Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Demon's Souls Remake

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 5945
  • Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet
    ps5
Taitaa olla tämän hetken odotetuin peli itselle ja ainoa "Souls" sarjan peli joka on kokematta. Bloodbornen laskisin kaikkien aikojen top 5 peleihin, joten katsotaan miten lähelle Demon's Souls pääsee.
 
Tässä Remaken tekijä kertoo taustoja. Ovat pyrkineet pysymään uskollisena alkuperäiselle pelille, tosin päivittämään sen tälle pelaajasukupolvelle. Kaksi grafiikkamuotoa 4K/30 fps, ja dynaaminen 4K/60 fps ruudunpäivityksellä. Tunto- ja kuuloaisti on huomioitu uusien ominaisuuksiensa kautta. Tunnet uudella tavalla kuinka metalli osuu metalliin. Paras kommentti lopussa "tunnet mitä tapahtui ennen kuin huomaat sen ruudulta".

 
Tässä Remaken tekijä kertoo taustoja. Ovat pyrkineet pysymään uskollisena alkuperäiselle pelille, tosin päivittämään sen tälle pelaajasukupolvelle. Kaksi grafiikkamuotoa 4K/30 fps, ja dynaaminen 4K/60 fps ruudunpäivityksellä. Tunto- ja kuuloaisti on huomioitu uusien ominaisuuksiensa kautta. Tunnet uudella tavalla kuinka metalli osuu metalliin. Paras kommentti lopussa "tunnet mitä tapahtui ennen kuin huomaat sen ruudulta".


Kuulostaa kyllä äärimmäisen lupaavalta. Nyt reagointi ei tule enää perustumaan pelkästään näkö- ja kuuloaistiin. Jos ovat saaneet tämän toimimaan hienosti, niin kyllähän siinä voidaan jo pienestä mullistuksesta puhua.

Saattaa olla, että tämä säilyttää uuden sukupolven parhaan pelin paikan aina sinne Cyberpunkin nextgen-versioon saakka.
 
Taitaa olla tämän hetken odotetuin peli itselle ja ainoa "Souls" sarjan peli joka on kokematta. Bloodbornen laskisin kaikkien aikojen top 5 peleihin, joten katsotaan miten lähelle Demon's Souls pääsee.

Bloodborne löytää itselläkin tiensä helposti viiden parhaan joukkoon, käynyt monesti mielessä että tekisi mieli palata pelin maailmaan kun tämän trailereita kattoo :D
 
Vitosen boost-modella ja mahdollisesti vielä 60fps, olisi varmaan uudelleen kokemisen arvoinen.

Voisi yrittää kyllä päästä DLC:n läpi :D kauhistuttaa pelkkä ajatuskin että sinne satamaan pitäisi palata.
 

Elikkä ihan Espanjalaisesta lähteestä niin RT tukea peli jää ilman.

Edit: kun tilannetta taas miettii niin kuten tuli aivan toisesta aiheesta @Dragonfly kanssa keskusteltua niin mielummin esim tälläisessäkin pelissä niin parempi on keskittyä muuhun kuin siihen mitä lätäkössä tapahtuu.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Edit: kun tilannetta taas miettii niin kuten tuli aivan toisesta aiheesta @Dragonfly kanssa keskusteltua niin mielummin esim tälläisessäkin pelissä niin parempi on keskittyä muuhun kuin siihen mitä lätäkössä tapahtuu.
Juuri näin. Jos syystä tai toisesta Ray Tracingiä ei saada ympättyä, niin kyllä se on ensimmäinen, mikä kannattaa tiputtaa pois. Varsinkin jos tällä saadaan resoluutio ja ruudunpäivitys pysymään tasaisempina.
 
Kyllähän tämä RT:n puute nyt viimeistään varmisti sen, että 60FPS modella tulee peli pelattua läpi. :)

Näin tulee varmaan itsekkin toimittua, nytkö on nähnyt nuo videot missä Xbox One X versiota verrattiin Series X konsoliin ja RT pääsi rooliin yöelämässä niin ei se ainakaan vielä itsellä saa innostusta lähtemään laukalle. Ehkä tulevaisuudessa sitten tai viimeistään Pro ja XX konsoleilla vai mitkä lie nimet tulevat :D voihan se olla myös että RT:stä on tulossa eräänlainen mörkö eli boogeyman joka tulee näillä tehoilla esille vain yöllä ja pimeällä koska se ei kestä päivänvaloa.
 
Ray tracingissäkin on eroja, kevyt RT nyt ei ihmeitä tee, ja kunnon RT vie hirveästi resursseja.
 
Ray tracingissäkin on eroja, kevyt RT nyt ei ihmeitä tee, ja kunnon RT vie hirveästi resursseja.
Joo, tässä tulevan sukupolven kynnyksellä on jo nähty, että Ray Tracingiä tuodaan esim. vaan osalle pinnoista. Niille mistä saadaan eniten heijastusta. Kun taas sitten niin sanottu full path RT, jota esiteltiin Minecraftilla vie niin paljon resursseja, että en tiedä kuinka hyvin uuden sukupolven konsolit sellaiseen pystyvät vähänkään graafisesti vaativimmissa peleissä. Toisaalta Watch Dogs Legionin RT näyttää aika hyvältä, joskin ruudunpäivityksen kustannuksella.

Demon's Souls on hienon näköinen peli joka tapauksessa, joten kyllä tässä ennemmin ottaa korkeamman ruudunpäivityksen. Se kun auttaa jo osaltaan pysymään hengissä ihan vaan sulavuudellaan.
 
Peliohjaimen haptinen palaute välittää tuntoaistimuksena sen kun osut örkkiä perille asti. Hahmottaminen ei perustu yksin siihen mitä näet ja kuulet ruudulta.

”You can feel it in your hands when you make a perfect parry to give you the counterattack. You can feel the block was correct. I hit home. I felt it hit home. I know I gave that boss damage, and I can get out there, move back and wait for their attack to come in. So it actually makes the gameplay better and it makes the game feel a little bit easier.”


 
Viimeksi muokattu:
Pelikotelon takakansi. Siellä erikseen ilmoitetaan: PS Plus tarvitaan verkkopeliin, tuki ohjaimen lisätärinöille ja mukautuville liipaisimille. Kokoa on 66 GB (Bloodborne 25,3 GB, Dark Souls 3 50 GB).

El7p_EzWMAEEG_2
 
Viimeksi muokattu:
Pelikotelon takakansi. Siellä erikseen ilmoitetaan: PS Plus tarvitaan verkkopeliin, tuki ohjaimen lisätärinöille ja mukautuville liipaisimille. Kokoa on 66 GB (Bloodborne 25,3 GB, Dark Souls 3 50 GB).

El7p_EzWMAEEG_2
Dark Souls 3 tosin vie vain n. 22 gigaa kovotilaa. Ja tuokin taisi olla kaikkine lisäreineen.
 
Ylös Bottom