Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Raid Ensikertalaisille! (PS4 ja XOne)

Foeman

New Member
funny_wtf_cat_with_a_gun_riding_an_unicorn-800x450.jpg


Hei kaikki KonsoliFIN Yksisarviset! Onko sinunkin kirsikkasi jäännyt puhkaisematta? Vai oletko vielä Kohtaloasi etsivä Suojelija?

Tavoitteena olisi (vihdoin ja viimein!) ottaa Raidia sarvista ja kaataa se turvalleen asvalttia vasten. Tähän vaaditaan tietenkin hyvää porukkaa ja tämän ketjun tarkoitus on kasata yhteen jengiä, joka ei ole vielä läpäissyt Raidia. Mitä vähemmän tiedät tulevasta, sen parempi! Näin kokemus on kaikille osapuolille mahdollisimman uusi ja ihmeellinen.

----

Ensimmäisenä kutsuu tietenkin Vault of Glass!

Meitä on varauksella jo parin tyypin heimo valmiina haasteseen. Nyt tarvittaisiin siis ainakin 3-4 ensikertalaista mukaan. Ikää on hyvä löytyä sieltä paristakympistä eteenpäin. Mikki ja kommunikaatio kuuluvat yleissivistykseesi. Etkä luovuta heti ensimmäisen, toisen tai kolmannenkaan epäonnistumisen jälkeen. Tältä reissulta haetaan tiimityötä, tutkiskelua ja fiilistelyä. Huijarit, juustomiehet ja muut petterit: älkööt vaivautuko.

Koska kiire ei ole ollut tähänkään mennessä, niin ei sitä pidetä vieläkään. Katsotaan miten saadaan possea ja sumplitaan aikatauluja sitten täällä. Meikälle parhaat ajat ovat: Ti, Ke, To, Pe ja La klo. 21->. Joustoa harjoitetaan tarvittaesssa. Valmiina oikeastaan heti sen viikon alusta kun A-Tiimi saadaan kasaan! Raidia voisi aloitella heti alkuviikosta. Viikonlopuksi sitten tarvittavat supersessiot. Tähän ekaan kertaan menee varmasti useampi tunti.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Destiny: Raid Ensikertalaisille! (PS4)

A-kotka mukaan tänään. iltapäivä-ilta :)
ja siis ensikertalainen olen.
 
Vastaus: Destiny: Raid Ensikertalaisille! (PS4)

Ei varmaan näin nopeasti saada vielä neitsytmatkaa pystyyn. Fiksuinta aloittaa rupeama vasta tiistain restoinnin jälkeen.

Mutta varataan AKotkalle paikka, jos haluat liittyä meidän sekalaiseen seurakuntaan tässä jokin päivä/viikko? Minkälaisilla ajoilla olisit arkisin ja vkloppusin onlinessa?

Jos ei saada tiimiä täyteen ensikertalaisia, niin voidaan täyttää tyhjät paikat veteraaneilla. Huttu ainakin ilmoitti mielenkiintonsa. Kunhan tyypit eivät tule sinne vain pätemään ja juoksuttamaan. ;)
 
Vastaus: Destiny: Raid Ensikertalaisille! (PS4)

Ensi viikolla kävisi torstaista eteenpäin kaikki päivät. Raid-neitsytkin olen. :)
 
Vastaus: Destiny: Raid Ensikertalaisille! (PS4)

Kannattaa koota ensimmäiseen kierrokseen vain sellaisia joilta kokemus myös puuttuu. Tutkiminen ja ratkaisujen etsiminen on raidin suola vielä silloin. Myöhemmin enempi läpijuoksua.
 
Vastaus: Destiny: Raid Ensikertalaisille! (PS4)

Ei varmaan näin nopeasti saada vielä neitsytmatkaa pystyyn. Fiksuinta aloittaa rupeama vasta tiistain restoinnin jälkeen.

Mutta varataan AKotkalle paikka, jos haluat liittyä meidän sekalaiseen seurakuntaan tässä jokin päivä/viikko? Minkälaisilla ajoilla olisit arkisin ja vkloppusin onlinessa?

Jos ei saada tiimiä täyteen ensikertalaisia, niin voidaan täyttää tyhjät paikat veteraaneilla. Huttu ainakin ilmoitti mielenkiintonsa. Kunhan tyypit eivät tule sinne vain pätemään ja juoksuttamaan. ;)

Juu mä tulen paikkaamaan jos ette saa tiimiä kasaan neitsytmatkallenne. Täten lupaan ja vannon että mennään täysin teidän ehdoilla ja tahdilla, saatte itse pohtia ratkaisut ja ihmetellä rauhassa, sanotte vaan mihin suuntaan mun piippuni niin hyvä on :)
 
Vastaus: Destiny: Raid Ensikertalaisille! (PS4)

Ensi viikolla kävisi torstaista eteenpäin kaikki päivät.
Tämä on passeli aika varmasti monille? Esim. torstai illalla ensimmäiset lämmittelyt ja pe-la illasta sitten väännöt pikku tunneille.

Mun puolesta voitaisiin yrittää tätä jo tulevalla viikolla. Eli Vault of Glass iltasessiot päiville 5. -7.3.?

Mites Tussukotka, pääsisitkö linjoille tuollaisina päivinä? Tricheor ei ole vielä aivan satavarma. Mutta sut saadaan mestoilla varmasti ainakin parina iltana. Jos AKotka liittyy seuraan (?) niin sittenhän meitä olisi kasassa jo viisi (meikä ja Kabanossi mukaan laskettuna). Eli uupuu vain yksi. Tai oikeastaan kaksi. Parempi varautua kuin varmistaa. Huttu toimii sitten hyvänä tuurajana!

Kannattaa koota ensimmäiseen kierrokseen vain sellaisia joilta kokemus myös puuttuu.
Jep, tämä olisi päämäärä! Toivottavasti saadaan peeloporukka kasaan.
 
Vastaus: Destiny: Raid Ensikertalaisille! (PS4)

Nämä ajat sopii A-kotka nimimerkille.
Oon torstaina vapaana klo 17 alkaen ja perjantaina 19 nurkilta eteenpäin.
vkl oon lähes poikkeuksetta vapaana pelaamaan.

Joka arkipäivä oon pelaamassa viimeistään 21:00 ja vkl menee aika pitkälti pelissä. :cool:
 
Vastaus: Destiny: Raid Ensikertalaisille! (PS4)

Ai perhana! Unohdin olevani torstainakin töissä aamusta iltaan. :/ Eli vasta perjantaina kävisi meikälle. Mutta jos saatte porukkaa kasaan jo aikaisemmin, niin ei tartte mun takia jättää pelaamatta. Kyllä sinne Raidiin vielä ehtii. :)
 
Vastaus: Destiny: Raid Ensikertalaisille! (PS4)

Torstaista en ole satavarma, mutta perjantai-lauantai pitäisi sopia hyvin.
 
Vastaus: Destiny: Raid Ensikertalaisille! (PS4)

No mutta pe-la super-sessiot käy mulle ihan hyvin. Tossa pystyy kuitenkin parhaimmillaan hakkaamaan yhtäjaksoisesti pikkutunneille saakka. Mites muut?

Alkuviikosta jäisi nyt siis hyvin aikaa tyyppien päivittämiseen. Saan oman Warlockini perjantaihin mennessä mahdollisesti jo tasolle 30. Ja jaloissa pyörii noi kaksi 27 ja 28 tason titaania. Eli 26 Raid luulisi olevan täysin voitettavissa. Ja onhan tuossa tietenkin su-ma aikaa viimeistelyyn. Jos veto loppuu öisin kesken. Ei lähdetä tuota kuitenkaan väkisin suorittamaan. Katsotaan miten pitkälle päästään ja pelataan lisää sen mukaan. Mulle tosin sopii hyvin myös viikonlopun päiväajat. Raidissa on ilm. checkpointit, joten sitä ei tarvitse kerralla edes läpäistä. Kunhan maratoonin saa suoritettua ennen tiistain restointia. Sittenhän homma on aloitettava taas alusta.

Tässähän meitä olisi nyt jo hyvä tiimi pystyssä. Niin pyritään saada se kentälle mahdollisimman äkkiä. Jos ei löydetä kuudetta tai muita ensikertalaisia niin Huttu pääsee tuuramaan.
 
Vastaus: Destiny: Raid Ensikertalaisille! (PS4)

Perjantaina olen kotona 3 jälkeen ja avokki lähtenee viikonlopuksi pois, joten rauhassa saa pelata. Perjantaina pitää kyllä pienet päikkärit vetää, että jaksaa tarvittaessa koko yön räiskiä.
 
Vastaus: Destiny: Raid Ensikertalaisille! (PS4)

Mua vois kiinnostaa kans. Muutamaan otteeseen olen vaultin läpäissyt, mutta edellisestä kerrasta on niin kauan jo aikaa, että eihän vanha varmaan muista siitä enää mitään.

Crotan suhteen olen sitten täydellisen neitseellinen. Jos siis satun kelpaamaan näillä meriiteillä mukaan.

