Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ehdotuksia ja kysymyksiä

Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Foorumilla oli hyvä ominaisuus jos joku siteeraa sun tekstiä niin tulis vaikka viestinä iteselle ilmoitus, että joku on siteerannut sun tekstiä tms... Sillon pysyis paremmin ajantasalla mitä tapahtuu eikä tarvis kokoajan selata läpi omia tekstejään sattumanvaraisesti... Eli käytännössä jos joku siteeraa tekstiä tulisi viesti tai joku merkki et on siteerattu tekstiä ja siinä samassa linkki sitten siteeraukseen... näin ois helpompi pysyä ajantasalla jos joku siteeraa jotain vanhaa viestiä... kenties siihen sitten tulis itekkin vastattua... mutta... tällästä tuli tässä huomailtua ku nyt hetken tätä foorumia käyttäny...
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Varsin hyvä idea, liekö vaikea toteuttaa..
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Foxi sanoi:
Varsin hyvä idea, liekö vaikea toteuttaa..

tuskimpa tua ihmeempiä vaatii... monella muulla foorumilla käytössä mitä itse tulee käytettyä... joten luulis olevan helpostikkin toteutettavissa..
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Pahoittelut, jos jossain on jo ollut puhetta asiasta. Itse en ainakaan löytänyt, vaikka foorumia selailin.
Eli, ollaanko tälle kyseiselle asialle tehty mitään?
MikroPC.net sanoi:
Myös KonsoliFIN BBS:n vBulletin-ohjelmiston turvapäivitykset puuttuvat tammikuusta 2006 lukien.
Linkki uutiseen
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Voisi tehdä sellaisen pelilistan, joka olisi jokaisen käyttäjän henkilökohtainen ja josta näkisi, mitä pelejä ko. käyttäjä omistaa ja mille formaatille. Sitten listassa olisi linkki KonsoliFin arvosteluun kyseisestä pelistä, jos sellaista olisi, ja siinä vieressä näkyisi KonsoliFinin antama arvosana sille pelille.

Niin kuin IGN:ssä.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

MikroPC.net sanoi:
Myös KonsoliFIN BBS:n vBulletin-ohjelmiston turvapäivitykset puuttuvat tammikuusta 2006 lukien.
Linkki uutiseen

No johan on... Konsolifin porukka on tempautunut konsolisodan pyörteisiin niin voimakkaasti, että ylläpito on unohtunut viime vuoden tammikuusta asti? :confused:
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Smirre sanoi:
No johan on... Konsolifin porukka on tempautunut konsolisodan pyörteisiin niin voimakkaasti, että ylläpito on unohtunut viime vuoden tammikuusta asti? :confused:

Huoh

Olemme päivitykset tsekanneet niiden tullessa, mutta emme ole nähneet tarvetta päivittää. Koska mitään järkevää syytä ole ollut sisällössä jonka takia olisi kannattanut sijoittaa päivitykseen. Päivittäminen kun Vbulletin tapauksessa vielä maksaa.

Mutta noitten murtojen seurauksena laitamme visan tässä vinkumaan, vaikka ei vissiin mikään noista murretuista ollut Vbulletin softa.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

XShava sanoi:
Huoh

Olemme päivitykset tsekanneet niiden tullessa, mutta emme ole nähneet tarvetta päivittää. Koska mitään järkevää syytä ole ollut sisällössä jonka takia olisi kannattanut sijoittaa päivitykseen. Päivittäminen kun Vbulletin tapauksessa vielä maksaa.

Mutta noitten murtojen seurauksena laitamme visan tässä vinkumaan, vaikka ei vissiin mikään noista murretuista ollut Vbulletin softa.
Kiitos kun ajattelette meidän turvallisuutta! :)

Minä olen luullut että vBulletin maksaa kerran ja sitten saa ladata päivitykset ilmaiseksi, mutta olin näköjään väärässä, kuten tavallista. :rolleyes: Aiheuttaako tuo päivitys muuten käyttökatkoja?
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

J2 sanoi:
Minä olen luullut että vBulletin maksaa kerran ja sitten saa ladata päivitykset ilmaiseksi, mutta olin näköjään väärässä, kuten tavallista. :rolleyes:

Hivenen maksavat tai lisenssi jolla saa vuoden päivittää sen aikana tulevat päivitykset. Omistaja versio meillä kuitenkin on ostettuna, niin hivenen halvempaa sitten ylläpitää.

J2 sanoi:
Aiheuttaako tuo päivitys muuten käyttökatkoja?

