Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

E3 2019 11.-13. kesäkuuta Los Angelesissa

Phil Spencer tarinoi, että E3:ssa on tarjolla 14 peliä Xbox Games Studioseilta. Enemmän first partya kuin koskaan aiemmin.

Määrä tuntuu varsin tymäkältä, vaikka tuohon lukuun sisältyy väkisin myös köykäisempää tavaraa, mobiilia yms.

Lähde.

Jos oikein ymmärsin niin tohon 14 peliin sisältyy jo julkistetut pelit kuten Gears 5 sekä Gears tactics ja battle toads, Halo infinite. Nyt voi kukin odotella mitä nämä muut 10 ovat, varmana se joka syksyinen forza on yksi niistä.
 
Jos oikein ymmärsin niin tohon 14 peliin sisältyy jo julkistetut pelit kuten Gears 5 sekä Gears tactics ja battle toads, Halo infinite. Nyt voi kukin odotella mitä nämä muut 10 ovat, varmana se joka syksyinen forza on yksi niistä.
Varmasti sisältyvätkin. Lisäksi GearsPOP (vai joko tämä on julkaistu?), Wasteland 3 ja Age of Empires(jossain muodossa) lienevät varmoja. Myös Orin jatko-osan MS saattaa sisällyttää tuohon lukuun, vaikka periaatteessa se ei first party olekaan. Unohdinko mitään "varmoja"?

Näiden lisäksi Ninja Theoryltä ja Rarelta olisi huhujen mukaan uutta peliä tiedossa. Ja näin lukumäärä on jo 10 ns. "varmaa". Hyvää settiä joka tapauksessa. Outer Worlds saattaa myös toki sisältyä lukuun. Olisikohan Obsidianilla jo toista peliä putkessa tuon lisäksi?
 
Eniten odotan uuden Fablen julkaisua! ;) Oon varma, että sellainen tullaan julkaisemaan ja sen kehittäjänä on Playground Games!

Huhuissa on ollut, että Microsoft olisi ostanut IO Interactiven: perätön huhu vai totta? Eiköhän siitäkin kuulla viimeistään E3:ssa.
 
Eniten odotan uuden Fablen julkaisua! ;) Oon varma, että sellainen tullaan julkaisemaan ja sen kehittäjänä on Playground Games!

Huhuissa on ollut, että Microsoft olisi ostanut IO Interactiven: perätön huhu vai totta? Eiköhän siitäkin kuulla viimeistään E3:ssa.
Fable on kyllä yksi parhaita peli sarjoja sitä odottaessa.
 
Lisätty ensimmäiseen viestiin Google Stadia Connect, torstaina 6.6. klo 19.

Lauantaina luvassa EA:n lehdistötilaisuus klo 19.15 alkaen. Sen sisältöä on julkistettu:

D8K7PwFXUAMa00n.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Ai saatana sehän on muuten Rockfestit samaan aikaan, pitää yrittää selata uutisia jos kerkiää.. Eli ei kerkiä :D
 
Eli EAn tilaisuudesta voi katsoa tuon Star Warsin ja kaikki muu on turhaa. Sunnuntaina sitten mikikisofta toivottavasti pistää isoa vaihdetta silmään.
 
Paitsi Anthem pelaajille
No, Anthemin roadmap on enemmän ja vähemmän tyhjennetty, joten ei vaan taida olla mitään julkistettavaa. Siellä taitaa olla pikkaisen kriisi päällä. Parempi toki näin, ei ainakaan anneta tyhjiä lupauksia niin kuin tähän asti.
 
No, Anthemin roadmap on enemmän ja vähemmän tyhjennetty, joten ei vaan taida olla mitään julkistettavaa. Siellä taitaa olla pikkaisen kriisi päällä. Parempi toki näin, ei ainakaan anneta tyhjiä lupauksia niin kuin tähän asti.

Eipä ole myöskään mitään syytä kenenkään pelata peliä kun eivät tiedä mitä on tulossa ja koska.
 
Olin melkein 100% varma, että EA:n esitys olisi täynnä sitä, miten Anthemia tullaan parantamaan ja millaisia sisältöpäivityksiä on luvassa. Nyt vaikuttaa vahvasti siltä, että peli unohdetaan ja siirrytään uusiin projekteihin. Microsoft on omasta mielestäni toiminut hyvin, sillä Crackdown 3 ja State Of Decay 2 eivät olleet heti julkaisussa kovin ihmeellisiä pelejä, mutta niitäkin on jatkuvasti paranneltu ilmaisilla päivityksillä.
 
Eikö perkele oo uutta garden warfarea näyttää. Ainoa peli tuolta firmalta mitä olin vähän toivonut.
 
Tätä tulee ehkä eniten seurattua E3:n lähetyksistä. Sunnuntaina heti 10 tunnin lvelähetys, alkaen klo 20,

 
Ensimmäiseen viestiin lisätty Upload´s E3 VR Showcase, maanantaina 10.6. Klo 19. Luvassa on tulevia VR-pelejä useita kymmeniä.

 
Viimeksi muokattu:

Huhut jatkuvat, että Microsoft esittelisi uudet konsolinsa E3:ssa. Olen silti sitä mieltä, että luodaan Scorpio -kaltainen pohjustus ja ensi vuoden E3:ssa kattava esittely.
 
Ylös Bottom