Tässä on muutenkin ollut aika pitkä tauko viime pelikerrasta Destinyn parissa, niin olisi kivaa saada pientä kipinää taas hommaan. Tietenkin jos ennen loppuviikkoa löytyy joku täysin neitseellinen, niin kannattanee laittaa meikäläisen edelle. :)
 
Vastaus: Destiny: Raid Ensikertalaisille! (PS4)

Mikäli ette saa ryhmää täyteen ensikertalaisia niin voin tulla auttamaan jos on tarvetta perjantai-iltana.

Olen kyllä jo vetänyt raidin muutamaan kertaan läpi mutta lupaan pitää turpani kiinni ja edetä ensikertalaisten ohjeiden mukaan mutta voin myös neuvoa jos niin halutaan.
 
Vastaus: Destiny: Raid Ensikertalaisille! (PS4)

Muutamaan otteeseen olen vaultin läpäissyt, mutta edellisestä kerrasta on niin kauan jo aikaa, että eihän vanha varmaan muista siitä enää mitään.
Vanhahan on melkein sama asia kuin ensikertalainen. :D

Sut voi heittää hyvin tuon tuuraslistan kärkeen. Juholla ja Hutulla on läpäisyjä varmasti enemmän takana.

Eli tällä hetkellä kokoonpano olisi tälläinen:

  1. AKotka
  2. Tussukotka
  3. Tricheor
  4. Kabanossi
  5. Foeman
  6. *Vapaapaikka. Täytetään ensikertalaisella tai tarvittaessa tuurajalla.
Tuurauslista:

  1. maagiset
  2. Huttu
  3. Juhohfin
Jos näillä lähtisi perjantaina liikkeelle klo. 21? Voin aloittaa kokoontumisen jo 20:30. Saadaan kaikki Tornin kautta sitten peliin.

Crotan suhteen olen sitten täydellisen neitseellinen. Jos siis satun kelpaamaan näillä meriiteillä mukaan.
Tämä tietenkin seuraavaksi! Tosin Crotaan tiimi pitää kasata uusiksi. Tussukotkalla ja Tricheorilla ei ole lisäriä, joten ne putoaa Vaultin jälkeen pelistä pois.

Mutta mehän voidaan varata paikat jo tuohon kun sen aika koittaa. Eli Crotaan jatkamassa ainakin maagiset ja Foeman.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Destiny: Raid Ensikertalaisille! (PS4)

Täällä olisi yksi jolla on Crota ja Vog läpäisemättä, joten voisin pelailla, ellei mitään yllättävää menoa tule. Pelailen 31 lvl warlock
 
Vastaus: Destiny: Raid Ensikertalaisille! (PS4)

Määhän oon Crotassa ollut mukana kertaalleen. Kahdestaan vedettiin (minä joka välissä kuolleena sitten loppupätkän ja 32 levelinen veti loppuun... )Siksi nuo Raid-saappaat.
Oon mukana ja tahon tehä itte koko crotan ;)
 
Vastaus: Destiny: Raid Ensikertalaisille! (PS4)

Täällä olisi yksi jolla on Crota ja Vog läpäisemättä, joten voisin pelailla, ellei mitään yllättävää menoa tule.
No niin. Sä olet kuudes jäsen! Eli tällä mennään (ainakin alustavasti, koska ainahan suunnitelmat muuttuvat):

  1. AKotka
  2. Tussukotka
  3. Tricheor
  4. Kabanossi
  5. Foeman
  6. gezne
Perjantaina klo. 21 aloitetaan.

Kahdestaan vedettiin (minä joka välissä kuolleena sitten loppupätkän ja 32 levelinen veti loppuun... )
Miten helkutissa te olette Crotan vetäny kahteen pekkaan?! :D

Onhan sulle varmasti Vault vielä läpäisemättä? Meinaan mitään juustoilijoita me ei kyllä oteta tähän reissuun mukaan. Sellaista peliseuraa voi etsiä jostain muualta.
 
Vastaus: Destiny: Raid Ensikertalaisille! (PS4)

Mää olin joka osiosa alusa mukana ja lopun köllötin kuollena.
Sitä toista en oo edes nähnyt. Molemmissa oon siis oikeesti aloittelija. :rolleyes::confused::cool:
 
Vastaus: Destiny: Raid Ensikertalaisille! (PS4)

Noniin teillähä näyttää olevan kööri kasassa, hyvä :) Mä voin ainakin Crotaan tulla messiin, sieltä tippuville matskuille on käyttöä, mutta sama diili, ensikertalaiset saavat tehdä ajattelutyön ja minä vaan ammun ja kaivan nenää :)
 
Ylös Bottom