Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ehdotuksia ja kysymyksiä

Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Johtuiskohan tuosta välimerkistä (- viiva). Eli palvelu ei välttämättä tue näinkään "monimutkaisia" erikoismerkkejä.

Ei luulis olevan, koska esim. TT-2k:llakin näyttäisi ID kortti esim. olevan näkyvissä. Jotenkinhan tuo info ei sieltä PSN:stä tänne nyt kulje..
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Johtuiskohan tuosta välimerkistä (- viiva). Eli palvelu ei välttämättä tue näinkään "monimutkaisia" erikoismerkkejä.
Omassa PSN-nickissäni on samanlainen viiva, ja hyvin toimii. Vaan liekö tuo PSN-korttipalvelu varsinaisesti enää hengissäkään? Omat tietoni ovat jostain aikojen takaa; näyttää mm. PSN-tasoa 19, vaikka olen oikeasti jo tasolla 23. Voi olla, että jos ei tuota omaa PSN-korttia ole aikanaan luonut, ei se osaa siihen enää linkittääkään.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Omassa PSN-nickissäni on samanlainen viiva, ja hyvin toimii. Vaan liekö tuo PSN-korttipalvelu varsinaisesti enää hengissäkään? Omat tietoni ovat jostain aikojen takaa; näyttää mm. PSN-tasoa 19, vaikka olen oikeasti jo tasolla 23. Voi olla, että jos ei tuota omaa PSN-korttia ole aikanaan luonut, ei se osaa siihen enää linkittääkään.

Tämäpä voisi olla tähän mennessä loogisin syy tähän. No, ehkä kykenen elämään edes jotenkuten siedettävää elämää ilman tuota korttiakin. Ehkä.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Mistä sait nuo pois? Aivan turhaan itselläkin näkyy fifa ja nhl alueet, kun en niitä kuitenkaan koskaan tule lukemaan.

Piti tarkistaa ensin että saako täällä puhua AdBlockin käytöstä, toisin kuin eräällä "Suomen johtavalla" ATK -foorumilla :rolleyes: Tätä ei säännöissä kielletty, joten..
Itsellä Firefox jossa siis AdBlock Plus sekä Elementin piilottaja -lisäosat.
Keskustelualueen etusivulta valkkailee tuon Piilottajan kanssa alueet yksi kerrallaan joita ei halua nähtävän. Lopputulos jotakuinkin tällainen:

Näytä liitetiedosto 14478
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Piti tarkistaa ensin että saako täällä puhua AdBlockin käytöstä, toisin kuin eräällä "Suomen johtavalla" ATK -foorumilla :rolleyes: Tätä ei säännöissä kielletty, joten..
Itsellä Firefox jossa siis AdBlock Plus sekä Elementin piilottaja -lisäosat.
Keskustelualueen etusivulta valkkailee tuon Piilottajan kanssa alueet yksi kerrallaan joita ei halua nähtävän. Lopputulos jotakuinkin tällainen:

Näytä liitetiedosto 14478
Jep. Katsotaan viittiikö tota alkaa säätämään vaikka käytössä kyllä on FF ABP:n kera. Toivottavasti nyt tulisi tuonne piilotettavat uusimmat viestit osioon nämäkin yhteisöt niin saisi piilotettua helposti samalla tavalla kuin Destiny yhteisön. Ja asetukset pysyisi sisäänkirjautuessa muillakin kuin omalla koneella :)
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Nyt on seulan ohi päässyt NHL -yhteisö -> Bugimaalit. Ja kun selailin Käyttäjän ohjauspaneelia, en näe mitään "NHL -yhteisö" -osiota tuolla asetuksista. Mistä tuon voi poistaa!?

Onko tuo yhteisö siirretty jostain vai miksei sitä näy asetuksissa?

