Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Def Jam Vandetta

Aika hyvät mahdollisuudet tuolla menestyä, kohdeyleisö on ainakin yksi isoimmista PS2lla, 12-15 vuotiaat pojat veikkaisin? Länsimaisia mätkintöjä muutenkin näkee suhteellisen vähän.
 
noh..mie oon koht 17..mut en mä tiiä..meth ja red on vaa mun lempi artisteja..ja muutenki..sillo joskus tykitin sitä taste painii:D
mut joo..hyvält vaikuttaa
 
Tämä on ihan tavallinen vapaapaini peli. Ei siis yhtään taste painin tapainen. Painiseura WWE osti WCW:n joten lisenssi meni kankkulan kaivoon, mutta painipelin ydin oli jo valmiina, joten tyypit ostivat Def Jam lisenssin. Rappari vapaapainia siis, ja ihan varmasti myy.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Tämä on ihan tavallinen vapaapaini peli. Ei siis yhtään taste painin tapainen. Painiseura WWE osti WCW:n joten lisenssi meni kankkulan kaivoon, mutta painipelin ydin oli jo valmiina, joten tyypit ostivat Def Jam lisenssin. Rappari vapaapainia siis, ja ihan varmasti myy.

Joo kyl mä sen tiiän. Mainitsin vain et tuli pelattuu sitä pelii sillo:p
 
Joo kyllähän toi peli vaikuttaa ihan kivalta.... Vois ehkä ostaakki... Sit täytyy tykittää kokoajan Methodil ja Redmanil. Eiköhän toi tuu saamaa hyvät arvostelut..... Sibel Sä OOT KUNKKU
 
HAHAA!!! oonhan mä aika kunkku..jeps..alkaako puti jo noi räbä ajat tulee mieleen..:D jeps..mut soittele täs joku päivä:D
 
Olin hieman yllättynyt, kun toi sai IGN:ssä niinkin korkea pisteet kuin 8.9. Kehuttiin jopa hyväksikin painipeliksi, eikä pelkäksi nimillä ratsastavaksi roskaksi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan remform
Olin hieman yllättynyt, kun toi sai IGN:ssä niinkin korkea pisteet kuin 8.9. Kehuttiin jopa hyväksikin painipeliksi, eikä pelkäksi nimillä ratsastavaksi roskaksi.
Itse en kyllä ihmettele ollenkaan, koska pelinhän on tehnyt Anchor ja mm. Smackdowneista tuttu Yukes yhteistyössä. EA Big todennäköisesti toimii vain julkaisijana.
 
Sainpas sen pelin tänään! :D Promo- versio kylläkin, mutta peli kuin peli. Redmanilla eikä Method Manilla pääse heti pelaamaan, vaan pitää pelata kautta. Näppäimet oli alussa vähän hukassa, eiköhän sekin kohta luonnistu... Juoksuanimaatiot on vaan täysin p*rseestä, muuten liikkuvuus on hyvää.
Ja jos ette usko niin, todisteenkin voin antaa...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Itse en kyllä ihmettele ollenkaan, koska pelinhän on tehnyt Anchor ja mm. Smackdowneista tuttu Yukes yhteistyössä. EA Big todennäköisesti toimii vain julkaisijana.
Eikös Def Jam Vendetta ole Aki:n käsialaa eikä Yukes ole kehitykseen osallistunut ollenkaan?

Ihan mielenkiintoiselta peliltä vaikuttaa, mutta pelin kesto hieman pelottaa. Jaksaako tuota pidemmän päälle yksinpelinä pelata? Uusinta smäkkiä tuli aika kauan pelattua, kiitos erittäin pitkän season moden.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Maxx
Eikös Def Jam Vendetta ole Aki:n käsialaa eikä Yukes ole kehitykseen osallistunut ollenkaan?
Aivan, Akin käsialaa on siis peli. Mitäköhän sekoillut tuossa edellisessä viestissä...
 
Missä ovat 50 Cent, Jay-Z, Ja Rule, Eminem, Twista, 2Mex, 2Pac, P Diddy, Xzibit ja kaikki muut? Voiko pelissä edes luoda omaa hahmoa, että nuo voisi siihen tehdä, kun ainakaan tuolla sivulla en huomannut mitään. Oikeastaan vain DMX, Joe Budden, Method Man, Redman, Ghostface Killah, Ludacris ja Scarface olivat tuttuja kun nopeasti katsoin, tosin joku saattoi jäädä pois vahingossa tuosta listasta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan 50 Cent
Missä ovat 50 Cent, Jay-Z, Ja Rule, Eminem, Twista, 2Mex, 2Pac, P Diddy, Xzibit ja kaikki muut?
Huomaa pelin nimi: Def Jam Vendetta. Def Jam on levymerkki ja nuo ylläolevat räppärit eivät levytä kyseiselle merkille (lukuunottamatta Ja Rulea, Def Jam kun taisi ostaa Murder Inc.:in?).
 
NewsFlash

Def Jam Vendetta saa jatkoa 01.04.2004

Electronic Arts on ilmoittanut hiphop-mättö Def Jam Vendettan saavan jatkoa syksyllä kaikilla kotikonsoleilla.

Def Jam Vendetta II:n uusi pelimoottori antaa pelaajalle mahdollisuuden muokata taistelutyylejä ja uusi tarina vie tappelut kehistä kaduille. Pelistä löytyy yli 70 pelattavaa hahmoa, joista puolet on mallinnettu oikeista hoppari-staroista, kuten Busta Rhymes, Lil' Kim, Ludacris, Method Man, Redman ja Snoop Dogg.
 
Ylös Bottom