Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Vinkkejä Grindaukseen

Azerach

Hei.

Ajattelin että voisi helpottaa monen elämää jos jaettaisiin helpoimpia tapoja löytää tiettyjä materiaaleja ja esineitä.

Bunglen foorumilta löytyykin jo aika kasa opetuksellisia videoita joten pistetään ketju tulille niiden avulla:
lähde: https://www.bungie.net/en/Forum/Post/69356637/0/0

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Vinkkejä materiaalien keräämiseen

Kuu kentässä kun lähtee aloituspaikalta oikealla sinne paikkaan missä on se pieni pyöreä torni. Siinä kun juoksee edestakaisin ja tutkii luolat ja sisätilat niin laatikoita ilmestyy kokoajan, saa hyvin heliumia ja rahaa.

Vastaus: Destiny: Vinkkejä materiaalien keräämiseen

Kätevä laskuri, pitää kokeilla kohta pitääkö paikkaansa.

Jotensakin piti. Muutaman minuutin kun odottelee tuon yli, niin alkoihan ne. Mothyard ja divide olivat varmimmat.

Jotensakin piti. Muutaman minuutin kun odottelee tuon yli, niin alkoihan ne. Mothyard ja divide olivat varmimmat.

Itse olen käyttänyt kyseistä karttaa, jonka pohjalta kyseinen laskuri on tehty. Kartta näyttää ne ajat, millon kannattaa lähteä siirtymään.

Pystyisiköhän näitä Public Eventtejä ennakoimaan taivaan värien vaihtelulla.

http://imgur.com/V7uXKGq

I was able to max out my Vanguard Marks in under 4 hours today while i was farming Public events ive been farming ascendant items for a couple hours every day this way for a few days now. Today i discovered it can be used to max out marks but in order to do this you need to be high enough level to solo the public events on earth, if not need some one to help. This is much easier to do as a party but its not hard to solo just make sure you have arc weapons for the captains. Here is the break down of the hour loop i used

There are two spawns on earth that you can pretty much set your watch to, and thats the Mothyards (Warsat/enemy/crew) X:00 and X:30 and the Divide (walker) X:10-15 X:40-45.

There are four other spawns that are hit or miss, the Steppes (Warsat/enemy/crew) X:15-:25 and X:45-55 forgotten coast (Warsat/enemy/crew) X:35-40 and Skywatch (Warsat/enemy/crew) X:00-:05

X:00 Mothyards: I start my loop at the Mothyards a couple minutes before :00 sometimes this one comes a minute or two early or a minute or two late but it always shows up. if you kill this one early enough you can make it to the skywatch for the X:00-05 event if not then you can move on to the divide for the walker

X:10 Divide: You want to get to around X:10 or so if you can, the walker unusually doesn't show up until X:15 but sometimes hes early.

X:15-25 Steppes: Here you want to hang around the steppes, sometimes an event will show up sometimes it wont, its really hit or miss if no event shows up by X:27 head over to the mothyards.

X:30 Mothyards: As before this one is sometimes a a minute or two late/early but it always shows up. when are done with this you to need to head to the forgotten coast as quickly as you can.

X:36 Forgotten coast: this one usually spawns right at :X36 its been late once or twice but if its not out before X:39 its not coming and you need to hurry on to the divide either by orbiting and coming back or really fast on sparrow.

X:40-45 Divide: This is the walker again its pretty simple after you are done head to the Steppes like before as quickly as you can

X:45-55 Steppes: This is the last one, ive seen this one only a couple of times it rarely spawns, but i have seen it.

I'm sure there might be better public event loops to do out there but this is the one that i came across. You will get at least 16 marks an hour and will probably average over 20/hr depending on your luck. Either way i figured i pass on my knowledge to others.

a couple of notes:

the kill the enemy before the checkpoint is the hardest of the events and the only one ive ever gotten less than gold. to beat this event solo you need arc weapons because he gets his shield back up very quickly

you get 4 marks for gold 3 for silver 2 for bronze

There appears to be a cap on ascendant items per day after first 90 minutes i stopped getting them

Tämä oli paras ohje, minkä löysin maassa olevien Public eventtien farmaamiseen. Tänään pelasin n. 2,5h tätä rataa ja 15 eri tapahtumassa tuli oltua.
Menetin muutaman tapahtuman, kun kuvittelin taivaan rannan tummenemisen johtavan Public Eventtiin ja jäin sitä odottelemaan. Pari kertaa ennen Public Eventtiä tuli ns. yö ja kartta alkoi pimentyä 10 minuuttia ennen tapahtuman alkua.

Reddit 1 - linkki lainattuun tekstiin

Reddit 2

Destiny: Grindaus

Peli kun on grindaus painoitteinen peli, niin missä porukka grindailee? Itte hakannu Earthin tehtävää The Dark Within hyvin putoo kamaa ja kaiken paras tehtävä kun ei kestä ku noin 5-10min. Niin ja kantsii antaa sen wizardin tappaa sut niin pääsee aina uusiksi vetään checkpontista ja taas vihut kasaan ja dropit taskuun =). Vaikeus tasoo voi tietenkin tehtävässä nostaa.

Vastaus: Destinyn grindaus mestat

Nopeita ja hyväksitodettuja grindipaikkoja ym. materiali-infoa on listailtu jo aiemmin tänne ketjuun:
http://www.konsolifin.net/bbs/destiny-yhteiso/111844-destiny-vinkkeja-materiaalien-keraamiseen.html

Itse olen tehnyt maan chestloot runeja useasti, lisäksi maan public event- looppia on tullut juostua ja tehtyä jonkun verran. Maan Patrolissa Skywatch -alueella on myös eräs luola mistä spawnaa hyvä nippu hiveja joita pudotella sinisten engramien saamiseksi ja tornin cryptarchin levuttamiseksi. Sain kyseisestä luolasta itseasiassa viime kerralla public event -runin ja luolafarmauksen yhteydessä lilasta engramdropista exotic autoriflen (monte carlo). Aiemmat lilat ovat antaneet pelkkää sinistä gearia, niin tuo exo autorifle oli kyllä melkoinen ylläri :)

---

Vinkkejä materiaalien keräämiseen- ja Grindaus-ketjut yhdistetty Vinkkejä Grindaukseen-ketjuksi. / Destiny-Ylläpito

Ylös Bottom