Screenshot%202015-06-29%2010.19.01.png
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Omassa PSN-nickissäni on samanlainen viiva, ja hyvin toimii. Vaan liekö tuo PSN-korttipalvelu varsinaisesti enää hengissäkään? Omat tietoni ovat jostain aikojen takaa; näyttää mm. PSN-tasoa 19, vaikka olen oikeasti jo tasolla 23. Voi olla, että jos ei tuota omaa PSN-korttia ole aikanaan luonut, ei se osaa siihen enää linkittääkään.
Kyllä se toimii, mutta se pitää itse päivittää kirjautumalla tänne: https://secure.eu.playstation.com/psn/mypsn/myportableid/
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Kyllä se toimii, mutta se pitää itse päivittää kirjautumalla tänne: https://secure.eu.playstation.com/psn/mypsn/myportableid/
Tiedän, että se pitää itse päivittää, mutta toi sivusto on antanut pelkkää huoltokatkoilmoitusta joka kerta, kun olen sinne yrittänyt mennä. Se on saanut epäilemään, että koko palvelu on kaikessa hiljaisuudessa ajettu alas.

Update! Toisella selaimella (Safari) kokeillessa se sit toimikin. Ja sen perään toimi Chromellakin, vaikka hetkeä aiemmin tuli sama vanha tuttu ilmoitus olemattomasta huoltokatkosta.

Update 2! On ne jotain tolle PSN-pelaajakortille tehneet, sillä customointimahdollisuutta ei enää ole.

We apologise that you cannot customise your Portable ID. If you have already chosen your Portable ID avatar and background, you can keep this - however, new users will be given a standard Portable ID to use. Please stay tuned for more information on our Portable ID plans soon.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Nyt on seulan ohi päässyt NHL -yhteisö -> Bugimaalit. Ja kun selailin Käyttäjän ohjauspaneelia, en näe mitään "NHL -yhteisö" -osiota tuolla asetuksista. Mistä tuon voi poistaa!?

Onko tuo yhteisö siirretty jostain vai miksei sitä näy asetuksissa?

Screenshot%202015-06-29%2010.19.01.png

Edelleen kysyisin tästä, eli minkäs takia "NHL -yhteisö"-aluetta ei pysty estämään asetuksista? Onko tuohon joku mystinen tekninen este? Eli tuota koko aluetta ei näy tuossa spoilerin takaa löytyvästä pitkästä listasta.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Edelleen kysyisin tästä, eli minkäs takia "NHL -yhteisö"-aluetta ei pysty estämään asetuksista? Onko tuohon joku mystinen tekninen este? Eli tuota koko aluetta ei näy tuossa spoilerin takaa löytyvästä pitkästä listasta.
Se koko filtteröinti on enemmän ja vähemmän rikki ollut jo pidemmän aikaa. Todennäköisesti vaatii jonkinlaisen tietokantavirkistyksen, jotta siihen päivittyy kaikki nykyiset alueet. Vaan ne osaajat, ne osaajat...
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Se koko filtteröinti on enemmän ja vähemmän rikki ollut jo pidemmän aikaa. Todennäköisesti vaatii jonkinlaisen tietokantavirkistyksen, jotta siihen päivittyy kaikki nykyiset alueet. Vaan ne osaajat, ne osaajat...
Ok, pelkäsinkin että tää liittyy tähän koodaripulaan. :\
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

Mikä on pelaajien keski-ikä? Jos 25 ok, jos 30 niin aikuistukaa...

Toivon tosissaan ettei tätä kaveria yksikään moderaattori ota tosissaan ja että hän ei vaikuttaisi viikonloppuna tehtäviin päätöksiin. Viestit alkavat olemaan täysin käsittämättömiä ja suurimalta osalta samojen asioiden jankkausta, eikä vain tässä ketjussa vaan tuntuu nykyään useassa ketjussa joka toinen olevan DPK:n loputonta paasausta.

Foorumi toimii mielestäni viimeisimmän muutoksen jälkeen aivan loistavasti eikä sitä mielestäni tarvitsisi muuttaa ollenkaan. Jatkakaa hyvää duunii ja hyvät kesän jatkot.
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

Foorumi toimii mielestäni viimeisimmän muutoksen jälkeen aivan loistavasti eikä sitä mielestäni tarvitsisi muuttaa ollenkaan. Jatkakaa hyvää duunii ja hyvät kesän jatkot.

Joo tosi kiva ... ei uudisteta mitään, minulle kelpaa tämä jne. oletpa väsynyt tapaus.

Konsolifin suurin ongelma on että se yrittää olla kaikille jotain, toiset tykkää sloganeista / toiset ei. Tehän sen päätöksen teette, selkeys pitäisi olla perustelu. Tuosta blogista niin teillä on blogi linkki etusivulla joka ei toimi. Toiseksi taas tämä että jotain peliä ei voi laittaa johonkin kategoriaan koska joku suuttuu, seli, seli, seli

Pelit / Älypelit / Sims / x-ketju
Pelit / Älypelit / Minecraft / x-ketju

Pitäisikö sitten olla jokin mahdollisuus että eri linkeistä ohjautuisi samaan ketjuun:

Pelit / Lapsiperheet / Sims / x-ketju
Pelit / Lapsiperheet / Minecraft / x-ketju
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

PC keskustelua ei minusta tarvitse kieltää, pelaan pelini sillä laitteella millä koen saavani parhaan pelielämyksen, ja keskustella siitä täällä jos koen tarpeelliseksi.
Miksi pitää sortua liialliseen ahdasmielisyyteen, ja alkaa mollata, tai syrjiä konsoleiden lisäksi PC:llä pelaavia Konsolifiniläisiä? Tällaista olen havainnut muun muassa murobbs foorumilla konsoleita kohtaan, jonka vuoksi en sinne edes halua tunnuksia tehdä ja osallistua "keskusteluun".

Mitään pelien jaottelua ja kategoriointia liian rankasti en kannata, esimerkkinä "lastenpeli" tai "perhepeli" mikä se on? Minusta on vaan pelejä, ja niistä kaikki ei sovellu lapsille.
Itse pidän esim. Lego peleistä ja LBP:stä, enkä miellä itseäni enää kovin lapseksi, ainakaan ikäni puolesta. Voihan toki olla ettei joku voi LBP:tä pelata, koska pegi 7, niin eihän se silloin sovellu kuin alle kouluikäisille...
Nykyinen jaottelu toimii minulle, ja liiallisten ala kategorioiden, sekä ristiin linkittämisien kautta voisi paletti mennä liian sekavaksi.

Ihan hyvin tässä voisin ehdottaa että potkupallo ja jääkiekko ei kuulu Konsolifiniin ollenkaan, vaan nurmikentälle ja kaukaloon, koska tämä on konsolifoorumi ja täällä saa jutella vain konsoleista... ja varsinkin siksi ettei urheilupelit kiinnosta minua henkilökohtaisesti pätkääkään ;)
Toki pienenä toiveena olisi, että saisin estettyä fifa- ja nhl-yhteisöt uusimmista viesteistä, niin eivät turhaan listalla näkyisi, mutta ei tuokaan puute saa palkokasvia hyppäämään sieraimiini.
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

Nykyinen jaottelu toimii minulle, ja liiallisten ala kategorioiden, sekä ristiin linkittämisien kautta voisi paletti mennä liian sekavaksi.

Nyt esim. on FIFA-yhteisö, erillinen oma alue. PES-pelisarjasta puhutaan "tavallisten" pelien joukossa. Futiksesta yleisesti voi keskustella Euro jalkapallo keskustelussa, joka löytyy muistaakseni Off-Topic kategoriasta, ylläpidon tiedotteet on kätketty tänne yleinen osastolle, tai parannusehdotukset... PC-peleillä tarkoitin sitä että jos joku peli on vain PC:lle niin siitä ei pitäisi tehdä omaa ketjua, esim. Counter Strike.

Joka tapauksessa nykyinen Konsolifin on todella sekava. Etusivu, jolle käyttäjä aina aluksi pamahtaa on järkyttävä sekamelska, jossa edes kaikki linkit eivät toimi. Minä nyt sanon tämän asian ääneen, jonka me kaikki tiedämme. Asiota voi muuttaa ja kehittää, onko siinä joku ongelma...
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

PC-peleillä tarkoitin sitä että jos joku peli on vain PC:lle niin siitä ei pitäisi tehdä omaa ketjua, esim. Counter Strike.

Onko se sinulta jotenkin pois, jos joku CS:sää pelaava haluaisi siitä täällä keskustella? Mikäli aihe ei sinua kiinnosta älä lue, näin minäkin teen kaikille FIFA, PES ja NHL keskusteluille, enkä ole kokenut sitä vaikeaksi asiaksi.
Voit myös tilata ne ketjut joita haluat seurata ja kommentoida, niille löytyy selaimella oma nappinsa tuolta yläreunasta, ja toimii myös tapatalkissa. Näin saat vain sinua kiinnostavat aiheet yhteen listaan eikä tarvitse poukkoilla.
 
Ylös Bottom