TUHOMURSU
KonsoliFIN Alumni
Demo pihalla.
Periaatteessa ihan ok, hieno kuin mikä ja taisteleminen oli jopa ihan toimivaa. Heavenlystä ei ole kokemuksia, mutta Enslavedin suurin pöpö oli aneemiset taistelut. Demon jälkeen taisi aueta se kaikkein vaikein vaikeusaste, mutta sitä en ehtinyt testaamaan. Toisiksi vaikein ei kuitenkaan edellyttänyt käytännössä paljoakaan.
Taistelemisen helpoous oli ehkä se ainut huono maku mitä itselle jäi, mutta kyllähän tämä hankintaa menee jo ihan kenttäsuunnittelun ja presentaatiok vuoksi. Upeata settiä. Kamera tosin teki temppujaan taas ja saattoi vaihtaa todella typerästi vinkkeliä kun heittokoukuilla jonnekin kiipesi. Kameran liikkumisalue oli muutoinkin jotenkin ahdas ja pieni, esimerkiksi ylös päin oli hankala katsoa - tarkoitti hieman tyhmästi aina sitä, että juostiin etäämmälle. First personille on ehdottomasti tilausta, sillä monet ekstrakeräämiset toimivat typerästi niin, että ne on huomattava käytännössä kaukaa ja tietystä lokaatiosta. Ei esim voi suoraan niiden alapuolella kääntää kameraa tarpeeksi ylös. Hämäännyttävää, sekö etunenässä vittumaista. Demon pomotaistelu toimi Danten siirtymismekaniikan puolesta näppärästi ja sulavasti, vaikkei itsessään kovin ihmeellinen ollutkaan. Koukkujen ampuminen kiinnityspisteisiin kuvakulman ulkopuolelle toimi - toki edellyttää sen, että pelaaja muistaa missä ne olivat.
Omakohtaisesti olen pitänyt Danten redesignista, aikaisempi oli vähän liikaa jonkun japsidevin märkä uni länkkäristä.
Testasin boksilla ja peli rullasi hyvin. Täytyy toivoa että PC-portti on hyvin tehty.
Periaatteessa ihan ok, hieno kuin mikä ja taisteleminen oli jopa ihan toimivaa. Heavenlystä ei ole kokemuksia, mutta Enslavedin suurin pöpö oli aneemiset taistelut. Demon jälkeen taisi aueta se kaikkein vaikein vaikeusaste, mutta sitä en ehtinyt testaamaan. Toisiksi vaikein ei kuitenkaan edellyttänyt käytännössä paljoakaan.
Taistelemisen helpoous oli ehkä se ainut huono maku mitä itselle jäi, mutta kyllähän tämä hankintaa menee jo ihan kenttäsuunnittelun ja presentaatiok vuoksi. Upeata settiä. Kamera tosin teki temppujaan taas ja saattoi vaihtaa todella typerästi vinkkeliä kun heittokoukuilla jonnekin kiipesi. Kameran liikkumisalue oli muutoinkin jotenkin ahdas ja pieni, esimerkiksi ylös päin oli hankala katsoa - tarkoitti hieman tyhmästi aina sitä, että juostiin etäämmälle. First personille on ehdottomasti tilausta, sillä monet ekstrakeräämiset toimivat typerästi niin, että ne on huomattava käytännössä kaukaa ja tietystä lokaatiosta. Ei esim voi suoraan niiden alapuolella kääntää kameraa tarpeeksi ylös. Hämäännyttävää, sekö etunenässä vittumaista. Demon pomotaistelu toimi Danten siirtymismekaniikan puolesta näppärästi ja sulavasti, vaikkei itsessään kovin ihmeellinen ollutkaan. Koukkujen ampuminen kiinnityspisteisiin kuvakulman ulkopuolelle toimi - toki edellyttää sen, että pelaaja muistaa missä ne olivat.
Omakohtaisesti olen pitänyt Danten redesignista, aikaisempi oli vähän liikaa jonkun japsidevin märkä uni länkkäristä.
Testasin boksilla ja peli rullasi hyvin. Täytyy toivoa että PC-portti on hyvin tehty.
Viimeksi muokannut moderaattori: