Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Foxi

Jäsen / [FL]
Oliko sunnuntai suhareita paikalla?? Viestiä nimelle Foxix niin laitetaan skabat pystyyn.
 
Täällä saapi sopia rälläily sessioita etukäteen ja ottaa kantaa niihin liittyvistä asioista kuten autoluokat, asetukset ja radat.

Mä avaan pelin tästä nyt toteamalla, että joskus kuuden maissa tänään aattelin mennä viivalle. Jos paikalla 3 tai alle, niin mennään tiimillä voittaan ulkolaisia. Jos taas 4 tai yli suomalaista jäbää paikalla, niin olisin privasession kannalla jossa ajeltas vähän kaikenlaista yksilönä ja tiiminä.
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Olisiko kenelläkään kiinnostusta tänään keskiviikkona tulla skabailemaan tossa klo 21 kieppeillä?
Jos porukkaa näkyy linjoilla, niin laittelen kutsuja.

Olen laittanut kaikille kaveripyynnön jotka ovat laittaneet nimensä DIRT 2 PSN-pelaajanimet ketjuun.
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Mjooh itsekkin voisin tulla törmäilee.
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Sori, myöhäistyin. TamU - HJK peli, ja sieltä kotia kerkiäminen kesti kauemmin kun luulin. Laitan serverin pystyyn jos kukaan muu ei ole sitä laittanut....
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Kyllä pelti kolisi eilen! :D Itekkiin suoraan asennuksen jälkeen nettiin pelailemaan! :p Koskas porukka pelailee taas uusiksi? :rolleyes:
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Käviskö tänään klo 16.00 tai 17.00?

edit: Neljän aikaan ei pelaajia näkynyt, koitetaan toinen kerta...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Eilen ei tuohon aikaa kerkenny kylläkään, mutta iltasella olin kyllä linjoilla! Onkos sunnuntai ilta suhareita tiedossa?! :D
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Eilen ei tuohon aikaa kerkenny kylläkään, mutta iltasella olin kyllä linjoilla! Onkos sunnuntai ilta suhareita tiedossa?! :D

Lauantai-Sunnintai illat sopis mulle.

Olisko mitään mahista pitää tästä jotain turneeta?
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

LA ja SU käy täällä. Tänään tilanne riippuu siitä toimiiko MAGin servut. Eilen en päässyt, muilla oli kivaa -> mulla oli kivaa Dirtin yksinpelin kanssa.

EDIT: Servut toimii MAGissa mut ei jotenkin inspaa. Eli jos jollakin innostaa tänään vääntään Soraa niin kaverikutsua vaan, ni pannaan hervottomat rallikinkerit pystyyn.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Laitan Partyn nyt pystyyn, sinne vaan kaikki joutilaat mukaan rälläämään!
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Unihiekat silmistä ja soraa tilalle!! Täällä on privaservu valmiina, viestejä mulle niin inviä tulloo. :)
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Sunnuntai ilta sopisi mulle hyvin! Heitelkää jotain kellon aikoja! ;)
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Olisiko tänään porukkaa linjoilla klo 19:00 eteenpäin? Emäntä olisi tuolloin menossa, että jos saisin kotiaskareet tehtyä siihen mennessä niin voisi huoletta kurvailla :p
 
Ylös Bottom