Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ehdotuksia ja kysymyksiä

Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Kun on Pelikeskustelu kategoria, niin olisi loogista että olisi samassa kohtaa myös Laitekeskustelu. Nyt se on tuolla jossain. Softa ja rauta. Molemmat keskeisimpiä jatkuvia keskustelunaiheita, joista vain toinen pääsivulla.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Kun on Pelikeskustelu kategoria, niin olisi loogista että olisi samassa kohtaa myös Laitekeskustelu. Nyt se on tuolla jossain. Softa ja rauta. Molemmat keskeisimpiä jatkuvia keskustelunaiheita, joista vain toinen pääsivulla.

Muu pelialaan liittyvä keskustelu -alueella on melko aktiiviset ketjut kaikille konsoleille ja pc-pelaamiselle. Vai minkälaista keskustelua tuolla tarkoitit?
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Muu pelialaan liittyvä keskustelu -alueella on melko aktiiviset ketjut kaikille konsoleille ja pc-pelaamiselle. Vai minkälaista keskustelua tuolla tarkoitit?
Ei vain löytynyt loogisesti.

Pelit - alakategoriat (Multi, PS4, Xone etc)
Laitteet - alakategoriat
... Muut aiheet

Olisi selkeämpi hierarkia. Jos yrittää nyt noista arvuutella mikä osasto on laitekeskustelulle niin en keksinyt millään että itse konsoli olisi "muuta pelialasta". Aika lailla se itse juttu kuitenkin, pelien ohella.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Tällä hetkellä taitaa löytyä neljä tai viisi pelialustaa, joista keskustellaan mitenkään aktiivisesti. Yhden keskustelualueen perustaminen viidelle ketjulle ei olisi mielekästä.

"Muu pelialaan liittyvä keskustelu"-alueelle on viimeisen viikon aikana postattu alle 200 viestiä (viimeisen kuukauden aikana vähän päälle 800), se ei siis ole myöskään niin ruuhkainen, että sitä täytyisi asioiden löytämisen vuoksi ruveta jakamaan alialueisiin. Lisäksi alueen kuvauksen ensimmäinen sana on "Laitteet".
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Olen tekemessä uutta peliketjua, mutta pienoinen ongelma tuli vastaan. Eli kun olen lisäämässä kuvaa pelinkannesta niin se ilmestyy vain todella pienenä kuvana esikatselussa. Vaikka kuvan oikea koko on 600x500 pikseliä. Missähän mahtaa olla vika. Olen siis lisäämässä sitä suoraan tietokoneelta.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Pystyykö foorumin nimimerkin vaihtamaan? Joskus muistelen olleen mahdollista itse vaihtaa oman tilin asetuksissa, mutta nyt en äkkiseltään löytänyt. Vai poistettiinko tämä ominaisuus jossain vaiheessa?
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Pystyykö foorumin nimimerkin vaihtamaan? Joskus muistelen olleen mahdollista itse vaihtaa oman tilin asetuksissa, mutta nyt en äkkiseltään löytänyt. Vai poistettiinko tämä ominaisuus jossain vaiheessa?
Itse ei voi vaihtaa, mutta laita mulle yksityisviestillä uusi nimimerkki, niin laitetaan vaihtaen.

PS. Tarkista tietysti ensin, että se on vapaana. :)
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Onkos siellä servuissa jotakin häikkää, kun pari päivää on välillä hidastellut ja tulee ilmoitus "server failed to respond in time" ?
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Onkos siellä servuissa jotakin häikkää, kun pari päivää on välillä hidastellut ja tulee ilmoitus "server failed to respond in time" ?
Ei ole omalle kohdalle tullut mitään ongelmia vastaan, eikä ole kukaan muukaan toistaiseksi vastaavasta valitellut. Vaikea siis sanoa, mistä johtuu.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Mihin katosi VainGlory-ketju?

Eikö mobiilipeleistä saa keskustella?
Saa toki, mutta ketjun aloitusviesti vaatii hieman enemmän panostamista kuin yhden onelinerin verran. Eli jos voisit laittaa viestiin vähintään perustiedot pelistä, niin ei tule perinteisiä "millainen peli tää on, mille alustalle, mitä maksaa, koska julkaistaan, onko moninpeliä, jne." -kysymyksiä.
 
Ylös Bottom