tutustumaan, joten sinällään pelin historia ja sen kokonaisuus on hieman hämärän peitossa. Kuitenkin, mitä luin noita ennakoita ja katselin videopätkää & kuvia, niin kyllähän tämä väkistenkin tuonne ensi vuoden odotuslistalle nousee, melkein heti sinne Oddworld Strangerin tuntumaan. Pitää alkaa pitämään tätäkin tulokasta hieman tarkemmin silmällä, etten vain missaa sitä tällä kertaa.
 
Vastaus: Conker: Live And Reloaded

Vaikka Nintendo 64:n omistan, niin en ole koskaan alkuperäistä peliä saanut kokeilla, kun saatavuuskin oli aikoinaan aika heikko. Hyvältähän tuo näyttää, mutta moninpeli ainakin jää minun kohdaltani hieman toissijaiseksi, kun en Liveä omista. Ei tästä voi ainakaan huono peli tulla, kun Rare on sitä kehittämässä :p .
 
Vastaus: Conker: Live And Reloaded

Vai tulee nipa saamaan mainosta tuossa pelissä. Tässä kuvassa näkyy ainakin ihan selvästi GBA :D

PS. Juu voi olla aika WANHA, mutta itse huomasin vasta nyt.
 
Vastaus: Conker: Live And Reloaded

Slaisser sanoi:
Vai tulee nipa saamaan mainosta tuossa pelissä. Tässä kuvassa näkyy ainakin ihan selvästi GBA :D

Juu, selvä SP:hän se siinä. :)

N64:sta ei sitten loppuen lopuksi koskaan tullut hankittua, joten tuota ensimmäistä en koskaan saanut pelattua.

Kuvien perusteella näyttää aika hyvältä. Sitäkään en tiedä, että tuleeko tuo koskaan tietänsä hyllyyn löytämään, sillä loppuvuonna on tulossa NIIN monta "pakkohankinta"-peliä. Ehkä sitten käytettynä/vaihdossa.
 
Vastaus: Conker: Live And Reloaded

juho123 sanoi:
Kuvien perusteella näyttää aika hyvältä. Sitäkään en tiedä, että tuleeko tuo koskaan tietänsä hyllyyn löytämään, sillä loppuvuonna on tulossa NIIN monta "pakkohankinta"-peliä. Ehkä sitten käytettynä/vaihdossa.
Aivan, mutta Conkerin pitäisikin tulla kauppoihin vasta ensi keväänä.
 
Ylös Bottom