Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Content Download

Arcane

Active Member
Pari kysymystä:

1. Onko Conflinct: Desert Storm 2:n tullut lisäkenttiä? Paljonkohan mahtavat viedä tilaa?

2. Montako kenttää Splinter Cellissä on nyt ladattavana? Itse olen ladannut 2, mutta niitä on kuulemma tullut taas lisää.

3. Onko Crimson Skies: High Road to Revengeen tulossa pian uusia kenttiä/lentokoneita? Kellään mitään tietoa?
 
Muistaakseni kaikki muut päivitykset ovat ilmaisia, paitsi yksi Unreal Championshipin päivitys. Tai kuitenkin johonkin peliin oli jo maksullinen päivitys.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan YoNzZu
Muistaakseni kaikki muut päivitykset ovat ilmaisia, paitsi yki Unreal Championshipin päivitys. Tai kuitenkin johonkin peliin oli jo maksullinen päivitys.

Eikös se ollut Mech Assaultissa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arcane
2. Montako kenttää Splinter Cellissä on nyt ladattavana? Itse olen ladannut 2, mutta niitä on kuulemma tullut taas lisää.

Eilen kun viimeksi vilkaisin niin siellä olivat vanhat 3 kenttää, eli Kola Cell, Vselka Infiltration ja Vselka Submarine (nimet ulkomuistista, typot mahdollisia :) )
 
Minullakin olisi kysymys liittyen content download -järjestelmään:

Onko content downloadia tukevissa peleissä paljon tavaraa pelin itsensä mukana? Vai onko se hoidettu siten, että pelissä on kaksi nuhruista moninpelikenttää ja sanotaan, että lisää voi ladata sitten Liven kautta.

Itseäni tämä kiinnostaa siksi, että minulla ei ole Liveä (eikä ihan heti tulekaan), mutta olen kuitenkin aikeissa ostaa Halo kakkosen (ja mahdollisesti muita pelejä, joissa on tämä ominaisuus). Eli onko niissä peleissä itsessään tarpeeksi kenttiä ynnä muuta kivaa pitämään minut ja kaverini Xboxin ääressä?
 
Vastaus: Content Download

Finlandia sanoi:
Minullakin olisi kysymys liittyen content download -järjestelmään:

Onko content downloadia tukevissa peleissä paljon tavaraa pelin itsensä mukana? Vai onko se hoidettu siten, että pelissä on kaksi nuhruista moninpelikenttää ja sanotaan, että lisää voi ladata sitten Liven kautta.

Itseäni tämä kiinnostaa siksi, että minulla ei ole Liveä (eikä ihan heti tulekaan), mutta olen kuitenkin aikeissa ostaa Halo kakkosen (ja mahdollisesti muita pelejä, joissa on tämä ominaisuus). Eli onko niissä peleissä itsessään tarpeeksi kenttiä ynnä muuta kivaa pitämään minut ja kaverini Xboxin ääressä?

Kenttiä ja pelimuotoja löytyy tarpeeksi jo pelistä sitä ostettaessa. Normaalisti lataus ei maksa mitään, mutta joihinkin peleihin on tullut Premium Download Content. Sellainen voi olla vaikka 2 kenttää Splinter Cell: Pandora Tomorrowiin tai rata ja -autopaketti PGR2:een. Ainakin Splinter Cellin ja Mechassaultin perusteella noita maksullisia pelimuotoja/kenttiä harvoin pelataan.
Ja Premium Contentin hinta on ~5e.
 
Vastaus: Content Download

On ainakin tähän asti ollut. Yleensä peliin lisätään ajan kanssa jotain pientä, kuten pari karttaa yms.
 
päivitys

Mikäli ei ole saanut yksin pelissä avattua kaikkia autoja niin sellanen päivitys olis hyvä jolla sais ainoastaan livessä kaikki autot käyttöö.
 
Vastaus: päivitys

Mistä näitä sikiää? Miksi foorumi on nykyään täynnä näitä threadeja, joista ei ota kukaan pirullakaan selvää?
 
Vastaus: Content Download

Yritetään pitää turhien ketjujen avaaminen minimissään, eli jos on kysymys johon haulla täsmää aiheeseen liittyvä ketju, niin rohkeasti sinne vaan kysymystä. Ei täällä palkintoja jaeta ahkerimmille uusien ketjujen tekijöille.

Eli ketjut yhdistetty.

tupike sanoi:
Mikäli ei ole saanut yksin pelissä avattua kaikkia autoja niin sellanen päivitys olis hyvä jolla sais ainoastaan livessä kaikki autot käyttöö.
Toisaalta jos tuommoisia päivityksiä tulisi, vähenisi monien yksinpelin pelaaminen rajusti. Varmaan tekijät haluaisivat, että pelaajat tutustuvat koko peliin eikä vain moninpeliin, koska he ovat käyttäneet paljon aikaa pelin tekemiseen.

Ja toisaalta se, että kaikki ei ole auki alusta asti rohkaisee mielestäni parantamaan omaa pelaamistaan. Heti kun pelissä on kaikki auki, putoaa osa viehätyksestä pois. Tai näin ainakin omalla kohdallani.
 
Ylös Bottom