Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

CrossfireX - Pommin plänttiä ilmaiseksi


  • Julkaisija
  • Microsoft
  • Kehittäjä
  • Smilegate Entertainment
  • Pelityyppi
  • Räiskintä
  • Alustat
  • Xbox One
  • Xbox Series X|S
  • Julkaisuajankohta
  • 2020
Julkaisuajankohtaa en kyllä usko vaikka suoraan tuolta sivulta on
Tätä peliä on odotettu. New Zealand aika tällä hetkellä noin 23.00 ja Storessa julkaisuajankohta 2.00. Eli muutaman tunnin päästä pitäisi päästä tykittelemään kun vaihtaa regionin New Zealand. On kyllä hyvä kikka, joka kerta toiminu.
 
Ei toiminut tuo Uusi-Seelanti tällä kertaa. Yleensä toimii kyllä. Aukeaa kaikilla samaan aikaan, eli klo 2 Suomen aikaa. Hitto kun sormet syyhysi jo.:D

e: Ei näköjään pysty ennakkolataamaankaan kokonaan. 54Gb näyttää storessa ja 7Gb lataa.

As for the CrossfireX release times, the game will launch at 12:00am GMT on February 10th according to the Microsoft Store, so that means the following times should apply for these specific timezones:

  • February 9: 4pm PT / 7pm ET
  • February 10: 12am GMT / 1am CET
 
Viimeksi muokattu:
Ei toiminut tuo Uusi-Seelanti tällä kertaa. Yleensä toimii kyllä. Aukeaa kaikilla samaan aikaan, eli klo 2 Suomen aikaa. Hitto kun sormet syyhysi jo.:D

e: Ei näköjään pysty ennakkolataamaankaan kokonaan. 54Gb näyttää storessa ja 7Gb lataa.

As for the CrossfireX release times, the game will launch at 12:00am GMT on February 10th according to the Microsoft Store, so that means the following times should apply for these specific timezones:

  • February 9: 4pm PT / 7pm ET
  • February 10: 12am GMT / 1am CET

Ihan pikkasesti syyhyää joo, ikävä kyllä kädet täynnä kaikkea muuta hommeliinia huomenna. Mutta hyvä, että heti aamusta pääsee kaikki kimppuun keitä syyhyttää! Noh viimeistään viikonloppuna otetaan sitten perusteelliset sauhut tästä poikien kanssa viiden koneen voimin. :cool:

Edit: Ainiin, CrossfireX SUOMI clubi luotu. Liittykäähän, päästään mahdollisimman paljon Suomi-tiimeillä jyräämään ja saamaan lisää pelaajia frendilistoille. Varmastikin tämäkin peli juuri siten parhaimmillaan. Saattaa olla myös privapeli mahdollisuuksia, siitä ei vielä tiedä kohta selviää!
 
Viimeksi muokattu:
Ei toiminut tuo Uusi-Seelanti tällä kertaa. Yleensä toimii kyllä. Aukeaa kaikilla samaan aikaan, eli klo 2 Suomen aikaa. Hitto kun sormet syyhysi jo.:D

e: Ei näköjään pysty ennakkolataamaankaan kokonaan. 54Gb näyttää storessa ja 7Gb lataa.

As for the CrossfireX release times, the game will launch at 12:00am GMT on February 10th according to the Microsoft Store, so that means the following times should apply for these specific timezones:

  • February 9: 4pm PT / 7pm ET
  • February 10: 12am GMT / 1am CET
Ei päässy ei! Hemmetti ku pääsi vielä kehumaan että aina toimii :D Joo, näköjää samaa aikaa kaikkialla. 3 tuntia enää.
 
Perkele pitäähän toi nyt ostaa,onko kamppania vaa tos kalleimmas?
Taisi olla jotenkin niin, että kaiken kampanjasisällön saa vain sillä kalleimmalla setillä. Ainakaan sillä halvimmalla tai Game Passin kautta ei kai saa kuin yhden osion kampanjasta. Itse ostin tuon kalleimman sitten, kun hintaa ei ollut kuin hiukan yli kaksikymppiä ja pääsi samalla tukemaan suomalaista Remedyä.
 
Viimeksi muokattu:
Plääh, yksinpeliä pääsee pelaamaan vasta kun on ladannut ensin tuon yli 7 gigan moninpelin, ja sen jälkeen laittanut valikosta updaten yksinpelille, joka onkin sitten lähes 50 gigan lataus. Ainakin silloin, kun on ostanut koko pelin Storesta. Ei kyllä mikään miellyttävä tapa ladata peli. Olisi saanut olla kokonaan ennalta ladattavissa.
 
Nyt tullu aamu testailtua tätä modern search and destroy moodia. On ihan PC pelien tasonen pomminpläntti peli, näitä kun ei konsoleille löydy pahemmin tai ainakaan varteenotettavia. Matsitkin löytyy 30 sekunnissa jopa tähän kellon aikaan taitaa jenkitkin pelata samoilla servereillä?
Yksinpeliin en kyllä koske näissä peleissä. Battlepassin taidan kyllä hankkia.
 
Onko joku saanut vielä Catalystia ladattua gamepassilla? Olen yrittänyt sekä pelin valikkojen että Storen kautta. Molempia teitä näyttää GP-logoa, mutta pyytää silti maksua.
 
Sama homma täällä, rahaa on vailla yksinpelistä.
 
Twitterin perusteella näin on kaikilla. Ei ihan smoothi julkkari tällä perusteella.
Minä sain kyllä jo yöllä ladattua tuolta pelin kautta. Ensin siis latasin sen reilun seitsemän gigan osion ja sen jälkeen pelin valikoista kampanjan update, joka olikin sitten n. 50 gigan päivitys. Hyvältä vaikutti kyllä tuo yksinpeli. Piti kuitenkin vaihtaa heti performance-moodiin, koska grafiikkamoodissa ei oikein FPS silmää miellyttänyt. Hyvältä näytti sitten kuitenkin kaikin puolin tuolla performance-moodilla.

Joku täällä puhui, ettei koskisi yksinpelin lainkaan. Itselläni saattaa mennä juuri toisinpäin, eli moninpeliin ei välttämättä tule koskettua lainkaan. Ne kun tuppaavat näissä olemaan aika paljon saman toistoa, jota harvemmin olen jaksanut. Lähinnä bäfässä olen joskus jaksanut jonkin verran moninpelejä isojen kenttien ja kulkuneuvojen mukana ollessa. Codin moninpeliin tyyliset hektiset ähellykset pienissä tiloissa eivät sitten kuitenkaan kiinnosta pätkääkään. En tosin tiedä millainen tässä tuo moninpeli edes on.
 
Viimeksi muokattu:
No niin nyt sitten classic moodissa pomminplänttiä onhan se ihan Counter Strike vaatii kyllä enemmän reeniä. Moderniin pääsee heti toki sisälle kun se nyt on aikas tuttua nykypäivän peleistä. Kartta pomminplänttiin on hyvin suunniteltu joka on tässä pelimuodossa kaiken a ja o. Matchmacing ei aina ihan osaa laittaa tasa jakoja eli saatta toisella puolen on 8 pelajaa ja toisella jopa vain 4 et siitä pikku murinaa.

Joku täällä puhui, ettei koskisi yksinpelin lainkaan. Itselläni saattaa mennä juuri toisinpäin, eli moninpeliin ei välttämättä tule koskettua lainkaan. Ne kun tuppaavat näissä olemaan aika paljon saman toistoa, jota harvemmin olen jaksanut. Lähinnä bäfässä on joskus jaksanut jonkin verran moninpelejä isojen kenttien ja kulkuneuvojen mukana ollessa. Codin moninpeliin tyyliset hektiset ähellykset pienissä tiloissa eivät sitten kuitenkaan kiinnosta pätkääkään. En tosin tiedä millainen tässä tuo moninpeli edes

Niin ei tälläsiä moninpelejä ole konsoleilla tyyliin CS
 
No niin nyt sitten classic moodissa pomminplänttiä onhan se ihan Counter Strike vaatii kyllä enemmän reeniä. Moderniin pääsee heti toki sisälle kun se nyt on aikas tuttua nykypäivän peleistä. Kartta pomminplänttiin on hyvin suunniteltu joka on tässä pelimuodossa kaiken a ja o. Matchmacing ei aina ihan osaa laittaa tasa jakoja eli saatta toisella puolen on 8 pelajaa ja toisella jopa vain 4 et siitä pikku murinaa.
No juu, CS nyt ei todellakaan ole koskaan iskenyt itselleni ja sen suosiota olen kovasti yrittänyt ymmärtää. Vaan eipä minun sitä tarvitse ymmärtää, kun en vain ymmärrä. Suosittu mikä suosittu, joten paikkansa sillä varmasti on. Eivät ole minulle vain tuollaiset pelit.
 
Ylös Bottom