Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Enemy Front [PS3/X360 Hype]

Cobretti

New Member
Peli: Enemy Front
Kehittäjä: City Interactive UK/Puola
Julkaisija: City Interactive
Alustat: PS3, 360, PC
Pelimoottori: Crytekin "CryEngine 3"
Genre: FPS - WW2
Ilmestyy: 2012
Muuta: Mukana Black (arvostettu) ja Bodycount -pelien takana oleva Stuart Black.

Virallinen saitti: http://city-interactive.com/en/Games/Enemy-Front

Kuvaus (englanniksi): "Enemy Front is the realistic tale of a hardened soldier dropped behind Nazi lines to engage in dynamic, diversified missions ranging from quick skirmishes, espionage assignments, and sabotage activities. The epic scope of Enemy Front spans several years and key battles as it progresses from the trenches of a desolate France right on through to Berlin and a secret weapons base. Once there, the player must thwart the plans for a terrifying weapon that will all but assure a global Nazis victory."

**

Puolalaisperäisen City Interactiven (mm. Sniper: Ghost Warrior 1&2) tuleva peli Enemy Front sijoittuu pitkästä aikaa toisen maailmansodan maisemiin. Pelaaja siis tiputetaan natsien linjojen taakse, jossa suoritetaan "tehtäviä, vakoilua ja sabotaasia". Aikajakso yltää aina Ranskasta Berliiniin - ja "salaiseen (ase)tukikohtaan".

Vähän vaikeaa vielä sanoa onko tämä jonkinlainen seikkailun ja historian välimaastossa kulkeva peli, vai enemmän puhdasta mielikuvitusta (kuten esim. Tarantinon "Inglourious Basterds" tai tuleva "Brothers in Arms: Furious 4" -peli), mutta itse olen innoissani jo pelkästään siitä että WW2 on palaamassa. F**k modern warfare! :D

Uutisissa muuten nostetaan kärkeen tuo Stuart Blackin rooli pelissä (on siis "chief designer") ja samalla vedetään aasinsilta miehen viimeisimpään Bodycount-floppiin (tai niin minulle on kerrottu, en ole itse pelannut). Täytyy kuitenkin muistaa, että Enemy Frontia kehittää City Interactive, kun taas Bodycountin kehitti jo edesmennyt Guildford Studio. Ja Stuart Black oli kuitenkin mukana Black-kulttiklassikossa (jonka taas kehitti Criterion).

Visuaalinen ilme (ehkä vielä konseptimuodossa) ainakin ihan jees:
http://www.destructoid.com/elephant/photo-m.phtml?post_key=216055
 
Ylös Bottom