Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ei viivästyksiä luvassa: Nioh 2 on mennyt kultaan ja kohti monistuskoneita

Jaakkimo

Turboahdettu uutishirvi
Ylläpitäjä
Team Ninja on saanut odotetun Nioh 2 -seikkailunsa valmiiksi.

Nioh 2 ei siis ole kokemassa monen muun ison nimikkeen kohtaloa joutua viivästyksen kouriin, vaan valmista on tullut nätisti ajallaan. Team Ninja kertoi pelinsä valmistumisesta Twitterissä, tietystikin Japaniksi. Ensimmäinen Nioh julkaistiin liki tarkalleen kaksi vuotta sitten, joten jatko-osaa on taatusti työstetty ahkerasti siitä lähtien.

Nioh 2 julkaistaan maaliskuun 13. päivä PlayStation 4:lle.



【『仁王2』マスターアップのご報告】
『仁王2』がマスター承認をいただきました。
さらに進化した「戦国死にゲー」を、皆さまへお届けできることを大変嬉しく思います。

『仁王2』は来月3月12日発売。
早期購入特典もございますので、ご予約はお早めに。https://t.co/OShSDendYa#仁王2 #Nioh2 pic.twitter.com/i1Li01zS2Z
— 『仁王2』公式アカウント (@nioh_game) February 12, 2020





Lue juttu sivustolla...
 
Nyt on viikonlopun ajan tarjolla last chance demo. Itsellä päätyi vaan rage quittiin sen pirun ison apinan takia, sen ensimmäisen käärme mötön jälkeen. Olen ensimmäisen Niohin kuitenkin pelannut läpi + suurimman osan dlc-tehtävistä, niin en ymmärrä miksi olin niin huono. Ehkä olisi pitänyt grindata leveliä, kun olin vasta level 4, kun apurit joita pystyi kutsumaan (jotka kuolivat nekin heti), olivat yli 10 leveliä. Toivon mukaan itse peli ei ole tuollaista hampaiden kiristelyä...
 
Mitä itse katsellut striimejä niin vaikuttaa turhauttavalta ja keinotekoisesti vaikeutetulta peliltä.
 
Ylös Bottom