Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Creed: Rise To Glory

veltsu73

Active Member
Pelaako tätä kukaan foorumilainen?
On tullu muutaman kerran myskättyä randomi pelaajia vastaan netissä.
Mut aika vähän laisesti on löytyny "sparraajia"
 
Pelaako tätä kukaan foorumilainen?
On tullu muutaman kerran myskättyä randomi pelaajia vastaan netissä.
Mut aika vähän laisesti on löytyny "sparraajia"

Hiljaselle on jääny juttu tämän pelin osalta..
Sääli sinänsä..hyvää jumppaa tämä on jos tosissaan pelaa..eikä lyö ku akat

Tuo liikkuminen kehässä on tosiaan aika huonosti toteutettu.
Ja vastustajan läpi pääsee "juoksemaa"
No puskemaanhan pystyy oikeassakin matsissa..mut siitä ei tuomari tykkää.
Ja kolmiollahan tuo heti ottaa rintamasuunnan takas vastustajaan.

Tämä saakelin lasien piuha .
on tässä pelissä myös haittatekijä..tarviis joku sanka kehittää niskaan tjs
Joka pitäisi johdon pois jaloista..koska tässä on kohtuu iso alue pelissä jossa voi tepastella..ni tuo piuhan varominen haittaa ite mätkimiseen keskittymistä..
 
Viimeksi muokattu:
Moi!

Tätä tänään ekaa kertaa kokeiltu. :) Vaikuttaa kyllä tosi hyvältä huomenna lisää.
Hikihän tuossa tulee kun tosisaan pelaa. Ilmeisesti kehässä ei muuten saa/pääse liikkumaan syvyys suunnassa kun siinä kohtaa kun tuomari pyytää keskelle?

Ainakaan itse en oo vielä löytäny tapaa hakea oikeaa etäisyyttä että pystyisi paremmin lyömään.
 
Moi!

Tätä tänään ekaa kertaa kokeiltu. :) Vaikuttaa kyllä tosi hyvältä huomenna lisää.
Hikihän tuossa tulee kun tosisaan pelaa. Ilmeisesti kehässä ei muuten saa/pääse liikkumaan syvyys suunnassa kun siinä kohtaa kun tuomari pyytää keskelle?

Ainakaan itse en oo vielä löytäny tapaa hakea oikeaa etäisyyttä että pystyisi paremmin lyömään.
Pystyyhän siellä juoksemaan vaikka ympyrää..
Pyörittelee kapuloita vastakkain..ja onhan siellä reenisalilla kehä jossa pääsee kokeilemaan sitä liikkumista..
Kolmio napilla ukko pyörähtää automaattisesti vastustajaa kohti
Peruuttaminen onnistuu myös..mutta minusta se sais olla napin takana
On aika hankalaa..ku pitäs suojata ja lyödä..sekä vatkata kapuloita et pakittaa
 
Hiljaselle on jääny juttu tämän pelin osalta..
Sääli sinänsä..hyvää jumppaa tämä on jos tosissaan pelaa..eikä lyö ku akat

Tuo liikkuminen kehässä on tosiaan aika huonosti toteutettu.
Ja vastustajan läpi pääsee "juoksemaa"
No puskemaanhan pystyy oikeassakin matsissa..mut siitä ei tuomari tykkää.
Ja kolmiollahan tuo heti ottaa rintamasuunnan takas vastustajaan.

Tämä saakelin lasien piuha .
on tässä pelissä myös haittatekijä..tarviis joku sanka kehittää niskaan tjs
Joka pitäisi johdon pois jaloista..koska tässä on kohtuu iso alue pelissä jossa voi tepastella..ni tuo piuhan varominen haittaa ite mätkimiseen keskittymistä..

Itte aloittelin vasta tän pelaamisen, aattelin rykäistä eka uran läpi ja vasta sitten katsoo millaista otellasta ihmistä vastaan. Vaikuttaa puutteistaan huolimatta hyvälle, niin kuin sanoit. Vie nyrkkeilypelit ihan uudelle levelilli ja parin matsin hälkeen on ottanut hyvät lämmöt, kun koittaa lyödä ja väistellä kunnolla. Lisäksi ei ainakaan pelisessiot venähdä liian pitkiksi :D

Piuhaongelmaa helpottamaan oon tehnyt vyötäröklipsin, mittanauhan omasta klipsistä. Saa laitettua vyöhön tai vaikka kollareihin roikkuu, siitä piuhojen yhdyskohdasta. Tulee vasemman hartian yli eteen ja kiertää selän takaa oikeelle puolelle, jossa kiinnitys vyötärölle. Ton modin jälkeen, piuhaan ei oo tarvinnut juuri kiinnittää huomioo pelatessa, ei paina, eikä sotkeennu jalkoihin.
 
Viimeksi muokattu:
Itte aloittelin vasta tän pelaamisen, aattelin rykäistä eka uran läpi ja vasta sitten katsoo millaista otellasta ihmistä vastaan. Vaikuttaa puutteistaan huolimatta hyvälle, niin kuin sanoit. Vie nyrkkeilypelit ihan uudelle levelilli ja parin matsin hälkeen on ottanut hyvät lämmöt, kun koittaa lyödä ja väistellä kunnolla. Lisäksi ei ainakaan pelisessiot venähdä liian pitkiksi :D

Piuhaongelmaa helpottamaan oon tehnyt vyötäröklipsin, mittanauhan omasta klipsistä. Saa laitettua vyöhön tai vaikka kollareihin roikkuu, siitä piuhojen yhdyskohdasta. Tulee vasemman hartian yli eteen ja kiertää selän takaa oikeelle puolelle, jossa kiinnitys vyötärölle. Ton modin jälkeen, piuhaan ei oo tarvinnut juuri kiinnittää huomioo pelatessa, ei paina, eikä sotkeennu jalkoihin.
On mullakin led lenserin vyökotelossa tuo piuha..
Mulla se ainakin jaloissa pyörii..
taitaa jo olla piuha poikki menossa ku on alkanu pätkimään
Ja välillä vihreet viivat vilistää näytössä
 
On mullakin led lenserin vyökotelossa tuo piuha..
Mulla se ainakin jaloissa pyörii..
taitaa jo olla piuha poikki menossa ku on alkanu pätkimään
Ja välillä vihreet viivat vilistää näytössä

Ok, itse ajaudun helpomminkin kamera-alueen ulkopuolelle, johto ei pyöri jaloissa vaan kulkeutuu ihan hyvin mukana. Toki jos vetää 360’ niin johto on äkkiä tiellä.
 
Joo mulla niin ahas kämppä ettei ajaudu liian kauas
Kerran kameran löin töllön päältä alas ..ku oikein innostu mättämään:D
 
Ylös Bottom