Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ehdotuksia ja kysymyksiä

Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Miksi KonsoliFIN-uutisten ja artikkelien yhteydessä kommentit eivät enää näy, jos Javascript ei ole päällä?

Kommentointi toimii jatkossa Facebook-tunnuksilla. Liittynee Facebook pluginin toimintaan.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Kommentointi toimii jatkossa Facebook-tunnuksilla. Liittynee Facebook pluginin toimintaan.
Juu, kommentit ladataan Facebookin Javascript-kirjastolla vasta sivun latautumisen jälkeen. Etuna on se, että samaa keskustelua käydään Facebookissa ja meidän sivuilla. Ongelmana se, että kommentointi ei toimi forum-tunnuksilla (mikä on varmaan rajoittanut kommentointia) ja tuo javascript-vaatimus.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Hetkinen, mitenkäs tämän kokoluokan asia on ohitettu aamupalaverissa ihan kokonaan?

Entäs ne käyttäjät, joilla ei ole Facebook-tunnuksia? Jos mä tekisin sellaiset, niin mitä jos mä alan juoruilemaan siellä? Jaan ruokakuvia ja kertoilen hellyttäviä juttuja vauva-arjesta? Eihän mulla ole edes lasta! Mitä jos mä ostan sellaisen nuken ja laitan kuvia kun se on rattaissa? Sitten ihmiset alkaa kysellä että missä mun vaimo on ja kuinka odotus sujui? Enhän mä niille osaa vastata.

Miia hei, eikös tässä nyt olisi pikapalaverin paikka?

Sitäkö tässä nyt haetaan, että mä hankin sellaisen puhallettavan naisen ja väitän että se on mun vaimo? Puen sille vaatteet ja teen siitä niin vakuuttavan näköisen, että meidät pyydetään kutsuille? Sitten mä joudun viemään sen illallisille. Munhan pitää syöttää sitä ja sanoa että vaimolla on niveltulehdus.

Mitä jos mä tökkään sitä haarukalla?! Sitten mun vaimo puhkeaa ja lentelee ilmassa, klänninki päällä juhlaväen yllä! Mitä jos siellä on elokuvaväkeä? Enhän mä tuommoisen skandaalin jälkeen saa töitä yhdestäkään kotimaisesta produktiosta.

Mun oli tarkoitus käyttää kotimaisia elokuvia ponnahduslautana Hollywoodiin. Nyt mä joudun menemään Los Angelesiin - unelmien kaupunkiin vailla pennin pyörylää! Astun ulos bussista heinänkorsi suussa kuin mikäkin onneaan etsimään lähtenyt maalaispoika. Mähän joudun kerjuulle!

Sitäkö tässä nyt haetaan?

/Mauri
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Miia hei, eikös tässä nyt olisi pikapalaverin paikka?
Eletään aikoja, jolloin eletään muutoksen aikakautta. Olemme tietoisia ettei kaikilla ole Facebook-tunnuksia tai ei ole aikomustakaan tehdä sellaisia. Totuus on kuitenkin se, että kommentointi on viime aikoina ollut vähäistä, joten kokeillaan tämmöstä juttua :) Nykyinen järjestelmä lisää myös Facebookin ja sivuston välistä keskustelua, koska kommenttikenttä on kummassakin sama.

Rakas Qrobotti. Edessäsi on vaikeita aikoja. Joko luot tunnukset Facebookiin tai sitten odottelet, että keksitään jatkotuloksena muita kanavia kommentoimiseen :) Älä hätäile. Sä selviät.

Rakkaudella, Miiasi
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Etusivun uutisiin tarvitaan nykyään Facebooktili, eikä K-fin tunnareilla pääse enää kommentoimaan?
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Ihan mielenkiinnosta: Koskas näin pääsi käymään?

Joskus viime keväänä. Tuossa oli vissiin ideana kokeilla tuleeko enemmän kommentteja jos vaihtaa kommentointisysteemiä, mutta ei niitä kommentteja nytkään hirveästi tule.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Päivää!

Pienimuotoinen kysymys. Nyt kun F1 2017 on tulossa ja KFIN puolella ollaan taas laittamassa sarjaa pystyyn, niin onko meillä mahdollista tehdä yhteinen sarjan ylläpito käyttäjätunnus? Muistaakseni useampaa käyttäjätunnusta ei saa olla ja en saa Konsolifin säännöt sivua aukaistuksi.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Päivää!

Pienimuotoinen kysymys. Nyt kun F1 2017 on tulossa ja KFIN puolella ollaan taas laittamassa sarjaa pystyyn, niin onko meillä mahdollista tehdä yhteinen sarjan ylläpito käyttäjätunnus? Muistaakseni useampaa käyttäjätunnusta ei saa olla ja en saa Konsolifin säännöt sivua aukaistuksi.
Ilmeisesti TT-2K oli jo vastannut PSN:n puolella, mutta laitetaan vielä tänne julkisesti näkyviin.

Lupa annettu tässä tapauksessa, kunhan sitä tunnusta sitten tosiaan käytetään ainoastaan tuon sarjan ylläpitoon.
 
Vastaus: Ni No Kuni II: Revenant Kingdom

Yksinoikeus on yksinoikeus, jos peli julkaistaan vain yhdelle alustalle. Sama "virhe" oli parin Xbox One -peliketjunkin kanssa, ja nekin on nyt korjattu. Harkinnassa on, luodaanko Microsoftin XONE/WIN10-peleille oma etuliitteensä.

Kyllä minusta KONSOLIfinissä voisi huomioida yksinoikeutena, jos peli on juuri jollekin konsolialustalle yksinoikeus. Tai sitten tuota tägijärjestelmää täytyy tosiaan kehittää eteenpäin. Hankalaa kun etsii vaikka PS4-pelejä ja ne ovat hyödyttömän "multi"-tagin alla koska tulee jokin randomi PC/kännykkä-versio.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Ni No Kuni II: Revenant Kingdom

Kyllä minusta KONSOLIfinissä voisi huomioida yksinoikeutena, jos peli on juuri jollekin konsolialustalle yksinoikeus. Tai sitten tuota tägijärjestelmää täytyy tosiaan kehittää eteenpäin. Hankalaa kun etsii vaikka PS4-pelejä ja ne ovat hyödyttömän "multi"-tagin alla koska tulee jokin randomi PC/kännykkä-versio.
KonsoliFIN on nimestään huolimatta jo hyvän aikaa ollut syrjimättä pelejä alustan perusteella. Tämä näkyy niin uutisissa, arvosteluissa kuin foorumillakin.

Pitää paikkansa, että nykyisellään tagit eivät toimi parhaalla mahdollisella tavalla johtuen monialustapelien suuresta enemmistöstä.
 
Vastaus: Ni No Kuni II: Revenant Kingdom

Pitää paikkansa, että nykyisellään tagit eivät toimi parhaalla mahdollisella tavalla johtuen monialustapelien suuresta enemmistöstä.

Täytyy katsoa, toimiiko uudella foorumialustalla oleva ratkaisu paremmin...
 
Toivoisin että KonsoliFINin arvosteluissa mainittaisiin aina perustiedot kuten kehittäjä, julkaisija ja ennen muuta alusta, jolla peli testattiin ja mille muille se on saatavilla.

Toisinaan käytetty alusta selviää vain, jos kuvissa näkyy joko PS-ohjainten kolmioita ja muita, tai Xboxin kirjaimia.
 
Ylös Bottom