Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ensimmäinen GC pelisi

Joro

New Member
Eli mikä/mitkä olivat ensimmäiset pelit GC:llä?
ja vähän mielipiteitä pelistä/peleistä

minun ensimmäinen peli oli Luigi's Mansion, hauska, hieno, mutta liian lyhyt:(
 
Super Smash Bros. Melee. Sain sen jo itse asiassa pari päivää ennen Cubeani.

Loistavaa pelattavaahan tuo on, ei siitä pääse mihinkään. Valtavasti kerättävää, ja suht. simppeli taistelusysteemi on yksinkertaisen upea.

Harmi vain, että nyt alkaa into loppua pelistä kesken. No, kyllähän sitä tuli tuo vajaat puolitoista vuotta lähes päivittäin väännettyäkin.
 
Metroid Pakin mukana tullut Metroid oli ensimmäinen, kun ko. paketin ostin maaliskuussa. Valitettavasti sen jälkeen oli hiljaista aina toukokuulle asti :/
 
Julkaisun yhteydessä meille tulivat seuraavat pelit:

Luigi's Mansion (pikkuveli)
Sonic Adventure 2 Battle (minä)
Super Monkey Ball (pikkuveli)

Tilasin myös Super Smash Bros. Meleen, mutta se tuli vasta hieman julkaisun jälkeen.


Sonicia tuli kokeiltua heti ensimmäisenä pelinä. Mielipiteeni on edelleen sama kuin tuolloin: hyvisten ensimmäinen kenttä oli mahtava, muu peli alle keskitason. Chaot alkoivat viihdyttämään vasta, kun muistikortti tuli jälkitoimituksena. Niinpä pelaaminen muuttuikin Luigin tahkoamiseksi. Ja sitä tuli tahkottua ensimmäinen viikko, kunnes kuolin vihoviimeiseen boo-haamuun talon katolla ilman muistikorttia.

Tässä vaiheessa päätin vaihtaa Super Monkey ballin pikkuveljeltäni Soniciin, että saisin edes jotain pelattavaa. En ehtinyt testata peliä kuin kerran, ennen kuin Über Smash Brös, lisäkapula sekä muistikortti saapuivat samassa paketissa. Siinä menikin rattoisasti seuraavat 2½ kuukautta, mitä seurasi lyhyt pelitauko. Sen jälkeen lopulta pääsin kunnolla kokeilemaan SMB:tä ja koukussa olen edelleen. :)


Tiivistettynä: Ostin Nintendon konsolin päästäkseni nauttimaan sekä Segan että Ison N:n peleistä samalla koneella. Mitä muuta NESillä aloittanut teinipoika voi edes toivoa? :p
 
Resident Evil =)
Eli ensi kokemus cubesta tapahtui keskiyöllä hieman hikoillen ;I
 
Resident Evil oli minullakin ensimmäinen peli. Ja millainen peli olikin! Ehdottomasti Cuben parhaimmistoa.
 
Koneen yhteydessä Wave Race tuli kotio ja ostin SSBM:n vajaan viikon kuluttua. Erittäin hyviä pelejä molemmat.
 
Ekat pelit jotka tuli kuutioni mukana oli Luigi's Mansion ja Wave Race. Ensimmäisenä pistin sisään Luigin :)
 
Ylös Bottom