Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ennakkoilmoitus: KonsoliFIN Foorumi päivitetään 16.7.2010 alkaen

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Ennakkoilmoitus: KonsoliFIN Foorumi päivitetään 16.7.2010 alkaen

Olisikohan lajimme koskaan noussut alkumerestä tuolla periaatteella? Tuskin. Muutosta tarvitaan aina ja pienin askelin otettuna on janan päässä jo loikka.

Niin siis parhaat muutoksethan tulevat tarpeesta... Siellä alkumeressä ihmisen esi-isät taisivat olla semmoisessa altavastaajan roolissa että ihan fiksua oli laajentaa reviiriä :)
Omasta mielestäni paras olisi jos käyttäjä saisi itse valita skinin mikä on käytössä. Eikai kukaan väitä että tämä on Käyttäjälle oleellisesti toimivampi nyt?
 
Vastaus: Ennakkoilmoitus: KonsoliFIN Foorumi päivitetään 16.7.2010 alkaen

Omasta mielestäni paras olisi jos käyttäjä saisi itse valita skinin mikä on käytössä. Eikai kukaan väitä että tämä on Käyttäjälle oleellisesti toimivampi nyt?

Samoin homma toimi ennenkin.
 
Vastaus: Ennakkoilmoitus: KonsoliFIN Foorumi päivitetään 16.7.2010 alkaen

Uuden viestin kirjoitusloota saisi olla pohjaltaan valkoinen. Nyt se on harmaa kuten muu ympäröivä alue, hieman vaaleampi tosin. Sen hahmottaisi paremmin jos se olisi täysin valkoinen.
 
Vastaus: Ennakkoilmoitus: KonsoliFIN Foorumi päivitetään 16.7.2010 alkaen

Pientä ohjeistusta.

Laittakaa kaikki ongelmat jotka mahdollisesti liittyvät vBulletin uuteen versioon ja uuteen ulkonäköön tänne http://www.konsolifin.net/bbs/konso...oorumin-version-bugit-parannusehdotukset.html Eli ongelmat jotka ovat tulleet päivityksen jälkeen.

Tämä sen takia, että minun on vaikea poimia näitä ongelmia kolmesta eri ketjusta. Kun kaikki samassa, niin löydän ne paremmin. Eikä mene aikaa selaille kolmea ketjua, kun etsin jotakin ongelmaa jonka olin nähnyt jossakin.

Kiitos.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom