Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ensimmäinen DVD-elokuvasi?

Vastaus: Ensimmäinen DVD-elokuvasi?

Hmm... Olen aivan varma, että olen joskus aikaisemminkin vastanut tällaiseen kyselyyn, mutta menköön.

Ekat DVD:t ostin Anttilasta joulukuussa 1998 hintaan 139 FIM/kpl: Bridges of Madison County, Batman, The Postman & Unforgiven. Ekat USA:n tilaukseni tein samoihin aikoihin, mutta ne saapuivat postilaatikkoon vasta viikkoa myöhemmin. Ruotsista tilattu aluekoodivapaaksi modattu Pioneer DV-606D -jenkkisoitin puolestaan saapui muutamaa päivää myöhemmin ja sillä oli hintaa muistaakseni noin 4200 FIM. Nyt ei tulisi mieleenkään maksaa 700 BD-toistimesta, vaan odotan kaikessa rauhassa hintojen putoamista puoleen tuosta tasosta.
 
Vastaus: Ensimmäinen DVD-elokuvasi?

Ikivihreä klassikko Predator. Vuosi taisi olla... jotain 1999 tai ehkä jo 1998. Se oli kumminkin sitä aikaa kun DVD levyt maksoi sen 170 markkaa kappaleelta. Ja on vieläkin hyllyssä. :D
 
Vastaus: Ensimmäinen DVD-elokuvasi?

Ensimmäinen dvd-leffa oli Alienboksi, se perus missä oli kaikki neljä leffaa. Hintaa sillä oli varmaan useita satasia mutta lahjaksi sen sain, soittimen kera.
 
Vastaus: Ensimmäinen DVD-elokuvasi?

Scary Movie, ehkä maailman huonoin elokuva :D ja vuosi taisi olla 2001. Tosin taisin saada sen joltain sukulaiselta tai vastaavalta lahjaksi. Vielä on hyllyssä. En kuollakseni muista mikä oli sitten ensimmäinen ihan itse ostettu elokuva, mutta eipä sillä ole merkitystä.
 
Vastaus: Ensimmäinen DVD-elokuvasi?

Vuonna 2001 tapahtui iso VHS-siivous ja tilalle tuotiin uusi ja ihmeellinen dvd-soitin ja ensimmäinen DVDhän oli Musta kyy -boksi, jonka sai silloin Home Entertainment -leffakerhosta "halvalla", 35 . Se oli hienoa ja sarjakin oli hauska.
 
Vastaus: Ensimmäinen DVD-elokuvasi?

Puhallettu 60 sekunnissa ja muistaakseni joku muu.
 
Vastaus: Ensimmäinen DVD-elokuvasi?

Dr. Dolittle 2 (eli Eläintohtori 2) oli ensimmäinen DVD-leffani ja sain sen PS2:n kylkiäisenä vuonna 2001.
 
Vastaus: Ensimmäinen DVD-elokuvasi?

Mel Gibsonin tähdittämä The Patriot aiheutti vhs:n ostokuoleman.
 
Vastaus: Ensimmäinen DVD-elokuvasi?

Sehän oli tietenkin Morsiamen Isä 2.
Vuotta en valitettavasti muista. Tietokone toimi tuolloin soittimena.
 
Vastaus: Ensimmäinen DVD-elokuvasi?

Tears of the sun....Sen jälkeen en ole ostanut kuin Veritimantin. Siinä ne jotka olen ostanut. Muut leffat olen ärrältä vuokrannut tai hankkinut muilla keinoilla ;)
 
Vastaus: Ensimmäinen DVD-elokuvasi?

Helppo... Lester Burnhamiahan oli pakko päästä seuraamaan kunnon äänillä.. :)

(American Beauty, 2000 syssyllä muistelisin ja on edelleen tallessa.)
 
Vastaus: Ensimmäinen DVD-elokuvasi?

ensimmäinen dvd-elokuvani oli Jackie Chanin First Strike ja silloin dvd-soittimenani toimi vielä PS2 :) kyseinen dvd löytyy edelleen hyllystä.
 
Vastaus: Ensimmäinen DVD-elokuvasi?

Ensimmäinen DVD-elokuvani oli Star Ship Troopers ja se on ollut myös ainoa kaksiPUOLINEN DVD, johon olen itse törmännyt. Jos muisti ei pahasti pätki niin vuosi oli 1998 ja tietokoneen kautta leffoja pyörittelin Creativen asemalla ja Sigma Designing RealMagic Hollywood -kiihdytinkortin vauhdittama.
 
Vastaus: Ensimmäinen DVD-elokuvasi?

Ensimmäiset DVD:ni sain muistaakseni jouluna 2003 ja ne olivat End of Days ja Blair Witch Project, ja ovat myöskin edelleen hyllyssä. Leffoja oli mielestäni kolme, mutta en millään muista mikä se kolmas oli.
 
Vastaus: Ensimmäinen DVD-elokuvasi?

Ensimmäinen DVD leffa taisi olla Men In Black 2. Vieläkin löytyy. Ja soittimena toimi (ja toimii vieläkin, ei siis hajalla) Philipsin joku soitin. Vuosi taisi olla jotakuinkin 2002.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Ensimmäinen DVD-elokuvasi?

Vuosi oli muistaakseni 2001...tai sitten 2000, ei pysty muistamaan, mutta ensimmäinen/ensimmäiset elokuvat olivat Luunkerääjä ja Big Daddy jotka ostin samalla kerralla anttilasta kun elokuvat sattuivat olemaan tarjouksessa 100 markkaa kappale :D. Tämän jälkeen niitä onkin sitten kertynyt 270 lisää. Vähiin on käynyt nyt elokuvien ostelu, kun on enemmän keskittynyt Tv-sarjojen keräilyyn ja niihin valitettavasti menee enemmän rahaa.
 
Vastaus: Ensimmäinen DVD-elokuvasi?

Blade taisi olla eka ja soittimena toimi PS2. Prkl oli hyvä :)
 
Ylös Bottom