Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dark Sector [X360]

Vastaus: Dark Sector

Johoo. Tainnut Gears of Warit ja kumppanit aikalailla sotkea pelintekijöiden näkemyksiä, jos eivät ole olleet sotkussa jo vähän aikaa.

Muistatteko vanhat "trailerit" pelistä? Sehän lupaili vaikka minkämoista scifihiippailuherkkua, missä ohjattaisiin jotain kyborgintyylistä tappokonetta. Nättiä oli ja suut loksahteli auki. Kunnes jo silloinkin tajusin, että peliä oli jo siihen mennessä kehitelty aika kauan.

En odota siis mitään kyllä. Annan yllättää, jos siihen pystyy.
 
Vastaus: Dark Sector

Tämäkin on näköjään tulossa 22.1.2008, ainakin kotisivujen mukaan http://www.darksector.com/ itselläni on aika sekavat fiilikset tästä, kun ei oikeen tiedä hommaako vai ei.
 
Vastaus: Dark Sector

Vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta mutta näyttää että voi olla vuoden floppi.

Gears of Warista matkittu paljon juttuja, mutta se ei haittaa koska GoW on niin loistava. Kunhan eivät tee jokaisesta kentästä tuommosta angsti-teini-emo synkkää. Korkeintaan kaksi yö kenttää riittää, muuten se meneen niin tylsäksi. Ja tiedän, synkät kentät luultavasti sopivat "teemaan" mutta silti, lähes jokaisessa videossa on näytetty joko jtn. varastoa/tehdasta tai ukkos-myrsky-sade yhdistelmiä ulkona.
 
Vastaus: Dark Sector

onko pelistä tullut arvosteluja / joku päässyt pelaamaan kyseistä tekelettä?
 
Vastaus: Dark Sector

Eilen sain pelin käsiini ja tänään pelailin ensimmäisen kentän joka oli lähinnä harjoittelua, ja osan toista kenttää.

Peli vaikuttaa aika mielenkiintoiselta ja Gears of War tyyliseltä. Suojaan pääsee ja sieltä myös ammutaan. Pitemmittä puheitta huonoimmiksi puoliksi ylsivät kuitenkin hieman outo tähtäys, joka voi johtua siitä, että en kerennyt siihen vielä täysin tottua. Toinen puute on suojasta ampuminen: suojasta ei voi siis nostaa pelkkää asetta ampuakseen vaan pitää tähdätä. Viholliset eivät satu olemaan helpointa kastia, joten blind fireä tulee ikävä. Glaive on kuitenkin se pelin uudistus ja se on ihan mukava kapistus. Omaperäinen idea oli tehdä vihollisten pudottamista aseista vain hetkeksi toimivia. Itse ihmettelin tätä aluksia, mutta se taitaa olla pelkkä kehotus pelintekijöiltä käyttää pistoolia ja glaivea.

Grafiikat ja äänet ovat pirun hienoja ja veri lentää, kuten Gears of Warissakin.

Kirjoittelen lisää kommentteja kun peli on pelattu läpi.
 
Vastaus: Dark Sector

tuli itekkin tuossa kaverilta otettua lainaan tämä eilen (tänään menikin läpi) ja ihan mukiinmenevää parin illan aivot narikkaan mättöähän tämä, putkessa mennään mutta tyylikäs minun mielestä oli, parempi vaan että oli tälläinen normipitunen muuten ois voinut ruveta puuduttamaan tosin hahmo oppii aina pikku niksejä pelin edetessä niin piristää aina kun voi vaihdella pikkusen tyylejä millä lahdata porukkaa ja kyllä niillä rynkyillä ym. saa myös ihan mukavaa jälkeä aikaan varsinkin kauas kun ei siinä glaivessakaan range ihan loputon ole tosin pislakin tuntu suhkot tarkalta...
 
Vastaus: Dark Sector

Satuinpa nyt viikonloppuna hommaamaan tämän pelin kun 15 € hintaan sain. Peli vaikuttaa ihan lupaavalta, mutta nyt olen jo alkutaipaleella hieman jumissa. Eli olen siinä kohdassa, missä olen siellä satamassa mennyt talon läpi toiselle puolelle kenttää ja siellä on sitten joku pakettiauto, mutta mistään en mitään uutta ovea tms. ole löytänyt. Neuvokaas vähän.
 
Vastaus: Dark Sector

Satuinpa nyt viikonloppuna hommaamaan tämän pelin kun 15 € hintaan sain. Peli vaikuttaa ihan lupaavalta, mutta nyt olen jo alkutaipaleella hieman jumissa. Eli olen siinä kohdassa, missä olen siellä satamassa mennyt talon läpi toiselle puolelle kenttää ja siellä on sitten joku pakettiauto, mutta mistään en mitään uutta ovea tms. ole löytänyt. Neuvokaas vähän.

Itekkin tuli jumitettua parissa kohdassa, kannattaa katsoa youtubesta gameplay videoita itse en olisi varmaan ilman niitä pääsyt peliä läpi. Oletko katsonut ettei missään ole luukkua mistä pääsisi maan alle? Ite vedin pelin läpi noin 1kk sitten joten aika tuoreessa muistissa tapahtumat.
 
Ylös Bottom