Tämä yksi syy, miksi emme ole päivittäneet. Foorumia fiksattu, niin emme voi tietää miten solmuun päivityksen yhteydessä menee. Esim ulkoasun väritys häviää, linkki itse sivuillemme (kommentointi mahdollisuus) hajoaa jne jne.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

XShava sanoi:
Hivenen maksavat tai lisenssi jolla saa vuoden päivittää sen aikana tulevat päivitykset. Omistaja versio meillä kuitenkin on ostettuna, niin hivenen halvempaa sitten ylläpitää.

Tämä yksi syy, miksi emme ole päivittäneet. Foorumia fiksattu, niin emme voi tietää miten solmuun päivityksen yhteydessä menee. Esim ulkoasun väritys häviää, linkki itse sivuillemme (kommentointi mahdollisuus) hajoaa jne jne.
Ok!

Ok! Entä milloin se käyttökatko tulee, ja kauan se kestää? Arvioita? Eikö nuita asetuksia voi jotenkin tallentaa ja sitten ladata uudestaan? Olenpa minä tyhmä... Tai no, sehän menee niin, että ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä vaan tyhmiä vastauksia...
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

No hei vähän huumorimieltä, vaikka syksynä on tapana synkistellä :)

En nyt pahemmin seuraile foorumisoftien lisenssiehtoja, mutta jostain oli käsitys, että tietoturvapäivitykset olisi ilmaista tavaraa. (ainakin pidempään kuin vuoden verran) Lieköhän joku toinen softa sitten kyseessä.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Mobiililaitteiden valtakaudella,olisiko mahdollista saada ketjun linkki sivun yläosan lisäksi myös alaosaan.Puhelimella menee vuosi rullata takas ylös ja vaihtaa ketjua.Sama kyllä Pleikallakin. Nim.Kirjoitettu puhelimella,hiukka hidasta hommaa.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

RSS-syötteeseen voisi arvostelujen kohdalla lisätä arvosanan otsikkoon,
helpottaisi mobiilivermeellä (SE K-sarjalainen) pelien ostopäätöksen tekoa kaupassa,
kuitenkin tulee konsolifinin arvosteluiden perusteella vähän mietittyä, mitä kannataa ostaa.

edellyttäen ettei tämä aiheuta koko RSS-järjestelmän muklaamista. :)
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Olisiko mahdollista saada tuon tylsän "Jäsen" tekstin tilalle vaikkapa tekstin Xbotti (tai Scorewhore, myös GS Narkkari kelpais ;)).
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Count_M sanoi:
Olisiko mahdollista saada tuon tylsän "Jäsen" tekstin tilalle vaikkapa tekstin Xbotti (tai Scorewhore, myös GS Narkkari kelpais ;)).

Sepä vasta olisikin hulvatonta. Jos vaikka tehtäisiin sellaisia erityyppisiä tekstejä, joista käyttäjä voisi valita sopivimman omalle kohdalleen.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

suokukko sanoi:
Sepä vasta olisikin hulvatonta. Jos vaikka tehtäisiin sellaisia erityyppisiä tekstejä, joista käyttäjä voisi valita sopivimman omalle kohdalleen.


Yhdyn edelliseen. En ihmiseen, vaan asiaan. Keh.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Ehdotuksena jonkinasteinen järjenkäyttö ihmisten siguissa. Tuoreimpana esimerkkin Wiips360. Noita on oikeasti ihan kiva katsella mitä ihmisillä siguista löytyy, mutta rajansa kaikella.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

nothing sanoi:
Ehdotuksena jonkinasteinen järjenkäyttö ihmisten siguissa. Tuoreimpana esimerkkin Wiips360. Noita on oikeasti ihan kiva katsella mitä ihmisillä siguista löytyy, mutta rajansa kaikella.
Mutta ei kuitenkaan mitään kirjainrajoitusta. Ärsyttää kun jollain foorumilla lukee: "Allekirjoituksesi on liian pitkä. Siinä on 260 merkkiä ja max. kirjainmäärä on 255." tai jotain tuommoista. Suoraan bannia jos ei osaa järkeä ja oikeaa fonttia käyttää.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

nothing sanoi:
Ehdotuksena jonkinasteinen järjenkäyttö ihmisten siguissa. Tuoreimpana esimerkkin Wiips360. Noita on oikeasti ihan kiva katsella mitä ihmisillä siguista löytyy, mutta rajansa kaikella.
Komp! Eipä taida olla hetkeen konsolifinissä tollasta hirvitystä näkynyt, jos koskaan.
:mad:
 
Ylös Bottom